Ooma
پرسش (1400/03/15):

سلام خانم دکتر. پسرم دوماهشه

تقریبا هر دوهفته یا سه هفته یک بار عطسه میکنه و از دماغش یه چیز تقریبا بزرگ سبز رنگ میاد بیرون.من ترسیدم و نگران شذم. ایا خطرناک؟

سلام محتویات بینی است که احتمالا خشک میشه و بعد با عطسه خارج میشه نگران نباشید اگر گرفتگی بینی دارد از قطره کلرید سدیم استفاده کنیم
اینکه بزرگه مشکلی نیست؟ ممنون
خیر مشکلی نیست
ممنونم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه