Ooma

آیا عوارض پروژسترونه ؟؟؟؟

سلام. خانوما من الان ۲۰ دوره هستم و تخمکگذاریم ۳ روز پیش بوده.... از ۱۷ دوره پرو؛سترون میخورم شبی دوتا . هم گرفتگی خیلی کم زیر دل دارم، هم ترشح ... عضلات پامم گرفته خصوصا موقع خواب خییلی درد میگیره اذیتم. کلا حالم خیلی رو به راه نیست... الان یه چیز سنگین بلند کردم یهو ازم ترشح اومد
حالا میخام بدونم امکانش هست از عوارض پروژسترون باشه؟؟؟ تاحالا نخورده بودم

30 پاسخ 565 بازدید


چشم بچم چرا اینطوری شده

سلام چشم بچمو ببینید. هر دو تاش آشغال جمع میشه توش. یکیشو نمیتونه باز کنه. با چایی هم شستم فایده نداشت. چیکار کنم.

39 پاسخ 986 بازدید


جواب تست پاپ اسمیر

سلام پزشک اوما، میشه جواب تست پاپ اسمیر رو برام تفسیر کنید.
مسافرت هستم و به دکتر خودم دسترسی ندارم.
ممنونم.

2 پاسخ 333 بازدید


تفسیر جواب آزمایش

سلام جواب آزمایش اومده هنو دکترم نرفتم که ببینه

17 پاسخ 378 بازدید


قرص هام کم شدن امروز فهمیدم

قرصایی که میخودم
امگا
د3
لوتیروکسین
Ferrodin
پرنتال هم که دکتر گفت خیلی اضایه وزن گرفتی نخور فعلا
پس فولیک اسید یا اهن چی؟
نمیدونم یا نیاز ندارم یا یادش رفته با اومده لنویسه مثلا گفتم دارم.
نوبتم برای اخر این ماهه. ب نظرتون خودم بگیرم استفاده کنم؟

41 پاسخ 434 بازدید


تب کودک11ماهه چکارکنم؟؟؟دخترم انگارسرماخورده

سلام
دخترم 11ماهش تموم شده.از امروز صبح ک از خواب پاشدم دخترم تب داره.البته خودمم سرماخوردم.کروناندارم چون تست دادم و اینکه 10روزپیش خودم واکسن کرونا زدم.احتمالش هست ک از من واگیرکرده باشه و سرماخورده باشه؟؟بدنش داغه ولی دست و پاهایش ن زیاد
چکنم نبش بیاد پایین.ب دکتردیترسی ندارم

18 پاسخ 280 بازدید


تفسیر آزمایش خون اونایی که بلدن بگن.

بچه ها لطفا آزمایش خونمو تفسیر کنید ممنونمممم.

16 پاسخ 263 بازدید


اقدام به بارداری کردم

سلام وقت بخیر من این ماه اقدام به بارداری کردم اما سر موعد پریود شدم اما دو روز بود و مثل همیشه نبود امروز روز ۶ چرخه قاعدگی هستم و ترشح دارم ولی ترشح هم همراه با لکه های قهوه ایی هست و الان چند روزه سردرد و سرگیجه و حالت تهوع هم دارم مدام خسته و کسل هستم حالت روحی ام هم بهم خورده تا حالا این طور نبودم قبل اینکه پری بشم سینه هام ورم کرده و خیلی درد داشت حتی خودمم هم ورم داشتم تمام حالت های بارداری هم داشتم کسی میتونه کمکم کنه نگرانم

12 پاسخ 651 بازدید


سلام جواب ازمایشم اومد لطفا نگاه کنید ببینید مشکلی داره یانه

بالا گفتم مرسی از همگی

27 پاسخ 393 بازدید


بی اشتهایی و استفراغ بعد از واکسن

سلام
دخترم واکسن دوماهگی زده.. بعد از شیر خوردن همه رو برمیگردونه.. از دیشب هم کم اشتها شده و شیر نمیخوره... شاید دوساعتی ی واحد بخوره... چکار کنم؟

