Ooma

کم ادرار کردن نوزاد سه ماهه

سلام خانم دکتر خسته نباشید ببخشید یکی از اشناهامون نوزاد سه ماهه داره یع مدتیه میگه کم ادرار میکنه پوشکش سنگین نمیشه هر پنج الی شش ساعت عوضش میکنه شیر خوردنشم خوبه

4 پاسخ 396 بازدید


بچم دچار زردی شده چیکار کنم؟

سلام مامانا . بچم دچار زردی شده یه دکتر میگه شیر خشک بده یه دکتر میگه نه شیر مادر یه دکتر میگه شیر خشک براش خوبه یه دکتر میگه شیر مادر خوبه ‌دیگه واقعا گیج شذم .گروه خونی خودم oمثبت گروه خونی پدرش aمثبت بعد گروه خونی بچمم Aمثبت شذه میگن تا یکماه همینه .دکتر دستگاه داده اوردیم خونه به دور رفت بیمارستان اومد رو شش مرخصش کردن الان دوباره رفته 11

34 پاسخ 602 بازدید


شیر خشک ببلاک ar و اپتامیل

سلام به خانم دکتر دوستای گلم
دخترم رفلاکس داره دکتر گفت شیر خشک ببلاک ar بهش بدم حالا که گرفتم میگن خیلی سنگینه باعث یبوست میشه اشکال نداره نصف ببلاک و نصف اپتامیل قاطی کنم که سبک‌تر بشه؟
تا کی ببلاک بدم ؟

64 پاسخ 6,923 بازدید


دوستان یک سوال دارم

من درعلائم بارداری ۳روزلکه بینی دارم وخیلی نگرانم دوستان میشه راهنماییم کنی

36 پاسخ 617 بازدید


نمونه گیری از مایع امنیون

سلام خانم دکتر من ۳۱ شهریور امینوسنتز انجام دادم دکتری که برام نمونه گیری رو انجام داد گفت برای ۹ مهر بیا برات سونو انجام بدم ببینم اب دور بچه برگسته یا نه ..میخواستم بپرسم من حتما باید بدم پیش همین دکتر که نمونه گیریو انجام داده یا میتونم جای دیگه ام سونو بدم ببرم دکتر خودم چک کنه .. یا اینکه اصلا این سونوی نهم رو انجام ندم و‌ چون دکتر خودم برای ۱۶ مهر برام سونوی انومالی اسکن نوشته صبر کنم یه باره همون ۱۶ مهر سونو رو انجام بدم مشکلی نیس ؟

11 پاسخ 637 بازدید


خارش شدید واژن

سلام خاتم دکتر من الان یک هفتس خارش خیلی شددییییید گزفتم..ینی سه روزه شدید شده ولی یک هفته بود داشتم بهم میترونیدازول و سفیکسیم۴۰۰داده بود ک هنوز دارم میخورم..دکترم این هفته تعطیلات بوده و نیستش ک ازش بپرسم.‌اللن از پنج شنبه بدحدی شدید شده ک خوابو ازچشمام گرفته..چیکار کنم زپدخوب شم‌.پنحم مهر زایمانمه

4 پاسخ 566 بازدید


درد در اطراف ناف

سلام خانم دکتر اطراف نافم دردمیگیره وسفت میشه آیا این موضوع طبیعی هست خداروشکر توآنومالی که دادم همه چی خوب بود

25 پاسخ 501 بازدید


مکمل قبل از بارداری

ضمن عرض سلام و خدا قوت
در مرحله اقدام به بارداری هستم، به مدت یکماه اسید فولیک ۵ خوردم، بعد از مراجعه به پزشک کپسول فرتیل اید، کوالی فول و مکمل سوپرابیون فرو کامپیلیت تجویز کردند، میزان اسید فولیک در سوپرابیون کافی هست یا نیاز به استفاده میزان‌ بیشتری هست؟
با تشکر

28 پاسخ 692 بازدید


استفراغ خلطی کودک یکساله بدون علامت دیگه

سلام دکتر جان
پسرمو شب خوابوندم بعد یهووازخواب پاشد گریه کرد اروم نمیشد
یهو افتاد ب سرفه بعد بالا اورد
شبو راحت خوابید
الان ازجاش قِل خورده بود رفته بود پاشدم گذاشتم سرجاش یهو سرفه کرد بازم بالا اورد
بعد یجوزی اب دهنشو قورت میده انگار خلط داره گلوش
اینکارو بعده استفراغ انجام میده فقط
همه جام تعطیله چیکارش کنم
چن وقت پیشم کرونا گرفت اینجوری بالا میورد
ولی علائم دیگه ای نداره الان فقط استفراغه

7 پاسخ 402 بازدید


یبوست شدن کودک ۷ ماهه

سلام خانم دکتر خسته نباشید
دخترم ۷ ماهشه یبوست شده
شیر خودمو بهش میدم و نزدیک یک ماهه ک غذاش رو شروع کردم
توی غذاش کره و روغن زیتون هم می ریزم ولی دفعش ۶ روزی یک باره و با درد زیاد و بوی شدید
چی یهش بدم؟

26 پاسخ 359 بازدید


ایا زگیل در گردن واگیر دار هست

من یه نقطه کوچیک گوشتی توی گردنم در اومده میترسم زگیل باشه میترسم یه جای دیگه ام در بیاد شوهرم میگه این خال هست خیلیا دارن مادر بزرگم تو گردنش داره میگه این نشونه هست اما توی گوگل نگاه کردم عین زگیل هست

