کمردرد و سرگیجه و حس حالت تهوع
سلام دوستان من بشدت کمرم درد میکنه و حس حالت تهوع دارم و سرگیجه یه ضعف بدی تو بدنم هست اینا خدایی نکنه علاعم زایمان زودرس نیس ؟؟
هرینه ی عکس رنگی چقدره؟؟؟
سلام
سوالمو بالا پرسیدم
تب وحساسیت فصلی دارم چکار کنم؟میتونم دارو بخورم؟
سلام خانما و پزشک اوما من یه خورده باد به صورتم میخوره آبریزش بینی و عطسه ام میگیره ،بعضی وقتا یه روزم طول میکشه تاخوب شم
،مشکل من اینه تب میکنم تو این تایم تب هم که بده برا جنین
چکار کنم ؟میتونم دارویی مصرف کنم؟
اگه راهکاری دارین ممنون میشم راهنمایی کنین
درد و ترشح وعفونت و رگ خونی
انتهای هفته16هستم .جفتم پایینه و میوم دارم هرشب شیاف سیلکوژیست مقعدی استفاده می کنم.چند روز ترشح مثل اب داشتم که توش ترشح سفیدم بود.امروز فکر کردم شاید عفونت و پماد کلینداماسین استفاده کردم با دفع پماد ترشحات سبز همراه رگ خون خارج شد خیلی ترسیدم و نگرانم.احتمال سوراخی کیسه اب یا اتفاق بدی هست؟
ارتباط با افرادی که واکسن کرونا میزنند
سلام
مادرم تو این هفته می بایست واکسن کرونا بزنه ومن پیشش هستم آیا برای من که باردارم ریسکی ایجاد میکنه؟
تفسیر جواب آزمایش گلوکز
سلام
جواب آزمایش چطوره؟
microcytosisکه مثبت شده چی هست؟
زدن نبض بعد از خوردن غذا زیر شکم
سلام خانما چند وقته بعد از خوردن غذا ی حالتی نبض زیر شکمم میزنه ایا نبضه یا سکسکه ...خیلی هم منظمه ...کسی تجربه داره؟؟
راهکارهایی برای چند قلو زایی
سلام خسته نباشید من متولد ۶۴ هستم توی خانواده مادرم سابقه دو قلوزایی داشتیم مادرم در شکم پنجم دو قلو آورد
منم میخوام دوقلو داشته باشم بارداری اولم هست اضافه وزن دارم ولی نه زیاد حدود ۲ تا ۳ کیلو
قدم ۱۵۰ هست
به دکتر مراجعه کردم برای بارداری و هم چند قلو زایی آمپول و قرص داد ماه پیش مصرف کردم ولی باردار نشدم
این ماه اگر اقدام کنم و دوباره تحت نظر پزشک دارو بارداری و چند قلو زایی مصرف کنم چقدر احتمال بارداری دارم؟
مصرف دارو های هورمونی که پزشک میده روی جنین که به وجود میاد تاثیر نمیزاره؟
استفاده از شیاف در بارداری
سلام من هفته نه هستم تا حالا اصلا شیاف استفاده نکردم ولی یه هماتوم دارم دکتر گفت شیاف بذار پریشب ک گذاشتم روزش حالم خیلی بد بود معدم و رودم همش قل قل میزد و حال خیلی بدی داشتم تو شکمم تا از اول بارداری تا الان اصلا حالم بد نبوده ولی دیروز خیلی بد بود بنظرتون بخاطر شیافه . دیشبم دیگه نزاشتم
لکه بینی در بارداری
سلام
بارداری سوم هستم والان هفته ۱۵هستم واز هفته ۶لکه بینی دارم وقتایی که استراحت میکنم یه کم بهترم ولی یه کم بایستم یا بشینم زود کمرم خسته میشه و لکه های قهوه ای میبینم
سونو ۱۳هفتگی هم گفت وضعیت جفت و جنین خوبه و جفت هم پایین نیست
نمیدونم علتش چیه؟
لکه بینی در هفته 26
سلام به دوستان اومایی و پزشک اوما من دیروز دو تا لکه قهوه ای تیره دیدیم نمیدونم چکار کنم خیلی نگران شدم
