Ooma

درمان نفس تنگی چ پیشنهادی میدین

حالم خیلی بده نفسم اصلا بالانمیاد زیر سینه سمت راستم تیر میکشه لازمه برم دکتر الان ؟؟؟

40 پاسخ 403 بازدید


درد سمت راست شکم

سلام دوستان من هفته هفتم بارداری هستم سمت راست شکمم پایین خیلی درد داره آیا طبیعیه؟
ساق پاهامم شبا خیلی درد میگیره

15 پاسخ 318 بازدید


سینال اف و ای وی اف

سلام دوستان خوبید ...من این ماه قراره پانچکر بشم چهارشنبه میرم یزد ...از دوم پریود تا ۸ ام قراره ۳۶ درجه سینال اف بزنم امروز روز ۶ اممه اما درد کشاله ران و پهلو دارم طبیعیه؟ یا نشون دهنده هایپر شدنه😢 ضمنا فقط همین سینال رو برام تجویز کردن
لطفا اگه کسی تجربه داره و میدونه راهنمایی کنه خیلی استرس دارم

21 پاسخ 632 بازدید


بهترین مکمل بارداری کدام است ؟

سلام بچه ها
روزتون عالی ، برای بارداری بهترین مکمل چیه ؟ که توی رشد جنین خوب عمل کنه ؟ منظورم برند مولتی ویتامین بارداری ایرانی یا خارجی

24 پاسخ 570 بازدید


سلام پسر من ۳ روزشه دیروز ۴ بار اسهال کرده و فقط گولنج میشه از چی میتونه باشه

سلام پسر من ۳ روزشه دیروز ۴ بار اسهال کرده و فقط گولنج میشه از چی میتونه باشه داروهای کا دکتر برام بعد زایمان طبیعی نوشته برای جلوگیری از عفونت و درد هستن یا چی اصلا چی میتونه ارومش کنه فقط گریه میکنه

8 پاسخ 295 بازدید


برای دختر دارشدن چیکار باید کرد

سلام خانوما امیدوارم حالتون خوب باشه سوال من از کسایی که دختر دار هستن من دوتا پسر دارم و الان دارم برای بارداری اقدام میکنم می خوام این بچه ام حتما دختر باشه لطفا راهنمایی کنین که برای دختردار شدن چیکار باید بکنم

77 پاسخ 801 بازدید


پزشک اوماممنون میشم جواب بدین 🧡دوستان اوماضربان قلب شما در دوران بارداری چنده؟؟

سلام دوستای اوما من چند روزی بود احساس تنگی نفس و تپش قلب داشتم نوار قلب جنین و خودم خوب بود ضربان قلب خودم صد بود دکتر بهم قرص دیلتیازم ۶۰داد هر وعده نصف مصرف کنم ،
من از خیلیا شنیدم ضربان قلبشون دوران بارداری ازاین بیشتر بوده و دارویی مصرف نکردن 🥴
منم نمیخام این قرص رو بخورم 😐😐
پزشک اوما شما چه پیشنهادی دارین ممنون میشم جواب بدین🙏

30 پاسخ 327 بازدید


بی قراری زیاد بعد ختنه

سلام. پسرمو دیروز ساعت ۷ ختنه کردم. الان شدیدا بی قراره. مدام داره جیغ میزنه. قبلا زیر سینه آروم میشد. الان زیر سینه هم جیغ میزنه. توروخدا کمک کنید. هول کردم. نمیدونم چجوری آرومش کنم. هر کاری میکنم آروم نمیشه. استامینیفون هم هر ۴ساعت میدم. دکتر گفته بود تا امروز ظهر بدم ولی من تا الان دادم چون آروم نمیشه. در ضمن دل درد هم کلا داره. قطره کولیکز و بایو لاکت هم میخوره.

