Ooma

درد شدید دندان دارم

سلام شب بخیر
من هفته ی سی و سوم بارداری هستم
حدود یه هفته است دندون درد شدید گرفتم، با مشورت دکتر دارم آموکسی سیلین و استامینوفن ۳۲۵ میخورم هر ۱۲ ساعت یکبار
اما دردم خیلی زیاده، میتونم مقدار مسکن رو بیشتر کنم؟

20 پاسخ 415 بازدید


سلام خانم دکتر و اومایی های گل.بیاین فوری این جواب ازمایشو تفسیر کنین مال پسرمه

چهارسالشه...ازمایش ادرار هست بیاین خیلی نگرانم ممنونم

9 پاسخ 310 بازدید


مصرف نسکافه و هات چاکلت تو بارداری

سلام بچه ها و دکتر اوما،یه سوال میگن مصرف قهوه و نسکافه و کلا هرچیزی که کافئین داره ضرر داره ولی من چون قبلا عاشق نسکافه و این طور چیزا بودم دلم میخواد بازم بخورم ولی میترسم میشه بگین کلا ممنوعه یا میشه خورد؟؟؟کسی بوده همش خورده باشه توی بارداریش؟

22 پاسخ 485 بازدید


درصد مصرف قرص لووتیروکسین

باسلام و خسته نباشید خدمت پزشک اوما. من مشکل پرکاری تیروئید دارم پزشکم برام قرص لووتیروکسین تجویز کرده سوالم این بود که ایا تیروکسین ۱۰۰با۰/۱متفاوته؟

11 پاسخ 345 بازدید


استفاده از آنتی بیوتیک در بارداری

سلام
مصرف کدام انتی بیوتیک در بارداری بی خطر است؟

7 پاسخ 538 بازدید


حساسیت به پروتئین گاوی نوزاد ۴ماهه

سلام پزشک اوما آزمایش حساسیت برای دخترم ندادم تاحالا ولی فرآورده های گاوی و کلا میخورم اسهالو صورتش اگزما میشه دیگه مدتیه قطع کردم الان دیروز وپریروز گوشت گوسفند خوردم انگار اسهالش شدیدترشده دیگه دیشب کف میکرد زیرسینه م اسهال شد تاچنددقیقه هی ادامه داشت وداخل پوشکشدوتارگه باریک خونه تازه و قرمز بود توخوابم دوروزه سرفه خشک میکنه وگلوش گاهی خس خس و اتگار خلط جلوشومیگیره لازم به ذکره رفلاکس شدیدم داره و امپرازول مصرف میکنه الان خیلی نگرانشم برای اسهال و اگزما و سرفه ش باید چیکارکنم ؟تواین کرونا دیگه میترسم ببرمش دکتر واقعانم هیچکدوم دکترا کاری براش نکردن حتی یه آزمایش حساسیت ننوشتن بدونم بی چی حساسه توروخدا راهنماییم کنین😭

19 پاسخ 344 بازدید


نرمی حنجره نوزاد

سلام عزیزان بچه خواهرم چهل روزشه موقع شیر خوردن و خوابیدن گلوش خیلی صدا میده بردمش دکتر گفته شاید نرمی حنجره باشه خیلی نگران شدم دکتر گفته باید برونسکوپی بشه میخواستم بدونم خوب میشه ؟چه کارهایی لازمه براش انجام بدم

18 پاسخ 363 بازدید


بالا بودن آلفا فیتو پروتئین در میایع آمنیوتیک

توروخدا میشه جواب بدین خیلی نگرانم ، من ۱۰ روز پیش آمینو سنتز کردم بعد از ۳ روز گفتن بچه از نظر اون سه تا کروموزوم سالمه ، و من سونوی آنومالی دادم و کاملا سالم بود و هیچ مشکلی نداشت ، امروز از آزمایشگاه زنگ زدن میگن آلفا فیتو پروتئین یه مقدار از حد نرمال بالاتره ، من خیلی نگرانم توروخدا اگه شما یا دکتر اوما اطلاعاتی داره کمکم کنه 😭😭😭😭😭

23 پاسخ 432 بازدید


تیرکشیدن و سوزش زیر دل در هفته نهم

من ۸ هفته و ۳ روزمه از دیروز زیر دلم تیر میکشه و میسوزه و با استراحتم خوب نمیشه
علتش چیه ؟
خطرناکه؟

13 پاسخ 777 بازدید


تزریق آمپول انوکساپارین چجوریه؟؟😕😕

سلام دکتر اوما و دوستان،من آمپول انوکسان میزنم ب شکمم با زاویه 90درجه آیا درسته؟؟چهار انگشت هم فاصله میدم از نافم،و اینکه شنیدم جذبش به بازو بزنی بهتره الان من میتونم به بازوم بزنم؟چجوریه به بازو؟؟؟شکمم یکم گوشتیه جذب میشه واقعا؟؟؟

