Ooma
پرسش های کاربر پشتیبانی اومادر تب سوالات جدید نمایش داده شده است.

سلام خانم دکتر من امروز هم حس نکردم جنینم حرکت کنه ، طبیعیه؟

سلام خانم دکتر ۲۰ هفته و ۳ روز بارداری هستم
جنینم پسره
هر روز پایین شکمم مثل نبض صبح ها و عصر ها چک میکردم
اما الان دو روزه حس نکردم
شما گفتید غذا بخورید و دراز بکشید هم انجام دادم بازم چیز خاصی حس نکردم
دارم دیوونه میشم ، خانواده ام میگن تو خیلی حساسی
ممنون میشم راهنمایی ام کنید
آیا من هر روز باید حرکات حالت نبض را حس کنم ؟
روزی چند بار ؟
از چه هفته ای این حرکات خیلی مهم هستند؟
ممنون میشم در این رابطه بهم اطلاعات کامل بدید و راهنمایی ام کنید الان چیکار کنم برم دکتر ؟
فقط یک موضوع دیگه اینکه امروز وقتی به شانه چپ دراز میگشیدم زیر در سمت چپم احساس سنگینی را حس میکنم

35 پاسخ 64 بازدید


تفسیر ازمایش کودک .

سلام وقت بخیر میشه لطفا ازمایش پسرم رو تفسیر کنید

6 پاسخ 74 بازدید


مورفولوژی اسپرم در آزمایش

بچه ها جایی که ما آزمایش اسپرم دادیم نوشته بود بالای ۴ درصد مورفولوژی نرماله. بعد توی اوما همش میبینم از مورفولوژی های ۲۰ درصد اینا هم مینالن که دکترشون گفته پایینه. مگه رنج آزمایشگاه ها برای مورفولوژی متفاوته؟؟؟

5 پاسخ 24 بازدید


واقعا این چ وضعیه؟

به ما ک رسید قیمت کارخونه و بازار ازاد ماشین نزدیک شد
بعد چند سال ذوق کردم ماشین ب نامم در اومده
میخواستم حوالشو بفروشم ولی انگار اصلا صرف نمیکنه

4 پاسخ 350 بازدید


سونو کلیه رو میشه تفسیر کنین

سلام خانم دکتر میشه سونو شوهرمو تفسیر کنین

4 پاسخ 91 بازدید


دکتر اوما دادن اب جوشیده سرد شده ب نوزاد

سلام دکتر اوما و خانوما از کی میشه ب نوزاد اب داد؟
پشرن چندروز دیگه میشه ۳ ماه خیلی عرق میکنه و اینجا هم گرمه از کی میتونم یهش اب بدم؟
شما از کی اب دادین؟

4 پاسخ 101 بازدید


تفسیر سونو و ازمایش انتی

سلام دکتر جان لطفا ازمایش و سونو منو تفسیر کنید با تشکر❤️

3 پاسخ 71 بازدید


برای خارش مقعد چیکار کنم خوب بشه

سلام خانم دکتر عزیز
چند روز پیش تو مدفوع دخترم یدونه کرم سفید دیدم دیگه بعدش چیزی نبود تا امروز حتی خارش و سوزش هم نداشت ولی امروز گفت میخاره بردم شستمش هر،ازگاهی هم ناخن میخوره هرکاری کردم از سرش نمیوفته .
چی بهش بدم که خوب بشه ؟حتما باید ازمایش بده؟چه ازمایشی لازمه؟

3 پاسخ 228 بازدید


کمک هزینه کفن و دفن بازنشسته اموزش پرورش چقدره ...

