Ooma
پرسش های کاربر پشتیبانی اومادر تب سوالات جدید نمایش داده شده است.

خانم دکتر لطفا کمک کنید💔

سلام خانم دکتر
خوب هستین؟
خانم دکتر یک هفته شد دخترم یبوست داره بعد پوشک گرفتن
جیش اکی شده میگه
ولی برای دفع خیلی خیلی اذیته
تا حالا اینطوری نشده بود
خانم دکتر هرچیزی به فکرم اومد بهش دادم
ولی خب نه انجیر میخوره
نه الو
نه گلابی
نه شربت خاکشیر
اون پودر پیدرولاکس هم نمیخوره
خانم دکتر بهم گفتن شربت لاکتوز بخرم☹️

37 پاسخ 56 بازدید


دبستان پسرانه خوب در محدوده گوهردشت و جهانشهر

سلام
مامانهای کرجی دبستان پسرانه خوب توی محدوده گوهردشت و جهانشهر میشناسین ؟

بدون پاسخ 41 بازدید


مرکز ناباروری دولتی کمالی کرج

سلام دوستان کسی تجربه ivf تو بیمارستان کمالی کرج رو داره
هزینه هاش خیلی فرق داره با جاهای خصوصی نمیدونم کیفیت ivf هم همون قدر فرق داره یا نه

بدون پاسخ 51 بازدید


درست کردن دانه های کفیر یا خرید مایه کفیر

درود دوستان روزتون بخیر
خواستم بدونم چجوری میشه دونه های کفیر درست کرد؟
اگه نمیشه مایه کفیر رو چجوری میشه تهیه کرد؟

بدون پاسخ 113 بازدید


کیا جدیدا آزمایش سل فری در مشهد دادن

سلام دوستان کجا آزمایشو انجام دادین و قیمتش چقدره؟

بدون پاسخ 96 بازدید


خانما میخواستم باهاتون مشورت کنم 🫠☺️هرکس میتونه ممنون میشم راهنمایی کنه

من آخر ماه سزارین میشم برای نگهداری بچه مادرشوهرم از مسیر دور میاد،اعتقاد داره نوه هاشو خودش اول باید بغل بگیر بعد یه شخصیت خاصی داره مادرشوهرم وکیل خودش رو پذیرایی ومهمون داری فوق العاده حساسه😏وقتی میاد خونمون من فکرمیکنم فرمانده ارشد ارگان مهم داره میاد😂خیلی سخت میگذره نمیدونم بعد زایمان میتونم غذا درست کنم یانه میخوام از الان غذا درست کنم بذارم فریزر نمیدونم چیا درست کنم بذارم ؟؟؟؟؟که مزه بدی نگیر بعد شخصیتی داره ناهار و شام یکی نمیخوره برای شاما یعنی غذای مونده ناهار نمیخوره همیشه سر سفره باید سبزی باشه 😑 الان نمیدونم غذا فریزر کنم زشته یانه واینکه چیا بذارم برای ناهار وشام؟؟؟

262 پاسخ 756 بازدید


بچه ها کی تو سرمایه و اینا مخه و سرش میشه....ممنون میشم پیامموو بخونین

سلام بچه ها قبلا هم بهتون گفتم
ما با تمام داراییمون پنج سال پیش یه زمین خریدیم ک متراژش پایینه ولی مسکونیه....و توی یه منطقه ای هم هست ک منطقه پایینیه و فقط طبق تورم سالانه قیمتش بالا میره اینطوری نیس که پیشرفت کنع و اینا....سال ۴۰۰ خریدیم ۳۵۰ الان ک پنج سال گذشته ۸۵۰ میخرن ...بااین پول هم عمرا دیگ بشه زمین مسکونی خرید....
خودمون مستاجریم و کرایه مغازه هم میدیم ...کلا درامد متوسط رو به پایین......نصف بیشتر درامد صرف قسط و کرایه میشه....
الان یکی یه کاری رو معرفی کرده بهمون که خرید و فروش بار هست مثلا اگ ۸۰۰ میلیون بذاری ماهی ۵۴ میلیون برات سود میندازه بعد اون سوده میاد رو پولت و دوباره بار بیشتری میتونی بخری و سودت بالاتر میشه و دوباره میاد رو پولت....یعینی هر سری سودت میره بالاتر چون سرمایه ات بیشتر میشه....
الان نظرتون راجع به این موضوع چیه ؟
به نظرتون زمینو بفروشیم این کارو بکنیم .؟
ما تو پنج سال ۵۰۰ میلیون سود کردیم که اگ طلاهامو داشتم الان ده برابر شده بود ولی خریت کردیم طلا فروختیم و زمینو خریدیم....
ولی اینطوری سالی بیشتر از ۶۰۰ میلیون سود میده.....

مرسییییی دوستان از نظراتی ک میدین.

