سلام پزشک اومای عزیز خسته نباشید ببخشید یچیزی ذهن منو خیلی درگیر کرده من دوتا توده در سال های قبل عمل کردم هردو از سینه سمت چپم و اونا را در آوردم میخاستم بدونم الان برای شیر دهی مشکلی پیش نمیاد؟!
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



454
1401/08/25



