بزرگ تر شدن کیست تخمدان جنینم
سلام دکتر جان خوبین 😔 من امروز رفتم سونو و اندازه ی اون کیسته حدودا دو برابر شده تو دو هفته .
سونوی قبلی ۴.۴ بود ک با متخصص جراح نوزادان حرف زدم گفت مشکلی نیست اما الان نمیدونم چی به چیه 😭 دکتر جان نیاز به ختم زودتر بارداری نیست ؟ چکار کنم استروژنم بیاد پایین ؟ گفت ده روز دیگه بیا آمپول بتات هم بزن زودتر
تفسیر ازمایش برای دفع پروتیین
سلام دکتر جان این ازمایش رو برای اینکه وزن گیریم زیاد بوده برام نوشته میشه تفسیر کنید. مشکلی هست؟؟
ivf در بیمارستان کمالی کرج
سلام خانم دکتر و دوستان اومایی
خواستم ببینم کسی تجربه ivf در بیمارستان کمالی کرج رو داشته ؟؟
پیش کدوم دکتر تحت نظر بودین
درد کمر و درد بالای باسن درمانش چیه؟
دکتر سلام. من از وقتی که سزارین کردم، کمردرد مزمن داشتم. اما از امروز، یک دفعه و بدون دلیل خاصی، یک درد خیلی شدید دقیقاً در ناحیه بالای باسن سمت چپم شروع شد که به پام هم میزنه. جوری درد میکنه که به سختی میتونم پامو تکون بدم و اصلاً نمیتونم بشینم. فقط وقتی دراز میکشم یکم بهتره
کیست تخمدان دارم و تقریبا 3ماهی میشه پریودم نامنظم شده
این علائم میتونه مربوط به دیسک کمر یا سیاتیک باشه؟ یا ممکنه از اون بلوک بیحسی که موقع سزارین به کمرم زدن باشه؟
دوفاستون و لکه بینی
سلام دکتر جان من روز ۲۱ سیکلم ترشحم صورتی رنگ شد و دکتر بهم دوفاستون داد و همون شب شروع کردم بخورم و روز ۲۲ یکمی لکه بینیم بیشتر و قهوه ای رنگ شد و امروز که ۲۴ سیکلم هستم لکه بینی قطع شده و ترشحم کرمی رنگ شده امکانش هست باردار باشم ؟
(به تعداد کمی بو ها حساسم و سینه هام گاهی تیر میکشه )
یا احتمالش هست که بعد از قطع دوفاستون دوباره پریود بشم؟
دوفاستون را ۳۰ عدد تا دوهفته داده روزی ۲ تا بخورم امروز روز ۴ میخورم
تفسیر ام آر آی بچه یک سال و هفت ماهه
سلام خانم دکتر دخترم چند ماهی توقف رشد دور سر داشتن و الان هم کند رشد میکنه وعضلات دست چپ دخترم سفت بود بردم پیش دکتر مغز و اعصاب کودکان براش ام آر ای نوشت انجام دادم یک ضایعه در مغزش دیده شده که دکترش گفت مشکلی نیست شش ماه دیگه بیار. شربت پیراستام نوشتن یک ماه دادم
دخترم ویروس گرفت یک هفته شربت پیراستام ندادم بهش چون حالا میخام بهش بدم گفتن شربت پیراستام نباید یک دفعه قطع بشه ترسیدم گفتم ازتون بپرسم مشکلی نداره بدم؟
گوگل خوندم عوارضش خونریزی مغزی هست خیلی برای دادن دارو به بچه استرس دارم
و اینکه بنظرتون آیا واقعا این ضایع که در مغز دخترم دیده شده در آینده براش مشکلی پیش نمیاره
ببخشید زیاد شد خیلی ممنون♥
سلام مشهدی های گل یه روانپزشک ماهر و خوب اگه میشناسید معرفی کنید
