خارش واژن در بارداری
سلام دکتر جان ،من داخل هفته 11بارداری هستم و چندروزه خارش واژن گرفتم،قسمت بالایی واژن یعنی پوست اطراف مجرای ادرار خارش داره.
ممنون میشم راهنمایی کنید.
تفسیر عکس رنگی رحم
دکتر عزیز سلام خسته نباشید
ممنون میشم بهم بگید شکل رحم من طبیعیه؟از چه نوعیه؟
تنگ نفس در بارداری
سلام دکتر اومای عزیز
چند روزیه تنگی نفس دارم به سختی میتونم نفس بکشم بنظرتون طبیعیه؟ یا مشکل خاصی دارم ؟؟
عفونت در اواخر بارداری
سلام خانوم دکتر جان وقتتون بخیر
من چهارشنبه باید سزارین بشم
حس میکنم عفونت دارم ترشح های غلیظ سفید رنگ ک خیلی زیاده یهووی میریزه ولی سوزش و خارش ندارم و اذیتم نمیکنه تنها اذیتش اینه روزی چندیدن بار باید لباس زیر عوض کنم.. لازمه کاری کنم تو این چن روز یا مشکلی نداره .دارو میشه بخورم ؟
دفعات ادرار نوزاد ۷ ماهه
سلام،دفعات ادرار نوزاد ۷ ماهه که شیر مادر و غذای کمکی میخوره باید چندبار در روز باشه؟دخترم روزی ۵ بار ادرار کرده امروز.و اینکه شب تا صبح اصلا ادرار نمیکنه.چیکار کنم.حتی اگر شب ها بیدارش کنم ادرار نمیکنه
علت لکه بینی دائم درماه
سلام دکترجان قرص ترنسیدواگنوگل مفتانیک اسیدهم خوردم بندنیومدنکنه خارج رحم حاملم😑
اسباب کشی در بارداري
سلام عزیزم من در هفته ۲۲ بارداری هستم، اسباب کشی دارم این هفته
میخواستم بپرسم نکته خاصی هست که باید رعایت کنم
و اینکه هر از گاهی گرفتگی زیر شکم هم دارم.
واکسن پرونار برای چه نوزادانی ضروری است؟
سلام، آیا واکسن پرونار زدنش ضروریه؟ یا چه گروهی باید بزنن؟
و اینکه بچه من وارد سه ماهگی شده و شیر خشک میخوره، میخواستم بدونم که از چه تایمی باید شیرش رو زیاد کنم و چند تا بشه، الان ۶۰ تا میخوره ولی گاهی نمیزاره دوساعت بشه و سر یکساعت و تیم گریه گرسنگی می کنه، ممنون میشم به دو سوالم پاسخ بدید
آمپول ریه در هفته۲۸
باسلام پزشک محترم اوما.من امروز رفتم دکتر سونو کرد گفت همه چی خوبه حتی گفتم برم سونوی واژینال برا طول سرویکس گفت طول سرویکست خوبه نیازی نیست ، داری امپول پرولوتونت رو هم مرتب میزنی
اما چرا بهم امپول ریه داده؟؟؟؟؟؟ گفت سه تا امروز سه تافردا بزن
اگه همه چی خوبه چرا امپول ریه بهم داده؟؟؟
سرماخوردگی مادرشیرده و نوزاد دو ماهه
سلام دکتر خسنه نباشید
من از جمعه گلوم خارش داشت و از شنبه سرفه خلطی دارم و ابریزش بینی ... بدن درد گرفتم امروز ... چی میتونم مصرف کنم ک برای شیردهی و کاهش شیر مشکل نداشته باشه ؟؟؟
اب نمک قرقره میکنم . دمنوش اویشن میخورم ... دمنوش ابلیمو عسل ، شربت دکسترومتورفان خونه داشتم ی قاشق خوردم ...
