جوش چرکی روی بخیه پرینه
خانوم دکتر عزیز سلام
من ۱۹ روزه زایمان کردم .بخیه های پرینه ام جذبیه
چند روز پیش رفتم پیش دکتر گفتن بخیه هام خوبه و عفونت نداره
پماد سیکالفیت دادن برای روی بخیه هام
دو روزه قسمت بخیه هام سوزش دارم و امروز نگاه کردم روی بخیه ها ۴ تا جوش چرکی زده
یعنی عفونت کرده؟یا عوارض پماده؟
لکه های روی پوست دخترم
سلام خانوم دکتر عزیز نزدیک یک ماهه این لکه ها روی صورت دخترم به وجود اومده نمیدونم چیه انگار قارچه،زیر دوتا چشمش و کنار لپشه اطراف دماغشم خشکی و سفیدک میزنه، این لکه ها دوتاش قهوه ایه یکیش هم سفیدکه
جراح و تخصص ارتوپد در تهران یاکرج
سلام وقتتون بخیر خانوما ممنون میشم راهنماییم کنید
من پدرم بنا کار دستش خواب میره درد میکنه
دکتر خوب میشناسید ببرمش اونجا؟
مراحل رشد کودک ده ماهه
سلام به همگی، خانما میشه بهم بگین بچه هاتون چند ماهگی بای بای کردن رو یاد گرفتن؟ پسر من دست میزنه اما هر چی تمرین میکنم بای بای رو انجام نمیده
اورژانسی خونریزی شدید چند روز بعد از پریودی
سلام خانم دکتر عزیز و دوستان اومایی
ممنون میشم زود پاسخ بدید
دوستم دو روزه خونریزی شدید داره ،آخرین پریودش آخرای خرداد بوده و خونریزی مثل همیشه بوده
میگه لخته لخته میاد بعد اینکه تب هم داره
گفتن یه ماه یک بار پریود میشه یه ماه هم میشه که دوبار پریود میشه
الان تنهاست و نمیدونه چکار کنه حالش اصلا خوب نیست میگه فقط آب میتونه بخوره جون نداره
راهنمایی در مورد فتق
سلام خانومای عزیز و مامانای مهربون،عزاداریهاتون قبول باشه.
دوستان من چند ماهی میشه زیر دلم ورم کرده و درد داره خصوصا ابن چند روزه،دیشب رفتم دکتر تشخیص فتق داد و برام سونو نوشت. میخوام ببینم تو اطرافیان کسی بوده که فتق داشته یا عمل کرده باشه،دردناک عملش؟
پف کردن جای بخیه سزارین
سلام خانم دکتر و دوستان اومایی، من الان ۵ ماه از سزارین دومم گذشته، امشب پسر بزرگم که ۱۷ کیلو هست رو بغل کردم الان متوجه شدم یک سانت دقیقا روی جای بخیم قرمز شده و پف کرده یه مقدار هم درد دارم، ولی ترشح نداشتم، کمپرس یخ گذاشتم، باید چیکار کنم؟ کسی بوده اینطوری شده باشه؟
تزریق بیوتین بپانتن زمان پریودی
سلام خانم دکتر و مامانای عزیز
خانم دکتر من ماه پیش زمان پریودی در حد یکم لخته خون دیدم،بعدش با هر گرمی حجمش زیاد میشد دوباره قطع میشد...بعد تایم پریودی امگا 3 و قرص پرمیوم و تزریق بپانتن بیوتین رو داشتم برا موهام..
این ماه 5 روز تاخیر داشتم، همراه دردی ک فقط شبا میگرفت و روز ول میکرد تا اینکه امروز پریود شدم ولی خیلی درد داشتم
حالا ممنون میشم منو راهنمایی کنید ک بنظر شما مکمل ها در حجم و تاخیر پریودی و درد میتونن تاثیر بذارن؟
و اینکه در زمان پریودی میشه تزریق انجام بدم بیوتین منظورمه!!!
لک بینی در دوره شیر دهی
سلام وقت بخیر خانم دکتر عزیز من از ۸ماهکی پسرم پریود شدم ۹ ماهگی نشدم و از ۱۰ ماهگی دوباره پریود شدم ولی حدود ۱۰ روز بعد تموم شدن باز لک بینیم شروع میشه ازتون پرسیدم گفتین برم معاینه بشم رفتم امپول ویتامین کا و دارو داد استفاده کردم قطع شدم دوباره بعد ۳ روز شروع شد لک بینیم سونو هم رفتم که تنبلی تخمدان نشون داد من قبل از بارداری هم تنبلی تخمدان داشتم حتی با دارو امپول دور ناف باردار شدم دکتر فقط بهم ال دی و متفورمین داد من ال دی بهم نمیسازه چاقم میکنه چیکار.کنم همینا رو ادامه بدم یا قرص بهتری هم هست؟ چون قبل بارداری هم اینجوری بودم بعد ال دی دوباره یکی دوماه بعد همینجوری میشم چیکار کنم تا کی ال دی بخورم
شکم درد بعد ازiui
سلام دکترجان و خانوما
من ۹ روزه iuiکردم یه فولیکول سمت راستم داشتم
ازبعدiuiزیرشکمم سمت راست تیر میکشه تا توپهلوم شدیداااا.
