سلام من امروز متوجه این زائده قسمت ورودی واژن شدم به شدت استرس دادم ومدام میرم سرویس دستکاریش میکنم
حالا فعلا که اخر هفتست وبنا به دلایلی سرمنم به شدت شلوغ واز طرفی مهمونمدارم باید صبر کنم هفته اینده برم دکتر...
من دست میزنم بهش چجوری دستامو بشورم کاملا تمییز بشع؟نگرانم به بقیه منتقل کنم
پرسش (1405/02/23):
این زائده ممکنه زگیل باشه؟(حاوی عکس)
1426
70
1405/02/23
سوال کننده
0
1405/02/23
سوال کننده

0
1405/02/23
سوال کننده

0
1405/02/23
hana s m
زگیل نیست
0
1405/02/23
سوال کننده
دارم دق میکنم مطمعنید؟
0
1405/02/23
سلین .
سلام ی عکس تو گوگل دیدم شبیه اینه نمیدونم چی بگم
0
1405/02/23
سوال کننده
میشه بفرستی
0
1405/02/23
سلین .

0
1405/02/23
سوال کننده
تو کدوم سایت بود
0
1405/02/23
سوال کننده
سایتشو میگی برم مطالبشو بخونم
2
1405/02/23
tahoora 🎀
به احتمال زیاد پاپیلوماتوز وستیبولار هست
بافت طبیعی خود بدن هست
حالا خانم دکتر میاد دقیق تر راهنمایی میکنه
بافت طبیعی خود بدن هست
حالا خانم دکتر میاد دقیق تر راهنمایی میکنه
0
1405/02/23
tahoora 🎀
توی گوگل سرچ نکنید بدتر استرس میده به ادم
1
1405/02/23
سلین .
اره ان شاالله چیزی نیس
0
1405/02/23
سلین .
ببین من علایم های مادرم دور از جونش به سرطان میخورد رفت آزمایش داد دیدیم نه
0
1405/02/23
neda aghayi
عزیزم استرس ندید بهش چیزی نیست اصلا بهش فکر نکن و تو اولین فرصت به دکتر نشون بده. ولی من مطمئنم که چیزی نیست و خودش میره
0
1405/02/23
momy niloo
نه عزیزم منم داشتم اینجوری، زگیل نیست تازه الان تو دوران بارداری اسکین تگ هم دراوردم ک شبیه زگیله. دکتر معاینه کرد گفت زگیل نیست
1
1405/02/23
سوال کننده
ممنون عزیزم من خودم شکم به گوشت اضافه بخاطر برش زایمان طبیعیه چون ازهمون قسمت برش خورده بودم وحس میکنم محل برش باید باشه
1
1405/02/23
سوال کننده
دقیقا
0
1405/02/23
سوال کننده
خداروشکر
0
1405/02/23
سوال کننده
حتما برای آرامش خیال خودمم که شده باید برم یه پاپ و اچ پی وی تست بدم
0
1405/02/23
سوال کننده
میشه بگی برا شما چجوری بود الان که دقیق تر توجه کردم جای برش زایمانمم هست
0
1405/02/23
momy niloo
همین مثه مال شما از جنس خود لابیا بود داخل لابیای کوچیک کنار واژنم دراومد دو سه ماه بودش یهو خودش رفت
0
1405/02/23
سلین .
اگه جای بخیس که شاید اونجا دوخت خورده اونجوریه
0
1405/02/23
سوال کننده
اندازش کوچیکه اندازه دونه کنجد
0
1405/02/23
hana s m
زگیل نیست این.
0
1405/02/23
سوال کننده

0
1405/02/23
سوال کننده

0
1405/02/23
سوال کننده

0
1405/02/23
🌸ftme M
زگیل نیست حالا میخوای قشنگ مطمئن بشی برو دکتر یه معاینه کنه
0
1405/02/23
سوال کننده

