- حالا فعلا که اخر هفتست وبنا به دلایلی سرمنم به شدت شلوغ واز طرفی مهمونمدارم باید صبر کنم هفته اینده برم دکتر...
من دست میزنم بهش چجوری دستامو بشورم کاملا تمییز بشع؟نگرانم به بقیه منتقل کنم>این زائده ممکنه زگیل باشه؟(حاوی عکس)1,425 بازدید70 پاسخ - زگیل تناسلی خطرناکه ؟؟؟؟؟1,014 بازدید31 پاسخ
- میخواستم ببینم این عکس شبیه زگیل تناسلی هست یا ن خیلی نگرانم
حالت گوشت اضافه هست کوچیکه برجستگی داره >گوشت اضافه زگیل تناسلی همراه با عکس1,066 بازدید50 پاسخ
عکس رو میذارم اگه کسی دوست نداره نبینه>خارش و تاول های بزرگ کنار ناحیه تناسلی672 بازدید25 پاسخ- من کنار لبیا ماژورم یه دونه برآمده در اومده به رنگ تیره که به پزشک نشون دادم گفت بعد از زایمان، طبیعی هست و شکل زگیل نیست و به نظر اسکین تگ میاد ولی الان کوچیک هست بعد از سه ماه از زایمان پاپ اسمیر بده از همه نظر چک بشی
الان من میتونم شیو کنم ؟ یا ممکنه زگیل باشه و پخش بشه؟
>دونه در کنار لبیا ماژور478 بازدید4 پاسخ - سلام خسته نباشید خانم دکتر این ضایعات زیگیل تناسلیه تو واژنم یا پاپیلوماتوزه؟>ضایعه در ناحیه تناسلی1,113 بازدید76 پاسخ
- زگیل تناسلی کمک کنید1,202 بازدید51 پاسخ
- زگیل تناسلی،❌️سوال عکس دار❌️1,124 بازدید9 پاسخ
- خانم دکتر من مهمان عزیزی دارم که امروز و فردا خونهی من هستن و من امروز متوجه شدم که متأسفانه مبتلا شدن به زگیل تناسلی ، من استرس گرفتم و میترسم مبتلا بشم، میشه لطفاً راههای پیشگیری رو بفرمایید ، تو گوگل زدم و یه چیزایی خوندم خواستم شماهم برام توضیح بدین ، برام مهمه که ناراحتش نکنم و رفتاری نکنم که تو خونهی من ناراحت بشه، خودش بندهی خدا خیلی رعایت میکنه ،هربار دستشویی میره با وایتکس شیرآلات و دستشویی رو میشوره ،خودمم قبل از استفاده میشورم همه رو ، میگه از ژیلتی که دوستش بهش داده استفاده کرده و بعد از اون ضایعه بوجود اومده ،دوماهی هست که درگیر شده، ولی میگه آزمایش پاپ اسمیر و hpv که داده جوابشون خدارو شکر خوب بوده،فعلا تحت درمان داروهای گیاهی هست و قراره واکسن هم بزنه، خانم دکتر چطوریه که ضایعه رو داره ولی جواب آزمایشش خوب بوده؟ ممکنه اصلأ زگیل تناسلی نباشه؟ >مهمان مبتلا به زگیل تناسلی1,644 بازدید30 پاسخ
- آیا ممکنه با استخر رفتن،شنا کردن یا لبه استخر نشستن ،مبتلا به ویروس HPV بشیم؟
>استخر و ابتلا به HPV729 بازدید32 پاسخ - زگیل تناسلی در بارداری و روند رشد زگیل612 بازدید52 پاسخ
- من ۲۳دی ماه سال گذشته تست کوتست دادم که منفی بود
الان باردارم و ضایعه مانند خال گوشتی که گل کلمی هم نیست روی گردنم و کشاله ران ظاهر شده با مشورت متخصص پوست که عکس ضایعه روی کشاله ران دید گفتن ک با توجه به بارداری ضایعات پوستی زگیل مانند ایجاد میشه