شکم درد دارم شیاف پروژسترون هم استفاده میکنم ولی همچنان زیرشکمم تیر میکشه شبانه روز کسی تجربه داره این عادیه؟
شکم دردم جوریه که حس میکنم انگارمیخام پریود بشم
سونوی رشد در۳۲هفتگی بارداری
پزشک عزیز همه چیز بچه خوبه
خانما یه لحظه بیاین
سلام دوستای گلم من چندوقتیه توی فروش آنلاین کار میکنم
لوازم آرایشی بهداشتی برند گاتیو ویتابلا و لاکچری
انواع کرم های تخصصی برای لک جوش جای جوش جای بخیه و....... انواع شامپوهای تخصصی برای ریزش مو ورویش مجدد
وانواع پروتئین بار دمنوش ها محصولات نانو و انواع کودهای کشاورزی
بالش میکروفایبر و انواع شوینده ها و انواع قهوه ها و........
اگه خواستین درخدمتم
مارک بخور گرم چی خوبه
میخوام بخرم چی بخرم
کاربر نجمه نجلا میشه لطفا بیای
اگر هستی خبر بده سوال مهمی ازت داشتم. یا اگر کسی با هاشون در ارتباطه ممنون میشم کمکم کنه ارتباط بگیرم باهاشون
دردزیرشکم در هفته۱۶ بارداری.
سلام خانما کسی تو هفته ۱۶ و۱۷ زیر دلش درد میکرده؟ هفته پیش سونو و آزمایش ادرار دادم مشکلی نبود ولی یا گرفتگی داره یا می ایستم حس دردو فشار دارم انقدر هرهفته سر یچیزی رفتم دکتر خسته شدم الان لازمه مجدد برم؟
تفسیر جواب آزمایش قند و چکاپ
سلام خانم دکتر میشه آزمایش من رو تفسیر کنید؟
ختنه لیزری عوارض داره ؟
سلام دکترجانم وقتتون بخیر باشه میشه منو راهنمایی کنید
دکتر جان ختنه لیزری به نظرتون عوارض داره واسه بزرگسالی ؟ و اینکه ممکنه خون ریزی کنه و دوباره ختنه بشه یا احتمال خون ریزی کمه یه جا تو نت خوندم نوشته بود بچه خون ریزی کرده بردن دوباره سنتی ختنه کردن
من از وقتی پسرم به دنیا اومد بخاطر مشکلاتی که داشتم نتونستم ختنه کنم الآنم میترسم بچه بترسه و خیلی اذیت بشه 😔
بیهوشی عوارض داره ؟ با بیهوشی ختنه میکنن جدیدا یعنی مشکلی پیش نمیاد بیهوش کنن بچه رو ؟
ازاین همه استرس خسته شدم 😥
از وقتی کوچولو بود همش میخواستم انجام بدم هی یه اتفاقی افتاد که نشد میشه راهنمایی کنید چیکار کنم که تو این سن بچه آسیبی نبینه
آرایشگاه میخواد بره موهاشو کوتاه کنه میگه مو کوتاه نه حالا چطوری ببرم ختنه ای خدا من حتی فکرشم نابودم میکنه
میدونم باید زودتر اقدام میکردم ولی خب هردفعه یه چیزی شدکه نمیشد ببرمش
اون اوایل تا ۶ماه هرشب گریه کارش بود من دست تنها بودم و بی تجربه هیچکسم نداشتم بهم کمک کنه یا راهنماییم کنه چیکارکنم
بعدم که به شکم میخوابید و دندون درآورد ترسیدم بیشتر اذیتش کنم دردشو بیشتر کنم الآنم که میترسم بچه از ترسش خدای نکرده مشکلی براش پیش بیاد
ختنه چقدر طول میکشه چند ساعت ؟؟بهترین روش ختنه کدومه تو این سن ؟میشه از بیهوشی استفاده کرد عوارض نداره؟ ختنه لیزری خوندم از همه راحت تره منم نمیخوام بخیه بخوره چون فوبیای خون و این چیزا رو دارم خیلیم ترسوام خیلیم حساس اگه به من باشه کلا ختنه نمیکنم لطفا کمکم کنید بهترین راهو انتخاب کنم ممنون میشم
مصرف پودر بایومکتا در ماست
سلام دکترجان من پسرم دوروز اسهال داشت دکتر دیروز بردم گفتن پودر رو داخل نصف لیوان آب یا شیر قاطی کنم بهش بدم که اینجوری نخورد من پودر رو داخل یه کاسه ماست ریختم و اینجوری پودر رو داخل ماست خورد مشکلی نداره؟خاصیت پودر ازبین نمیره؟
لطفا زود جواب بدین که اگه نشه چاره ای دیگه براش پیدا کنم
معرفی اپلیکیشن کودک .
سلام بچه ها شما اپلیکیشن کتاب کودک میشناسید که کتابهاش در مورد تقویت مهارتهایی مثل دوستیابی، اعتماد به نفس و...باشه.
اپلیکیشن خیلی هست ولی نمیدونم کدوم کتاب های این مدلی دارند
خانم دکترپسرم ۷ماهشه بدجوور سرفه میکنه
سلام خانم دکتر و خانمای عزیز
پسرم از پری روز تاحالا سرفه میکنه دیشب سرفه هاش شدیدددشد
تا۴صب گریه کرده
دکتر فقط بهش سفکسیم ۱۰۰ داده روزی ۱بار بدیم بهش
خیلی بدسرفه میکنه خلط داره یکم سرفه هاش
بغیراز سفکسیم چی بدم بهش زود ترخوب بشه
ست پنج تیکه بیمارستانی دخترونه
سلام .مامانای گل ..ست پنج تیکه بیمارستانی خییییلی خوشکل دخترونه اینستا یا روبیکا پیج سراغ دارین بهم معرفی کنید خودم نگا کردم ولی زیاد به دلم ننشستن اگه شما طرحای خوشکل دیدین پیج برام بفرستین




