Ooma

چند روز بعد از زایمان طبیعی با بخیه میتوان رابطه داشت؟

من بعد از ۳۷ روز پاک شدم ۳ روز اصلا لک نداشتم در ۴۱ روز بعداز زایمان طبیعی با حدود۵ تا بخیه رابطه داشتم ( فقط اندازه ختنه گاه بود ) خیلی دردناک بود و بعدش به خون ریزی افتادم و حس اینکه بخیه باز شده باشه دارم احساس تنگی زیادی دارم
با انگشت امتحان کردم انگار استخون دارم
اینها طبیعیه؟؟حس سوزش دارم و تیرکشیدگی از داخل
و برای دستشویی حس فشار میکنم مثل روزهای اول زایمانم
شیرمو با شیر دوش برقی میدوشم با شیشه به بچم میدم

24 پاسخ 839 بازدید


لکه بینی ودرد زیر شکم

سلام خسته نباشید خدمت اومایی های عزیز وخانم دکتر محترم اگه کسی تجربه ای داره راهنمایی کنید ممنون میشم من وقتی پسرم دنیا اومد چهل روز بعدش ایودی گذاشتم خیلی راضی بودم تا همین6ماه پیش خیلی احساس درد داشتم که وقتی رفتم سونو دادم آیودی اومده پایین و مجبور شدم تعویضش کنم تویک روز هم درش آوردم وهم یکی دیگه گذاشتم ولی بعد گذاشتنش خیلی درد وخونریزی دارم سونو دادم جاش خوب بوده رفتم دکتر بهم گفت عفونت کردی و دارو مصرف کردم حدود دوماه خوب بودم الان دوباره دوهفته از پریود میگذره باز لکه بینی ودرد دارم یعنی دوباره ایودی تکون خورده علائم عفونت ندارم نمیدونم چیکار کنم تحمل کنم یا درش بیارم از وقتی این ایودی گذاشتم خیلی اذیت میکنه همش یه هفته تمیز هستم همش درحال لکه بینی کلا موقع نزدیکی دچار مشکل شدم شرمنده طولانی شد😔ممنون میشم راهنماییم کنید

18 پاسخ 314 بازدید


خوردن اسلایم توسط کودک

سلام خانم دکتر ببخشی برادر زادم از این اسلاین ها داشت داده بود دست پسرم من احساس کردم پسرم خود ازش چون یکم اوقات زد ولی خودش میگفت نخوردم خیلی نگرانم شوهرم نیست ببرمش دکتر به زور بهش شیر دادم نصفه استکان الان خوبه میخواستم ببینم چه کنم تو نت خیلی بد نوشته

26 پاسخ 1,941 بازدید


زردی نوزاد ۲ روزه

سلام خدمت دکتر عزیز و مامانای گل
پسرم زردی داره تو بیمارستان گفتن۹.۲
امروز دوباره تکرار کردم شده ۱۰.۴
بنظر شما چیکار کنم؟

51 پاسخ 414 بازدید


شیردهی نوزاد و پرت شدن در گلو

سلام خسته نباشید
من دخترم ۲۰ روزشه و هم شیره خودم رو میخوره هم شیر خشک گیگوز، شیشه شم بیبی سیل مدله سیل باتله!
۵ روزه موقعه شیر خوردن ، انگار شیر رو تو دهنش نگه میداره و زیاد میشه و میپره گلوش، باید شیشه رو کنار بذارم و سریع بذارمش رو شانه م و بزنم پشتش تا نفسش برگرده! خیلی هم خودش اذیت میشه و هم من! براش شیشه هی اور شی سفارش دادم! لطفا بگین چیکار کنم؟
با سینه خودم اصلا سیر نمیشه، چون کمه و اون نمیپره گلوش

17 پاسخ 387 بازدید


زمان دادن پستونک به نوزاد

خانمها پسر من ۸روزشه
شما از کی شروع به دادن پستونک کردید و فرزندتون چجوری گرفت پستونک رو من شاغل هستم و میخوام بدونم تجربیات شمارو

11 پاسخ 568 بازدید


کرم پیشگیری از ترک بارداری

سلام دوستان و دکتر عزیز چه کرم و روغنی برای پیشگیری از ترک بارداری پیشنهاد میکنین

27 پاسخ 473 بازدید


فشارخون بعد از بارداری

باسلام پزشک عزیز، من فشار خونم از ابتدای بارداریم تا ماه آخر ۱۲ بود، سه هفته آخر بارداری فشارم خونم بین ۱۳ و ۱۴ متغیر شد، و بعد زایمان فشار خونم تا هفته اول ۱۴ بود، الان که بچه ۱۲ روزه هست، بیشتر که می گیرم ۱۳ و..هست، دکتر زنان قرص هیدرالازین ( که نبود و بجاش متیل دو پا رو تجویز کرد) رو تجویز کرد که تا ۲۰ روز بخورم و فشارم کنترل بشه، اما من می ترسم بدنم به این قرص عادت کنه و مجبور شم تا آخر عمرم مصرف کنم، و به شدت از اینکه دارو بخورم تا آخر عمر نگرانم، آیا ممکنه همینجوری بدون دارو فشارم کنترل شه و به حالت قبل برگرده؟ یا نه، بخورم دارو رو؟؟