نوزادم دوماهشه مثل من از جمعه عطسه و سرفه خشک داره ، تب نداره ، گرفتگی بینی داره ، دیروز برای ختنه اش دکتر برده بودم شربت سرماخوردگی داد عکسشو میفرستم دو سی سی هر ۱۲ ساعت گفت بده ۲ وعده دادم... ولی تا جایی ک خوندم الان شربت برا این سن درست نیست .. دیشبم خیلی بی قراری میکرد نصفه شب و نمیتونست بخوابه ... البته دکتر گفت برای این سن کوچولو بهتره دارو ندیم خود ب خود حل میشه و مراحل بیماری میگذره
برای نوزادم چیکار کنم ؟ دارو چی بدم بهش؟
سیتریزین برای جلوگیری از ابریزش بینی در شیردهی
درود اوما جان
من بالاخره سرمای بدی خوردم و آبریزش خیلی بدی دارم همراه با عطسه
آبریزش کلافم کرده میتونم شیر میدم سیتریزین هم بخورم ؟
و اینکه سرماخوردگی دورش چند روزه حداکثر؟ 🥺😵💫😮💨😮💨
جوش چرکی بدن نوزاد
سلام دکتر جان
دخترم ۴۸ روزه ست تا الان ۳بار روی کتفش جوش چرکی زده دلیلش چی میتونه باشه؟ ممکنه بخاطر این باشه که رفلاکس داره وقتی بالا میاره میریزه روی گردن و کتفش؟ و اینکه اشکالی داره خالیش کرد؟عکسشو براتون ارسال می کنم
ممنون میشم زودتر جوابمو بدین🙏💐
سوختگی یا قارچ ناحیه
سلام دوستان امروز متوجه ناحیه تناسلی و کشاله ی ران دخترم به شدت قرمز شده طبق عکس میخام ببینم قارچه یا سوختگی ممنون میشم راهنمایی کنید
دیر دندان دراوردن در یازده ماهگی
سلام پسر من ۹ماه ۲۷روز بود که دندون پایینش در امد
ولی الان دوماه میگذره خبری از دندون بالاییش نیست
فقط سرشومیکوبه اینور اونور محکم گازم میگیره ولی خبری نیست ۱۵روز دیگه میشه یک سالش بنظرتون دیر نشده مشکلی نیست؟
درد دل و دور ناف و کمر در هفته ۲۷
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر من فردا میرم هفته ۲۷ و ماه ۷ . امروز از خواب ک بیدار شدم درد کمی داشتم که کم کم زیاد شد . الان هم که ظهره همچنان دورنافم شدید درد میکنه و میپیچه درون شکمم
و کمرم هم درد داره
دوتا درد جدا
من از هفته ۱۶ درد خاصی نداشتم و کلا چون شکمم زیاد بزرگ نیست درد شکمی زیاد نبوده ولی امروز به شدت دور نافم درد میکنه
و تیر میکشه از درون
استراحت باید در چه تایمی باشه ک ببینم خوب میشم یا نه چون الان ۱۵ دقیقس که دراز کشیدم ولی بازم درد هست
و حرکات بچه رو هم حس میکنم از دیروز بیشتر شده
تزریق انوکسا بعد از سزارین
سلام
خسته نباشید دکتر عزیز
من هفته ی دیگه وقت سزارین دارم
چون با آی یو آی باردار شدم تا هفته۲۸ آمپول انوکسا میزدم و بعد قطع کردم.
دکتر خودم میگفت باید بعد از سزارین آمپول انوکسا رو باید بزنی.
از هفته۳۵ دکترمو برای زایمان عوض کردم که این دکتر میگن نیازی به آمپول انوکسا نداری. میخواستم بدونم باید چکار کنم.خطرنداره اگه نزنم؟
وزنم هم در حال حاضر۶۹ هستش
زدن پماد زایلاپی قبل از تزریق کورتن
سلام پزشک محترم و خانمای عزیز.قبل زدن کورتن ب بینی میتونم پماد بی حسی زایلاپی بزنم به بینیم؟
مشورت دارویی در سه ماه دوم
سلام خانم دکتر عزیز
این هفته دکتر برام داروهای کلسیم و آهن و امگا۳شروع کردن عکسشو میفرستم
جدا ازین آسپرین روزی یک دونه میخورم و اریترومایسین ۴۰۰روزی یکی میخورم(۲۴آذر سرکلاژ شدم) و شبی یک شیاف پروژسترون ۴۰۰میزنم
میخواستم ببینم اینا اوکی هست این داروهای جدید مشکلی نداره برای استفاده؟و کلسیم چه زمانی مصرف کنم که تو کلیه هام رسوب نکنه چون سریع سنگ میسازه ازقرص کلسیم چکار کنم؟
و فولیک اسید و ویتامین دهزار روزانه تو سه ماه اول استفاده میکردم الان دیگه قطعش کنم یا لازمه همچنان مصرف کنم؟
خاراندن صورت در نوزاد ۲ماهه
سلام خسته نباشید، دلیل خاراندن صورت توسط نوزاد ۲ماهه چی میتونه باشه؟ تا میخواد خوابش بگیره صورتشو چنگ میندازه از خواب بیدار میشه!
سلام خانوم دکتر پیش دکتر پریناتولوژی رفتم سونو انومالی دوباره انجام داد ..
سلام خانوم دکتر پیش دکتر پریناتولوژی رفتم سونو انومالی دوباره انجام داد اینم نتیجش لطفا نظرتونو بگید