با توجه به تستم و ضایعه مانند خال گوشتی کوچک که ناحیه مقعد و واژنم درگیر نکرده احتمال ابتلا به زگیل تناسلی اونم فقط کشاله ران هس؟!>امکان ابتلا به زگیل تناسلی713 بازدید6 پاسخ - من سال ۹۸ تایپ ۶ برام مثبت شد سال ۹۹ با استفاده از مکمل ها ازمایشم منفی شد ممکن دوباره فعال بشه خود به خود؟
و یه سوال دیگه اینکه در صورت تک پارتنری ممکن نوع ویروس عوض شه؟ یا تغییری شکل به خودی خود نمیده؟>ایا ویروس اچ پی وی از بدن دفع میشه؟149 بازدیدبدون پاسخ - عوارض زگیل تناسلی در بارداری و زایمان713 بازدید28 پاسخ
- بعد اینکه ما خیلی همدیگه رو میبینیم اقوام نزدیک من هستن ممکنه حتی از سرویس بهداشتی مشترک هم گاهی استفاده کنیم یا خونشون میریم از چه راه هایی ممکنه به ما انتقال پیدا کنه مامانم وسواس گرفته حتی منزل این شخص میره کل لباسا رو میشوره و به من تاکید داره بچمو دسشویی اونا نبرم همه لباسارو بشورم ،من اطلاعاتی ندارم از این بیماری لطفا مارو راهنمایی کنید >زگیل تناسلی و راه های انتقال627 بازدید5 پاسخ
- روی لابیا مینورم تا ورودی واژنم حالت دون دونه فقط چند قسمتش حالت دایره ای یخورده برامده هستش داخل واژنمم دو خط دون دون هستش🤦♀️😞
تا الان ک چند ماهه متوجه شدم نه خارش داشتم ن هیچی الان چند روزه یخورده خارش و سوزش دارم ولی ن زیاد
بنظرتون زگیل تناسلیه؟
>وستیبولار یا زگیل تناسلی938 بازدید73 پاسخ - حالا خواهرم تست داده و نتیجه مثبت بوده کولپوسکوپی شده ۱۲ روز دیگ ج حاضر میشه تازه ازدواج کرده و باردار نشده.
من خودم آدم پاک یه نامزد داشتم اونم بعدا فهمیدم ک روابط مشکوک داره جدا شدم ازدواج نکردم باهاش آمیزش کامل بغیر لمسی اونم خیلی کم نداشتم و پرده دارم اونم خودش البته خداروشکر وسواسی یود حتی اونجاشو اسپری ضدعفونی کننده از بابت کرونا میزد.
سوالم اینه :
۱.خواهرم برای بارداری مشکل پیدا نمیکنه؟
۲.منی ک با خواهر م خیلی ارتباط هم دارم گاهی زیاد شد لباس هم دیگ رو هم پوشیدیم البته نه لباس زیر ولی خودمم وسواس هستم
و شرایط نامزدی ک بالا گفتم چ کار هایی باید انجام بدم آزمایش لازم هست؟اصول بهداشتی چی هست؟ممنونم>سوالاتی در مورد زگیل تناسلی هستش1,594 بازدید26 پاسخ - دونه های قرمز ،کبودی902 بازدید22 پاسخ
- من امروز خودم رو ک دیدم متوجه این ضایعات روی دهانه واژنم شدم
آیا اینا زگیلیه؟
خیلی حالم خراب شده میترسم خطرناک باشه
ممنون میشم سریع پاسخ بدین😔
یکساله اقدام هستم و تاحالا زایمان نداشتم>آیا این ها زگیل تناسلی هست؟592 بازدید55 پاسخ -
میشه راهنمایی کنید؟و اینکه واکسن چقدر موثره؟از کجا تهیه کنیم؟تو شیردهی میتونیم واکسن بزنیم؟
>زگیل تناسلی از چه راه هایی منتقل میشه؟709 بازدید9 پاسخ
💅🏻بچه ها💅🏻 یه ترفند بگین که خودتون بلدین یا کشف کردین...