خدا خیرتون بده روانشناس یا روانپزشک فرقی نداره برای خودم میخام فقط کارش خوب باشه و واقعا خودتون یا نزدیکانتون ازش جواب گرفته باشید،الکی پول ندیم دیگه آنقدر به دکتر پول دادیم شوهرم طفلی زورش میاد🥺 مرسی
برای شیرخوارگاه توی مشهد
سلام خانما من امروز دخترم رو میخواستم ببرم حرم برای مراسم اما به کل فراموش کردم الان توی مشهد جایی میشناسین سمت بعدازظهر مراسم باشه ببرم خیلی ناراحتم
علت دردیهویی زیرشکم ماه ششم
از دیروز عصر خیلی یهویی زیرشکمم و کمرم شروع به دردکرد جوریک ب زور تونستم از تخت پاشم برم سرویس شبیه دردپریود بود،بعدچن دقیقه یکم کمترشد رفتم راه رفتم، شب بازموقع خدابیدن به چپ و راست یا تکون میخوردم باز دردزیرشکموحس میکردم تاصبح.امروزعصرنوبت دکترگرفتم ولی نگرانم نیازنیس برم درمانگاه یاصبرکنم به دکترم بگم
مصرف قرص در بارداری
سلام و ادب قبل از مطلع شدن از بارداری یکچهارم قرص پرامی پکسول استفاده میکردم به دلیل بیقراری پا و چند باری مسکن و همین طور دو بار دمنوش غلیظ زعفران خوردم ...الان ۵ روز هست که مطلع شدم از بارداری قرص ها رو دیگه مصرف نکردم ...میخواستم ببینم مشکلی بوجود نمیاد خیلی نگرانم..سپاسگزارم
گالری پوشاک ورزشی بانوان AhvazQueenFit
👑 ملکههای خوشپوش سلام! 👑
✨️**شیکپوشی به وزن نیست، به انتخابه!** ✨
😜لطفا مارو به دوستانتون معرفی کنید😘🤗
👑 اهواز کوئین فیت؛ تخصصیترین کانال لباس ورزشی و راحتی بیگسایز (۴۴ تا ۵۰) در اهواز 🌴
✅ تنخور عالی | کیفیت تضمینی | ارسال فوری
🔗 برای مشاهده مدل ها بزن روی لینک و باشگاه ملکه های خوشپوش شو:👇
سلام دکتر جان درمورد شیرخشک سوال دارم
من تا دو روز پیش ب پسرم نان ای آر میدادم بعد براش سونو انجام دادیم مشخص شد ک اصلا رفلاکس نداره ولی خیلی بیقراری داره ک احتمالا از کولیکشه
حالا سوالم اینه ک نان کامفورت براش شروع کردم دوتا هم نان1 خونه دارم که یکیش رو باز کردم میتونم یکی درمیون از نان کامفورت و نان1 بدم یا حتی میشه شیرخشک ها رو باهم ترکیب کرد و ب بچه داد یا خیر؟
تجربه تون رو از تزریق سینال اف و قرص لترزول بهم بگین
سلام دوستان دکترم بهم قرص لترزول و امپول سینال اف داده آیا کسی استفاده کرده باتوجه به اینکه همسرم اصلا همکاریش خوب نیست برای روزهای دقیقی ک برای اقدام دکتر میگه اگر من بزنم و دقیقا همون روزها انجام نشه ضرر داره و تبدیل ب کیست میشه چون تنبلی تخمدان شدید دارم و پرولاکتین بالا ک این هفته آخرین قرص داستینکسمو میخورم و امروز دومم هست استرس دارم داروهارو استفاده کنم یا نه مثل ماهه پیش بزارم کنار
علت داغی بدن کودک
سلام دکترجان وقتتون بخیر من چند روزه به دمای بدن پسرم توجه میکنم صبحا اکثرا دست و پاهاش داغه دیروز براش تب سنج گذاشتم ۳۵ونیم بود ولی پاهاش داغ بود امروز تب سنج اجازه نمیده بزارم ولی بازم پاهاش داغ بود بیدار شد تو روز اصلا داغ نیس یا وقتی چیزی میخوره که خوبه دست میزنم معمولیه دست و پاهاش