برشم اینجوری بوده
0
1405/02/23
سوال کننده
اره میرم ولی تا هفته آینده دیوانه میشم ثبل زایمانم حساس بودم مدام چک میکردم
بعد زایمان دیگه حساسیتم کم شد تا الان باز
بعد زایمان دیگه حساسیتم کم شد تا الان باز
0
1405/02/23
لیلا عالی
چند وقته زایمان کردی؟
0
1405/02/23
لیلا عالی
دقیقا کجاش منظورته؟
0
1405/02/23
سوال کننده
توعکس علامت زدم
0
1405/02/23
سوال کننده
۵ساله
0
1405/02/23
سوال کننده
بخاطر همین از قبل زایمانم هیچی یادم نیست
0
1405/02/23
لیلا عالی
بخیه پایین واژنت باز شده بود؟
0
1405/02/23
سوال کننده
نمیدونم اصلا نگاه نمیکردم اینقدر که وسواس بودم دلم نمیخاست چیزی ببینم وذهنم آشفته بشه
0
1405/02/23
سوال کننده
ولی یادمه قبل زایمانم این قسمت بهم وصل بود واینجوری بینش شکاف نداشت
0
1405/02/23
لیلا عالی
آره احتمالا باز شده متوجهش نشدی
0
1405/02/23
لیلا عالی
اون زائده هم احتمالا بافت خود واژنته
0
1405/02/23
سوال کننده
چمیدونم خداکنه
0
1405/02/23
سوال کننده

تو این عکس که سروته شده اون قسمت برش و شکافیه که بین پرینه یا اطراف پرده بکارت بودا
0
1405/02/23
لیلا عالی
این خیلی ناواضحه چیزی دیده نمیشه
0
1405/02/24
سوال کننده
واضح تر نمیتونمبفرستم
0
1405/02/24
پزشک اوما
سلام نازنینم به روی ماهتون
جانم زگیل نیست نگران نباشید فقط دستکاری نکنید بافت خود واژن هست نگران نباشید
جانم زگیل نیست نگران نباشید فقط دستکاری نکنید بافت خود واژن هست نگران نباشید
0
1405/02/24
سوال کننده
خانوم دکتر عکس دومم دیدین؟
0
1405/02/24
سوال کننده
ممنون خانوم دکتر عکس دوم هم دیدین متوجه شدین کدوم قسمت رو میگم قسمتی که رنگش روشن تر افتاده تو عکس ولی کلا رنگش خیلی باهم فرق نداره تو آینه
0
1405/02/24
سوال کننده
ورودی واژنمه قسمتی که تو عکس پایین با فلش مشخص میکنم
0
1405/02/24
پزشک اوما
بله جانم متوجه شدم
0
1405/02/24
پزشک اوما
همه عکس هارا دیدم بعد نظر دادم
0
1405/02/24
سوال کننده

