Ooma

تفسیر آزمایش غربالگری مرحله اول

سلام خانم دکتر ودوستان اومایی میشه آزمایش منو تفسیر کنین لطفا؟
همه چی خوبه؟

25 پاسخ 491 بازدید


جواب سونوگرافی ان تی

ان تی دوستمه. نگرانه بعد چند سال بچه دار شده. نتیجه سونو چیه؟

17 پاسخ 660 بازدید


معده درد و پشت درد

سلام دکتر جان. وقت بخیر
من تو هفته ۲۹ هستم
چند روزه که معده درد دارم و دردش میزنه به وسط پشتم.
شربت الومنیوم ام جی اس هم خوردم بی تاثیر بود.
چیکار باید بکنم که بهتر بشه؟

12 پاسخ 344 بازدید


سلام عزیزای دل ..ناخن خوردن پسرم

الان مدتی هی داره ناخوناشو میخوره جدیاهم شروع کرده به خوردن ناخن پا .تو رو خدا بهم بگید چیکار کنم راه کار بهم بدین ..طوری ناخن میخوره که به گوشتش میرسه و دردش میاد ..

46 پاسخ 447 بازدید


سلام . مادری که شیر میده و سرماخوزده و قرص مصرف میکنه میتونه شیر بده؟

سلام خدمت مادرای گل و دکتر اوما عزیز.یکی از دوستام سرماخورده بچه اش پنج کاهشه شیر خودشو میده و رفته دکتر بهش آموکسی سیلین، سرماخوردگی و استامینوفن داده ...
این قرصا برا شیر دهی ضرر نداره؟ میتونه شیر بده .
ممنون میشم وقت میذارید و جواب میدید

30 پاسخ 349 بازدید


حجم شیر خشک برای نوزاد ۲ ماهه چقدر است

با سلام و خسته نباشید من نوزاد دو ماهه دارم و شیر خشک مصرف میکنه و مشکل ریفلاکس هم داره تو ماه اول بخاطر ولع زیادی نوازدم ۹۰ سی سی هم تو یک وعده خورده و همه به من گفتن زیاد دادم الان ۶۰ سی سی دو به دو ساعت میخوره و احساس میکنم سیر نمیشه چون وقتی شیرش تموم میشه گریه میکنه و احساس میکنم باز شیر میخواد میخواستم بپرسم میشه بیشتر بهش شیر خشک بدم

21 پاسخ 445 بازدید


سونوگرافی رحم تخمدان و اندازه فولیکول روز ۱۳

سلام دکتر گرامی و دوستان اومایی
من این ماه کلومیفن و لتروزول روزی یه دونه از هرکدوم خوردم. و این جواب سونوگرافی روز سیزدهم هست. پس فردا هم که میشه ۱۵ سیکلم نوبت دکتر دارم. بنظرتون لازمه آمپول ازادسازی زده بشه یا نه؟ بعد اگه قرار باشه بزنم تا دو روز دیگه دیر نمیشه؟

14 پاسخ 405 بازدید


سرماخوردگی نوزاد ۷ماهه و سرفه

سلام پزشک اوما دخترم سرماخورده دکترم بردم آنتی بیوتیک داده با شربت کوریزان و قطره بینی اما الان ۳روزه داره مصرف میکنه بدتر شده که بهتر نشده سرفه هاش پشت سرهم شده نمیدونم چیکار کنم..
آنتی بیوتیک ۲ سیسی که گفت با آب قاطی کن
شربت کوریزان هم شبی ۱ سیسی...
دخترم هفت ماهشه

2 پاسخ 319 بازدید


تفسیر آزمایش قند و ادرار

سلام دکتر اوما . وقتتون بخیر . ممنون میشم آزمایش منو تفسیر کنید و اگر مشکلی هست بدونم . الان هفته ۲۳ بارداری هستم . ازمایشم برای دو هفته پیش .

