پرسش های کاربر پشتیبانی اومادر تب سوالات جدید نمایش داده شده است.
سرفه و بی قراری بصورت یهویی
خانم دکتر سلام روزتون بخیر
دخترم دیشب یهو شروع کرد به سرفه کردن
و گریه کردن
انگار نمیتونه آب دهنش ُ قورت بده من اینطوری حس میکنم
یا حالت رفلاکس مانند.
بهش شربت کوریزان قبلا دکتر داده بود
از اون ۲ سی سی دادم
پی دی کاف نخورد
میگن ایورامی شربت خوبی هست
چیکار کنم خانم دکتر
کل دیشب ُ نخوابید
همش سرفه کرد
17 پاسخ 31 بازدید




