Ooma

لطفا سونوی ان تی منو تفسیر کنید

سلام لطفا سونوی ان تی ننو تفسیر کنید ایا نرماله؟
تروخدا زودتر جواب بدین استرس دارم

15 پاسخ 364 بازدید


بی بی چک مثبته یا منفی؟

سلام خانمها این بی بی چک مثبته یا نه؟ مارکش هم مدیکوره و بعد از ۱۰دقیقه فک کنم خط دومی انداخته

67 پاسخ 1,010 بازدید


سلام سوالم درمورد سینوزیت هست

اینروزا که هواگرمه پنکه و کولر روشنه بدبختی منم شروع شده
یکسره سردرد دارم ته حلقم همیشه چرکیه .باید چیکارکنم که خوب بشم.اخه نمیشه که کولر روشن نکنم اینجاخیلی گرمه
سردرد لعنتی ولم نمیکنه ☹️☹️

22 پاسخ 256 بازدید


تفسیر ازمایش غربالگری دوم

سلام لطفا ازمایش غربالگری دوم من رو تفسیر میکنید ؟ یه ریسک خیلی بالاس استرس دارم

10 پاسخ 394 بازدید


چند روز بعد از مدروکسی پروژسترون باید پریود شد؟

تا چند روز بعدش باید پری بشیم؟ من الان تقریبا ۶ روز از قطع مصرفش میگذره هنوز پری نشدم...امروزم موعدم بوده... چقدر طول میکشه؟؟

67 پاسخ 360 بازدید


سلام خوشگل خانم ها،چقدر باید واسه بی بی چک صبر کرد

خانم های گل،بی بی چک بعد از یک هفته تاخیر جواب میده؟؟؟
من دلم میخواد زودتر تکلیفم مشخص بشه ک الکی امیدوار نشم.

29 پاسخ 876 بازدید


سونوگرافی تعيين موقعيت جنین

سلام
ممکنه جنین از حالت سفالیک به بریچ تغییر کنه؟
سفالیک بودن جنین ربطی به دنیا اومدنش داره؟
ممکنه زودتر به دنیا بیاد؟

سونوگرافی رو اول هفته ۳۲ انجام دادم.

20 پاسخ 625 بازدید


سوزش معده در ماه نهم

سلام دوستان من هفته ۳۶ هستم خیلی زیاد سوزش معده دارم اسید معدم میزنه بالا وحشتناک چی بخورم ک. خوب بشم بنظرتون. دکترم شربت معده برام نوشت گفت بچه فشار میاره به معده اسید معده میزنه بالا شمام اینجوری بودید؟؟

22 پاسخ 384 بازدید


شب بخیر دندون درد

سلام
دوستان من دندون درد دارم مشکلی نداره برم درستش کنم یا نه؟
البته بیشتر لثه هام اذیت میکنم ،تورم داره و ی چیزی خوردنی درد میکنه!!

11 پاسخ 395 بازدید


دوستان یه لحظه بیایین لطفان یه عکس میزارم بگین چیه

سلام دوستان من بایدپنجم پریود میشدم ولی نشدم همون روزش یه بی بی زدم مثبت شد امروز صب یدونه مارک ویور زدم اصلان جوابی نداد بعدشم منفی شد الان رفتم سرویس این یهویی ازم افتاد تاحالا اینجوری نشدم وندیدم نمیدونم چیه لطفان کمکم کنید ممنون میشم

52 پاسخ 775 بازدید


بزرگی شکم و منفی شدن بی بی چک

سلام من یکهفته شکمم‌ بزرگ‌شده مثل ادم های سه ماهه سفت و درد زیر شکم دارم عفونت هم ندارم چون یکماه پیش دکتر رفتم و عفونتمو برطرف کردم الان نمیدونم این بزرگی شکم از چیه فکر کردم از پرخوریه ولی وقتی صبح‌پامیشم همون اندازه بزرگه و راحت نمیتونم بلند شم انکار یه چیزی داخل شکممه و سفته درد زیر شکمم متوسطه روی صورتم لک افتاده و اینکه یکماهه پیش بی بی زدم عکسشو میزارم گفتن خرابه دوباره گذاشتم منفی بود تا الان که بی بی دیگه استفاده نکردم اسهال هم هستم زیاد دستشویی میرم مابین غذا یکم حالت تهوع دارم اشتهمامم دوبرابر شده ۱۰ روزه دیگم عادت ماهانمه میشه کمکم کنین