60 پاسخ 499 بازدید


بالا بودن آلفا فیتو پرتئین در آمینوسنتز

سلام خانوما توروخدا راهنماییم کنید ، من دوهفته پیش آمینوسنتز انجام دادم و بعد از دو روز شفاهی اعلام کردن که بچه سالمه . و من آنومالی رفتم هیچ مشکلی تو ستون فقرات و اینا نداشت کاملا سالم بود . الان از همون آزمایشگاه زنگ زدن میگن آلفا فیتو پرتئین در مایع آمینیوتیک بالاس و من به دکترم نشون دادم ، مجدد برام آنومالی اسکن نوشته برای بررسی دقیق ستون فقرات و اکوی قلب جنین که ۱۸ هفته انجام بدم ، خیلی میترسم توروخدا کمکم کنید 😭😭😭😭😭😭

57 پاسخ 669 بازدید


عرق خار شتر در بارداری

سلام پزشک اوما خسته نباشید من توی حالبم سنگ دارم طب اسلامی بهم گفته عرق خارشتر و مرکب ۳ بخورم
ب نظر شما بخورم یا نه

7 پاسخ 276 بازدید


علت خروپف بعد زایمان سزارین

سلام دکتر جان و دوستای عزیز
من بعد از زایمان عجیب خروپف میکنم البته خودم اصلا متوجه نمیشوم ولی اطرافیانم میگن آدم میترسه انگار داری خفه میشی،بنظرتون باید برم دکتر ؟از وقتی همش بهم میگن خجالت میکشم برام سخت شده خوابیدن همش میپرم وسط خواب ،کسی راه حلی داره ،البته شوهرم میگه یه هفته قبل از زایمانم شروع شده ولی انگار الان ب اوجش رسیده
😔😔😔

38 پاسخ 363 بازدید


توصیحاتی درباره نشتی کیسه اب

سلام من هفته 28 بارداری هستم هفته قبل رفتم سونو همه چیز خداروشکر اکی بود. از هفته قبل تا حالا حس میکنم ترشحاتم بیشتر شده همش استرس اینو دارم نکنه کیسه اب باشه. میشه خواهش کنم علایم نشت کیسه اب رو بگید؟

21 پاسخ 508 بازدید


میشه لکه صورت دخترم ببینید

الان نزدیک یه ماه هرچی پماد میزنم تغییر نمیکنه بدتر هم میشه چیکار کنم میترسم لک روی صورت بمونه

54 پاسخ 640 بازدید


تفسیر سونوگرافی رحم👇 😁😩کیست دارم فیبروم دارم

سلام پزشک اومای عزیزودوستان ، من درد زیر دل ،کمر درد ،شکمم بزرگ شده، وپریودی نامنظم دارم زودتر از موعد پریود میشم، ببینید دلیلش این سونو هست که امروز دادم؟ 9سیکلم
در حال اقدام برای بارداری هستم

8 پاسخ 414 بازدید


مصرف رانیتیدین در بارداری مضر است؟

سلام
کسی می دونه میشه تو بارداری رانیتیدین استفاده کرد
من سوزش معده شدیدی دارم☹

35 پاسخ 438 بازدید


افتادن زخم روی کمر

با سلام دکتر جان من یه چندروزی میشه یه زخم داره میوفته روی کمرم امروز دیگه خیلی درد هم میکنه به نظرتون مشکل جدی هستش ؟؟
آیا میتونه عوارض مصرف آسپرین باشه؟

13 پاسخ 408 بازدید


زرد درچشم نوزاد

سلام خانم های اومایی ودکتر عزیز پسرم بعد تولد تو ۷ روزگی گوشه چشمش زرد رنگ بود بردیم دکتر ودکتر بعد ازمایش گفت زردی داره وزردیش ۱۰ هست بعد به مدت ۲ روز زیر دستگاه بود که زردیش به ۷ رسید ومرخص شد که بعد ۲ روز باز دکتر بردیم گفت زردیش خوبه و۶ شده که اصلا مهم نیست وخودش خوب میشه ولی حالاکه ۲۳ روزه شده زردی چشمش نرفته وگوشه چشمش زرده کسی از شما این مشکل را داشته چی کار کرده من به دکتر دست رسی ندارم فعلا باید چی کار کنم لطفا هرکی میدونه بگه مادر شوهرم هی میاد تو دلم را خالیمیکنه ومیره

25 پاسخ 336 بازدید


آزمایش اسپرم نرمال به چه شکل است؟

سلام لطفا فقط پزشک اوما جواب بدن. تشکر. میخواستم بدونم تفسیر این آزمایش اسپرم به چه شکله؟
Morfology %9
Rbc 0
Wbc 0
Germcell 0
Round cell 0
Motil 42.4
Progressive 31.4
Sperm count 87.9
Vitality 42.4
Semen ph 8
Semen volum. 3
Odor slight odor
Color milky

7 پاسخ 649 بازدید