بچه ها به ترفند بگین که خودتون کشف کردین و بسیار کاربردیه
راجع به هر چیزی هم باشه اوکیه مشکلی نداره.
اختلاف سنی ۱۵ سال برای ازدواج مناسبه یا خیر
بی زحمت لایک کنید
سلام خوبین دوستان 💖
بیاین بگین ج نذری کردین ک نتیجه گرفتین و مثل ی معجذه بود براتون
اخرین راهم رفتن پیش دعانویس
سلام دوستان عزیز اومایی میخوام برم پیش دعا نویس دعای محبت بین خودم و شوهرم بنویسم شوهرم اصلا به حرفام گوش نمیده خرجی نمیده بد دهن هست دیگه خسته شدم از دستش نیاین بگین طلاق بگیر چون شرایطشو ندارم میگن دعا تا۴۰روز اثر داره ایا دعای هست دائمی باشه؟
تو این روزای عزیز با دلهای پاکتون دعا کنین😔😔
دیشب پسر دوستمون رو یه موتوری زده طفلی خونریزی مغزی کرده الان تو کما ست توروخدا براش دعاکنین پدرمادرش خیلی ناراحتن دارن دق میکنن ۱۲سالشه همین یه دونه بچه رودارن دعاکنین خدامعجزشو نشون بده دل خانواده ش شاد بشن میگن دعای دسته جمعی زود مستجاب میشه
ممنون از تک تکتون❤️❤️
می خوام طلاق بگیرم
خانما می خوام جدا شم، شوهرم سر هر مسأله ای دعوا راه می ندازه، کتک می زنند، فحش می ده، گوشیش رو هفت تا سوراخ موش قایم می کنه ، اجازه دست زدن به گوشیش رو من به هیچ عنوان ندارم ، شدیدا مشکوکم ،حتی اجازه نمیده به عکسا نگاه کنم، به نظرتون چکار کنم ؟کل طلاهام رو برده گذاشته صندوق امانات بانک ،به نظرتون با یه ترفندی طلاها رو بگم بیاره بعد برم ،حداقل بعد ۱۵ سال حمالی کردن یه چیزی بهم برسه ،خیییییییلییییییی اذیتم کرده تو این سال ها
سلام من خیلی دلشوره از مرگ دارم بیاین حرف بزنین ببینم کسی مث من هست
من پارسال سقط داشتم تو 6 هفته،سر اون بارداری و سقطم خیلی استرس و اضطراب کشیدم،بعد از اون اصلا یه ادم دیگ شدم غروب که میشه و یا شبا که میخام بخابم همش فکر میکنم میخام بمیرم،حس مرگ دارم نفس تنگی میگیرم استرس میگیرم،خیلی حالم بد میشه،نمیدونم چم شده،شنیدم پنیک بهش میگن ولی اگه پنیک بود نباید انقدر طولانی میشد،میترسم برم دکتر روانشناس دارو بده بدتر خواب اور باشه،دلم برای بچهام میسوزه،همش با خودم میگم ما ادما چقدر بی ارزشیم چقدر این دنیا وحشت ناکه نع به بچه رحم میکنه نه جوون و نه مجرد و...خیلی از بی رحمی دنیا میترسم نمیدونم درکم میکنید یا ن،اینکه زور هیچکس به دنیا نمیرسه یکی سرطان میگیره میمیره یکی الکی قلبش میگیره با هزار امیدی ک داشته میمیره،به هیچکس رحم نمیکنه،داداش خودمم جوون مرگ شد الکی،اصلا امید ندارم به زندگی به فردا،همش فکر میکنم منم میمیرم یا عزیزام میمیرن اصن یه حالیم کاش میشد دوباره خوب بشم😭 ببخشید زیاد حرف زدم
کدوم ترکیب برا شام مهمونی بهتره؟ تعدادده نفر
