Ooma

سلام خانم دکتر میشه راهنمایی کنین

این ماه برای دوره دوم.لتروزول .استرادیول .hmgوhcgاستفاده کردم از ١٤دوره هم شبی دوتا دوفاستون خارجی مصرف کردم .دیروز بعداز ظهر بی بی چک مارک مدیکور زدم هاله انداخت.امروز صبحم مارک ویوور بازم زیر ٥دقیقه هاله انداخت.شنبه موعدمه .ب نظر شما تاثیر داروهایی هست که استفاده کردم یا نه.شنبه موعدمه کی آزمایش بدم.آزمایش معمولی بدم یا تیتر

62 پاسخ 411 بازدید


گرفتگی صدا نوزاد ۷ ماهه

سلام دکتر جان
خسته نباشی
پسر من ۶ ماه و ۲۹ روزشه و از دیروز صداش گرفته و بهانه گیری میکنه
بهش شربت پلارژین هم دادم
راهنمایی میفرمایید

1 پاسخ 235 بازدید


پریود شدن بعد زایمان

سلام خانم دکتر و اومایی ها . من امروز نزدیک 50 روزه زایمان کردم تا الان لکه بینی که این اواخر زرد رنگ شده بود داشتم امروز دیدم لک قرمز و خونی شد مثل روز اول پریودی! یعنی پریود شدم؟ زود نیست؟ این یعنی شیرم داره خشک میشه؟ اخه بچم بیشتر شیر خشک میخوره شیر منو کم و بزور میگیره😢

3 پاسخ 432 بازدید


شربت نئوزینک برای کودک دوساله و مقدار مصرف آن

سلام خانوم دکتر خانومای اوماییمن دخترم چندین ماهه هر مولتی ویتامینی که میدونستم براش خریدم نمیخورد مگر به زور الان براش شربت نئوزینک خریدم میخاستم بدونم مثلا دوره ای هست باید یکی دوماه بدم بعد قط کنم یا میتونم مرتب بهش بدم بخوره مولتی نمیخوره اصلا بعد اینکه تو طول شبانه روز کی بهتره بهش بدم؟بعد از دوسالگی مشکلی نداره بهش بدم هم اهن هم این شربتو ؟دخترمم وزنش خوبه قدشم خوبه خداروشکر اشتهاشم خوبه سیستم ایمنی بدنشم خوبه دیر به دیر مثلا سرماخوردگی چیزی میگیره فقط میخاستم ویتامین بدنش فول باشه مشکلی نداره بهش بدم یا باید ازمایش کامل بدم برا دوسالگی بعد چیزی شروع کنم؟

35 پاسخ 1,333 بازدید


خشکی واژن علتش چیه و چطور میشه درمان کرد

سلام روزتون بخیر🌹 برای خشکی واژن چه درمانی هست؟علتش چیه و چطور میشه درمان کرد

40 پاسخ 639 بازدید


نحوه مصرف داروی تقویتی

سلام خانوم دکتر
من از داروخانه خواستم تا بهم یه قرص مولتی ویتامین بده و این قرص را دادن
میخوام بدونم نحوه ی مصرف ش چطور هست چون ظاهرا از مولتی ویتامین قوی تر هستش

6 پاسخ 303 بازدید


میزان مصرف قطره اهن و ویتامین دی

سلام خانوم دکتر
من دخترم را برای چکاب ۲ سال و ۶ ماهگی بردم پیش متخصص و مرکز سلامت
مشکلی نداشت ،اما مرکز سلامت گفتن که باید هفته ای یک دفعه قطره اهن و دو ماه یک بار قرص ویتامین دی ۵۰ هزار داده بشه
اما من برای دخترم قطره ویتامین دی کودکان گرفتم و همینطور قطره اهن خارجی
الان میخوام بدونم دستور و میزان استفاده ش مثل همون دستور بهداشت هست یا باید به نحوه ی دیگری بدم؟

14 پاسخ 268 بازدید


دفع پروتیین دربارداری

سلام خانم دکتر عزیزم طبق آزمایشهام هم عادی هم ۲۴ ساعته من دفع پروتیین دارم که خود شما آزمایشهامو دیدین وگفتین حتما به دکتر نشون بدم دیروز که رفتم پیش دکترم فقط یه قرص داد وگفت هرهفته برم فشارو صدای قلب بچمو بشنوم واینکه دیروز فشارم ۱۴ بودمیشه لطف کنید شماهم راهنماییم کنید

22 پاسخ 385 بازدید


سرما خوردگی در بارداری

سلام رفقا ، از صبح که بیدار شدم بزاق دهنمو که قورت میدم گلوم میسوزه و دوتا گوشامم انگاری درد گرفته یه جوری انگار بی حالم سرم سنگینه با اینکه بخاری ها تا آخر زیاده ولی بازم انگاری سرده
راهکار بدین چی بخورم خوب بشم زود تر ؟

