درمان نفس تنگی چ پیشنهادی میدین
حالم خیلی بده نفسم اصلا بالانمیاد زیر سینه سمت راستم تیر میکشه لازمه برم دکتر الان ؟؟؟
درد سمت راست شکم
سلام دوستان من هفته هفتم بارداری هستم سمت راست شکمم پایین خیلی درد داره آیا طبیعیه؟
ساق پاهامم شبا خیلی درد میگیره
سینال اف و ای وی اف
سلام دوستان خوبید ...من این ماه قراره پانچکر بشم چهارشنبه میرم یزد ...از دوم پریود تا ۸ ام قراره ۳۶ درجه سینال اف بزنم امروز روز ۶ اممه اما درد کشاله ران و پهلو دارم طبیعیه؟ یا نشون دهنده هایپر شدنه😢 ضمنا فقط همین سینال رو برام تجویز کردن
لطفا اگه کسی تجربه داره و میدونه راهنمایی کنه خیلی استرس دارم
بهترین مکمل بارداری کدام است ؟
سلام بچه ها
روزتون عالی ، برای بارداری بهترین مکمل چیه ؟ که توی رشد جنین خوب عمل کنه ؟ منظورم برند مولتی ویتامین بارداری ایرانی یا خارجی
سلام پسر من ۳ روزشه دیروز ۴ بار اسهال کرده و فقط گولنج میشه از چی میتونه باشه
سلام پسر من ۳ روزشه دیروز ۴ بار اسهال کرده و فقط گولنج میشه از چی میتونه باشه داروهای کا دکتر برام بعد زایمان طبیعی نوشته برای جلوگیری از عفونت و درد هستن یا چی اصلا چی میتونه ارومش کنه فقط گریه میکنه
برای دختر دارشدن چیکار باید کرد
سلام خانوما امیدوارم حالتون خوب باشه سوال من از کسایی که دختر دار هستن من دوتا پسر دارم و الان دارم برای بارداری اقدام میکنم می خوام این بچه ام حتما دختر باشه لطفا راهنمایی کنین که برای دختردار شدن چیکار باید بکنم
پزشک اوماممنون میشم جواب بدین 🧡دوستان اوماضربان قلب شما در دوران بارداری چنده؟؟
سلام دوستای اوما من چند روزی بود احساس تنگی نفس و تپش قلب داشتم نوار قلب جنین و خودم خوب بود ضربان قلب خودم صد بود دکتر بهم قرص دیلتیازم ۶۰داد هر وعده نصف مصرف کنم ،
من از خیلیا شنیدم ضربان قلبشون دوران بارداری ازاین بیشتر بوده و دارویی مصرف نکردن 🥴
منم نمیخام این قرص رو بخورم 😐😐
پزشک اوما شما چه پیشنهادی دارین ممنون میشم جواب بدین🙏
بی قراری زیاد بعد ختنه
سلام. پسرمو دیروز ساعت ۷ ختنه کردم. الان شدیدا بی قراره. مدام داره جیغ میزنه. قبلا زیر سینه آروم میشد. الان زیر سینه هم جیغ میزنه. توروخدا کمک کنید. هول کردم. نمیدونم چجوری آرومش کنم. هر کاری میکنم آروم نمیشه. استامینیفون هم هر ۴ساعت میدم. دکتر گفته بود تا امروز ظهر بدم ولی من تا الان دادم چون آروم نمیشه. در ضمن دل درد هم کلا داره. قطره کولیکز و بایو لاکت هم میخوره.
