Ooma

کوچک کردن شکم بعد سزارین

سلام دوستان
تروووخدااااا اونایی که سزارین کردن بگن شکمشون چجوری و طی چه مدت کوچیک شد ؟؟
چه شکم بندی بستید ؟ چه کرزشی و از کی انجام دادید؟

50 پاسخ 920 بازدید


ترشحات ناف نوزاد ۴۸ روزه

سلام خانم دکتر
نوزاد دختر ما ۴۸ روزه هستش و ۱۰ روزگی نافش افتاده و از اون موقع تا الان ترشح داره . دکتر هم بردن و گفته که شکمش نفخ داره و برا همون به نافش فشار میاد و باعث ترشح میشه . و قطره پروکید داده . ولی هنوزم خوب نشده .
نظر شما چیه ؟؟؟
عکس هم میفرستم

10 پاسخ 667 بازدید


چرا بیبی چکم پر رنگ تر نمیشه؟

۳ روز قبل از موعد زدم هاله داشت
امروز موعدم بود نشدم ولی ناشتا نزدم شب زدم
ولی اصلا رنگش تغییری نکرده

45 پاسخ 2,216 بازدید


ایا در چهار ماه باداری مقداری کمی خونریزی خطرناکه؟؟

سلام وقت بخیر
خواهرشوهرم ۱۷همین ماه بهمن بچش تعیین جنسیت میشه الان با من تماس گرفته میگه لباس زیرم یکم خونی شده ایا جائ نگرانی هستش
من ک گفتم نه اگ ادامه داشته باشه خطر ناکه
بنظر شما خطر ناکه یا بره پیش دکترش،؟

15 پاسخ 459 بازدید


تفسیر جواب ازمایش ...

سلام دکتر جان ممنون میشم جواب آزمایشم رو تفسیر کنید

12 پاسخ 444 بازدید


تورم و قرمزی و جوش سفید واکسن بدو تولد نوزاد سه ماهه

سلام وقتتون بخیر،دخترم سه ماهشه چند روزه متوجه نقاط سفید حالت جوش و همچنین تورم و قرمزی روی بازو دستش شدم دقیقا همون محلی که تو بیمارستان به دستش واکسن زدن ،نمی دونم دقیقا از کی این جوری شده

7 پاسخ 316 بازدید


مقدار مصرف شربت استامینوفن😥😥

سلام دوستان و خانوم دکتر عزیز
دخترم یکی دوساعته بدنش داغه الان تبشو گرفتم ۳۷/۴ بود
شربت استامینوفن دارم خونه با قطره ولوتیل
از هرکدوم چ مقدار میتونم بدم؟ خیلی میترسم از تب 😭😭
دوسال و پنج ماهشه وزنشم فک کنم حدود ۱۳ باشه

24 پاسخ 2,317 بازدید


زیاد شدن تهوع در هفته ۹ بارداری طبیعیه ؟

سلام و درود خدمت شما خسته نباشید ، ۹ هفته ام از صبح که بیدار شدم گلاب ب روتون دارم بالا میارم تهوعم این یکی دو روز خیلی‌ بیشتر شده طبیعیه ؟ قبلا بالا نمی اوردم الان میارم

34 پاسخ 408 بازدید


خوردن شیر پاستوریزه فاسد برای نوزاد۱۱ماهه چ خطری دارد؟

سلام من یساعت پیش با شیر داخل یخچال فرنی درست کردم دادم بچم خورد نگا کردم تاریخ داشت .شیر بو هم کردم بنظرم مشکلی نداشت .با بقیه شیر الان ذرت گذاشتم بپزه با یکم آب قاطی کردم بعد چند دقیقه دیدم تمام شیر تبدیل ب پنیر شد.الان فهمیدم اون شیر ترش شده بوده دادم بچه خورده.ایا خطرناکه؟الان چیکار بکنم؟ایا نیازه دکتر ببرمش؟؟توروخدا اگ‌کسی می‌دونه راهنمایی کنه

68 پاسخ 1,871 بازدید


تنبلی تخمدان دارم .

سلام عزیزان من تنبلی تخمدان دارم و پریودیم نامنظمه چکار کنم نگرانم ومیخوام باردار بشم دکتر هم رفتم ی سری قرص داده ولی نمیدونم خوبن جواب میده یا نه دارو خانگی پیشنهادی دارید که خدب باشه

30 پاسخ 580 بازدید


آیا قبل از آزمایش پرولاکتین نباید قرص ضدبارداری مصرف کرد؟

سلام خانم دکتر عزیز خسته نباشید، من پس فردا آزمایش پرولاکتین میدم میخوام بدونم شب قبلش باید مصرف قرص ضد بارداریمو قطع کنم یا اشکال نداره؟ اگه مثلا شبش قرصو نخورم میتونم بعد آزمایش دادن قرصمو بخورم وشبم طبق روال ادامه بدم؟

23 پاسخ 2,664 بازدید


سلام دکترعزیزدوروزه نان ۲میدم مدفوع پسرم خیلی سفته علت نان ۲هست؟

امروزدقیق ۶ماهش شده من باامروز۳روزمیشه نان ۲میدم بااینکه بیمدت بودمدفوعش خیلی ابکی بود
اماازپریروزدفع نداشته ،امروزیکم بسختی دفع کرد،ومدفوعش سفت بودخیلی

