Ooma

مصرف همزمان اسیدفولیک ، فرایل اید و فم استایل

سلام خانم دکتر عزیز وقتتون بخیر
من اقدام کردم برای بارداری دکترم برام قرص فرتیل اید و فم استایل تجویز کردن و خودم هم دو ماهه که دارم اسید فولیک میخورم میخواستم ببینم با خوردن فم استایل و فرتیل اید، مصرف اسیدفولیک رو ادامه بدم یا نه ؟

5 پاسخ 902 بازدید


تفسیر وجواب آزمایش

سلام خانوم دکتر خسته نباشین میشه جواب آزمایش منو تفسیر کنین ممنون میشم ⁦❤️⁩⁦❤️⁩

12 پاسخ 285 بازدید


ریسک یا عدم ریسک در آزمایش ان تی

سلام پزشک محترم اوما
لطفا آزمایش ان تی رو تفسیر میکنید
آیا مشکلی هست ؟
ممنون میشم ازتون🥺🙏

21 پاسخ 593 بازدید


استفاده از جرم گیر ومواد شوینده

سلام دکتر اوما ومامانای عزیز من الان برای تمیز کردن سرویس بهداشتی از جرم گیر استفاده کردم الان۳۶هفته بارداریم هست وقت تمیز کردن از ازدستکش و۲تا ماسک روهم استفاده کردم ولی کمی از بوش وارد گلو وسینه ام شد.الان خیلی عذاب وجدان دارم مشکلی برای بچه پیش نمیاد درطول بارداری یکی دوباردیگه هم استفاده کرده بودم ولی خیلی کم همه دروپنجره ها رو هم بازمیکرد وسریع هم آب میگرفتم ولی این بار چون تو گلوی خودم حسش کردم میترسم چکار کنم به نظرتون .....تکونهای بچه رو بشینم چک کنم تو رو خدا هرکس تجربه ای داره راهنماییم کنه .الانم از خونه زدم بیرون که بیشتر تو اون محیط نباشم .ممنونم

17 پاسخ 510 بازدید


علت سفت کردن جنین

سلام وقت بخیر من اان تو سی و سه هفته ودوروز هستم دیشب بچه خودشو خیلی سفت میکرد تا صبح بعد همون دیشب هم ی درد زیر شکم شدید به اندازه یک دقیقه داشتم بعد دیگه دردم آروم شد علتش چی میتونه باشه یعنی علائم زایمان زودرس هست و یا اینکه کاری باید انجام بدم ممنون میشم جواب منو بدید

21 پاسخ 435 بازدید


چه دارویی برای دلدرد بچه ۷ ساله خوبه

سلام . اگر میشه راهنماییم کنید . برای درمان دلدرد بچه بالای ۵ سال چه دارویی خوبه؟؟ عرق نعنا و دمنوش بهش دادم ولی خوب نشد

6 پاسخ 274 بازدید


سلام جواب سونو عکس رنگی

سونو عکس رنگی ممنون آیا مشکلی دارم یا خیر؟

37 پاسخ 408 بازدید


سلام خسته نباشید ازمایش زردی نوزاد

سلام خانوم دکتر میشه آزمایش زردی دخترمو نگاه کنین ببینین نرماله

13 پاسخ 311 بازدید


ترشحات سفید رنگ در هفته ۳۲ بارداری

سلام دکتر جان
ترشحاتم خیلی زیاد شده هر دوساعت لباس زیرم باید عوض کنم
باید چی کار کنم؟

17 پاسخ 859 بازدید


تفسیر آزمایش خون سه ماه سوم ( وزن کم مادر)

سلام خانم دکتر وقتتون بخیر من دیروز ازمایش خون دادم وزنم ۴۹ کیلو و قبل ۴۵ کیلو بودم و کلا شکم نداشتم
تو این دوران فقط ۴ کیلو اضافه شدم دکتر گفت نسبت به ماه ۷ خیلی شکمت کوچیکه ولی از نظر خودم پهلو و شکمم بیشتر شده البته ارثیه فکر کنم چون مادرم هم در زمان زایمان هم وزن من بودن .
آیا این موضوع نگران کنندس؟؟؟ و این ازمایش رو دادم
ممنون میشم نظرتون رو بگید و ازمایشم رو ببینید

18 پاسخ 452 بازدید


نحوه تغییر شیرخشک در کودک هیجده ماهه

خانوم دکتر عزیزم سلام دخترم هیجده ماه دارد از هشت ماهگی شیرپپتی خورده است خانوم دکتر عزیز من میخوان شیر شتر. را براش شروع کنم اصلا حاضر به خوردن شیرپاستوریزه شتر نیست خودمم خوردم طعم خوبی دارد چه جوری میتونم شیرش را عوض کنم ا. پپتی به این شیر
خانوم دکتر نمیشه تو شیر آب جوشیده ولرم بریزم لخه پپتی بینهایت شیر رقیقی بوده گقتن شاید به خاطر اینکه که نمیخوره

