روزهای رابطه برای باردار شدن
سلام.روزتون بخیر
خسته نباشید.در مورد روزهای اقدام سوال داشتم
یک متخصص زنان گفتند یک روز درمیون
یکی دیگه گفتند از ۵روز قبل تخمک گذاری تا یک روز بعد اون هر روز
کدوم بهتره؟
واکسن کزاز در هفته ۲۴ بارداری
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر
من ۲۴ هفته و ۷ روزم هستش امروز رفتم بهداشت برای من واکسن کزاز زد هر چی گفتم ماه بد بیام قبول نکرد
الان میترسم اتفاقی نمیفته؟اخه تو نت زدم دیدم از ۲۸ هفته میزنن
سلام خانوما منم رفتم سونو ان تی
بیاین سونو منو هم ببینید
اورژانسی ترشحات عجیب در بارداری فوری
سلام خانم دکتر من ترشحاتم بیشتر شدن و گاهی اوقات رنگشون به قهوه ای هم میزنه مثل امشب که عکسش رو براتون میذارم
میشه راهنمایی کنید این چیه و عفونته یا خونه اینجوری دیده میشه
تو چکاپمم عفونت ادراری و اینا دیده نشده
آیا این عقب انداختن پریود نیازی به پیگیری داره با توجه به اینکه همیشه نامنظم بود
سلام خانم دکتر عزیز و مامان های اومایی من همیشه پریود نامنظم و طولانی داشتم سیکل های پریودم معمولا 32 تا 35 روزه بودن و البته با دارو
قبل از اقدام به بارداری مثلا 7-8 سال گذشته پیش میومد که حتی دو ماه هم پریود نشم اما بعد از اقدام با دوفامد دیگه منظم بین 32تا 35 بودم الان روز 42 سیکلم هستم به دختر شیر خودمو میدم اما از 11 ماهگیش پریودم شروع شد و تقریبا همون 35 روزه بودم ، الان به نظرتون باید پیگیری کنم دیروز به شدت کمردرد و دل درد پریود داشتم حتی پد گذاشتم اما شب برطرف شد الآنم درد ندارم
نمودار رشد کودک ۲۱ماهه
سلام خانم دکتر عزیزم.وقتتون بخیر.
نمودار رشد صدرا رو می فرستم خدمتتون.
از تولدش تاالان کلا ۱کیلو وزن گرفته...درست وحسابی غذا نمی خوره.گاهی تا ۶ساعتم لب به هیچی نمیزنه.میوه خیلی دوس داره.حتما باید خیلی خیلی گشنه باشه درست بشینه و یه دل سیر غذا بخوره.همش به فکر دویدن و بدو بدو و بیرون و ددره🙂↕️😭😂👣.
طبیعیه عایا؟؟
۶م ۲۱ماهش کامل میشه.
تا دوماه پیش بهش مولتی بهداشت رو می دادم.بهم گفتین سانستول پلاس زینک رو دوماه بدم بعد پدیا بست یا بی بی جویس رو شروع کنم و بعد هم چکاب دوسالگی ازش بگیرم.آهنشم لیپوزوفر آبی میدم.خیلی نگرانشم نمودارش خوبه ولی وزن نمی گیره اصلا....طبیعیه الان ۹ماهه کلا یک کیلو وزن گرفته؟؟!
بچه ها این طرح ها چه فرقی باهم داره؟
مسکن نهضت ملی
تسهیلاات ودیعه
طرح آشیان مسکن استیجاری
این سه تا طرح چ فرقی باهم دارن
روند رشد بتا در بارداری طبیعی.
سلام چهار روز تاخیر بتا ۶۵۲ سه روز بعد ۲۳۵۱ شد آیا رشدش طبیعی؟ سنو داخلی انجام بدم یا شکمی ک مطمئن بشم مولار با خارج رحمی نیست.سابقه یک بار مولار داشتم
حرکت زیاد جنین در سی هفتە
سلام وقت بخیر
من الان هفتە 30هستم تا قبل از دیروز جنین خیلی کم تکون میخورد مثلا حدود سەبار در روز اونم ضعیف، دیروز رو پهلوی چپ دراز کشیده بودم که یهو یه حرکت چرخشی خیلی شدیدی احساس کردم بەقدری کە خودم از شدت حرکت ترسیدم از اون موقع تاحالا خیلی تکون میخورە هربار کە دراز میکشم یا میشینم این دارە باشدت ضربە میزنە. ممکنە مشکلی وجود داشتە باشە؟ یا خدای نکردە بند ناف پیچیدە باشە؟ من خیلی نگرانم فرداهم جمعەست سونوگرافی بستەست.