سلام خانم گلما
الویه
سالاد ماکارانی
اش رشته
ژل
یا
زرشگ پلو بامرغ
عدس پلو
سوپ قارچ
ژله
درست کردن دومی هم برام راحتع اما چون بچه کوچیک دارم میترسم نرسم. عاخه منو اولی یخچالیه میشه گذاشت یخچال. دیگه اینکه سروشم هم راحت تره
فقط یکی اینکه میخواد همون هزینه کنی ولی تو چشم نیس
نظرسنجی درمورد خرید خانه😘😘💝💝
سلام دوستای گلم ان شاالله حال دلتون خوب باشه😍😍
به نظرشما ازبین این دوتا خونه کدوم بهتره مورد اول :۱۳۰متری درب به حیاط بازسازی نمیخواد وقابل سکونته اما برای اینکه به سلیقم نزدیک بشه احتیاج به یه سری تغییرات وبازسازی داره حالا مورد دوم درب ازساختمان هست ۲۰۰متری بازسازی کامل احتیاج داره وتغییرات هردو یک محله وتفاوت قیمت چندانی نداره اینم بگم برای هردومورد باید خودمون بتکونیم حساابی بعدازیکسال بتونیم بازسازی کنیم🥲🥲
دوستان به نظرتون الان که طلا انقدر هم اومده پایین بفروشم ماشین ظرفشویی بگیرم یا
خسته ام از کارای خونه از پس انداز خودم چند گرم طلا گرفتم که شوهرم ازشون بی خبره
البته که اکثر طلاهامو خودم خریدم اما شوهرم نمیذاره بفروشم 😂
شمایی که ماشین ظرفشویی دارید به نظرتون ارزش داره
خانما میشه برا مامانم دعا کنید
سلام. قلبش درد دارع نفس تنگی داشته بردن بستری کردن. دارم دق میکنم😭. با دوتا بچه نمیتونم برم پیشش باشم لطفا براش حمد شفا و امن یجیب بخونید
ممنونم ازتون💚
شاهنامه خوانی و داستانهای تاریخی
درود دخترا💚
ی پیچ دیدم داستانای شاهنامه رو میذاره
دوس داشتید فالو کنید 💛
این تاپیکم چیزایی ک مربوط ب تاریخ ایران خانوممون هس بفرستید خوشحال میشم🧡
خانومایی که کربلا رفتن میشه بیاین
سلام خانوما روزتون بخیر..
من تاحالا کربلا نرفتم ولی همسرم چندساله که هرسال برای تاسوعا و عاشورا میره
دیشب یهو دلم خواست که منم باهاش برم گفت باشه
ولی گذرنامه و این چیزارو ندارم هیچی .. حالا فردا میخوایم بریم پلیس +10 برای گذرنامه و این چیزا
شماهایی ک رفتین بنظرتون یه هفته ای گذرنامه میدن یا کلا بیخیال بشم ؟؟؟
بحق این شب عزیز هز کک میتونه واسه بابام یه زیارت عاشورا بخونه
عصری از بیمارستان اومدیم یه چند روزیه میگفت سمت راست شکمم درد میکنه فکر کرد کبدشه سریع رفت سونو شکم و لگن و آزمایش داد همه چیش سالم و نرمال بود هیچ مشکلی نداره عصری سر تخت دست بش زدم همونجاش ک درد میکرد یه برآمدگی حس کردم. اصلا نمیفهمم کجاشه ؟ چ دکتری باید بیاد بالا سرش. فعلا بستریه تا فردا دکتر بیاد بالا سرش.
سلام خانمااا روز8انتقال جنینمه توروخدا بیاید بی بی چک مو ببینید
سلام خوبید خانما روز8انتقال جنینمه
بی بی چک زدم هاله انداخته مثبته به نظرتون؟!