15 پاسخ 300 بازدید


رفلاکس کودکی که نارس بدنیا آمده

سلام و خسته نباشید دوقلو هام ۳۵ هفته بدنیا اومدن قل اولم رفلاکس داره پزشک بچه ها اوایل دارو نداد برا رفلاکس الان یک هفتس که صبح ها ناشتا پودر امپرازول میخوره دیگه بالا نمیاره.تا کی باید ادامه بدم پودرو؟ ضمنا وزنش هم ۵.۸ کیلوگرمی بااینکه ۶ ماهه س برای افزایش وزنش چیکار کنم؟ غذای کمکی هم شروع کردم

3 پاسخ 415 بازدید


لکه قرمز زیر پوست برای جمع شدنش خون ریزی داره ؟!

سلام دکتر جان
پسرم روی پاش از نوزادی دونه های قرمز زیر پوستی داشت ، نمیدونم اسمش چی هست ولی دکتر همون تو نوزادی دیده بود گفته بود چیزی نیست یواش یواش پخش میشه و بعد دوباره جمع میشه خوب میشه و تا یک سالگی یا بیشترطول میکشه
تا الان سرجاش بود
الان دو روزه تغییر کرده یکم و امروز که عوضش کردم دیدم خون ازش اومده ! چرا اینجوری شده ؟؟؟ برای خوب شدنش مگه خون ریزی دارن این لکه ها ؟؟ عکسش میفرستم سمت راست لکش هست که قرمز تقریبا یک دست شده دیگه و سمت چپ که دایره کشیدم نشون میده ازش خون اومده مالیده به پوستش 🤧

14 پاسخ 1,123 بازدید


پریود نشدن و منفی شدن جواب بی بی چک

سلام خسته نباشید من 28اذر پریود شدم این ماه پریود نشدم بی بی هم چند ساعت پیش زدم منفی بود علتش چیه

39 پاسخ 773 بازدید


شیرخشک گیگوز شماره ۲

سلام دکتر عزیز خسته نباشید.ببخشید من کوچولوم ۶ ماهه هست و میخوام قطره سیدرال بدم روزی ۱۵ قطره کافیه براش؟؟؟
کوچولو فرنی میخوره ولی خیلی مزه نان سنگگ دوست من آسیاب کردم و داخل شیرخشک میریزم خیلی دوست داره اشکال نداره؟؟

20 پاسخ 448 بازدید


تاخیر در پریود و بیبی منفی

سلام من این ماه یکبار رابطه محافظت نشده داشتم الان ده روزه پریودم عقب افتاده روز پنجم بی بی منفی بود روز هفتم کمر درد شدید و ی ذره لکه دیدم اما الان سه روز گذشته دیگه ن کمر درد دارم ن پریود شدم .
ب نظرتون مشکل چیه ؟
اینم بگم رابطم ۷ روز قبل از موعد پریودم بود .

14 پاسخ 583 بازدید


مخلوط کردن دارو با قطره ویتامین

سلام دکتر جان.
برای پسرم چند روز هست که قرص نکسیوم تجویز شده. هر بار نصف قرص. ولی همینجوری تو آب که حل میکنم اصلا نمیخوره و همش رو تف میکنه. فقط وقتی با ویتامین آد یا زینک سولفات‌ مخلوط میکنم میخوره. میخواستم بدونم ایرادی نداره؟
آیا راه حل مناسب دیگری دارید؟

5 پاسخ 405 بازدید


انقباض طولانی مدت کل شکم

سلام من کل شیکمم منقبض شده از دو سه ساعت پیش و انقباضش تموم نمیشه. میدونم این انقباض زایمان نیست. فقط میخوام بدونم خطر و مشکلی نداره؟ علامت هشدار محسوب نمیشه؟ یا اینم از همون انقباضای کاذب هست؟

55 پاسخ 487 بازدید


قطع شدن پریودم بعد دو روز

سلام خانم دکتر من امروز روز سوم پریودیم هست این ماه دقیق سر وقت پریود شدم اما روز اول پریودم بشدت زیر دلم طرف راستم درد گرفت جوری که اصلا نمیتونستم از جام تکون بخورم فقط ثابت خوابیده بود دوتا قرص مسکن خوردم و کیسه آب گرم گذاشتم همون جا و بعد ۴۵ دقیقه راحت شدم ،بعد شبش دوباره حالم بد شدو درد داشتم رفتم دستشویی اول یکم خون اومد بعد از اون یه چیز اومد نصف بند انگشت بود و حالت توپ مانند داشت که داخلش آب بود بعد خودش لایه روش بی رنگ بود وقتی آوردم توی دستم آبش خالی شد یه حالت خون خیلی کوچیک اومد رو دستم انگار که قشنگ حالت داشت بعد حالا از دیروز عصر تا الان خونریزیم بند اومده امکان داره بچه بوده که سقط شده؟

22 پاسخ 405 بازدید