سلام ممنون میشم آزمایشو واسم تفسیرکنید
سوالمو بالا پرسیدم
مرسی 😘😘
سلام خوبین من جواب ازمایشمو گزاشتم دوستان یکم راهنمایی کردن
لطفااگه کسی میدونه بیاد بگه
سینه نگرفتن نوزاد6 روزه
سلام خانوما راهنمایی کنین لطفا من یه هفته سزارین کردم. سر سینه نداشتم بچه ام ب سختی سینه میگرفت بعد بیمارستان هرکاری، میکنم سینه نمیگیره شیرم خیلی خوبه اما چیکارکنم توروخدا راهنمایی کنین الان میدوشم بهش میدم...... 😔😔😔
قطع شیاف پروژسترون بارداری
سلام ازتون مشورت میخام من شهرستان دکتر میرفتم از اول بارداری دارم شیاف میزارم الان اومدم دکتر مشهد که دکتر باتجربه ای هم هست بهم میگه اصلا شیاف لازم نیست دیگه نزار موندم چیکار کنم قطع شیاف پیامدی نداره؟ بین دوراهی ام 😔
ترشحات بارداری طبیعی است یا خیر
سلام.
ترشحات بارداری باید چجوری باشه ؟طبیعیه؟
من هفته ۳۳ هستم ۳،۴ روزه ک ترشحات کرمی رنگ دارم ایا طبیعیه؟ممکنه نشت کیسه اب باشه؟کیسه ابچجوریه؟
تیتر بتا دادم دوباره ؟
سلام دوستان من ۲۱مهر ماه پری شدم .۲۰ آبان رفتم بتا دادم بتام ۱۸۳ بود .دکترم بخاطر غلظت خونم گفت برو بیمارستان آمپول آنوکساپارین بزنن بهت .رفتم بیمارستان منو ترسوندن گفتن اول ساک حاملگی باید دیده بشه فرستادن برای سونو درصورتی که کیت تخمک من ۴ آبان مثبت شد من اقدام کردم.هر چی بهشون گفتم من نهایتا دو هفته باشه بهم توجه نکردن گفتن باید سونو بشی .سونو کردن هم شکمی هم واژینال گفتن ساک ندیدیم شاید خارج رحمی باشه ،دوباره برام تیتر بتا نوشتن .اولین آزمایشم ۲۰ آبان یه روز قبل موعدم ۱۸۳ بود دومین آزمایشم امروز ۲۲ آبان تکرار کردم عددش شد ۳۵۰ .به نظرتون خوبه دیگه جای نگرانی نیست نه؟
درد اوایل بارداری عادی است
سلام من تازه فهمیدم باردارم روز ۲۹ سیکلمه زیر دلم درد میکنه و تیر میکشه مثل زمان درد قبل پریودی ، این درد از سه چهار روز بعد اقدام شروع شده و هنوزم هست ، ایا خطرناکه باید سونو بدم شنیدم ممکنه خارج رحمی باشه میترسم
اسهال نوزاد و راه حلش
سلام دوستان و دکتر اوما دخترم از وقتی اومدیم تهران اسهال گرفته چیکار کنم ک اسهالش قطع بشه
زدن آمپول بتا متازون در بارداری بده؟
من به شدت التهاب گلو دارم صبح یک عدد دکتر بتا متازون برام نوشت ترزیق کردم برای بچه ام بد نیست
تاریخ زایمان در سونوگرافی ۸ماهگی
سلام خدمت پزشک اوما...من هفته ۳۴بارداری رفتم سونوگرافی وزن جنین ۲۲۰۰بود...تاریخ زایمانمم تو سونوی ان تی ۱۸تیر و سونوی انومالی ۱۶تیر بود.