دلیلش چیه یعنی توخواب چیزی نخورده آب یا شیر اینجوری میشه ؟
ژل مخصوص برای تسکین درد دندان
سلام دکتر جان وقتتون بخیر و ایام به کام💗🌼
دکتر عزیزم دخترم میل به گاز زدن داره شدید و بخاطر دندون اذیته
ژلی چیزی هست معرفی کنید. اصلا توصیه میکنید تو این سن؟
فاویسم داره
مامانای تهرانی کیا اینجاسمت پیروزی میدون شهدا و میدون خراسون و اطراف میشینن؟
سلام
خانومایی که این محدوده میشینید و کوچولوهاتون هم سن بچه من هستن اگر دوست داشتین پیام بدین باهم بیشتر آشنا شیم
کمردرد بعد از زایمان سزارین
بعد از زایمان سزارین کمر درد شدید گرقتم طوری ک صب کدبیدار میشم بالای گودی کمرم انقدر درد میکنه نمبتونم تکون بخورم نفسم نمیاد
علت دیده نشدن ساک در روز ۲۶ سیکل ؟
سلام وقت بخیر.۲۳ برج ۲ پریود شدم ۱۷ برج سه برای چکاپ رفتم سنو داخلی شدم دکتر زنان حرفی از بارداری نزدن چهار روز از تاخیر گذشت بی بی چک پ مگ شد بتا هم همون روز ۶۵۲ بود سوالم اینه بارداری طبیعی است ممکنه ب خاطر مصرف مکمل تقویتی شیمیایی بوده
دادن شربت خواب آور برا کودک ۱۷ ماهه
سلام خانم دکتر و دوستان پسر من ۱۷ ماه هست بد غذاس ی روز میخوره ۲ روز نمیخوره میوه ها رو میخوره ولی زیاد ب غذا تمایل نشون نمیده پریروز بردیم دکتر براش دارو نوشت عکسشو فرستادم اونا رو میدم اولین روز هم صبونه هم نهار و شام رو خیلی خوب خورد ولی امروز هیچی نخورده فقط شیر مادر میخوره وعده اشو وقتی میخوام کم کنم خودشو ب زمین میزنه گریه میکنه ب شددت منم مجبورم میدم میدم بعد دادن دارو دکتر اون روز شیر شبانه ندادم ساعت ۱۰ آخرین شیر رو دادم بعد ۳ ساعت برا شیر بیدار شد ندادم اینقد گریه و زار کرد آخر خوابید بعد ساعت ۳ صبح بیدار شد ندادم لای پتو میخوابوندیمش تا اونجا بود میخوابید روز زمین باز بیدار میشود دیگه ساعت ۵ صبح شیر دادم بعد دیگه نخوابید رفت دنبال بازیش. لطفا راهنمایی کنید راهکاری اگه دارین کمکم کنید خیلی ممنونم.
آمپولhcgو چگونگی استفاده از آن
سلام مامانای گل وقتتون بخیر
سوالم راجع به آمپول اچ سی جی هستش ک مثلامیتونم ب دکتر بگم برام تجویز کنه برای اینکه وقتی اقدام میکنم دوتاتخمک آزاد شه؟درحالت عادی خب یدونه تخمک آزادمیکنم وتوی فامیلامون هم سابقه دوقلوزایی نداریم
خشک شدن سینه از شیر
سلام. ببخشید من بچم دو سال و دو ماهشه و فقط سه ماه شیر خورد. الان نوک سینمو فشار میدم شیر میاد ازش. پریودیمم همیشه منظم بود فقط ۵ روز زودتر میشدم. این ماه ۱۳ روز زودتر پریود شدم یعنی دوبار در یک ماه. آیا من نیاز به دارو درمانی دارم ؟؟