0
1405/02/24
سوال کننده
ممنون خانومدکتر یک دنیا ممنونه
فقط کسی که از ارتباط خودش وهمسرش کاملا مطمعنه که رابطه خارج از عرف چه قبل ازدواج چه بعداز ازدواج هرگز نداشتن
چقدر باید از انتقال این ویروس از محیط ترس داشته باشه؟؟؟؟
فقط کسی که از ارتباط خودش وهمسرش کاملا مطمعنه که رابطه خارج از عرف چه قبل ازدواج چه بعداز ازدواج هرگز نداشتن
چقدر باید از انتقال این ویروس از محیط ترس داشته باشه؟؟؟؟
0
1405/02/24
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من 🌹❤️جانم احتمال انتقال کم است.ولی باز باید مراقبت های لازم درمورد مسائل بهداشتی را داشته باشید
0
1405/02/24
سوال کننده
مسائل بهداشتی رو که رعایت میکنم تا جایی که درتوانمه اما وسواس شدم دیگه رابطم باهمه قطع کردم یه دوست ندارم مسافرت اصلا نمیرم و کمکم همسرم داره خسته میشه ازین وسواسم و میگه حتما باید بریم سفر
0
1405/02/24
پزشک اوما
جانم خب اشتباه میکنید، ما در مراکز بهداشتی با بالاترین سطح آلودگی به راحتی کار میکنیم، در سرویس بهداشتی عمومی از دستمال کاغذی خودتان برای بستن و باز کردن در و شیرآلات استفاده کنید و دور بیندازید به بدن نزنید همین کافی است، ویروس که در همه جا پخش نیست، استرسی که بیمار گونه هست موجب فایده نیست موجب ضرر هست، اگر نتوانید کنترل کنید باید تحت نظر روانپزشک داروی ضد وسواس فکری شروع گردد چون این وسواس نه منطقی است نه درست، من بارها بنا به محیط کار در مرکز مشاوره بیماری های رفتاری با بیماران اچ آی مثبت دارای انواع بیماری ها از جمله hpv و زگیل فعال، از سرویس بهداشتی مشترک استفاده کردم، کنار هم غذا خوردیم لقمه از دستشان گرفتم روبوسی کردیم بیمار هم نشدم تست هایم هم منفی بوده و هست چون صرفا اصول بهداشتی را رعایت کردم اصول بهداشتی روتین و. کاملا عادی که حتی اگر این بیماریها وجود نداشت رعایت میشد
0
1405/02/24
سوال کننده
اینقدر دستامو شستم تمام پوست دست خودم ودخترم رفته
دستامو روزی چندبار با وایتکس میشورم که نکنه الوده باشه
از دست کسی نمیتونم چیزی بخورم
نمیدونم چجوری امسال دخترم پیش بفرستم
خلاصه که وسواسی شدید شدم وداغون کردم خودمو
دکترم رفتم دارومیخورم حالم بدمیشه
دستامو روزی چندبار با وایتکس میشورم که نکنه الوده باشه
از دست کسی نمیتونم چیزی بخورم
نمیدونم چجوری امسال دخترم پیش بفرستم
خلاصه که وسواسی شدید شدم وداغون کردم خودمو
دکترم رفتم دارومیخورم حالم بدمیشه
0
1405/02/24
سوال کننده
کسی دست بزنه به صورت دخترم میگمنکنه الوده ست
0
1405/02/24
سوال کننده
بعد قبل اینکه اطلاع داشته باشیم که به قول شما هیچ موقع از سرویس بهداشتی استفاده میکردیم با دستمال کاغذی در رو باز وبسته نکردیم از شیلنگ توالت عمومی استفاده کردیم بارها وبارها
ماخانوما میتونیم تست بدیم ولی آقایون که نه گوش میدن نه میتونن تست بدن
ماخانوما میتونیم تست بدیم ولی آقایون که نه گوش میدن نه میتونن تست بدن
1
1405/02/24
پزشک اوما
جانم حتما حتما با روانپزشک دیگری مشورت کنید تا داروی مناسب بدهند باید چند دارو تست شود تا گزینه مناسب یافت گردد
حتما حتما با روانکاو هم در ارتباط باشید، چون این شرایط واقعا طبیعی نیست ، فاطمه جانم اگر انتقال آنقدر راحت بود همه الان درگیر بودند، عمده انتقال اصلی ارتباط جنسی است مابقی روش ها هنوز در حد فرضیه هستند و درمورد آقایان هم جانم بههرحال اصول بهداشتسرا همه رعایت میکنند درمورد دستزدن به صورت دخترتان هم همینطور قطعا کسی نیست که مثلا دست به ناحیه تناسلی بزنه بعد بدون شستن به دیگران دست بزند آن هم بلافاصله بدون ثانیه ای فاصله انداختن، این کاری که میکنید ظلم در حق دخترتان هم هست خیلی جدی پیگیر درمان وسواس باشید جانم، ما سال هاست در این حوزه کار میکنیم بیمار هم نشدیم، واقعا قرار نیست از محیط آنقدر راحت منتقل گردد
حتما حتما با روانکاو هم در ارتباط باشید، چون این شرایط واقعا طبیعی نیست ، فاطمه جانم اگر انتقال آنقدر راحت بود همه الان درگیر بودند، عمده انتقال اصلی ارتباط جنسی است مابقی روش ها هنوز در حد فرضیه هستند و درمورد آقایان هم جانم بههرحال اصول بهداشتسرا همه رعایت میکنند درمورد دستزدن به صورت دخترتان هم همینطور قطعا کسی نیست که مثلا دست به ناحیه تناسلی بزنه بعد بدون شستن به دیگران دست بزند آن هم بلافاصله بدون ثانیه ای فاصله انداختن، این کاری که میکنید ظلم در حق دخترتان هم هست خیلی جدی پیگیر درمان وسواس باشید جانم، ما سال هاست در این حوزه کار میکنیم بیمار هم نشدیم، واقعا قرار نیست از محیط آنقدر راحت منتقل گردد
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




