عفونت واژن در بارداری
سلام خانم دکتر عزیزم خداقوت
الان ۴ هفته و ۵ روز هستم و از روزی ک متوجه بارداریم شدم واژنم ترشحاتش کمی زرد شده بو نداره خارش خیلی بدی هم گرفتم کلا ناحیه تناسلیم انگار خشک شده با هر حرکتی خون میاد و میسوزه
شرایط رفتن ب دکتر و معاینه شدن رو ندارم ممنون میشم بهم دارو بدید 🙏❤️
قرص یونی زینک در شیردهی
بخاطر ریزش شدید موهام دارم قرص یونی زینک میخورم تو شیر دهی مشکلی نداره؟؟
قرص لاکتاول عم مصرف میکنم یکی صب یکی شب
خانه بازی کودک غرب تهران
سلام دوستان
خانه بازی کودک که مناسب برای کودک ۱۸ ماهه باشه سمت غرب تهران میشناسین ؟
تفسیر سونو وزن گیری و رشد
سلام وقت بخیر خسته نباشید خانم دکتر عزیز ببخشید میسه لطف کنید سونو رشد 30 هفته من رو تفسیر کنید خیلی ممنون .
من 29هفته و 6 روز سونو گرفتم
سلام سونوگرافی هشت هفته
سلام دکتر اوما جان عزیز خوبین با سوال های پرتکرار من 🙊ببخشید دکتر من بخاطر هماتوم ک داشتم دکتر مجدد سونو نوشتن و رفتم ودادم خوب تو سونو اول دکتر سونوگرافی با نگاه اول گفتن بعد هشت رووز جنین 7/89 میلی متر به 12 میلی متر رسیده و ضربان قلب 172 ک تو شش هفته 144 بود خوب بعد من گفتم جنین کوچک نیس ایشون بیشتر بررسی کردن بعد تو برگه سونو نوشتن سی ار ال 16 میلی متر هشت هفته هماتومم تغییری نکرده بود ثابت بود سوالم اینه ایا در نگاه اول اشتباه متوجه شدن و گفتن 12 بوده یا چطور اخه ب من گفتن برم بتا بدم یوخ خیلی بالا نباشه و بعد ده روز مجدد سونو بدم برای چی اخه من واقعیتش اذیت شدم وقبلا همچین روالی نمیرفتم اصلا چکار کنم بنظرتون آزمایش بتا بدم یا نمیخاد واقعا خیلی گیج شدم دیگه دوس ندارم سونو بدم تا ان تی
وابستگی پسر ۱۰ ماهه به شیر مادر در هنگام خواب
سلام
من پسر ۱۰ماهه ام خیلی وابسته به شیر مادر هست . حتی موقع خواب حتما باید شیر بخوره خسته کننده است چه کنم؟
غذا هم زیاد نمیخوره به اون صورت
حقیقت به هیچ کارم نمیرسم
کنترل پسوریازیس در بارداری
سلام وقت بخیر من پسوریازیس داشتم البته فقط تو سرم بود و پشت گوشم که درمانش کردم و خیلی کمتر شده بود اما الان بازم داخل سرم مثل قبل شده و اینکه الان روی پیشونیم و روی چونه ام پسوریازیس زده چون باردارم چیزی استفاده نکردم خواستم ببینم میشه کاری کرد کنترلش کرد و اینکه ممکنه همین جوری تو صورتم بمونه؟
سفتی کنار سوراخ مقعد نوزاد
سلام خانم دکتر عزیزم. خسته نباشید.خانم دکتر من 10 روزی میشه که موقع عوض کردن پوشک پسر 8 ماهم وقتی که کرم میزنم احساس میکنم قسمت پایین یکم کنار سوراخ مقعد پسرم یک چیزی اندازه عدس سفته زیر پوستش. از بیرون اصلا دیده نمیشه برآمده یا قرمز نیست فقط موقع دست زدن فهمیده میشه.از اول تولدش تا الان هم اصلا یبوست نداشته فقط چند روز این اواخر به خاطر دندونش روزی 4 بار شکمش کار میکرد که الان درست شده.گفتم صبر کنم شاید بره ولی نرفته. چرا اینجوریه خانم دکتر؟ باید چیکار کنم ببرم پیش دکترش؟
کاردرمانگر خوب در تبریز
دوستای تبریز و اطراف اگر کاردرمانگر خوب در تبریز سراغ دارید لطفا معرفی کنید
داروهای پروژسترون و شیاف پروژسترون
سلام خوبی عزیزم، من دوستم از بندر ۱۲ ساعت راه داره تا شیراز، برام داروهای پروژسترون امپول و شیاف فرستاده چون گیرم نیومده بود و تو جعبه بود همش، ایا قابل مصرف هست، چون میترسم برای استفاده
درست کردن دانه های کفیر یا خرید مایه کفیر
درود دوستان روزتون بخیر