الان توی این سونو تاریخ زایمانم ۲۸تیر هست...دکترم گفتن مجدد سونو رو تکرار کنم بخاطر اینکه تاریخ زایمان چرا عقب تر زدن شاید مربوط ب رشد جنین باشه که ریزه..میخاستم ببینم حای نگرانی هست؟
زمان عربالگری اول ؟
سلام دوستان من به خاطر تعطیلات و زمان حصور دکتر سونوگراف
فقط دو تا دوشتبه پیش رو میتونم برم
یعنی 11 هفته و 6 روز و دوشنبه ی بعدش که میشم 12 هفته و 6 روز
به نطرتون کدوم زمان بهتره؟
بیمارستان کمالی کرج زایمان
سلام خانما کسی از آشنایادوستان بیمارستان کمالی رفته خدماتش چطوره بیمه وهزینه هاش کسی می دونه
شیرخشک دادن به نوزادیک ماهه
سلام خانم دکترمن به دوقلوهام شیرخشک کمکی میدم به یکی گیگوزوبه یکی ببلاک میدم اماشیرخشک ببلاک وزن گیریش زیادخوب نیس میخواستم ببینم عیبیدنداره که ازاین به بعدبه دوتاشون گیگوزبدم منظورم اینه یک دفعه قطع کنم عیبی نداره؟
شروع غذای کمکی در ۷ماهگی
سلام دوستان اونایی ک بچه هاشون به غذا افتادن بیان کمک؛
فرنی چقدر باید درست کنم؟ همه میگن ی ق چ ، آخه ی ق چ شیر و آرد برنج و بادوم رو چ جوری بذارم رو گاز همش بخار میشه ک😐
یعنی باید بیشتر درست کنم؟
جوابدهی ضعیف اوما ب سوالات تخصصی😑
سلام من چند روز پیش یه سوال تخصصی از پزشک اوما پرسیدم جوابی ندادن،دیروزم باز یه سوال دیگه پرسیدم بازم جواب ندادن آیا این قضیه برای همه هست یا فقط من فرق دارم با بقیه؟!
سلام عکس اونجا پسرمو میزارم
ختنش کردیم چرا اینجور قرمز شده؟؟؟ 😭😭😭
چیکار کنیم زودتر خوب شه؟؟
مامانا درمورد غذای کمکی بیاین به هم کمک کنیم
سلام مامانی مهربون غذای کمکی چیا میدین ؟دکتر تغذیه رفتین
من پسرم ۸۵۰۰ هست ۶ ماهو نیمش هست و از ۵ ماه غداشو شروع کردم ولی نمیدونم چرا وقتی بهش میدم بازم میخواد و بیشتر از ۲۵ تا قاشق میخوره نه نمیگه به نظرتون زیاده ؟
میخوام یه برنامه بنویسم بزارم جلوم که روی اون برنامه برم بیاین تجربیاتتون رو در اختیار هم بزاریم🌺
نخوابیدن نوزاد در روز
سلام😭بیاین کمک لطفا
پسرم خداروشکر بعد مدتها خواب شبش تنظیم شده و وقتی میخوابونمش میذارمش رو تخت هر دو ساعت واس شیر پا میشه اما روزااااا😭روزا هم خوابش خوبه ها ولی حتما باید روی پاهام باشه زمین میذارمش ۵ دقیقه بعد جیغ میزنه چیکار کنم ب هیچ کارم نمیرسم توی تاب آنیل میذارمش باز خوبه بهتر میخوابه ولی حتما باید محکم تاب بخوره ینی فرقی نمیکنه باید بشینم تابش بدم بازم ب هیچ کاریم نمیرسم چیکار کنم من کمممکککک
در بارداری خارج رحمی بتا باید چند باشه؟
سلام خسته نباشید
من هفته ششم بارداری هستم دیروز رفتم سونوگرافی متاسفانه بهم گفت بارداریت خارج رحم هست ازمایش بتا هم انجام دادم بتای من 5549.95 بود نظر شما در مورد جواب ازمایش من چیه تاریخ قاعدگی من ماههای قبل 12 خرداد.12تیر.10 مرداد بوده نمیدونم مدت بارداری درست حساب کردم
لطفا راهنماییم کنید.
ایا بارداری خارج رحمی درد کتف رو داره؟
سلام من 27باید پریود میشدم ک نشدم و دوبار تست زدم مشبت بود بتابعد سه روز دادم 900بود
شاغلم و کار با دست راستم تقریبا زیاده
بسیار زیاددرد در کتف راست و شانه و گردن به طوری ک به نوک انگشتام میرسه.....
چیکار کنم؟
ایا بارداری خارج رحمیه؟
اصلاخارج رحمی چه علاعمی داره؟