4 پاسخ 288 بازدید


سلام میشه آزمایش قند دوستمو ببینید

🙄سوال اینه توصیه چیزی دارید بگید لطفا

19 پاسخ 494 بازدید


کمک‌ شوینده لباس خوردم

سلام پزشک اوما و بچه ها من آشپزخونه تاریک بود تو لیوان نرم کننده لباس بود نفهمیدم لیوان رو آب کردم خوردم بعد بالافاصله بالا آوردم به نظرتون چیکار کنم؟

5 پاسخ 563 بازدید


پریود عجیب سیاه رنگ و بوی خیلی تند که مثل عادت شدن های همیشگی نیست

سلام به دکتر عزیز و خانما و مامانای گل خواهشا کمکم کنید واقعا عصبی شدم دیگه الان من ۵ماه از زایمانم گذشته سزارین کردم 🤪تا یکی دوماه اول که از ۳۰ روز ماه 1۵روز خونریزی یا لکه بینی داشتم و تایهم مدت کل حس جنسی ازبین رفته بود خیلی سرد شده بودم طوری ک حالم بد میشد اذییت میشدم خلاصه رفتم پیش دکترم دارو داد خوردم اوکی شدم دوباره البته نه مثل اول ....این ماه قرص جلوگیری ام مصرف نکردم الان ۷ روزه که خونریزی دارم ولی خیلی عجیب رنگش سیاه سیاه و اینکه خیلی لخته ازم میاد یعنی مثل همیشه نیست این بار عادت شدنم با دل درد شدیدی ام همراه بوده دلیلش چیه بنظرتون دکتر جان یعنی باز لازمه که برم ویزیت بشم؟؟ممنون
راستی مادرم اینا میگن این قدیما نشونه این بود که بچه خودش افتاده نمیدونم درسته یا نه؟چیکار کنم

3 پاسخ 601 بازدید


مامانا چه شیر خشکی بدم واسه وزن گرفتن دخترم

دختر من ۳ماه و ۵ روزشه و تازه شده ۴ کیلو ۲۰۰، دکتر گفت وزنش خیلی کمه، شیر گیگوز و آپتامیل و سوپرامیل رو دادم نتیجه نداشت، و کلا هر دوساعت یبار ۳۰ تا بیشتر نمیخوره، چیکار کنم و چه شیر خشکی بدم وزن بگیره؟؟
خیلی نگرانشم

15 پاسخ 416 بازدید


تفسیر سونوگرافی از پا

لطفا تفسیر کنید چند روز دیگه نوبت دکتر دارن مربوط ب مادرم هس ک پا درد و‌مشکل کمر داره

3 پاسخ 276 بازدید


حرکات جنین در 18 هفتگی

با سلام، من هفته 18 بارداری حرکات جنینمو احساس کردم، میخواستم بدونم این حرکات در چه حد عادیه، من هروز حسشون میکنم، در حد ضربه های کوچیک. کسی هست تو این هفته هروز حس کنه تکوناشو؟؟

6 پاسخ 619 بازدید


سفت شدن یک سمت شکم در بارداری

سلام دوستان من چند وقته بچه توی شکمم همش سمت چپ خودشو جمع میکنه کسی اینجوری بوده آیا مشکلیه؟

15 پاسخ 628 بازدید


شروع میوه دادن ب نوزاد

سلام کوچولوی من شش ماهش تموم شدع ‌‌..الان میتونم میوه دادن رو شروع کنم ؟چه میوه هایی رو بهش بدم‌.‌آبش بهتره یا ن پوره ؟

26 پاسخ 500 بازدید


حد معمول میزان شیرخشک برای نوزاد

سلام کوچولوی من ۶ ماهش تموم شده ‌‌شیر خشکی هستش ‌‌.چند سی سی تو این ماه براش کفایت میکنه ؟من الان بین ۱۰۰ تا ۱۲۰ تا بهش میدم .‌کافیه ؟

13 پاسخ 322 بازدید


تفاوت بین پنتوپرازول۴۰ با اس امپرازول۴۰

سلام من توی بارداری رفلاکس داشتم دکترم ب من پنتوپرازول ۴۰ داد خوردم تموم ک شد دوباره رفلاکسم شروع شده شوهرم رفته از داروخونه بخره بجاش اس امپرازول داده گفته فرقی نمیکنن جفتش یکیه،آیا این دوتا قرص باهم هیچ فرقی نمیکنن؟ضرر نکنه یموقع?

42 پاسخ 3,968 بازدید