Ooma
پرسش های کاربر پشتیبانی اومادر تب سوالات جدید نمایش داده شده است.

روزهای رابطه برای باردار شدن

سلام.روزتون بخیر
خسته نباشید.در مورد روزهای اقدام سوال داشتم
یک متخصص زنان گفتند یک روز درمیون
یکی دیگه گفتند از ۵روز قبل تخمک گذاری تا یک روز بعد اون هر روز
کدوم بهتره؟

4 پاسخ 10 بازدید


واکسن کزاز در هفته ۲۴ بارداری

سلام خانم دکتر وقتتون بخیر
من ۲۴ هفته و ۷ روزم هستش امروز رفتم بهداشت برای من واکسن کزاز زد هر چی گفتم ماه بد بیام قبول نکرد
الان میترسم اتفاقی نمیفته؟اخه تو نت زدم دیدم از ۲۸ هفته میزنن

9 پاسخ 173 بازدید


سلام خانوما منم رفتم سونو ان تی

بیاین سونو منو هم ببینید

9 پاسخ 325 بازدید


اورژانسی ترشحات عجیب در بارداری فوری

سلام خانم دکتر من ترشحاتم بیشتر شدن و گاهی اوقات رنگشون به قهوه ای هم میزنه مثل امشب که عکسش رو براتون میذارم
میشه راهنمایی کنید این چیه و عفونته یا خونه اینجوری دیده میشه
تو چکاپمم عفونت ادراری و اینا دیده نشده

9 پاسخ 585 بازدید


آیا این عقب انداختن پریود نیازی به پیگیری داره با توجه به اینکه همیشه نامنظم بود

سلام خانم دکتر عزیز و مامان های اومایی من همیشه پریود نامنظم و طولانی داشتم سیکل های پریودم معمولا 32 تا 35 روزه بودن و البته با دارو
قبل از اقدام به بارداری مثلا 7-8 سال گذشته پیش میومد که حتی دو ماه هم پریود نشم اما بعد از اقدام با دوفامد دیگه منظم بین 32تا 35 بودم الان روز 42 سیکلم هستم به دختر شیر خودمو میدم اما از 11 ماهگیش پریودم شروع شد و تقریبا همون 35 روزه بودم ، الان به نظرتون باید پیگیری کنم دیروز به شدت کمردرد و دل درد پریود داشتم حتی پد گذاشتم اما شب برطرف شد الآنم درد ندارم

9 پاسخ 194 بازدید


نمودار رشد کودک ۲۱ماهه

سلام خانم دکتر عزیزم.وقتتون بخیر.
نمودار رشد صدرا رو می فرستم خدمتتون.
از تولدش تاالان کلا ۱کیلو وزن گرفته...درست وحسابی غذا نمی خوره.گاهی تا ۶ساعتم لب به هیچی نمیزنه.میوه خیلی دوس داره.حتما باید خیلی خیلی گشنه باشه درست بشینه و یه دل سیر غذا بخوره.همش به فکر دویدن و بدو بدو و بیرون و ددره🙂‍↕️😭😂👣.
طبیعیه عایا؟؟
۶م ۲۱ماهش کامل میشه.
تا دوماه پیش بهش مولتی بهداشت رو می دادم.بهم گفتین سانستول پلاس زینک رو دوماه بدم بعد پدیا بست یا بی بی جویس رو شروع کنم و بعد هم چکاب دوسالگی ازش بگیرم.آهنشم لیپوزوفر آبی میدم.خیلی نگرانشم نمودارش خوبه ولی وزن نمی گیره اصلا....طبیعیه الان ۹ماهه کلا یک کیلو وزن گرفته؟؟!

9 پاسخ 173 بازدید


بچه ها این طرح ها چه فرقی باهم داره؟

مسکن نهضت ملی
تسهیلاات ودیعه
طرح آشیان مسکن استیجاری

این سه تا طرح چ فرقی باهم دارن

9 پاسخ 219 بازدید


روند رشد بتا در بارداری طبیعی.

سلام چهار روز تاخیر بتا ۶۵۲ سه روز بعد ۲۳۵۱ شد آیا رشدش طبیعی؟ سنو داخلی انجام بدم یا شکمی ک مطمئن بشم مولار با خارج رحمی نیست.سابقه یک بار مولار داشتم

9 پاسخ 211 بازدید


حرکت زیاد جنین در سی هفتە

سلام وقت بخیر
من الان هفتە 30هستم تا قبل از دیروز جنین خیلی کم تکون میخورد مثلا حدود سەبار در روز اونم ضعیف، دیروز رو پهلوی چپ دراز کشیده بودم که یهو یه حرکت چرخشی خیلی شدیدی احساس کردم بەقدری کە خودم از شدت حرکت ترسیدم از اون موقع تاحالا خیلی تکون میخورە هربار کە دراز میکشم یا میشینم این دارە باشدت ضربە میزنە. ممکنە مشکلی وجود داشتە باشە؟ یا خدای نکردە بند ناف پیچیدە باشە؟ من خیلی نگرانم فرداهم جمعەست سونوگرافی بستەست.