32 پاسخ 624 بازدید


زایمان طبیعی یا سزارین

سلام بچه ها بیاین توروخدا از بس فکر کردم به زایمان دیوونه شدم 🤬 آقا من سوالم اینه چه جوری بعضیا قبل زایمان لگنشون معاینه شده و نامه سزارین اجباری گرفتن چرا دکتر من و بیمارستان میگن همچین چیزی نیست و حین زایمان مشخص میشه لگن مناسبه یا نه؟؟؟

420 پاسخ 942 بازدید


خوردن کرفس توی بارداری ضرر داره؟

سلام
مصرف کرفس و کرفس کوهی و خورش کرفس توی بارداری ضرر داره؟
من هفته سی و دو هستم

8 پاسخ 651 بازدید


مصرف نکردن قرصای ویتامین در بارداری

سلام. من یک ماهه که چیزی نمیخورم چون معده م خالیه وهمش حالت تهوع داشتم اسید فولیک،ویتامین دی . ب۶و دمیترون که دکتر داده بود نخوردم،
اشکالی نداره که ؟؟!!
(دوتا قرص آخرو چون هیچ تاثیری نداشت مصرف نکردم)،

61 پاسخ 458 بازدید


تفسیر آزمایش اسپرم همسرم

سلام.تفسیر آزمایش اسپرم همسرم رو زحمت میکشید.ممنون

113 پاسخ 454 بازدید


هفته ۲۲ ، ماه چندم بارداریه؟

سلام خدمت پزشک اوما و مامانای مهربون
من الان هفته ۲۲ بارداری هستم، داخل اپلیکیشنِ اوما برام نوشته روز ۲۹ از ماه پنجم بارداری ، درصورتی که پیج اینستاگرامِ اوما ، یه عکسی از هفته ها و ماه های بارداری منتشر کردن که طبق اون هفته ی من ، هفته دوم از ماه ششم بارداری محسوب میشه . من گیج شدم کدوم درسته؟
اگر میشه راهنماییم کنین چطور باید حساب کنم که الان ماه چندمم؟

44 پاسخ 687 بازدید


بخیه و برش سزارین قبل

سلام، بارداری سوم هستم دو بارداری قبل به صورت سزارین بوده و در بارداری سوم درد شکم مخصوصاً سمت راست زیاد دارم با دلار شدن و کار سنگین بیشتر می‌شود گاهی اوقات از روی پوست شکم که دست میزنم احساس درد می کنم مثل اینکه زخم شده باشد در سونوی ان تی سونوگرافی بررسی کردند و گفتند که مشکل از برش بخیه قبل هست که به صورت نازک برش خورده است متوجه منظورشان نشده لطفاً در مورد این موضوع برای من توضیح دهید. سزارین قبل چهار و نیم سال پیش و سزارین اول ۹ سال پیش می باشد

6 پاسخ 525 بازدید


وزن جنین در ۳۱ هفتگی

سلام من طبق پریود ۳۰هفته و۶روز رفتم سونو گف که سن حاملگی ۲۹هفته و یک روزه و وزن بچه۱۲۰۰ بود..این وزنش و اختلاف سن نگران کنندس؟
دکترمم گفته لیدی میل بخورم..تاثیری داره؟

34 پاسخ 745 بازدید


سلام خوبین حالتون خوبه😉😉😉

میخام روی صفحهم تازه اقدام بردارم چ جوری باید درستش کنم میشه بهم بگین

7 پاسخ 523 بازدید


سوزش بخیه سزارین بعداز17 روز

سلام دکتر اوما من 17 روز هست که سزارین کردم ولی هنوز بخیه های داخلی ام بخصوص در سمت راست احساس سوزش دارم ایا این امر طبیعی است؟برای بهبود سریعتر چکاری انجام دهم؟پوست شکمم هم به لمس حساس شده حتی گاهی اوقات لباسم که با پوست شکمم تماس پیدا میکند میسوزد

2 پاسخ 609 بازدید