13 پاسخ 264 بازدید


خوردن شیر و آجیل در دیابت بارداری مجازه

میتونم شیر و آجیل مثل بادام هندی و گردو و بادام بخورم و چقدر مجازم، خیلی گیجم اصلا نمی‌دونم چی بخورم ، وزنم هم احساس میکنم یا کم شده یا ثابت مونده ، دکترم بهم گفت رژیم بگیر دوباره بیا آزمایش بده

20 پاسخ 359 بازدید


تفسیر جواب آزمایش ی سالگی

سلام وقتتون بخیر میشه جواب آزمایش دخترمو تفسیر کنین

19 پاسخ 566 بازدید


مشکل خواب نوزاد

با عرض سلام
من بچم تو بغلم می‌خوابه تا میام بذارمش زمین بیدار میشه و گریه می‌کنه. رو پا یا تو گهواره هم نمی‌مونه همش تو بغلم باید تکونش بدم ینی بغلی شده ؟ آخه قبلاً با این شدت نبود به خاطر سرما خوردگیش ی هفته بستری بوده بعد از اون اینطوری شده البته تو رگ گیری هم خیلی اذیت شد تا تونستن سرم بهش بزنن شاید جاییش درد میکنه شایدم می‌ترسه و احساس امنیت نداره

19 پاسخ 899 بازدید


مقدار سرلاک حریره بادام ب نوزاد

سلام خانوم دکتر وقتتون بخیر دکتر ب دخترم سرلاک نوشت روش نوشته نه قاشق دذ ۱۵۰میلی اب ولی این مقدار خیلی زیاده براش حداقل نصف اونو میخوره چجوری درست کنم براش چ مقدار

11 پاسخ 406 بازدید


سرفه ی شدید شبانه

سلام دکتر جان و دوستان عزیز
دختر من تو طول روز زیاد سرفه نداره شاید کلا ۳ ۴ بار ولی شبا تا صبح سرفه های شدید داره اصلا نمیتونه بخوابه
دکتر فقط شربت آموکسی سیلین و سیتریزین داده که زیاد تاثیر نداره تو سرفه هاش
سرما خوردگی هم نداره فقط سرفه
نفسش بند میاد از سرفه من چی بدم بهش
دانه به هم دم میکنم میدم با پلارژین

14 پاسخ 361 بازدید


گرفتگی پادر ماه پنجم

سلام من الان اواخر ماه پنجمم و تقریبا ده روزی میشه ک پای چپم از انتهای ران پام دچار گرفتگی درد شده میترسم خطر ناک باشه میشه بگین دلیلش چی میتونه باشه موقع برخاستن یا حتی خوابو راه رفتن بادستم جابجاش میکنم امکان داره خونم غلیظ باشه

9 پاسخ 414 بازدید


جواب سونو ان تی و ان بی

سلام دکتر عزیز و خانمها من سونوگرافی ان تی سه ماهه اول رو انجام دادم .تو سونو بقیه دیدم توضیحاتش خیلی بیشتره میخواستم ببینم الان این سونو من دقیقه؟

28 پاسخ 514 بازدید


ممنون میشم سنو منوتفسیر کنید

سلام به شما پزشک عزیز و خانم های اوما
من ۳۱هفته و دو روز هستم این سنو روانجام دادم میشه تفسیر کنید واسم .
ایا وزنش کم نیست ؟خیلی نگرانم اخه شکمم خیلی بزرگ نشده
یه چیزی توی سنو 4 هفته بیشتره چی هست خیلی نگرانم ممنون میشم راهنماییم کنید.

68 پاسخ 438 بازدید


درد زیر شکم سه روز بعد از اقدام

سلام
من دو روز پشت سر هم اقدام داشتم تو حوالی تخمک گذاری .بعد از سه روز درد شدیدی زیر دلم شروع شد و سه روز طول کشید هی می گرفت و ول میکرد الانم ۷ روز از اقدامم میگذره و دیگه درد ندارم .میشه از علائم لقاح و بارداری باشه؟

38 پاسخ 644 بازدید


nst و سونو گرافی بیو فیزیکال

سلام دکتر عزیز
لطفا جواب nst و سونوی من رو تفسیر بفرمایید
بیمارستان بعد از nst گفت باید معاینه شم
الان بعد از معاینه لک بینی دارم که قهوه ای مایل به رنگ خون هست و حالت لزج داره شبیه مخاط
خیلی ترسیدم
لطفا راهنمایی بفرمایید

16 پاسخ 835 بازدید


بهترین زمان سونو آنومالی کی هستش

باسلام دوستان گل من الان ۱۶هفته و ۴روزمه برای ۱۹دیماه میشم ۱۹هفته آیا وقت خوبی برای آنومالی هست؟سوال بعد توی آنومالی چنسیت دقیق مشخصه؟سونو و ازمایش اولم مشکلی نداشت دکترم فگت این سری فقط سونورو بده ازمایش نمیخواد و ایشون گفتن بهترین زمانش ۱۸تا۲۰هفته هست بعضیها تو۱۵هفته رفتن یعنی تو ۱۵هفته م نشون میده جنسیت،؟؟

17 پاسخ 549 بازدید