Ooma

کمردرد و سرگیجه و حس حالت تهوع

سلام دوستان من بشدت کمرم درد میکنه و حس حالت تهوع دارم و سرگیجه یه ضعف بدی تو بدنم هست اینا خدایی نکنه علاعم زایمان زودرس نیس ؟؟

10 پاسخ 385 بازدید


هرینه ی عکس رنگی چقدره؟؟؟

سلام
سوالمو بالا پرسیدم

9 پاسخ 428 بازدید


تب وحساسیت فصلی دارم چکار کنم؟میتونم دارو بخورم؟

سلام خانما و پزشک اوما من یه خورده باد به صورتم میخوره آبریزش بینی و عطسه ام میگیره ،بعضی وقتا یه روزم طول میکشه تاخوب شم
،مشکل من اینه تب میکنم تو این تایم تب هم که بده برا جنین
چکار کنم ؟میتونم دارویی مصرف کنم؟
اگه راهکاری دارین ممنون میشم راهنمایی کنین

9 پاسخ 265 بازدید


درد و ترشح وعفونت و رگ خونی

انتهای هفته16هستم .جفتم پایینه و میوم دارم هرشب شیاف سیلکوژیست مقعدی استفاده می کنم.چند روز ترشح مثل اب داشتم که توش ترشح سفیدم بود.امروز فکر کردم شاید عفونت و پماد کلینداماسین استفاده کردم با دفع پماد ترشحات سبز همراه رگ خون خارج شد خیلی ترسیدم و نگرانم.احتمال سوراخی کیسه اب یا اتفاق بدی هست؟

9 پاسخ 519 بازدید


ارتباط با افرادی که واکسن کرونا میزنند

سلام
مادرم تو این هفته می بایست واکسن کرونا بزنه ومن پیشش هستم آیا برای من که باردارم ریسکی ایجاد میکنه؟

53 پاسخ 865 بازدید


تفسیر جواب آزمایش گلوکز

سلام
جواب آزمایش چطوره؟
microcytosisکه مثبت شده چی هست؟

8 پاسخ 377 بازدید


زدن نبض بعد از خوردن غذا زیر شکم

سلام خانما چند وقته بعد از خوردن غذا ی حالتی نبض زیر شکمم میزنه ایا نبضه یا سکسکه ...خیلی هم منظمه ...کسی تجربه داره؟؟

43 پاسخ 540 بازدید


راهکارهایی برای چند قلو زایی

سلام خسته نباشید من متولد ۶۴ هستم توی خانواده مادرم سابقه دو قلوزایی داشتیم مادرم در شکم پنجم دو قلو آورد
منم میخوام دوقلو داشته باشم بارداری اولم هست اضافه وزن دارم ولی نه زیاد حدود ۲ تا ۳ کیلو
قدم ۱۵۰ هست
به دکتر مراجعه کردم برای بارداری و هم چند قلو زایی آمپول و قرص داد ماه پیش مصرف کردم ولی باردار نشدم
این ماه اگر اقدام کنم و دوباره تحت نظر پزشک دارو بارداری و چند قلو زایی مصرف کنم چقدر احتمال بارداری دارم؟
مصرف دارو های هورمونی که پزشک میده روی جنین که به وجود میاد تاثیر نمیزاره؟

28 پاسخ 848 بازدید


استفاده از شیاف در بارداری

سلام من هفته نه هستم تا حالا اصلا شیاف استفاده نکردم ولی یه هماتوم دارم دکتر گفت شیاف بذار پریشب ک گذاشتم روزش حالم خیلی بد بود معدم و رودم همش قل قل میزد و حال خیلی بدی داشتم تو شکمم تا از اول بارداری تا الان اصلا حالم بد نبوده ولی دیروز خیلی بد بود بنظرتون بخاطر شیافه . دیشبم دیگه نزاشتم

25 پاسخ 311 بازدید


لکه بینی در بارداری

سلام
بارداری سوم هستم والان هفته ۱۵هستم واز هفته ۶لکه بینی دارم وقتایی که استراحت میکنم یه کم بهترم ولی یه کم بایستم یا بشینم زود کمرم خسته میشه و لکه های قهوه ای میبینم
سونو ۱۳هفتگی هم گفت وضعیت جفت و جنین خوبه و جفت هم پایین نیست
نمی‌دونم علتش چیه؟

19 پاسخ 410 بازدید


لکه بینی در هفته 26

سلام به دوستان اومایی و پزشک اوما من دیروز دو تا لکه قهوه ای تیره دیدیم نمیدونم چکار کنم خیلی نگران شدم