سونو آنومالی در هفته ی ۱۸ ام
سلام لطفا خانم دکتر مهربان چک بفرمایید ببینید اوکی هست همه چیز خیالمون راحت باشه
برس حرارتی و فرکننده مو والر؟
سلام بچه ها خوبین؟
من میخام برس حرارتی و فرمو بگیرم بنظرتون کاربرد داره؟اینکه فرکننده مو والر کسی داشته چطوره زود خراب نمیشه؟
درد شدید پایین سمت چپ شکم
سلام خانم دکتر مهربون انشالله ک حالتون خوب و دلتون شاد باشه من بعد همراه با به دنیا اومدن بچه دومم عمل بستن لوله ها رو داشتم الان حدود یه سال و چهار ماهه میگذره هر چند وقت یک بار پایین سمت چپ شکمم به شدت درد میگیره معمولا ول میکنه میگیره بیشتر صبح ها ک از خواب بیدار میشم طوری ک دردش به رانمم میزنه الان چون پام اسیب دیده شرایط سونو ندارم تا دو سه هفته دیگه ممنون میشم راهنمایی کنید
جایگزین برای قرص بلاژست
سلام دکتر جان
چندین داروخونه بلاژست پرسیدم اصلا نمیدونن چیه
چه قرص جایگیزنش هست؟
ورژوست جایگیزنش اخه این فقط دینوژست ۲ میلی گرم دارد
اما بلاژست اتینیل استرادیول ۰٫۰۳ میلیگرم + داینوژست ۲ میلیگرم است.
چه قرص بگیرم بجاش
لکه بینی تو بارداری
سلام خانم دکتر عزیز و خانومای اومایی
من ۱۰ هفته هستم
ببخشید ولی رفتم سرویس ترشحای داخل ادرارم خون بود کار سنگینم کردم میخواستم ببینم خیلی خطرناکه
تفسیر جواب ازمایش من
سلام به خانم دکتر عزیز و خانم های گرامی ممنون میشم ازمایش منو تفسیر کنید
استخر توی بارداری ضرر داره
سلام خانم دکتر ودوستای خوبم
توی هفته من استخر ضرر داره برم؟
انتی بیوتیک برای بچه ۲ سال و ۸ ماهه(عکس دلخراش داره نبینین خانوما)
سلام وقتتون بخیر باشه
یه بنده خدایی بچه ش سرش ضربه خورده شکاف خورده تا جمجمه مشخص بود
بخیه خورده
عکس و اینا گرفتن اوکی بوده
وزنش ۱۳ کیلوعه
۲ سال و ۸ ماهشه
دکتر نگفته انتی بیوتیک بخوره
ولی یکی تو اتاق بخیه گفته بخوره
گفته ۶ ساعتی
سفالکسین ۲۵۰
۳ سی سی
ولی نگفته تا چندروز
میخاستم ببینم درست گفته؟
یا کمه زیاده
و اینکه چندروز باید بخوره
دکتر اطفال خوب در اهواز
یه دکتر خوب میخام واسه اطفال اهواز سراغ دارین بگین ممنون میشم
خشکی قسمتی از پوست پا
سلام وقتتون بخیر قسمتی از مچ پام مدتی هست که خشک شده و پوسته داره هیچ علایم دیگه ای نداره.از چه کرمی میتونم استفاده کنم؟
موهای کرکی بعد از لیزر
خانما من لیزرم کامل رفتم ولی جواب نگرفتم الان چیکار کنم؟
موهای زیر بغل خیلی نازک شدن در میاد موهاش ولی اینقد کرکی شده باید به زور ببینم ولی زیاده
پاهام و دستام هم در میاد هم ضخیم داره هم کرکی هم کوتاه هم بلند هم یه جاهاییش اصلا نداره
الان ادامه بدم؟ بیشترش رفته ها ثلی کرکی هم زیاد داره نمیدونم ۲،۳تا جلسه دیگه خوبه یا کلا ول کنم
راهکار برای رفع سردرد شدید
سلام خدمت دوستان گل در اوما و خانم دکتر عزیز. من از امروز صبح که از خواب بیدار شدم سردرد شدیدی دارم. احساس میکنم سرم داغ شده و سنگینه. سابقه میگرن هم ندارم الان یک استامینوفن خوردم لطفا هر راهکاری میدونین بهم بگین لطفا. اصلا خوب نمیشم
مایعات هم زیاد خوردم