16 پاسخ 688 بازدید


فیلم گرفتن از ب دنیا اوندن بچه با سزارین

سلام وقت بخیر
من میخوام بیمارستان خصوصی همدان عمل سزارین اختیاری انجام بدم دوس دارم فیلم ب دنیا اومدن بچه مو داشته باشم بنظرتون میزارن ...باید با کی هماهنگ کنم

89 پاسخ 1,259 بازدید


الرژی در کودکان

سلام من دخترم یه چند روز سرما خورد هر چی دارو میدادم خس خس خلط سینش خوب نمیشد امروز بردمش دکتر که هم دکتر اطفال هم فوق تخصص الرژی کودکان گفت دخترت الرژی گرفته یه سری دارو داد یعنی با مصرف اونا دخترم خوب میشه یا این الرژی همش باهاش هست خیلی ناراحتم بابتش اصن نمیدونم باید چطوری غذایی رعایت کنه کلی گریه کردم بابتش😭😭😭😭😭😭

11 پاسخ 349 بازدید


قرمزی پای کودک هشت ماهه

سلام پزشک اوما
الان سه روزه که پای دختر هشت ماهه ام‌ اینجوری شده، قبلا ک ادرار سوختگی میشد کرم زینک فیروز میزدم خوب میشد، ولی الان خوب نمیشه، عکسش هم شبیه قارچ هست، از کرم هیدروکورتیرون و زینک هم استفاده کردم

42 پاسخ 598 بازدید


تزریق واکسن آنفولانزا در بارداری

با سلام من در هفته ۲۴ بارداری هستم
دز چهارم واکسن کرونا رو در مرداد ماه تزریق کردم
الان میتونم واکسن انفولانزا هلندی رو تزریق کنم؟ عوارضی برای جنین نداره؟

28 پاسخ 524 بازدید


شرایط مرخص کردن کودک از بیمارستان

سلام خانم دکتر عزیزم
من بالاخره موفق شدم پسرم رو بستری کنم و سرم و دارو انفوزیون بگیره.
بچه من ریفلاکسیه، این چند روز داروی ریفلاکس ندادم چون نمی‌خورد. امروز استفراغ بدی کرد، آوردیمش بیمارستان ، یک بار هم عصر استفراغ کرد چون مرتب شیر دادم تو حالت خوابیده که بیقرار نباشه و سرمش بره، چون بدرگه، به سختی رگ گرفتند بعد چهارروز، باید با دست نگه دارم آنژیوکت رو، خلاصه استفراغ کرد عصر هم، یعنی امروز دوبار. اسهال هم از ظهر نبوده. esr و crpهم نرماله، پنتوپرازول ، آپوتل، دمیترون و دو دوز آنتی بیوتیک گرفته. پرستارها میگن با رضایت میتونی ببری. فردا صبح پزشک بیاد ویزیت بشه ، در چه شرایطی میشه مرخص کنم؟ منظورم با رضایته، چون دست تنهام، مشکلات دست و کمر هم شدید دارم. اصلا نمیتونم رسیدگی کنم اینجا بهش تنهایی، بیمارستان هم دولتیه، سرصدا و... بچه حتی نمیتونه بخوابه. کلافه شدیم
محبت میکنید اگر راهنمایی کنید

38 پاسخ 732 بازدید


پا درد و احساس گرما و داغی پا ها

سلام دکتر جان مامان ۵۰ سال سن داره و یه ماهی میشه همیشه پاهاش درد میکنه و از زانو به پاین دردش زیاد و بی طاقته و حس گرما و داغی رو داره همش در حال خیس کردن و اب زدن به پاهاشه ولی در صورتی که وقتی دست میزنم نرماله سرد هست ایا از چچی میتونه باشه راهنمایم کنید تشکر .خواهران فعال اگه شما ها هم تجربه از دارید بگید راه درمانش چیه واقعا کمکم کننید دلم کبابه برای مادرم

7 پاسخ 457 بازدید


حس کردن چیزی شبیه خلط در گلو

سلام . من از صبح که بیدار شدم انگار یه چیزی توی گلومه ، فکر کردم خلطه ، بالا آوردم ، همش آب خالی بود و آخرش هم یکم آب زرد رنگ تلخ اومد، گفتم شاید خوب بشه اما نشد و انگار راه گلوم رو بسته . گلو درد هم ندارم . چکار کنم که خوب بشم ؟
البته یک هفته هست که دارم آنوکساپارین تزریق میکنم . احتمالش هست بخاطر آنوکسا باشه ؟

11 پاسخ 473 بازدید


تزریق hcg همزمان با آزاد شدن تخمک

دکتر جان سلام.شب بخیر.روز ۱۲ پریود هستم سایز فولیکول هام ۲۵ هستن آمپول hcg هم خریدم اما ترشح تخمک گذاری هم دارم، فردا باید تزریق کنم اگه تخمک گذاری طبیعی انجام شده باشه و تزریق کنم مشکلی پیش نمیاد؟

14 پاسخ 544 بازدید


بالا اوردن و اسهال نوزاد

خانم دکترررر من یه مسئله دیگه هم هست .
الان روز سوم هست بهش بادام میدم . امروز صبح اولبن مدفوعش رنگ زرپوچه بود و شل بود و روغنی بود . بعد از اونم تا الان دوبار مدفوع کرده که اسهال بوده . همین یکم پیشم فرنی دادم بهش که یذره خورد و یذره اب دادم و جهشی همشو اورد بیرون . دو سه بار پشت سرم اورد بیرون قشنگ . چیکار کنم ؟ بهش تا یکی دو روز تنها شیر بدم ؟
امروز روز سوم هست که بهش مولتی ویتوکید میدم که به زور نصفش رو میخوره و ادای عوق درمیاره . و یه هفته هس اهن سیدرال گوچه میدم .

6 پاسخ 342 بازدید