6 پاسخ 311 بازدید


ترشحات مخاطی دارم و درد یعنی زایمان میخام بکنم

سلام من چن روزه درد داشتم ک دکتر معاینم کرد گفت دهانه رحمت خوبه و ممکنه زودتر از تاریخی ک گفتم زایمان کنی الان ازم یترشح بزرگ و کرم رنگ مهاطی اومد و دردم دارم نمیدونم یعنی موقع زایمانمه ؟کسی تجربه داره ؟

6 پاسخ 531 بازدید


چیکار کنم شیرم زیاد بشه!؟

سلام پزشک اوما و مامانهای گل
من دخترم از یه سینه شیر میخوره،و شیر خشکم میخوره
الان چند روزه که زیاد شیر خشک دوست نداره بخوره،چیکار کنم که شیر خودمم زیاد بشه که سیرش بکنه چون برای سینه خوردن خیلی اذیت میکنه!؟

10 پاسخ 415 بازدید


کیست اکولوسنت چ نوع کیستی هست؟

درد کمروشکم ، بزرگی شکم پا درد از علایم این کیست میتونه باشه؟ اندازشم 57میلی متر
راه درمانش چیه؟

1 پاسخ 465 بازدید


تغییرات بدن بعد از اصلاح سبک زندگی

من از اسفندماه که فهمیدم پلی هستم تحت نظر خانم تاجیک با لایوهاشون رژیم گرفتم قند و شکرو حذف کردم ورزش کردم تقریبا ۱۰کبلو کم کردم
ولی ماه اول ۲۵ روزه شد دورم ،ماه دوم ۴۲ روزه،ماه سوم طبق اوما باید تخمک گذاری باشه ولی افتادم به لکه بینی تا تونستم گرمی خوردم زعفران و زرد چوبه و کاچی با عسل ...
ولی انگار نه انگار این ماه سوم که ماه رمضانم بود یه هفته ای خارش واژنم گرفتم بیرون واژن الانم بهتر شدم ولی سوزشم هست
۳۶ سالمه با این اوضاع من مادر میشم؟
باید حتما تحت نظر یه دکتر خوبم باشم
دکترای تهرانم دورن ازم من هشتگردم 😭😭😭😭😭

16 پاسخ 567 بازدید


استفاده از پودر موبر تیزبر در بارداری

من تا الان چند بار استفاده کردم پودر موبر رو امروز شنیدم که میگن خوب نیست بچه ها حقیقت داره

18 پاسخ 622 بازدید


سلام این برگه چی نوشته و اینکه این قرص هارو باید چطور بخورم

اول اینکه درمورد این برگه که چی نوشته یعنی دکتر گفت که برات سونو انومالی نوشتم میخوام بدونم آزمایشم داره

بعد هم دکتر برام جدیدا قرص فولی دی نوشته یه جورایی فولیک اسیده بعد من الان یدو فولیک میخورم به نظرتون باید قطع کنم یا همزمان بخورم هر دو رو

22 پاسخ 327 بازدید


خوردن انگور و آلبالو در دوران بارداری

سلام خوبین خانوما خوردن آلبالو و انگور تو دوران بارداری خطری نداره؟؟؟؟؟؟؟

36 پاسخ 784 بازدید


مصرف قرص مولتی ویتامین

باسلام خدمت دکتر گرامی .
میشه راهنماییم کنید درباره مولتی ویتامین
من هفته ۳۵ هستم دکترم هیچ نوع مولتی ویتامینی بهم نداد فقط کلسیم وقرص فروفورت مصرف میکنم وامگا ۳ که دوهفته پیش گفت دیگه نخور وزنت بالا میره . میخواسم بدونم اگه خودم قرص پرگمام ویتالی تون رو بخرم و استفاده کنم اشکالی داره؟

23 پاسخ 389 بازدید


مدفوع پسرم سفید خاکستری رنگه

خانم ها سلام
پسر من یک ماهشه
امروز وقتی بازش کردم مدفوعش یک مقداریش مثل همیشه زرد بود اما یه مقداریش که انگار بار دوم مدفوع کرده بود کمی سفید خاکستری رنگ بود و کمی انگار رگه صورتی روش بود
خیلی نگرانم به نظرتون چیز مهمیه؟؟ بعد اون هنوز پی پی نکرده تقریبا سه ساعت پیش بود
من واقعا ازتون معذرت میخوام من عکس پی پیش رو گذاشتم هرکسی دوست نداشت نگاه نکنه

20 پاسخ 548 بازدید