Ooma

اونایی که ای یو ای کردن بیان

سلام دکتر جان ودوستای اوما
من امروز ۵ پریودیمه رفتم دکتر که این ماه ای یو ای کنه برام دارو داده وقرص
لطفا اگه راهی میدونید که بهم کمک کنه نتیجه بگیرم بهم بگید ممنون میشم

43 پاسخ 504 بازدید


اقدام کردن برای بارداری

با تجربه ها بیاین
سلام ب همگی
خانم ها من امروز ۲۰ سیکلمه.از روز ۱۲ تا الان تقریبا یک روز در میون اقدام داشتم.میخاستم ببینم با اینکه روزهای سبز اوما تمام شده بازم ب اقدام ادامه بدم یا ن؟
و اینکه اگه ادامه بدیم ضرری نداره براش اگر احتمالا چیزی گرفته باشه؟

7 پاسخ 403 بازدید


تاثیر قرص مترونیتازول و فلوکونازول در جواب آزمایش+عکس

سلام
من دبیروز ظهر قرص فلوکونازول و مترونیدازول رو خوردم
امروز ساعت ۱۱ آزمایش های زیر رو دادم
آیا رو جواب آزمایش این قرص ها تاثیرگذاره'گ

2 پاسخ 310 بازدید


سلام من دردزیردل دارم طبیعیه

جفتم پایینه همش زیردلم تیرمیکشه استراحتم هیچ کاری انجام نمیدم زیردلم اومده مث توپ بالاطبیعیه شماهاهم اینجوری شدین من خیلی میترسم خطرناک نباش برم سونوایامیشه ازعفونتم زیردل تیربکشه

29 پاسخ 589 بازدید


پوشیدن شلوار تنگ ضرر داره

سلام پوشیدن شلوار تنگ جوری که کشش یه ذره اذیت کنه تو بارداری ضرر داره

9 پاسخ 926 بازدید


خوردن زردآلوی خیس شده با وجود داشتن لک بینی؟

سلام وقتتون بخیر
ببخشید من دوستم اوایل حاملگیشه و اینکه لک بینی داره
بخاطر اینکه غلظت خون داره زردآلو خیس میکنه میخوره میخاستم ببینم مشکلی پیش نمیاد که؟

6 پاسخ 594 بازدید


دوستان میشه نگاه کنین ببین دکتر چیه واس من نوشته انجام بدم

سوالاما بالاگفتم

6 پاسخ 390 بازدید


نظرتون رو در مورد بی بی چک بگین؟؟

از امپول hcg ۱۴ روز میگذره
میشه به این گفت مثبت یا نه؟؟
همون لحظه هاله زد

28 پاسخ 869 بازدید


بچم اصلا لب به غذا نمیزنه چیکار کنم؟

سلام تو روخدا کمک کنید،۲هفتست به تجویز دکتر غذا کمکی را شروع کردم،اول فرنی و بعد حریره ،حتی تکراری هم نمیدم،یه روز حریره میدم یه روز فرنی با سیب،فرنی تنها...حالا دو روزه پسرم اصلا قاشق را میبینه سفت لباش را روی هم میزاره گریه میکنه که غذا نده،گفتم شاید مشکل قاشق هست،با سرلاک خوری امتحان کردم،با خود کاسه امتحان کردم تا میبرم سمت دهنش سفت لباش را روی هم فشار میده و دستم را پس میزنه 😭😭😭 با هر روشی با بازی امتحان میکنم اصلاااا قبول نمیکنه😭😭😭 چیکار کنم دیگه؟ وضعیت شیرخوردنش هم افتضاحه آخه 😔 دندون هم در نیاورده، هنوز حتی سوپ را شروع نکردم براش از الان بخواد هیچی نخوره من چیکار کنم 😭😭

20 پاسخ 424 بازدید


پریود نشدن بعد از قطع دوفاستون

سلام من با امروز ۱۶ روز که از قطع دوفاستون میگذره و هنوز پریود نشدم
دل درد ها رو دارم ولی پریود نمیشم
باردار هم نیستم
میشه بگید باید چی کار کنم؟