148 پاسخ 811 بازدید


چرا بیبی چکم اینجوری شد

سلام من پریودام نامنظم دیروز تست زدم هاله انداخت امروز منفی یعنی باردار نیستم؟اولی مدیکور دومی دورکا

81 پاسخ 801 بازدید


درد پهلو در بارداری

سلام دکتر اوما عزیزم. من هفت هفته ویک روزمه هماتوم دارم یک و هفت سانتی شیاف میزنم واستراحتم بعد اگ بشینم یا یکم مثلا بلند شم بیشتر از ده دقیقه پهلوی چپم شدید اذیتم میکنه از پشت تیر میکشه همش اگ دراز بکشم خوب میشم بعد کنار نافم میسوزه وسوزن سوزن میشه طبیعیه اینا یا برم دکتر برا درد پهلو من گفتم دوهفته ای استراحت. میکنم تا ده هفته بعد میرم دکتر برا ازمایش واینا اما نگرانم کرد پهلوم

43 پاسخ 205 بازدید


نحوه استراحت در بارداری دوقلویی با سرکلاژ

سلام و خداقوت خدمت خانم دکتر عزیز. من ۱۳ هفته با سرویکس ۲۴ سرکلاژ شدم بعد از اون استراحت مطلق داشتم( فقط در حد دستشویی رفتن ). ۲۱ هفته دکترم واژینال سونو کرد و گفت دهانه رحم کاملا بستس سرویکس هم حدودا بین ۳۰ تا ۳۲. سوالم اینه ک الان میتونم استراحتمو کم کنم در حد کارای سبک خونه یا راه رفتن تو خونه. چون الان دو روزه ک در حد ده دقیقه میرم غذارو بار بزارم اما بدنم کم میاره تپش قلب میگیرم گر میگیرم نمیتونم وایستم گفتم شاید بخاطر استراحت زیاد باشه. میتونم کم کم استراحتمو نسبی کنم؟

36 پاسخ 360 بازدید


۲ تا سوال دارم😁😁

سلام دوستان ۲ تا سوال دارم، اول اینکه وقتی میرید بیرون تو کیفتون چیا میذارید؟😁🤣
دوم اینکه تایم زیادی گوشواره گوشم نبوده الان گذاشتم نزدیک ۱ هفتست گوشام درد میکنه چکار کنم دردش کم بشه؟

34 پاسخ 684 بازدید


شیر برنج رو میشه زودتر درست کرد؟

سلام خوشگلا
یه سوال فوری
مامانم امروز اندوسکوپی کرده برای شام میخوام براش شیربرنج درست کنم.بار اولمه
میشه زودتر درست کنم؟یا باید همون موقع شام درست کنم؟

19 پاسخ 197 بازدید


سنگ سورمه برای ضعیفی چشم

کسی تا حالا استفاده کرد یه خانمی میگفت چشم بچه اش ضعیفی وآستیگمات داشته یکی از افغانستان سنگ سورمه اصل آورد یکسال هرشب زده کاملا درمان شده از کجا میشه پیدا کرد؟

16 پاسخ 263 بازدید


بچه ها بیاین فورییییییی فوریییی ایرانخودرو ثبت نام کرده بودم

سلام
بچه ها الان این پیام برام اومده....
تو سایت هم رفتم نوشته رزرو ....
یعنی چی بچه هاا؟

16 پاسخ 158 بازدید


✨ چند دقیقه وقت بذارین، ارزشش رو داره 🤍 برای همه‌ی حاجت‌مندا

سلام خانما 🌷

یه کار خیر و قشنگ در پیش داریم که دوست داشتم اول از همه به شماها خبر بدم

اگر حاجتی تو دلتون دارین، چند ساله اقدام هستین ، یا دوست دارین تو یه کار پر از خیر و برکت شریک باشین، روی لینک زیر بزنین و وارد گروه روبیکا بشین تا کامل توضیح بدم.
🙏🏻🙏🏻❤️

14 پاسخ 165 بازدید


تفسیر سونو هفته ۳۳ و ۴روز

خانم دکتر لطفا سونو رو تفسیر میکنید وزنش زیاد نیست مشکلی پیش نمیاد

13 پاسخ 127 بازدید


سوزش و رفلاکس معده

با سلام دکتر و دوستان اوما
هفته ۲۳ هستم سوزش معده دارم حس میکنم میزنه به گلوم چکار کنم خیلی اذیت میشم

7 پاسخ 50 بازدید


درمان عفونت وازن در بارداری

سلام ماه پیش گرفته بودم چندروز سفکسیم خوردم پماد کلوتری ام استفاده کردم بهتر شدم الان باز چندروزه ترشحات سبز مباد وقتی میریزه لبها واژنم میخاره شیرینیجاتم نمیخورم بعد دسشویی ام خشک میکنم خودمو چرا اینجور میشه ممکنه بخاطرربختن اسپرم باشه؟ اصلا توحاملگی اشکال نداره ریختن منی داخل؟
مرسی از پاسخگوییتون

7 پاسخ 67 بازدید


دوستان ایتا شما هم قطعه؟

.................

7 پاسخ 104 بازدید


تغییرات پرزهای داخل واژن

خانماسلام. من ماه پیش عفونت قارچی گرفتم وپرزهای ورودی واژن و دهانه خروجی ادرارم تغییر شکل داده بود رشته های باریک مثلا یک میل بعدخوب شد، الان بازحس میکنم همون شکل شده ینی اینا طبیعیه یامن حساس شدم😩

7 پاسخ 310 بازدید


آمپول اچ ام جی و سینال آف دوتاشون یه ساعت تزریق شن؟یا یکی شب یکی روز؟✅️✅️✅️

سلام دکتر و دوستان.بالاپرسیدم
دکترم شهر دیگس نمیتونم الان بپرسم رو جعبه نوشته روز ۸و۹و۱۰ استفاده کنم

6 پاسخ 53 بازدید