62 پاسخ 553 بازدید


سلام خانم دکتر ازمایش پاپ اسمیر رو تفسیر کنید لطفا

خانما ازمایشمو تفسیر کنید تا دکتر بیاد دل تو دلم نیست چندتا تیک خورده نمیدونم چیه 😭😭😭😭😭

29 پاسخ 531 بازدید


تحلیل آزمایش ۲۴ هفته

آزمایش های ۲۴ هفته ام میخواستم بدونم چطوره ؟

4 پاسخ 266 بازدید


ایا خوردن دارویی گیاهی برای رفع سموم بدن بدون انجام ازمایش ضرر دارع؟

سلام خانم دکتر عزیز و دوستای گلم من پوستم نمیدونم ب نظر خودم زرد شده بود بخاطر نور بود چی کل پوستم زرد بود بعد دو سه ساعت خوب شد نمیدونم چی بود بعد من سونو یا ازمایش جدیدا انجام ندادم الان دارو گیاهی واسه پاکسازی کبد و بدن بخوام بخورم ضرر داره بنظرتون من علائم خستگی مور مور گز گز پا دست ورم کردن دست و بدن داشتم رفتم طب سنتی گفت کبدم چربه و رو سینه شونه شقیقه صورتمم پر جوش بود الان بهتر شده ولی چون احساس کردع بودم پوستم زرد شده ترسیدم از دیروز دیگه نخوردم البته الان دیگه پوستم زرد نیست

7 پاسخ 432 بازدید


تفاوت آمپول پرولوتون و هیدروکسی پروژسترون

سلام دکتر و دوستان. داروخانه به جای آمپول پرولوتون، آمپول هیدروکسی پروژسترون بهم داده، اینا با هم فرقی ندارن؟ یعنی برای تزریق نگران نباشم؟

21 پاسخ 1,211 بازدید


تیتر بتا دادم دوباره ، می‌دونم دیونتون کردم 😆😆😆😆

دوشنبه تیتر بتا دادم ۱۲/۵ بود
چهارشنبه دوباره چک کردم ۳۹/۷ بود
شنبه که امروز باشه دوباره چک کردم شد ۱۸۳
یعنی اگه دکترم گفت دوباره چک کن دوباره برم یا دیگه نرم بسکه خون دادم مردم

181 پاسخ 968 بازدید


سن مناسب برای استفاده ازروروئک

پسرم چهارماهشه و میتونه سرشونگه داره البته هنوزب شکم نمیوفته میتونم ازکی بذارمش توروروئک

27 پاسخ 571 بازدید


گرفتن عکس ‌رنگی

سلام این ماه دکتر عکس رنگی نوشته برام .چجوریه شنیدم باید دارو بگیری دکتر که دارو برام ننوشت یعنی زنگ بزنم واسه نوبت گرفتن همون مطبی که عکس رنگی میگیره دارو مینویسه؟ داروهاش چیا هست ؟ و قبلش چه کارایی باید انجام داد ؟

24 پاسخ 479 بازدید


اگه وزن بچه دوم از اولی بیشتر باشه خطر داره؟

سلام من بارداری اولم تو ۳۴ هفته زایمان کردم که وزن لچه ام ۲۳۶۰ بو الان میخواستم بدونم اگه این یکی تا چه حر باید رشد کنه؟ یعنی اگه مثلا ۳ کیلو بشه یا بیشتر رحم میترکه؟

30 پاسخ 610 بازدید


خروج باد از واژن قبل پریود

آیا خروج باد از واژن قبل از پریودی یه چیز طبیعیه یا نشانه ی خاصی داره؟

7 پاسخ 452 بازدید


سلام دوستان عزیز ببخشید این سوال میپرسم مجبورم.چند روزه اذیتم

سلام .چند روزه خیلی اذیتم امروز که اصلاً نتونستم کارامو انجام بدم نه میتونم بشینم نه دراز بکشم. ببخشید که این میگم ماه 8بارداری هستم چندروزه بین مقعدوواژن سمت چپ یا همون میاندوراه خیلی درد دارم و ورم یه کم کرده دردش زیاده راه هم میرم اذیت میشم

34 پاسخ 935 بازدید


فیبروم ایا منجر به سقط میشه؟

سلام دکتر عزیز و دوستان ،من ۹ هفته باردارم متاسفانه هفته گذشته به خونریزی و دفع لخته دچار شدم که مشخص شد هماتوم دارم دو روز هم بیمارستان بستری شدم که رفع شد و در حال حاضر لکه بینی دارم
امروز به دکتر مراجعه کردم که خیلی دلمو خالی کرد و گفت فیبرومات خیلی بزرگه و های ریسکی و تا اخر بارداری استراحت مطلق
کسی بوده سرایط من رو داشته باشه
ممنون میشم اگر جواب بدید،خیلی نگرانم

25 پاسخ 545 بازدید


جواب آنومالی کسی میدونه

سلام جواب این آزمایشا رو کسی میدونه جواب بده
خوبه

10 پاسخ 363 بازدید