9 پاسخ 157 بازدید


سونو آنومالی در هفته ی ۱۸ ام

سلام لطفا خانم دکتر مهربان چک بفرمایید ببینید اوکی هست همه چیز خیالمون راحت باشه

9 پاسخ 145 بازدید


برس حرارتی و فرکننده مو والر؟

سلام بچه ها خوبین؟
من میخام برس حرارتی و فرمو بگیرم بنظرتون کاربرد داره؟اینکه فرکننده مو والر کسی داشته چطوره زود خراب نمیشه؟

9 پاسخ 183 بازدید


درد شدید پایین سمت چپ شکم

سلام خانم دکتر مهربون انشالله ک حالتون خوب و دلتون شاد باشه من بعد همراه با به دنیا اومدن بچه دومم عمل بستن لوله ها رو داشتم الان حدود یه سال و چهار ماهه میگذره هر چند وقت یک بار پایین سمت چپ شکمم به شدت درد میگیره معمولا ول میکنه میگیره بیشتر صبح ها ک از خواب بیدار میشم طوری ک دردش به رانمم میزنه الان چون پام اسیب دیده شرایط سونو ندارم تا دو سه هفته دیگه ممنون میشم راهنمایی کنید

9 پاسخ 196 بازدید


جایگزین برای قرص بلاژست

سلام دکتر جان
چندین داروخونه بلاژست پرسیدم اصلا نمیدونن چیه
چه قرص جایگیزنش هست؟
ورژوست جایگیزنش اخه این فقط دینوژست ۲ میلی گرم دارد
اما بلاژست اتینیل استرادیول ۰٫۰۳ میلی‌گرم + داینوژست ۲ میلی‌گرم است.
چه قرص بگیرم بجاش

8 پاسخ 67 بازدید


لکه بینی تو بارداری

سلام خانم دکتر عزیز و خانومای اومایی
من ۱۰ هفته هستم
ببخشید ولی رفتم سرویس ترشحای داخل ادرارم خون بود کار سنگینم کردم میخواستم ببینم خیلی خطرناکه

8 پاسخ 142 بازدید


تفسیر جواب ازمایش من

سلام به خانم دکتر عزیز و خانم های گرامی ممنون میشم ازمایش منو تفسیر کنید

8 پاسخ 81 بازدید


استخر توی بارداری ضرر داره

سلام خانم دکتر ودوستای خوبم
توی هفته من استخر ضرر داره برم؟

8 پاسخ 248 بازدید


انتی بیوتیک برای بچه ۲ سال و ۸ ماهه(عکس دلخراش داره نبینین خانوما)

سلام وقتتون بخیر باشه
یه بنده خدایی بچه ش سرش ضربه خورده شکاف خورده تا جمجمه مشخص بود
بخیه خورده
عکس و اینا گرفتن اوکی بوده
وزنش ۱۳ کیلوعه
۲ سال و ۸ ماهشه
دکتر نگفته انتی بیوتیک بخوره
ولی یکی تو اتاق بخیه گفته بخوره
گفته ۶ ساعتی
سفالکسین ۲۵۰
۳ سی سی

ولی نگفته تا چندروز

میخاستم ببینم درست گفته؟
یا کمه زیاده
و اینکه چندروز باید بخوره

8 پاسخ 286 بازدید


دکتر اطفال خوب در اهواز

یه دکتر خوب میخام واسه اطفال اهواز سراغ دارین بگین ممنون میشم

8 پاسخ 90 بازدید


خشکی قسمتی از پوست پا

سلام وقتتون بخیر قسمتی از مچ پام مدتی هست که خشک شده و پوسته داره هیچ علایم دیگه ای نداره.از چه کرمی میتونم استفاده کنم؟

8 پاسخ 151 بازدید


موهای کرکی بعد از لیزر

خانما من لیزرم کامل رفتم ولی جواب نگرفتم الان چیکار کنم؟
موهای زیر بغل خیلی نازک شدن در میاد موهاش ولی اینقد کرکی شده باید به زور ببینم ولی زیاده
پاهام و دستام هم در میاد هم ضخیم داره هم کرکی هم کوتاه هم بلند هم یه جاهاییش اصلا نداره
الان ادامه بدم؟ بیشترش رفته ها ثلی کرکی هم زیاد داره نمیدونم ۲،۳تا جلسه دیگه خوبه یا کلا ول کنم

8 پاسخ 275 بازدید


راهکار برای رفع سردرد شدید

سلام خدمت دوستان گل در اوما و خانم دکتر عزیز. من از امروز صبح که از خواب بیدار شدم سردرد شدیدی دارم. احساس میکنم سرم داغ شده و سنگینه. سابقه میگرن هم ندارم الان یک استامینوفن خوردم لطفا هر راهکاری میدونین بهم بگین لطفا. اصلا خوب نمیشم
مایعات هم زیاد خوردم

8 پاسخ 120 بازدید