سلام خانم دکتر ازمایش پاپ اسمیر رو تفسیر کنید لطفا
خانما ازمایشمو تفسیر کنید تا دکتر بیاد دل تو دلم نیست چندتا تیک خورده نمیدونم چیه 😭😭😭😭😭
تحلیل آزمایش ۲۴ هفته
آزمایش های ۲۴ هفته ام میخواستم بدونم چطوره ؟
ایا خوردن دارویی گیاهی برای رفع سموم بدن بدون انجام ازمایش ضرر دارع؟
سلام خانم دکتر عزیز و دوستای گلم من پوستم نمیدونم ب نظر خودم زرد شده بود بخاطر نور بود چی کل پوستم زرد بود بعد دو سه ساعت خوب شد نمیدونم چی بود بعد من سونو یا ازمایش جدیدا انجام ندادم الان دارو گیاهی واسه پاکسازی کبد و بدن بخوام بخورم ضرر داره بنظرتون من علائم خستگی مور مور گز گز پا دست ورم کردن دست و بدن داشتم رفتم طب سنتی گفت کبدم چربه و رو سینه شونه شقیقه صورتمم پر جوش بود الان بهتر شده ولی چون احساس کردع بودم پوستم زرد شده ترسیدم از دیروز دیگه نخوردم البته الان دیگه پوستم زرد نیست
تفاوت آمپول پرولوتون و هیدروکسی پروژسترون
سلام دکتر و دوستان. داروخانه به جای آمپول پرولوتون، آمپول هیدروکسی پروژسترون بهم داده، اینا با هم فرقی ندارن؟ یعنی برای تزریق نگران نباشم؟
تیتر بتا دادم دوباره ، میدونم دیونتون کردم 😆😆😆😆
دوشنبه تیتر بتا دادم ۱۲/۵ بود
چهارشنبه دوباره چک کردم ۳۹/۷ بود
شنبه که امروز باشه دوباره چک کردم شد ۱۸۳
یعنی اگه دکترم گفت دوباره چک کن دوباره برم یا دیگه نرم بسکه خون دادم مردم
سن مناسب برای استفاده ازروروئک
پسرم چهارماهشه و میتونه سرشونگه داره البته هنوزب شکم نمیوفته میتونم ازکی بذارمش توروروئک
گرفتن عکس رنگی
سلام این ماه دکتر عکس رنگی نوشته برام .چجوریه شنیدم باید دارو بگیری دکتر که دارو برام ننوشت یعنی زنگ بزنم واسه نوبت گرفتن همون مطبی که عکس رنگی میگیره دارو مینویسه؟ داروهاش چیا هست ؟ و قبلش چه کارایی باید انجام داد ؟
اگه وزن بچه دوم از اولی بیشتر باشه خطر داره؟
سلام من بارداری اولم تو ۳۴ هفته زایمان کردم که وزن لچه ام ۲۳۶۰ بو الان میخواستم بدونم اگه این یکی تا چه حر باید رشد کنه؟ یعنی اگه مثلا ۳ کیلو بشه یا بیشتر رحم میترکه؟
خروج باد از واژن قبل پریود
آیا خروج باد از واژن قبل از پریودی یه چیز طبیعیه یا نشانه ی خاصی داره؟
سلام دوستان عزیز ببخشید این سوال میپرسم مجبورم.چند روزه اذیتم
سلام .چند روزه خیلی اذیتم امروز که اصلاً نتونستم کارامو انجام بدم نه میتونم بشینم نه دراز بکشم. ببخشید که این میگم ماه 8بارداری هستم چندروزه بین مقعدوواژن سمت چپ یا همون میاندوراه خیلی درد دارم و ورم یه کم کرده دردش زیاده راه هم میرم اذیت میشم
فیبروم ایا منجر به سقط میشه؟
سلام دکتر عزیز و دوستان ،من ۹ هفته باردارم متاسفانه هفته گذشته به خونریزی و دفع لخته دچار شدم که مشخص شد هماتوم دارم دو روز هم بیمارستان بستری شدم که رفع شد و در حال حاضر لکه بینی دارم
امروز به دکتر مراجعه کردم که خیلی دلمو خالی کرد و گفت فیبرومات خیلی بزرگه و های ریسکی و تا اخر بارداری استراحت مطلق
کسی بوده سرایط من رو داشته باشه
ممنون میشم اگر جواب بدید،خیلی نگرانم
جواب آنومالی کسی میدونه
سلام جواب این آزمایشا رو کسی میدونه جواب بده
خوبه