ترشحات مخاطی دارم و درد یعنی زایمان میخام بکنم
سلام من چن روزه درد داشتم ک دکتر معاینم کرد گفت دهانه رحمت خوبه و ممکنه زودتر از تاریخی ک گفتم زایمان کنی الان ازم یترشح بزرگ و کرم رنگ مهاطی اومد و دردم دارم نمیدونم یعنی موقع زایمانمه ؟کسی تجربه داره ؟
چیکار کنم شیرم زیاد بشه!؟
سلام پزشک اوما و مامانهای گل
من دخترم از یه سینه شیر میخوره،و شیر خشکم میخوره
الان چند روزه که زیاد شیر خشک دوست نداره بخوره،چیکار کنم که شیر خودمم زیاد بشه که سیرش بکنه چون برای سینه خوردن خیلی اذیت میکنه!؟
کیست اکولوسنت چ نوع کیستی هست؟
درد کمروشکم ، بزرگی شکم پا درد از علایم این کیست میتونه باشه؟ اندازشم 57میلی متر
راه درمانش چیه؟
تغییرات بدن بعد از اصلاح سبک زندگی
من از اسفندماه که فهمیدم پلی هستم تحت نظر خانم تاجیک با لایوهاشون رژیم گرفتم قند و شکرو حذف کردم ورزش کردم تقریبا ۱۰کبلو کم کردم
ولی ماه اول ۲۵ روزه شد دورم ،ماه دوم ۴۲ روزه،ماه سوم طبق اوما باید تخمک گذاری باشه ولی افتادم به لکه بینی تا تونستم گرمی خوردم زعفران و زرد چوبه و کاچی با عسل ...
ولی انگار نه انگار این ماه سوم که ماه رمضانم بود یه هفته ای خارش واژنم گرفتم بیرون واژن الانم بهتر شدم ولی سوزشم هست
۳۶ سالمه با این اوضاع من مادر میشم؟
باید حتما تحت نظر یه دکتر خوبم باشم
دکترای تهرانم دورن ازم من هشتگردم 😭😭😭😭😭
استفاده از پودر موبر تیزبر در بارداری
من تا الان چند بار استفاده کردم پودر موبر رو امروز شنیدم که میگن خوب نیست بچه ها حقیقت داره
سلام این برگه چی نوشته و اینکه این قرص هارو باید چطور بخورم
اول اینکه درمورد این برگه که چی نوشته یعنی دکتر گفت که برات سونو انومالی نوشتم میخوام بدونم آزمایشم داره
بعد هم دکتر برام جدیدا قرص فولی دی نوشته یه جورایی فولیک اسیده بعد من الان یدو فولیک میخورم به نظرتون باید قطع کنم یا همزمان بخورم هر دو رو
خوردن انگور و آلبالو در دوران بارداری
سلام خوبین خانوما خوردن آلبالو و انگور تو دوران بارداری خطری نداره؟؟؟؟؟؟؟
مصرف قرص مولتی ویتامین
باسلام خدمت دکتر گرامی .
میشه راهنماییم کنید درباره مولتی ویتامین
من هفته ۳۵ هستم دکترم هیچ نوع مولتی ویتامینی بهم نداد فقط کلسیم وقرص فروفورت مصرف میکنم وامگا ۳ که دوهفته پیش گفت دیگه نخور وزنت بالا میره . میخواسم بدونم اگه خودم قرص پرگمام ویتالی تون رو بخرم و استفاده کنم اشکالی داره؟
مدفوع پسرم سفید خاکستری رنگه
خانم ها سلام
پسر من یک ماهشه
امروز وقتی بازش کردم مدفوعش یک مقداریش مثل همیشه زرد بود اما یه مقداریش که انگار بار دوم مدفوع کرده بود کمی سفید خاکستری رنگ بود و کمی انگار رگه صورتی روش بود
خیلی نگرانم به نظرتون چیز مهمیه؟؟ بعد اون هنوز پی پی نکرده تقریبا سه ساعت پیش بود
من واقعا ازتون معذرت میخوام من عکس پی پیش رو گذاشتم هرکسی دوست نداشت نگاه نکنه




