عزیزم یه هفته طول میکشه مزاج بچه به شیرخشک عادت کنه اگه بعد از یه هفته اسهال یا یبوست بود اونموقع شیر نمیسازه بهش اینُ دکتر پسرم گفت
باشه عزیزم ممنونم.پس فعلا بهش میدم ببینم چطور میشه
چرا شیرشو عوض کردی؟! اگه شیر قبلیش بهش میسازه و وزن میگیره عوضش نکن
تعریف سوپرامیل خیلی شنیدم. از ۶ماه به اینورم خوب وزن نگرفته
عزیزم اگه اپتامیل میساخت نباید عوض میکردی
کلا وزن گیری نوزاد از 6 ماه به بعد کند تر میشه
گفتم اینم امتحان کنم شاید بهتر باشه
سلام به روی زیباتون مامان گل
وقتتون بخیر 🌹🌹
عزیزم هدفتان از تغییر شیرخشک چه بوده؟
سلام خانم دکتر
برای وزنگیری بهتر
ّشنیدم سوپرامیل شیر خوبیه .گفتم بهش اینو بدم
عزیزم تعویض شیرخشک میتواند شرایط باثبات دلبندتان را تغییر دهد، فعلا به دادن سوپرامیل ادامه دهید اگر شرایط بهتر نشد ، میتوانید از هر دو شیرخشک بدهید اما همزمان و ترکیبی ندهید
خانم دکتر یعنی تعویض شیرخشک ممکنه مشکلی پیش بیاد؟
پس تا یه هفته بهش میدم اگه یبوست شد، شبی یکی دوبار آپتامیل بهش میدم.درسته؟
بله جانم تعویض بی دلیل شیرخشک در شرایطی که وضعیت خوب است توصیه نمیشود، بسته به شدت یبوست در مورد اینکه آپتامیل غالب باشد یا خیر تصمیم گیری شود 🌹🌹
چشم هاتون بی بلا جانم و خواهش میکنم 🌹🌹🌹