1 پاسخ 257 بازدید


جواب ازمایش تحمل گلوکز

سلام بچه ها من ازمایش قند دادم کسی میتونه اصطلاحات توی جواب رو بخونه قندم بالاس؟

5 پاسخ 293 بازدید


نداشتن علایم زایمان در ۳۹هفته و سه روز

با سلام و درود ، من با وجود پیاده روی ،اسکات زیر دوش آب گرم ، کپسول گل مغربی هر شب، کپسول خوراکی کرچک، معاینه هفته پیش، رقص، رابطه ، هیچ علایمی ندارم از زایمان ، کار دیگه ای هست توصیه کنید ؟!
خیلی دوست داشتم جز اون دسته باشم پاره شدن ناگهانی کیسه آب تجربه کردن انگار قسمت نیست
دکترم نامه داده فردا طبق تاریخ ان تی برم برای زایمان
نظر ،پیشنهاد، نصیحت هر چی دارین بهم بگین
قسمت همه چشم انتظارا ، بخصوص غزل دلاور ، yalda، خورشید ، رقیه .

36 پاسخ 560 بازدید


احساس ویبره در واژن نگرانم ،،😔😔

خانم دکتر سلام ، من از عصر یه احساس ویبره ضعیف به مدت دو ثانیه هر ده ثانیه یک بار دارم ، خیلی نگرانم اگر مشکلی هست که زودتر برم سونو یا دکتر تا بسته نشدن

32 پاسخ 3,313 بازدید


ایا این زگیله یا نه

سلام من چند هفتس این چیزو تو دستم دیدم نمیدونم ژگیله یا نه چکارش کنم با سرکه و پنبه تمیز میکنم میره ولی بعد از چند هفته دوباره ظاهر میشه چکار کنم که کلا نابود شه

76 پاسخ 877 بازدید


سلام سوالم درموردریزش موی شدیده

خانم دکترعزیزودوستان گل خواهرشوهرم بچه ی ۴ماهه داره الان به شدت ریزش موی شدیدداره کسی اگه تجربه ی داره ممنون میشم دراختیارم بزاره چ دارویی بخوره برطرف بشه

17 پاسخ 452 بازدید


قطع کردن شیر مادر

سلام دکتر جان.پسر من ۱ ماه و ۲۶ روزشه هم رفلاکس داره هم به پروتین گاوی حساسیت داره که بابت حساسیت ب پروتئن گاوی من رعایت میکنم ولی بخاطر رفلاکس تو روز شاید ۲بار یا۳ بار شیر خودمو بالا بیاره واینم بگم که شیر خودمو ۲۰ دقیقه تا نیم ساعت میخوره بنطرتون تایم خوردن زیاد نیس من هر ۱:۳۰ یه بار بهش شیر میدم(هم شیر خودمو میخوره هم شیر خشک آپتامیل پپتی) شیر خشک رو کم بالا میاره من شیر خشک رو یه بار صبح یه بار شب میدم بهش.سوالم اینه اگه شیر خودمو قطع کنم چی میشه ؟ممنون میشه یه راهنمایی کنید منو چون واقعا نمیدونم چیکار کنم

29 پاسخ 417 بازدید


ترشح قهوه‌ای رنگ در هفته هشتم

سلام وقتتون بخیر.
خسته نباشید،من اواخر هفته هشت هستم،امروز سونو شدم خداروشکر قلب تشکیل شده،ولی یک بار دیروز،یک بارم امروز،ترشحات قهوه‌ای دارم،شیافم استفاده میکنم اما قطع نشده،باید چیکار کنم ؟🥺

11 پاسخ 364 بازدید


سونو و آزمایش خانم مجرد

باسلام دکتر عزیز ممنون میشم این ازملیش و سونو برای خواهر بنده هست که مجرد هستند ممنون میشم برام توصیح بدین سپاسگزارم

23 پاسخ 569 بازدید


بدحالی و فشار پایین در بارداری

سلام خانوم دکتر عزیز و دوستای گلم
من الان دو هفته ست به شدت بد حالم
حالت تهوع و درد سینه که جدا
به شدت بی حال و بی قرارم نفسم بالا نمیاد
5 دقیقه کار کنم 10 دقیقه باید استراحت کنم حتی کارای معمولی روزانه مم نمیتونم انجام بدم
دیشب با دستگاه فشار خونگی فشارمو گرفتم 9 رو 6 بود
ظربان قلبم 95
حالا سوالم اینه چیکار باید بکنم حالم بهتر بشه در عذابم😢

84 پاسخ 469 بازدید


چجوری طبع سرد شیر گاو رو برطرف کنیم ؟

سلام . من دخترم دو سالشه چند روزیه که دیگه بهش شیر خشک نمیدم و بجاش شیر گاو میدم بهش ، ولی خب طبعش سرده و میترسم در درازمدت باعث مشکل بشه برا بچم . میخوام بدونم که اشکال نداره عسل یا زنجبیل که طبعشون گرمه به شیرش اضافه کنم ؟

58 پاسخ 4,365 بازدید


دکترجان لطفا این سونو گرافی رو تفسیر میکنید

سلام دکترجان جواب این سونو چی هس

7 پاسخ 374 بازدید