Ooma

سلام ممنون میشم آزمایشو واسم تفسیر‌کنید

سوالمو بالا پرسیدم
مرسی 😘😘

7 پاسخ 357 بازدید


سلام خوبین من جواب ازمایشمو گزاشتم دوستان یکم راهنمایی کردن

لطفااگه کسی می‌دونه بیاد بگه

8 پاسخ 286 بازدید


سینه نگرفتن نوزاد6 روزه

سلام خانوما راهنمایی کنین لطفا من یه هفته سزارین کردم. سر سینه نداشتم بچه ام ب سختی سینه میگرفت بعد بیمارستان هرکاری، میکنم سینه نمیگیره شیرم خیلی خوبه اما چیکارکنم توروخدا راهنمایی کنین الان میدوشم بهش میدم...... 😔😔😔

57 پاسخ 399 بازدید


قطع شیاف پروژسترون بارداری

سلام ازتون مشورت میخام من شهرستان دکتر میرفتم از اول بارداری دارم شیاف میزارم الان اومدم دکتر مشهد که دکتر باتجربه ای هم هست بهم میگه اصلا شیاف لازم نیست دیگه نزار موندم چیکار کنم قطع شیاف پیامدی نداره؟ بین دوراهی ام 😔

17 پاسخ 438 بازدید


ترشحات بارداری طبیعی است یا خیر

سلام.
ترشحات بارداری باید چجوری باشه ؟طبیعیه؟
من هفته ۳۳ هستم ۳،۴ روزه ک ترشحات کرمی رنگ دارم ایا طبیعیه؟ممکنه نشت کیسه اب باشه؟کیسه اب‌چجوریه؟

11 پاسخ 519 بازدید


تیتر بتا دادم دوباره ؟

سلام دوستان من ۲۱مهر ماه پری شدم .۲۰ آبان رفتم بتا دادم بتام ۱۸۳ بود .دکترم بخاطر غلظت خونم گفت برو بیمارستان آمپول آنوکساپارین بزنن بهت .رفتم بیمارستان منو ترسوندن گفتن اول ساک حاملگی باید دیده بشه فرستادن برای سونو درصورتی که کیت تخمک من ۴ آبان مثبت شد من اقدام کردم.هر چی بهشون گفتم من نهایتا دو هفته باشه بهم توجه نکردن گفتن باید سونو بشی .سونو کردن هم شکمی هم واژینال گفتن ساک ندیدیم شاید خارج رحمی باشه ،دوباره برام تیتر بتا نوشتن .اولین آزمایشم ۲۰ آبان یه روز قبل موعدم ۱۸۳ بود دومین آزمایشم امروز ۲۲ آبان تکرار کردم عددش شد ۳۵۰ .به نظرتون خوبه دیگه جای نگرانی نیست نه؟

54 پاسخ 936 بازدید


درد اوایل بارداری عادی است

سلام من تازه فهمیدم باردارم روز ۲۹ سیکلمه زیر دلم درد میکنه و تیر میکشه مثل زمان درد قبل پریودی ، این درد از سه چهار روز بعد اقدام شروع شده و هنوزم هست ، ایا خطرناکه باید سونو بدم شنیدم ممکنه خارج رحمی باشه میترسم

165 پاسخ 551 بازدید


اسهال نوزاد و راه حلش

سلام دوستان و دکتر اوما دخترم از وقتی اومدیم تهران اسهال گرفته چیکار کنم ک اسهالش قطع بشه

4 پاسخ 377 بازدید


زدن آمپول بتا متازون در بارداری بده؟

من به شدت التهاب گلو دارم صبح یک عدد دکتر بتا متازون برام نوشت ترزیق کردم برای بچه ام بد نیست

5 پاسخ 308 بازدید


تاریخ زایمان در سونوگرافی ۸ماهگی

سلام خدمت پزشک اوما...من هفته ۳۴بارداری رفتم سونوگرافی وزن جنین ۲۲۰۰بود...تاریخ زایمانمم تو سونوی ان تی ۱۸تیر و سونوی انومالی ۱۶تیر بود.
الان توی این سونو تاریخ زایمانم ۲۸تیر هست...دکترم گفتن مجدد سونو رو تکرار کنم بخاطر اینکه تاریخ زایمان چرا عقب تر زدن شاید مربوط ب رشد جنین باشه که ریزه..میخاستم ببینم حای نگرانی هست؟

15 پاسخ 704 بازدید


زمان عربالگری اول ؟

سلام دوستان من به خاطر تعطیلات و زمان حصور دکتر سونوگراف
فقط دو تا دوشتبه پیش رو میتونم برم
یعنی 11 هفته و 6 روز و دوشنبه ی بعدش که میشم 12 هفته و 6 روز
به نطرتون کدوم زمان بهتره؟

