اونایی که ای یو ای کردن بیان
سلام دکتر جان ودوستای اوما
من امروز ۵ پریودیمه رفتم دکتر که این ماه ای یو ای کنه برام دارو داده وقرص
لطفا اگه راهی میدونید که بهم کمک کنه نتیجه بگیرم بهم بگید ممنون میشم
اقدام کردن برای بارداری
با تجربه ها بیاین
سلام ب همگی
خانم ها من امروز ۲۰ سیکلمه.از روز ۱۲ تا الان تقریبا یک روز در میون اقدام داشتم.میخاستم ببینم با اینکه روزهای سبز اوما تمام شده بازم ب اقدام ادامه بدم یا ن؟
و اینکه اگه ادامه بدیم ضرری نداره براش اگر احتمالا چیزی گرفته باشه؟
تاثیر قرص مترونیتازول و فلوکونازول در جواب آزمایش+عکس
سلام
من دبیروز ظهر قرص فلوکونازول و مترونیدازول رو خوردم
امروز ساعت ۱۱ آزمایش های زیر رو دادم
آیا رو جواب آزمایش این قرص ها تاثیرگذاره'گ
سلام من دردزیردل دارم طبیعیه
جفتم پایینه همش زیردلم تیرمیکشه استراحتم هیچ کاری انجام نمیدم زیردلم اومده مث توپ بالاطبیعیه شماهاهم اینجوری شدین من خیلی میترسم خطرناک نباش برم سونوایامیشه ازعفونتم زیردل تیربکشه
پوشیدن شلوار تنگ ضرر داره
سلام پوشیدن شلوار تنگ جوری که کشش یه ذره اذیت کنه تو بارداری ضرر داره
خوردن زردآلوی خیس شده با وجود داشتن لک بینی؟
سلام وقتتون بخیر
ببخشید من دوستم اوایل حاملگیشه و اینکه لک بینی داره
بخاطر اینکه غلظت خون داره زردآلو خیس میکنه میخوره میخاستم ببینم مشکلی پیش نمیاد که؟
دوستان میشه نگاه کنین ببین دکتر چیه واس من نوشته انجام بدم
سوالاما بالاگفتم
نظرتون رو در مورد بی بی چک بگین؟؟
از امپول hcg ۱۴ روز میگذره
میشه به این گفت مثبت یا نه؟؟
همون لحظه هاله زد
بچم اصلا لب به غذا نمیزنه چیکار کنم؟
سلام تو روخدا کمک کنید،۲هفتست به تجویز دکتر غذا کمکی را شروع کردم،اول فرنی و بعد حریره ،حتی تکراری هم نمیدم،یه روز حریره میدم یه روز فرنی با سیب،فرنی تنها...حالا دو روزه پسرم اصلا قاشق را میبینه سفت لباش را روی هم میزاره گریه میکنه که غذا نده،گفتم شاید مشکل قاشق هست،با سرلاک خوری امتحان کردم،با خود کاسه امتحان کردم تا میبرم سمت دهنش سفت لباش را روی هم فشار میده و دستم را پس میزنه 😭😭😭 با هر روشی با بازی امتحان میکنم اصلاااا قبول نمیکنه😭😭😭 چیکار کنم دیگه؟ وضعیت شیرخوردنش هم افتضاحه آخه 😔 دندون هم در نیاورده، هنوز حتی سوپ را شروع نکردم براش از الان بخواد هیچی نخوره من چیکار کنم 😭😭
پریود نشدن بعد از قطع دوفاستون
سلام من با امروز ۱۶ روز که از قطع دوفاستون میگذره و هنوز پریود نشدم
دل درد ها رو دارم ولی پریود نمیشم
باردار هم نیستم
میشه بگید باید چی کار کنم؟
شروع قطره آهن درنوزادچهارماهه
سلام پسرمن چهارماه دوروزشه ووزنش درچکاب چهارماهگی هشت کیلوبود غذای کمکی هنوزبراش شروع نکردم قطره مولتی ویتامین پدیابست بهش میدم لازمه که براش دراین سن قطره آهن تهیه کنم اگه لازمه لطفا مارکی بهم بگید ک بعدا موقع رویش دندان هاش هم باعث سیاهی دندان نشه مقدارمصرفشم لطف کنیدبگید
عفونت رحم در بارداری
سلام وقت همگی بخیر ببخشید من از دیشب سوزش شدید گرفتم درد زیردلم دارم ترشح ام کمه اما بو میده خیلی سوزش دارم به دکتر تا چند روز دیگه دسترسی ندارم همیشه اینجور مواقع کلیندامایسین جواب میداد میتونم الانم ازش استفاده کنم؟ ضرری نداره برای جنین؟
سلام خانوما خوبین بیایننن جیغ هورا سونوگرافی انومالی
خانوما چطوره خوبه کیا پسر دارن بیان واسه دخترم خواستگاری🤣😂😜
بند ناف دور جنین آیا خطرناکه
سلام خانوما و پزشک اوما
مادرایی ک بند ناف دور جنینشون بوده آیا زایمان خطرناکی داشتن؟
طبیعی بودن یا سزارین شدن؟
تفسیر آزمایش اسپرم لطفا
با این حجم از اسپرم میشه طبیعی باردار شد ؟؟کسی همسرش تو این شرایط بوده ک طبیعی باردار شده باشه؟؟ممنون میشم جوابمو بدین خیلی نگرانم😔😔
سلام وقت زایمانم شده ولی
سلام خانما لطفا کمک کنید دردی توی ناحیه مقعد وکمر و واژانم دارم چند روز ولی روزی یکی دو ساعت بعدم دردش میخواب چکارکنم علایم زایمان چیه
ایا بی بی چک اشتباه میکنه
سلام خسته نباشید ببخشید من ۶ ماه اقدام کردم این ماه رفتم دکتر pregnacare و adx رو بهمون دادن پریودام هم نامنظمه ۱۰ روز بعد از وقته پریود بی بی چک دادم منفی بود الان ۲۰ روز گذشته هنوز پربود نشدم امکان داره اشتبا شده باشه
عزیزای اومایی کسایی که نوزاد دارن میشه لطفا جواب بدین 😥
سلام خانوما و خانوم دکتر میگم که من الان همراه شیرم شیرخشک میدم این باعث نشه که بعدن بچه نخوره شیرخودمو؟
یکیم اینکه من سینمو نوکشو البته با هالش میدم بخوره یه طرف نوکشو خیلی مک میزنه انگار که بزرگ میش یه طرفش کوتاهه وختی مک میزنه خیلی دردم میگیره انگار که داره گاز میزنه طبیعیه یا نه میشه از تجربه هاتون بگین خودشم سزارینیم شیرم میاد اما کمه خیلی زیاد نیس ممنون ازتون
بچها میشه راهنماییم کنین
سلام خوبین دوستان من بچه دوممو باردارم ومیخام لباس بخرم ولی نمیدونم چه سایزی بخرم وچند دست اصلا نمیدونم چیا بخرم میشه شماها که بلدین راهنماییم کنین ممنون
من میخواهم اقدام به بارداری نمایم
سلام
من 37 سال دارم دارای یک فرزند چهارده ساله هستم که به مدت یکسال است به رحمت خدا رفته ومن به مدت نه ماه است که اقدام به با داری کردم وپس از مراجعه به چند دکتر وآزمایش متعدد دکتر ها میگویند تخمدان هایم ضعیف هستند وآزمایش شوهرم میگویند پرتاب اسپرم ضعیفی دارد البته آزمایش سونو گرافی هم داده که میگویند واریکوسل خفیف دارد میخواستم ببینم با دارو این مشکل حل میشود