قربون امام حسین و حضرت ابوالفضل وائمه بشم من
ممکنه خطا باشه
همون لحظه ک زدم هاله زد
باشوهرم بحثم شد اونقدری دلم گرفته نشستم اینقدر گریه کردم سرم داره میترکه
سلام خانما خوبید اولین باره میام همچین تایپیکی بزنم چون واقعا دلم گرفته😭 امروز نشستم از ظهر تا غروب کلی نون لانه زنبوری درست کردم برا نذری خیلیم خوشحال بودم میخوام نذری بدم بعدش سریه چیزی با شوهرم یکم بحثم شد اینم بگم خودش مقصر بود.
بعدش گفت من نمیبرمت روضه داییت که میخواد بیاد نونارو بیاره برو باهاش منم سر این حرفش لج کردم گفتم نمیرم و داییم که اومد لانه زنبوریارو دادم بهش گفتم ببره برای خواهرم که میخواد بره روضه پخش کنه .
کله چراغ های خونه رو خاموش کردم و خودش خوابید منم اوموم تو حال و یه شمع روشن کردم و کلی دعا کردم برای همهههههه بدجوری دلم گرفته دیگه صبری نمونده برام بچه میخوام وقتی تایپیک اون روزی که تایپیک زدم بی بی چکم مثبت شد رو دیدم داغون شدم😭😭😭
برام دعا کنید توروخدا من دیگه واقعا نمیتونم تحمل کنم خسته شدم از دارو خوردن از اینکه بیا کلی دارو بخور فولیکول خوب بساز همشم استرس اینو دارم قرص بخورم و شوهرم سرکار باشه و اون روزی که برا اقدام باید باشه نباشه دکترم گفته نباید فاصله بندازم پشت سرهم هرماه اقدام داشته باشم بهتر میگیره یا از اینکه بعد این همه سختی حامله بشم و سقط بشه 😭
خانم ها شوهرم اصلا بهم محبت نمیکنه و همش حرف سرد میزنه بهم
شوهرم اصلا محبت نمیکنه نمیگه بیاید ببرمتون بیرون
همش میاد خونه ناهار و شامشو میخوره و بعدش ولو میشه خستم کرده دیگه همش حرف سرد میزنه ب من میگ تو چاقی و فلان خیلی ناراحتم از دستش تا حالا چندین بار بهم گفته برو هیکلتو درست کن حالا من چاق زشت هم نیستم بخدا یکم شکم دارم ولی این درست نیست ک ادم ب زنش همش اینجوری بگه بهش میگم پول بده همش غر میزنه نمیدونم چیکار کنم ی عالمه گریه کردم ب خدا
سلام خانوم ها بیاید بگید من چی بخورم
دیگه خسته شدم مرغ و جوجه
از همه غذا ها بدم میاد
مرتب بالا میارم
از بوی غذا ها دلم میخواد خودم رو بزنم
به زور غذا میخورم
اصلا خودم توان آشپزی ندارم
الان لطفا پیشنهاد بدین من چی بخورم
معمولا وقتی نمیدونم چی بخورم سیب زمینی ابپز میخورم ولی الان دیگه ازش زده شدم و حالم و بد میکنه
درد ودل دارم باهاتون
خانما من عاشق دخترمم ولی یه وقتایی شوهرم میگه یه پسرم داشته باشیم بیاد تو کارای مغازه اینا کمک کنه و این حرفا منم دیگه بچه نمیخوام ولی اینارو که میگه منم بهش فک میکنم که اگه پسر بود این کارارم میکرد برا همین عذاب وجدان میگیرم
نمیدونم چجوری به اینا فک نکنم
ایمپلنت دندان و مراحل آن
خانما سلام
کسی ایمپلنت انجام داده؟ چند ماه طول کشید؟ چند جلسه لازمه
درد داره یا ن
من ی دندون میخام انجام بدم،بدجور استرس گرفتم
میگن درد داره خیییییلی 😢 😢




