Ooma

خوابیدن کودک با آهنگ لالایی

سلام خانم دکتر وقتتون بخیر
بچه های من عادت کردن با آهنگ لالایی بخوابن ، مدام باید روشن باشه تا وقتی که بیدار میشن
و اگه این آهنگ قطع شه یا صداش از یه حدی که میخوان کمتر شه بیدار میشن
خواستم ازتون بپرسم برای مغز یا گوششون ضرر نداره؟

8 پاسخ 757 بازدید


تزریق آمپول تشکیل ریه

سلام خانم دکتر عزیز
من همش استرس زایمان زودرس دارم میتونم آمپول ریه تزریق کنم یا فقط تحت شرایط خاصی اجازه ی این کار رو دارم؟! دیگه به دکترم دسترسی ندارم تا موقع سز ان شاءالله
ممنون میشم راهنماییم کنین🌹

13 پاسخ 474 بازدید


شیردهی با یک سینه

سلام وقت بخیر
من از همون اول نشد که سینه راست رو بدم بخاطر انژیوکت که بد وصل شده بود و دست و رگم وحشتناک درد میکرد
الان پسرم دوماه سینه سمت راست رو کم میخوره متاسفانه سینه سمت راست پر نمیشه باشیر دوش هم کم میاد
روشی وجود داره که سینه سمت راستمم پرشه؟
امکان داره در آینده با یه سینه سیر نشه؟
و حقیقته که یه سینه بزرگ و کوچک میشه؟

5 پاسخ 377 بازدید


ایا اینا علائم تشنجه؟

سلام من ۲روز پیش واکسن ۴ماهگی پسرمو زدم تب نداشت تا دیشب که یکم تب کرد قطره استامینوفنش رو دادم بهتر شد
امروز صب قطره شو قط کردم
الان اومدم شیرش بدم در حال شیر خوردن بود یهو چن بار سرشو در حد چند ثانیه به جلو عقب تکون داد به صورت ریتمیک
تبم نداشت ولی عرق کرد
البته بیشتر وقتا موقع شیر خوردن عرق میکنه
الانم خوابیده
خیلی میترسم چیکار باید بکنم؟

21 پاسخ 570 بازدید


از این شیاف پروژسترون مقعدی میتوان استفاده کرد؟

سلام دکتر جان و خانمای محترم
ببخشید شیاف های فرتیژست منو خییلی اذیت میکرد
الان این نوع شیاف که عکسشو میدم مال ترکیه هست خاستم بدونم اینارو هم به صورت واژینال مقعدی میشه گذاشت هم به صورت خوراکی مصرف کرد؟

30 پاسخ 1,035 بازدید


جواب آزمایش c 125

🍀 کیست آندومتریوما 8 سانتی دارم تخمدان راستم
این آزمایش نشان دهنده چی هست
نگران باشم؟
نوبت دکتر دارم که لاپاراسکوپی کنم

عکسشو میفرستم

18 پاسخ 356 بازدید


ایا میشه از ۲ مارک شیر خشک هم زمان استفاده کرد؟

دکتر اوما سلام پسر من الان ۳ ماهشه از ۲ ماهگی یبوست گرفت که دکتر بردم پدی لاک داد خوب نشد دوباره بردم شیرش از وقتی دنیا اومده بود بیومیل بود شیرشو عوض کرده ببلاک کامفورت داده فعلا که اینم دردی ازش دوا نکرده همون ۴ روز یبار شکمش کار میکنه ولی این شیر خشک ببلاک کامفورت خیلی زود هضم و ابکیه اصلا سیرش نمیکنه خیلی شیر میخوره شبا هم هر ۱ ساعت برای شیر بیدار میشه تازه لاغرم شده میشه حداقل شبا همون بیومیل بدم‌ یا نان که راحت بخوابه؟ عیبی نداره از ۲ مارک همزمان بخوره؟

19 پاسخ 3,797 بازدید


تفسیر ازمایش ادرار

سلام لطفا ازمایش رو تفسیر کنید

15 پاسخ 365 بازدید


جواب آزمایش پروتئین ۲۴ ساعته

سلام جوابم مشکل داره؟

11 پاسخ 279 بازدید


قرص ضدبارداری و دوقلو زایی

سلام خانم دکتر عزیز و دوستان نازنین


داشتم یه مطلب میخونم که نوشته بود، بارداری بلافاصله پس از قطع قرص های ضدبارداری احتمال دوقلو زایی رو خیلی افزایش میده

