پرسش های کاربر پشتیبانی اومادر تب سوالات جدید نمایش داده شده است.
سلام دکتر جان بارداری مجدد با سابقه سقط مکرر و خونریزی
سلام دکتر جان من ۲۹شهریور بتام۳۲۳بود و ۳۰شهریور رفتم دکتر و منو سونو کرد و گفت چیزی معلوم نیس و امکان داره خارج رحم باشه و همون موقع منو فرستادازمایش رو تکرار کنم چون من ازمایشمو جایی دیگه دادم مجبور شدم همونجا ازمایش بدم و ازمایش دوم در تاریخ ۳۰شهریور شد ۵۰۴ و امروز خونریزی داشتم که مجبور شدم برم سونو بدم و بتای مجدد دکتر جان من سابقه سقط داشتم سه تا سقط داشتم که کیسه تشکیل شد ولی نه جنین و نه قلب تشکیل نشدن الان میخواستم نظر شمارو بپرسم ایا نیاز هست بخاطر سقطایی که داشتم نیاز هست انوکسا و اسپرین مصرف کنم و اینکه لکه بینی هنوز دارم ممنون میشم راهنمایی کنید
92 پاسخ 118 بازدید




