لطفا سونوی ان تی منو تفسیر کنید
سلام لطفا سونوی ان تی ننو تفسیر کنید ایا نرماله؟
تروخدا زودتر جواب بدین استرس دارم
بی بی چک مثبته یا منفی؟
سلام خانمها این بی بی چک مثبته یا نه؟ مارکش هم مدیکوره و بعد از ۱۰دقیقه فک کنم خط دومی انداخته
سلام سوالم درمورد سینوزیت هست
اینروزا که هواگرمه پنکه و کولر روشنه بدبختی منم شروع شده
یکسره سردرد دارم ته حلقم همیشه چرکیه .باید چیکارکنم که خوب بشم.اخه نمیشه که کولر روشن نکنم اینجاخیلی گرمه
سردرد لعنتی ولم نمیکنه ☹️☹️
تفسیر ازمایش غربالگری دوم
سلام لطفا ازمایش غربالگری دوم من رو تفسیر میکنید ؟ یه ریسک خیلی بالاس استرس دارم
چند روز بعد از مدروکسی پروژسترون باید پریود شد؟
تا چند روز بعدش باید پری بشیم؟ من الان تقریبا ۶ روز از قطع مصرفش میگذره هنوز پری نشدم...امروزم موعدم بوده... چقدر طول میکشه؟؟
سلام خوشگل خانم ها،چقدر باید واسه بی بی چک صبر کرد
خانم های گل،بی بی چک بعد از یک هفته تاخیر جواب میده؟؟؟
من دلم میخواد زودتر تکلیفم مشخص بشه ک الکی امیدوار نشم.
سونوگرافی تعيين موقعيت جنین
سلام
ممکنه جنین از حالت سفالیک به بریچ تغییر کنه؟
سفالیک بودن جنین ربطی به دنیا اومدنش داره؟
ممکنه زودتر به دنیا بیاد؟
سونوگرافی رو اول هفته ۳۲ انجام دادم.
سوزش معده در ماه نهم
سلام دوستان من هفته ۳۶ هستم خیلی زیاد سوزش معده دارم اسید معدم میزنه بالا وحشتناک چی بخورم ک. خوب بشم بنظرتون. دکترم شربت معده برام نوشت گفت بچه فشار میاره به معده اسید معده میزنه بالا شمام اینجوری بودید؟؟
شب بخیر دندون درد
سلام
دوستان من دندون درد دارم مشکلی نداره برم درستش کنم یا نه؟
البته بیشتر لثه هام اذیت میکنم ،تورم داره و ی چیزی خوردنی درد میکنه!!
دوستان یه لحظه بیایین لطفان یه عکس میزارم بگین چیه
سلام دوستان من بایدپنجم پریود میشدم ولی نشدم همون روزش یه بی بی زدم مثبت شد امروز صب یدونه مارک ویور زدم اصلان جوابی نداد بعدشم منفی شد الان رفتم سرویس این یهویی ازم افتاد تاحالا اینجوری نشدم وندیدم نمیدونم چیه لطفان کمکم کنید ممنون میشم
بزرگی شکم و منفی شدن بی بی چک
سلام من یکهفته شکمم بزرگشده مثل ادم های سه ماهه سفت و درد زیر شکم دارم عفونت هم ندارم چون یکماه پیش دکتر رفتم و عفونتمو برطرف کردم الان نمیدونم این بزرگی شکم از چیه فکر کردم از پرخوریه ولی وقتی صبحپامیشم همون اندازه بزرگه و راحت نمیتونم بلند شم انکار یه چیزی داخل شکممه و سفته درد زیر شکمم متوسطه روی صورتم لک افتاده و اینکه یکماهه پیش بی بی زدم عکسشو میزارم گفتن خرابه دوباره گذاشتم منفی بود تا الان که بی بی دیگه استفاده نکردم اسهال هم هستم زیاد دستشویی میرم مابین غذا یکم حالت تهوع دارم اشتهمامم دوبرابر شده ۱۰ روزه دیگم عادت ماهانمه میشه کمکم کنین
زایمان طبیعی یا سزارین
سلام بچه ها بیاین توروخدا از بس فکر کردم به زایمان دیوونه شدم 🤬 آقا من سوالم اینه چه جوری بعضیا قبل زایمان لگنشون معاینه شده و نامه سزارین اجباری گرفتن چرا دکتر من و بیمارستان میگن همچین چیزی نیست و حین زایمان مشخص میشه لگن مناسبه یا نه؟؟؟
خوردن کرفس توی بارداری ضرر داره؟
سلام
مصرف کرفس و کرفس کوهی و خورش کرفس توی بارداری ضرر داره؟
من هفته سی و دو هستم
مصرف نکردن قرصای ویتامین در بارداری
سلام. من یک ماهه که چیزی نمیخورم چون معده م خالیه وهمش حالت تهوع داشتم اسید فولیک،ویتامین دی . ب۶و دمیترون که دکتر داده بود نخوردم،
اشکالی نداره که ؟؟!!
(دوتا قرص آخرو چون هیچ تاثیری نداشت مصرف نکردم)،
تفسیر آزمایش اسپرم همسرم
سلام.تفسیر آزمایش اسپرم همسرم رو زحمت میکشید.ممنون
هفته ۲۲ ، ماه چندم بارداریه؟
سلام خدمت پزشک اوما و مامانای مهربون
من الان هفته ۲۲ بارداری هستم، داخل اپلیکیشنِ اوما برام نوشته روز ۲۹ از ماه پنجم بارداری ، درصورتی که پیج اینستاگرامِ اوما ، یه عکسی از هفته ها و ماه های بارداری منتشر کردن که طبق اون هفته ی من ، هفته دوم از ماه ششم بارداری محسوب میشه . من گیج شدم کدوم درسته؟
اگر میشه راهنماییم کنین چطور باید حساب کنم که الان ماه چندمم؟
بخیه و برش سزارین قبل
سلام، بارداری سوم هستم دو بارداری قبل به صورت سزارین بوده و در بارداری سوم درد شکم مخصوصاً سمت راست زیاد دارم با دلار شدن و کار سنگین بیشتر میشود گاهی اوقات از روی پوست شکم که دست میزنم احساس درد می کنم مثل اینکه زخم شده باشد در سونوی ان تی سونوگرافی بررسی کردند و گفتند که مشکل از برش بخیه قبل هست که به صورت نازک برش خورده است متوجه منظورشان نشده لطفاً در مورد این موضوع برای من توضیح دهید. سزارین قبل چهار و نیم سال پیش و سزارین اول ۹ سال پیش می باشد
وزن جنین در ۳۱ هفتگی
سلام من طبق پریود ۳۰هفته و۶روز رفتم سونو گف که سن حاملگی ۲۹هفته و یک روزه و وزن بچه۱۲۰۰ بود..این وزنش و اختلاف سن نگران کنندس؟
دکترمم گفته لیدی میل بخورم..تاثیری داره؟
سلام خوبین حالتون خوبه😉😉😉
میخام روی صفحهم تازه اقدام بردارم چ جوری باید درستش کنم میشه بهم بگین
سوزش بخیه سزارین بعداز17 روز
سلام دکتر اوما من 17 روز هست که سزارین کردم ولی هنوز بخیه های داخلی ام بخصوص در سمت راست احساس سوزش دارم ایا این امر طبیعی است؟برای بهبود سریعتر چکاری انجام دهم؟پوست شکمم هم به لمس حساس شده حتی گاهی اوقات لباسم که با پوست شکمم تماس پیدا میکند میسوزد