میخواستم بپرسم شما تجربه ای دارید؟ 

من بخاطر کیست دو دوره باید مصرف کنم و بعدش میخوام اقدام کنم، تو خانواده هم اصلا دوقلو نداشتیم، امکانش هست دوقلو باردار شم؟

17 پاسخ 802 بازدید


خانم دکتر میشه آزمایشم را تفسیر کنین..آزمایش هورمونی

سلام..این آزمایش را برا قبل ivfدکتر ررام نوشته..pctبالاس یعنی چه...ذخیره تخمدانم چطوره.؟یعنی pcosهستم؟

15 پاسخ 405 بازدید


پودر بادام آسیاب شده برای نوزاد

سلام
بادام پوستشا گرفتم و آسیاب کردم گذاشتم یخچال برای دخترم
تا کی میتونم از این استفاده کنم؟؟خاصیتش با آسیاب کردن ازبین نمیره؟

5 پاسخ 376 بازدید


بهترین زمان آزمایش غربالگری اول

سلام و ادب
خانم دکتر چندتا سوال داشتم
طبق تاریخ اوما روزی که میخوام برم سنوگرافی ۱۲ هفته و شش روز هستش ولی طبق تاریخ سنوها ۱۲ هفته و پنج روز میشه
خواستن ببینم با توجه به اینکه سنمم ۳۳ سال هست این تاریخ برای آزمایش و سنو مناسب هستش؟

و اینکه نسخه ی من رو اینجوری نوشتن چرا آزمایش توش نیست؟

میشه آزمایش رو صبح انجام بدم و سنو رو عصر چون نوبت سنوگرافی رو عصر بهم دادم؟

27 پاسخ 704 بازدید


جواب آزمایش چکاپ کامل

سلام خانم دکتر لطف میکنید جواب آزمایش همسرمو تفسیر کنید ممنون

3 پاسخ 9,633 بازدید


سلام خوبین.‌میشه راهنماییم کنین

امروز ۱۴ سیکل هستم و روز تخمکگذاری. و هیچ علائم یا ترشجی نداشتم ولی
الان ترشحی بین سبز و زرد داشتم و خیلی چسپناک بود مثل چسپ. بو و خارشی هم اصلا ندارم
و چند شب پیش که اقدام داشتم از ژل برپایه آب استفاده کردم
ممکن بخاطر ژل باشه؟

17 پاسخ 479 بازدید


تفسیر آزمایش غربالگری اول

سلام خانم دکتر مهربون و خانومای اومایی عزیز
دکترم همراه آزمایش غربالگری اول چکاپ هم نوشته بود بخاطر قند و تیروئید
می شه بگین مشکلی هست یا نه؟ممنون می شم
یکم نگرانم
چون تو سونو هم بچه نچرخید هر کار کردم

23 پاسخ 350 بازدید


مثبت بودن کیت تخمکگذاری سه روز متوالی

سلام خانم دکتر من از روز ۱۲ سیکل تا ۱۸ سیکل کیت گذاشتم که از ۱۵ مثبت شد و دقیقا به همان میزان پررنگی روز ۱۶ و ۱۷ شد هیچ قرصی جز یدوفولیک استفاده نمیکنم و تاکنون کیست نداشتم

17 پاسخ 595 بازدید


دکتر دندون پسرم در اونده سینه امو نمیخوره

سلام دکتر جان پسرم هر دو دندون پایینش در اومده خیلی میخواره ڗل و هرچی دکترش داد میزنم و میدم میخوره...موقع شیر خوردن سینمو گاز گرفت من ناخواسته گفتم آخ...دیگه از اون لحظه سینمو میگیره دهنش ولی نمیخوره...دارم سکته میکنم الان شد سه روز...یه هو شیرم خشک نشه

21 پاسخ 946 بازدید


ترشح زرد گوش کودک چهار ماهه

سلام دکتر جون خوبین انشالله
چند هفته ایه تو جفت گوش پسرم به این شکل ترشح زرد جمع میشه
نرماله؟ دردو بیقراری نداره ولی چون تو گوش دخترم تاحالا ندیده بودم گفتم ببینم طبیعیه یا نه
پیشاپیش ممنونم ازتون❤❤

21 پاسخ 1,065 بازدید


خوردن قرص پنتامرازول دربارداری

س دکتربراترش کردن پنتاپرازول ۲۰گفته بدنوشته ناشتامن ناشتانمیخورم
هروق ترش کنم یخورم الانم احساس پریمیکردم شب هستش خوردم مشکلی نداره

6 پاسخ 241 بازدید