11 پاسخ 387 بازدید


خوردن باقالی در بارداری

سلام خانم دکتر عزیز و مامانای اومایی
یه سوالی داشتم من چندباری باقالی خوردم (ازاینا ک میپزن رو جرخ میفروشن)خواستم ببینم خوردنش ضرر داره واسه بچه؟
من هفته ۳۲ بارداریم
دیروز تو اینستا دیدم ک گذاشته بود ضرر داره اما نگفته بود چه ضرری و چرا ممنون میشم اگ ازنگرانی درم بیارید چون نمیدونستم حالا عذای وجدان دارم🥺🥺
اخه من هووس کردم یه چندباری خوردم اونم نه زیاد درحد ۱۰تا اینا

40 پاسخ 1,813 بازدید


مثبت ماندن کیت تخمگذاری

سلام دوستان من کیتم مثبت مونده و منفی نمیشه کسی تاحالا اینجوری شده؟ سونوی ماه پیشم انجام دادم کیست نداشتم

18 پاسخ 2,499 بازدید


رشد نکردن جنین در چهار هفتگی

سلام من ۳۰آبان آخرین روز پریودیم بوده و ۴روز عقب انذلختم رفتم آزمایش مثبت بود و امروز سونو انجام که دادم دکترم گفت جنین کیسه آبشم تشکیل شده ولی اندازش جنین دو هفته هست شاید لقا دیر صورت گرفته باشه برو سه هفته دیگه بیا سونو کنم تا ببینم رشدش چی شده اول اینکه من خیلی نگران شدم سوال من اینه آیا طبیعی هست؟و اینکه چی به رشد جنین کمک میکنه که بخورم؟

71 پاسخ 724 بازدید


واکسن نوزاد ۴ماهه زمان سرماخوردگی

سلام دکتر اومایی عزیز و دوستان گرامی پسرم ۴ ماهش سرماخورده برم واکسنش بزنم اشکال نداره ممنون میشم راهنمایی کنید؟؟

11 پاسخ 310 بازدید


عدد140 در ازمایش بارداری

سلام خسته نباشید تقریبا یه هفته پیش تست بارداری دادم که با یه خط کمرنگ مثبت شدسه روز پیش ازمایش دادم عددش شده 140، حالا من می خوام بدونم تقریبا چند هفته میشم چون دقیق امار پریودی ندارم چون امپول زده بودم پریودیام به هم ریخته بود

33 پاسخ 605 بازدید


آزمایش همراه با ان تی

سلام
دکتر بهم سونو آن تی داده و آزمایش هزینه این آزمایش گفتن ۴ میلیون میشه برای سندرم دان هست فک کنم
سوالم اینه که حتما باید این آزمایش رو انجام بدم ؟
چطوری هست فقط خون میگیرن؟
لطفا راهنمایی کنید منو اگه ممکنه

29 پاسخ 488 بازدید


گریه نوزاد ۲۵ روزه از گرسنگیه یا کولیک؟!

سلام وقت بخیر
پسرمن ۲۵ روزشه.تقریبا هر۲ساعت واسه شیر بیدار میشه،هم شیرخشک آپتامیل میدم هر وعده ۶۰ میل، هم شیر خودم که وقتی شیر خودم میخوره زود خواب میره مثلا ۵ دقیقه مک میزنه خوابش میبره.چکاپ ۱۵ روزگی که بردم وزن گیریش خوب بود.اما خب خیلی بیقرار هست،به خودش فشار میاره،الان ۳ روز هست بهش قطره کولیک ایز ۴بار در روز و روتفلور ۵قطره در روز میدم ،من نمیدونم بیقراریش از گرسنگی هست یا دلدرد داره،دیشب اصلا نخوابیده.الان که ۶۰ تا شیر میخوره واسش کافیه با توجه به سنش یا باید بیشترش کنم؟؟
ممنون میشم راهنماییم کنید.

25 پاسخ 326 بازدید


سلام خانم های گل پسرم رواوردم بیمارستان بستریش کردم

سلام تروخدابراش دعاکنیدوایه الکرسی بخونیدباعلائم تب وسرفه اوردمش بیمارستان بستریش کردن گفتن احتمالاریه هاش درگیرشده

73 پاسخ 601 بازدید


مراجعه به دندان پزشک در بارداری

سلام خانم دکتر و اومایی های عزیز
من دوستم الان ۱۴ هفته بارداره و پریروز یکی از دندونای عقلش رو کشیده . و دو تا دیگه هم خرابه از دندوناش که میخواد پر کنه . میخواست بپرسه که تجربه ای دارین؟ و ایا خطری برا جنین داره ؟ از دکترش پرسیده اونم گفته بود دندانپزشکه خودش میخوده که ماده بیحسیش فرق میکنه برا باردار ها .
دندوناش رو ببره پر کنه ؟ یا تو چه بازه ی زمانی از بارداریش میتونه ببره پر کنه؟

6 پاسخ 304 بازدید