سلام،دوستان کسی میدونه شخصی ک بازنشسنه اموزش پرورش بوده فوت کنه چقدر هزینه مراسم و دفن و اینا میده اموزش پرورش و چطور باید اقدام کرد برای کرفتنش؟

3 پاسخ 248 بازدید


علت درد شدید استخوان واژن

از دیشب خیلی دردگرفته موقع بلندشدن پهلو ب پهلو شدن داغونم چیکترکنم ارومتربشه

2 پاسخ 38 بازدید


دوستان گلم من قصد دارم تا در تاسوعای حسینی ادای دین کنم

و نذورات بدم اگر از بین شما کسی نذری داره میتونه تو این کار خیر با ما شریک بشه
اجرتون با امام حسین(ع)

۵۸۵۹۸۳۱۱۹۰۷۴۵۶۸۶
سلمانی

2 پاسخ 56 بازدید


مامان دو دسته گل هستیییی عزززیزم

میای تاپیک.....

2 پاسخ 13 بازدید


ببخشید درباره پزشک اوما

دوستان نیاز ب تجویز قرص اهن و دوز قرص تیروییدمم نمبتونم برم بیرون دکتر
دکتر اوما سوال کنم همونکه کد میده تواین زمینه ها تجویز میکنه کسی گرفته نسخه ازشون؟

2 پاسخ 25 بازدید


وایتنینگ بعد از لیزر و اسکراب بدن

سلام دخترا خوبین؟ میگم کسی ازشما تجربه استفاده از اسکراب واسه بدن رو داره؟ چطوری استفاده میکنین؟ چندوقت یه بار؟ چه اسکرابی؟
همینطور وایتنیگ بعد از لیزر. کسی رفته؟

بدون پاسخ 126 بازدید


تفسیر پاپ اسمیر وسنوگرافی

سلام دکتر میشه ازمایش وسنو منو تفسیر کنید

بدون پاسخ 6 بازدید


دارم جزوه کنکوری طراحی میکنم راهنمایی میخام


بچه ها من رتبه ۱۴ کنکور ارشد هماتولوژی بودم (خون شناسی). الان دارم برا کنکور دکترا آماده میشم خودم. ولی چون همیشه رفرنس خون بودم و از رفرنس ها خلاصه برداری برمیداشتم، میخام مجدد حین خوندن خودم، خلاصه جامعی بنویسم و اونارو بصورت نموداری و جمع و جور، فلش کارت کنم در سایز a5, با کاغذ ضخیم (نه جزوه کتابی) برا کنکوریا. الان چند روزه درگیرشم، قالب های اولیه اش رو آماده کردم خیلی کار خفنی میشه ولی تایپ کردنش به شدت وقت گیره و روزی فوقش دو تا کارت میتونم آماده کنم. به هوش مصنوعی و اینا هم نمیتونم بدم. چون من دارم محتوا رو میچینم و عین خلاصه هارو نمیخام تایپ کنم که‌. و کل ارزش کارم به همین نحوه چیدن کلمات و متونه. برا تایپ کردنش چیکار میتونم بکنم ؟ میخام دستی با خودکار روی a5 بنویسم. یعنی کارت هارو دستی آماده کنم. بعد هوش مصنوعی هست که عکس کارتهارو بهش بدم تایپ شده اش رو بهم بده؟ یا اگه کارتهارو بخام بدم بیرون توی قالب آماده شده خودم تایپ کنن، بنظرتون صفحه ای چند میشه هزینه اش؟

بدون پاسخ 87 بازدید


ابریزش و سرفه خلطی نوزاد ۷ ماهه

سلام خانم دکتر عزیزم
وقت بخیر
پسرم از سه روز پیش ابریزش بینی داره که انگار عفونیه
از دیروز هم سرفه خلطی داره و گلوش خس خس میکنه و صداش درنمیاد
تب هم نداره خداروشکر

شما میتونین بگین چه دارویی بگیرم واسش یا لازمه ببرم متخصص کودکان?

بدون پاسخ 23 بازدید


درباره قرص جلوگیری از بارداری

سلام خانما وقتتون بخیر
من چنباری قرص ال دی خوردم و بهم نمیسازه الان روکین خریدم نوشته از اولین روز قاعدگی مصرف شود من الان پنجمین روز قاعدگیمه الان میتونم بخورم یا باید صبر کنم تا دفعه بعد تو اولین روز قاعدگی بخورم
ممنون از پاسخگوییتون💐💐

بدون پاسخ 42 بازدید