164 پاسخ 462 بازدید


بیمارستان کمالی کرج زایمان

سلام خانما کسی از آشنایادوستان بیمارستان کمالی رفته خدماتش چطوره بیمه وهزینه هاش کسی می دونه

21 پاسخ 420 بازدید


شیرخشک دادن به نوزادیک ماهه

سلام خانم دکترمن به دوقلوهام شیرخشک کمکی میدم به یکی گیگوزوبه یکی ببلاک میدم اماشیرخشک ببلاک وزن گیریش زیادخوب نیس میخواستم ببینم عیبیدنداره که ازاین به بعدبه دوتاشون گیگوزبدم منظورم اینه یک دفعه قطع کنم عیبی نداره؟

7 پاسخ 370 بازدید


شروع غذای کمکی در ۷ماهگی

سلام دوستان اونایی ک بچه هاشون به غذا افتادن بیان کمک؛
فرنی چقدر باید درست کنم؟ همه میگن ی ق چ ، آخه ی ق چ شیر و آرد برنج و بادوم رو چ جوری بذارم رو گاز همش بخار میشه ک😐
یعنی باید بیشتر درست کنم؟

9 پاسخ 524 بازدید


جوابدهی ضعیف اوما ب سوالات تخصصی😑

سلام من چند روز پیش یه سوال تخصصی از پزشک اوما پرسیدم جوابی ندادن،دیروزم باز یه سوال دیگه پرسیدم بازم جواب ندادن آیا این قضیه برای همه هست یا فقط من فرق دارم با بقیه؟!

28 پاسخ 829 بازدید


سلام عکس اونجا پسرمو میزارم

ختنش کردیم چرا اینجور قرمز شده؟؟؟ 😭😭😭
چیکار کنیم زودتر خوب شه؟؟

339 پاسخ 1,772 بازدید


مامانا درمورد غذای کمکی بیاین به هم کمک کنیم

سلام مامانی مهربون غذای کمکی چیا میدین ؟دکتر تغذیه رفتین
من پسرم ۸۵۰۰ هست ۶ ماهو نیمش هست و از ۵ ماه غداشو شروع کردم ولی نمیدونم چرا وقتی بهش میدم بازم میخواد و بیشتر از ۲۵ تا قاشق میخوره نه نمیگه به نظرتون زیاده ؟

میخوام یه برنامه بنویسم بزارم جلوم که روی اون برنامه برم بیاین تجربیاتتون رو در اختیار هم بزاریم🌺

27 پاسخ 357 بازدید


نخوابیدن نوزاد در روز

سلام😭بیاین کمک لطفا
پسرم خداروشکر بعد مدتها خواب شبش تنظیم شده و وقتی میخوابونمش میذارمش رو تخت هر دو ساعت واس شیر پا میشه اما روزااااا😭روزا هم خوابش خوبه ها ولی حتما باید روی پاهام باشه زمین میذارمش ۵ دقیقه بعد جیغ میزنه چیکار کنم ب هیچ کارم نمیرسم توی تاب آنیل میذارمش باز خوبه بهتر میخوابه ولی حتما باید محکم تاب بخوره ینی فرقی نمیکنه باید بشینم تابش بدم بازم ب هیچ کاریم نمیرسم چیکار کنم من کمممکککک

8 پاسخ 455 بازدید


در بارداری خارج رحمی بتا باید چند باشه؟

سلام خسته نباشید
من هفته ششم بارداری هستم دیروز رفتم سونوگرافی متاسفانه بهم گفت بارداریت خارج رحم هست ازمایش بتا هم انجام دادم بتای من 5549.95 بود نظر شما در مورد جواب ازمایش من چیه تاریخ قاعدگی من ماههای قبل 12 خرداد.12تیر.10 مرداد بوده نمیدونم مدت بارداری درست حساب کردم
لطفا راهنماییم کنید.

37 پاسخ 19,103 بازدید


ایا بارداری خارج رحمی درد کتف رو داره؟

سلام من 27باید پریود میشدم ک نشدم و دوبار تست زدم مشبت بود بتابعد سه روز دادم 900بود
شاغلم و کار با دست راستم تقریبا زیاده
بسیار زیاددرد در کتف راست و شانه و گردن به طوری ک به نوک انگشتام میرسه.....

چیکار کنم؟

ایا بارداری خارج رحمیه؟
اصلاخارج رحمی چه علاعمی داره؟

12 پاسخ 3,629 بازدید