خواستم بدونم چجوری میشه دونه های کفیر درست کرد؟
اگه نمیشه مایه کفیر رو چجوری میشه تهیه کرد؟
مرکز ناباروری دولتی کمالی کرج
سلام دوستان کسی تجربه ivf تو بیمارستان کمالی کرج رو داره
هزینه هاش خیلی فرق داره با جاهای خصوصی نمیدونم کیفیت ivf هم همون قدر فرق داره یا نه
سرماخوردگی یا رفلاکس نوزاد
سلام خانم دکتر عزیز خسته نباشید
خانم دکتر دخترم رفلاکس پنهان داره که خیلی اذییت بود. 42 3 روزش بود شوهرم و پسرم سرما خوردن و فقط هم گلوشون چرک میکرد و سرفه داشتن. دخترمم 45 روزگی خس خس شدید سینه گرفت که بردم دکتر اطفال گفته بخاطر رفلاکسش ریه ش عفونت کرده.. برای دخترم شربت آزیترومایسین خارجی نوشت تا 6 روز بهش دادم اما کامل خوب نشده بود بعد از شربت خیلی چرک از دماغش میومد و من تمیز میکردم که دوباره 60 روزگی گلوش خس خس کرد و گاهی سرفه های چرکی داشت که مجدد بردم یه دکتر اطفال دیگه ایشون گفتن هم بخاطر رفلاکسش هست هم یکم سرماخوردگی داره. ایشون شربت کو آموکسی کلاو 250 نوشت براش بازم تا 6 روز بهش دادم و یه اسپری دهان گفت تا 10 روز براش بزنم. الان از دیروز سرفه های شدید میکنه یهو. بعد سرفه هم گاهی استفراغ میکنه پر مخاط. رنگ مخاطش هم شفاف هست چرکی نیست دیگه. خیلی اذییته قشنگ حس میکنم چسبیده به گلوش . نمیدونم سرما خورده یا از قبلشه.و اینکه گاهی سرفه هاش خشکه گاهی صدادار که اون مخاط میکنه قورت میده بهتر میشه. الان واقعا موندم چیکارش کنم خسته شدم. واکسن دوماهگیش رو هنوز نزدم استرسش رو دارم.
خانم دکتر شوهرم هنوز گلوش خوب نشده یعنی کمتر شده چرکش اما هنوز سرفه میکنه. پسرمم همینطور سرفه های خشک داره که از امروز صداددار شدن باز آبریزش بینی گرفته بهش پلارژین دادم همش میگم نکنه ویروس باشه که اینقد طولانی شده سرماشون. یا هم حساسیت. و اینکه دخترمم ممکنه اصلا بخاطر رفلاکسش نبوده باشه و مثل پسرم و شوهرم شده؟
ببخشید اینقد طولانی شد خانم دکتر 🌿🌺 تشخیص شما چیه؟ قطره پلارژین مجازه براش بگیرم الان؟؟؟ دخترم خوب شیر میخوره سرحاله و خوب میخوابه اگه این سرفه بزاره. راستی داروی رفلاکس دیگه بهش نمیدم خیلی بهتر شده البته که خودمم رژیمم رو رعایت میکنم به نسبت قبل
دکتر سلطانی بلفاروپلاستی اصفهان
سلام خانمای گل اصفهانی
کسی هست که پیش دکتر سلطانی بلفارو انجام داده باشه؟
خانمای گل میشه بیایین
سلام عزیزان ، فردا میخوام نون و پنیر و سبزی خیراتی بدم،
به نظرتون چند تا لواش و چقدر سبزی و پنیر بگیرم؟
برای صد تا لقمه
نحوه مصرف قرص ناویدوکسین
سلام وقت بخیر
دوستان شما میدونید نحوه مصرف قرص ناویدوکسین چه جوری هستش ؟
دبستان پسرانه خوب در محدوده گوهردشت و جهانشهر
سلام
مامانهای کرجی دبستان پسرانه خوب توی محدوده گوهردشت و جهانشهر میشناسین ؟
دکتر وحید بیگی چشم پزشک خوزستان
سلام دوستان خوزستانی عزیز خوبید
دکتر وحید بیگی رو میشناسید؟ کسی عمل کرده پیشش؟
سلام مامانای گرگانی کسی اینجا هست؟!
خانومای گل من ب پسرم شیرخشک نان ای آر میدادم تا دیروز ک رفتیم سونو و مشخص شد اصلا رفلاکس نداره و میخوام نان کامفورت شروع کنم چون گریه و بیقراره شدید و کولیک داره
حالا گفتم اگه کسی شیرخشک نان ای آر میخوره بچش، 4تا شیرخشک پلمپ دارم اگه کسی لازم داره بهش برسونم
مصرف قرص امگا بعد از زایمان
بعد از زایمان قرص امگا چندروز در هفته بخورم؟
کیا جدیدا آزمایش سل فری در مشهد دادن
سلام دوستان کجا آزمایشو انجام دادین و قیمتش چقدره؟