10 پاسخ 305 بازدید


استفاده از کرم ترمیم کننده و لیفت ابرو در بارداری

سلام روز همگی بخیر.
میشه تو بارداری ابرو رو لیفت کرد؟؟
و یه کرم ترمیم کننده پرودرما برای پوستم دکتر داده میتونم استفاده کنم؟؟

6 پاسخ 463 بازدید


طبق هفته ی سن جنین کی باید برم سونو آنومالی؟؟

سلام دکتر و دوستان خوبید؟
سن بارداریم ۱۷هفته و هفت روزه و سن جنین ۱۷هفته و ۴روز هستم ،کی باید برم سونو آنومالی؟؟
دو روزه هم کمر درد و دل درد پریودی دارم ،خم و راست میشم بعدش دلم درد میگیره،دراز میکشم خوبم ولی راه میرم درد میگیره، تکیه که میدم به زیر شکمم فشار میاد درد میگیره،خیلی نگرانم
راستی قرص مولتی ویتامین پرینامکس هم از دیروز شروع کردم بعد از صبحونه میخورم بنظرتون ممکنه دل دردم بخاطر اون باشه؟؟

29 پاسخ 534 بازدید


درد واژن تو هفته 35 طبیعیه؟؟!

سلام خانم دکتر عزیز ومامانای گل
من یه هفته اس که واژنم درد میکنه موقع بلند شدن نشستن خیلی اذیت میشم میخواستم بدونم تو این هفته ها طبیعیه؟؟ راه حلی برای تسکین دردش هست؟

436 پاسخ 952 بازدید


استفاده قرص کلسیم در شیردهی

سلام خانم دکتر عزیز وقتتون بخیر باشه
میخواستم بدونم استفاده از این مکمل در شیردهی مانعی نداره؟برای جلوگیری از پوسیدگی دندان ها و ریزش موهام در شیردهی میخواستم مصرف کنم
پیشاپیش ممنون از پاسخگوییتون ❤️

6 پاسخ 615 بازدید


مسافرت با هواپیما

سلام روز بخیر ببخشید مسافرت با هواپبما مسیر تقریبا ۲ ساعت ایا برای خانم باردار خطرناکه؟البته اینم بگم خانمی ک سابقه سقط دارن و الان تقریبا ۴ماه و ۲۰ روز هستن ...ممنون میشم جواب بدین 🙏

9 پاسخ 574 بازدید


سرلاک بچه ۷ ماهه

سلام خانوما چه نوع سرلاکی برای بچه ۷ ماه و ۱۰ روزه مناسبه؟
از این آماده ها منظوم هست

13 پاسخ 379 بازدید


ممنون میشم دکتر جان هم جواب دهند

سلام من چند روزه لکه بینی قهوه ای داشتم رفتم دکتر سونوگرافی کرد خارج رحمی رو رد کرد و شیاف پروژسترون دادن که اونم دوستان گفتن مقعدی استفاده کنم که الان ۵ روزه استفاده می کنم خوب نشدم هیچ لکه قهوه ای تبدیل شده به خون
چیکار کنم دکتر جان آیا دوباره به دکتر برم؟در ضمن اوایل بارداری هستم و هنوز قلب تشکیل نشده

8 پاسخ 451 بازدید


داروی ضد استفراغ برای کودک

سلام وقت بخیر.دخترم از صبح دوبار استفراغ کرده ولی تب اینا هیچی نداره.چه دارویی بهش بدم خوبه؟

12 پاسخ 330 بازدید


تکان خوردن زیاد جنین

امروز نسبت به روزای قبل بیشتر و با شدت تر تکون میخوره و انگار اصلا بدون تکون نشده تو کل روز
روزای قبل بعضی ساعتا خواب بود و کلا همه تکونا کمتر و کم شدت تر بود
عادیه این یا نه؟

26 پاسخ 634 بازدید


عدد بتا هفته پنج بارداری

سلام وقتتون بخیر.من ۲۰ روز پیش آی یو آی کردم،الان روز ۳۲سیکلم هس.
امروز آزمایش دادم.نرماله آیا؟
و اینکه دکتر بعد از آی یو ای تا ۱۴شب شیاف داده بهم.الان تا وقتی شنبه برم پیش دکترم باید شیاف استفاده کنم یا نه؟

62 پاسخ 988 بازدید


تفسیر آزمایش خون وسنوگرافی

سلام خسته نباشید ببخشید خانم دکترمیشه لطفاجواب آزمایش وسنوگرافی من روتفسیرکنیدممنون

13 پاسخ 303 بازدید


دلیل اضافه نکردن وزن

سلام دکتر جان
دختر من ۷ماهگی ۷و۶۰۰ بود الان که ۸ماهو۲۴روز داره شده۷و۸۰۰.اصلا خوب غذا نمیخوره رفلاکس پنهان داش .الان همه چی عوقش میگیره باید آبکی ابکی باشع هیچ چیز زبری داخل غذاش نباشه .من با کلی بازی و سرگرم کردن ....نهایت دوقاشق بتونم بدم بهش.اما خب درعوض شیرشو خوب میخوره شاید ۵۰۰تا بخوره.و اینکه دکتر کلا از اول روزی ۳بار دفع داشت حس میکنم دفعش زیاده بخاطر همین وزن نمیگیره.۶ماهگی م ازمایش داد هیچ مشکلی نداشت.ب اصرار خودم دکتر زینک نوشت براش یه هفته س دارم میدم هیچ اثری ندیدم.واقعا دارم نگرانش میشم

30 پاسخ 428 بازدید