1 پاسخ 427 بازدید


شروع قطره آهن درنوزادچهارماهه

سلام پسرمن چهارماه دوروزشه ووزنش درچکاب چهارماهگی هشت کیلوبود غذای کمکی هنوزبراش شروع نکردم قطره مولتی ویتامین پدیابست بهش میدم لازمه که براش دراین سن قطره آهن تهیه کنم اگه لازمه لطفا مارکی بهم بگید ک بعدا موقع رویش دندان هاش هم باعث سیاهی دندان نشه مقدارمصرفشم لطف کنیدبگید

16 پاسخ 361 بازدید


عفونت رحم در بارداری

سلام وقت همگی بخیر ببخشید من از دیشب سوزش شدید گرفتم درد زیردلم دارم ترشح ام کمه اما بو میده خیلی سوزش دارم به دکتر تا چند روز دیگه دسترسی ندارم همیشه اینجور مواقع کلیندامایسین جواب میداد میتونم الانم ازش استفاده کنم؟ ضرری نداره برای جنین؟

7 پاسخ 429 بازدید


سلام خانوما خوبین بیایننن جیغ هورا سونوگرافی انومالی

خانوما چطوره خوبه کیا پسر دارن بیان واسه دخترم خواستگاری🤣😂😜

131 پاسخ 1,401 بازدید


بند ناف دور جنین آیا خطرناکه

سلام خانوما و پزشک اوما
مادرایی ک بند ناف دور جنینشون بوده آیا زایمان خطرناکی داشتن؟
طبیعی بودن یا سزارین شدن؟

5 پاسخ 566 بازدید


تفسیر آزمایش اسپرم لطفا

با این حجم از اسپرم میشه طبیعی باردار شد ؟؟کسی همسرش تو این شرایط بوده ک طبیعی باردار شده باشه؟؟ممنون میشم جوابمو بدین خیلی نگرانم😔😔

46 پاسخ 602 بازدید


سلام وقت زایمانم شده ولی

سلام خانما لطفا کمک کنید دردی توی ناحیه مقعد وکمر و واژانم دارم چند روز ولی روزی یکی دو ساعت بعدم دردش میخواب چکارکنم علایم زایمان چیه

19 پاسخ 746 بازدید


ایا بی بی چک اشتباه میکنه

سلام خسته نباشید ببخشید من ۶ ماه اقدام کردم این ماه رفتم دکتر pregnacare و adx رو بهمون دادن پریودام هم نامنظمه ۱۰ روز بعد از وقته پریود بی بی چک دادم منفی بود الان ۲۰ روز گذشته هنوز پربود نشدم امکان داره اشتبا شده باشه

15 پاسخ 856 بازدید


عزیزای اومایی کسایی که نوزاد دارن میشه لطفا جواب بدین 😥

سلام خانوما و خانوم دکتر میگم که من الان همراه شیرم شیرخشک میدم این باعث نشه که بعدن بچه نخوره شیرخودمو؟
یکیم اینکه من سینمو نوکشو البته با هالش میدم بخوره یه طرف نوکشو خیلی مک میزنه انگار که بزرگ میش یه طرفش کوتاهه وختی مک میزنه خیلی دردم میگیره انگار که داره گاز میزنه طبیعیه یا نه میشه از تجربه هاتون بگین خودشم سزارینیم شیرم میاد اما کمه خیلی زیاد نیس ممنون ازتون

21 پاسخ 429 بازدید


بچها میشه راهنماییم کنین

سلام خوبین دوستان من بچه دوممو باردارم ومیخام لباس بخرم ولی نمیدونم چه سایزی بخرم وچند دست اصلا نمیدونم چیا بخرم میشه شماها که بلدین راهنماییم کنین ممنون

100 پاسخ 741 بازدید


من می‌خواهم اقدام به بارداری نمایم

سلام
من 37 سال دارم دارای یک فرزند چهارده ساله هستم که به مدت یکسال است به رحمت خدا رفته ومن به مدت نه ماه است که اقدام به با داری کردم وپس از مراجعه به چند دکتر وآزمایش متعدد دکتر ها می‌گویند تخمدان هایم ضعیف هستند وآزمایش شوهرم می‌گویند پرتاب اسپرم ضعیفی دارد البته آزمایش سونو گرافی هم داده که می‌گویند واریکوسل خفیف دارد میخواستم ببینم با دارو این مشکل حل میشود

213 پاسخ 1,737 بازدید