سلام دوستان
خوبین بچه ها من دو روز تاخیر پریودی دارم تخمدانام درد میکنه و حالت تهوع دارم ولی هم قبل تاخیر هم امروز بی بی چک زدم منفی شد علتش چیه به نظرتون ؟ممکنه خارج از رحم باشه ؟ یا الان نشون نده
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



515
1401/08/26





