حساسیت به پروتئین گاوی
سلام خدمت شما
من تو دو ماهگی حلما تو پوشکش خون دیدم دوبار ، علائم دیگه ای مثل خس خس سینه ،گرفتگی بینی ،دانه های قرمز روی صورت و قرمزی پوست و قرمز بودن اطراف مقعد و... با مراجعه به دکتر ،گفتن که به پروتئین گاوی حساسیت داره ،امروز بعد ۴ ماه بنابه دلایلی دکتر دخترمو عوض کردم ،با مراجعه به این دکتر ،دکتر گفت این بچه به پروتئین گاوی حساسیت نداره اگه داشت وزن گیریش بد میشد و به حریره بادوم هم حساسیت نشون میداد ...بعد گفت که برو رژیمتو بشکن و لبنیات بخور ..الان من گیج شدم حرف کدوم دکتر رو گوش بدم ،از طرفی با شروع غذای کمکی دخترم خیلی نفخ داره و چند روز ی بار با زور زدن مدفوع می کنه و مدفوعشم سبزه ، این اقای دکتر گفتن رنگ مدفوع اصلا مهم نیست .. الان به نطر شما چیکار کنم ?
خوردن آنتی بیوتیک در دوران شیردهی
سلام من یه نوزاد ۸ماهه دارم توی دوران شیردهی هستم بخاطر عفونت گلو دکتر بهم سفکسیم۴۰۰داده ازش پرسیدم اشکالی نداره بخورم گفت حالا میتونی آزیترومایسین هم بخوری حالا من موندم کدومشومیتونم بخورم
کرمواژینال در بارداری میشه استفاده کرد
سلام خانم دکتر عزیز و مامانای مهربون من امروز 26 هفته و 5 روز باردارم امروز رفته بودم پیش دکترم که بهش گفتم بعضی موقع ها ترشح دارم ولی سوزشو خارش ندارم بیشتر وقتایی که میرمدسشویی خودمو خشک کردنی متوجه این ترشح میشم و عفونیت ادراری هم ندارم دکترم بهم این کرم واژینال را داد حالا نمیدونم استفاده کنم یا نه در ضمن هفته ایی یدونه آمپول پروژسترون میزنم تا حالا شش تا زدم این کرم واژینال برا جنین خطری نداره اخه میترسم از واژنم استفاده کنم
خطر خوردن سس فرانسوی
ایا خوردن سس فرانسوی در ماه سوم بارداری مشکل دارد؟
دکتر عزیز پیشه لطفا جواب آزمایش هارو ببیند
ممنونم ازتون
سلام دکتر این هم آزمایش دیگر هست ممنون میشم این جواب هم بدین
ممونم که وقت میذارین
ازمایش قند خون ناشتا
سلام و خسته نباشید خدمت دکتر محترم
امکانش هست این نسخه پزشک بگید ازمایش قند به چه صورت هست
ممنوت
گریه های شدید دخترم وقتی میبرمش دکتر
سلام دوستان ،دخترم ۷ ماهشه وقتی میخوام ببرمش دکتر یا جایی برم ،وقتایی که همسرم نیست ،با آژانس میرم ب محض اینکه سوار ماشین میشم ب راننده که نگاه می کنه و میبینه باباش نیست شروع میکنه به گریه کردن تا مقصد اصلا اروم نمیشه ،هر بارم که برای چکاب میبرمش دکتر وارد ساختمون که میشیم استارت میزنه و موقعی که دکتر بهش دست میزنه دیگه اوج گریه هاشه ،میارمش خونه هم اونقدر گریه میکنه تا خوابش میبره و تو خواب هق هق میکنه ،نمیدونم چرا اینطوری میکنه ،با اشناها کاری نداره ،غریبه ها رو هم که میبینه تا جایی که بهش دست نزنن باز ارومه ولی به محض اینکه کسی میخواد اینو بغل کنه یا دست بزنه بهش دو ساعت تمام گریه میکنه و حتی شیر هم نمیخوره لج میکنه ,واقعا درمونده شدم ،از جاهای شلوغم میترسه
آزمایش خون و ادرار نوزاد
سلام خانم دکتر وقت بخیر
پسرم دو سه روز پیش تب کرد بردم دکتر گف عفونت پنهانه آزمایش انجام داد، آنتی بیوتیک ندادم فقط شیاف زدم تبش قط شده الان سه روزه خر خر بینی داره اما سرفه نمیکنه یا خیلییی کم
امروزم بردم دکتر معاینه کرد گفت ی کم ته گلوش قرمزه اما دارو نداد براش گفت آزمایش ادرارش هم باید تکرار شههید عفونت محیطیه
الان پسرم کم خونه مینور نیست؟ هنوز بهش غذا نمیدم قطره آهن بدم؟ ی دفعه 15 قطره بدم یا از روزی 5 قطره شروع کنم؟
برای خر خر بینیش ممکنه از شیر بیومیل سوی باشه؟
آبریزش بینی و خس خس سینه در کودک آلرژیک
سلام دکتر اوما.من پسرم وقتی ۸ماهش کامل شد، زرده تخم مرغ دادم دیدم تنش جوش زد.ابریزش بینی گرفت.یکمم خس خس سینه.بردم دکتر گفت از رفلاکسه پودر امپرازول دادم بهترشد.دیگه بهش ندادم.تا توی ۱۰ماهگی سرما خورد.بعد اون هر دوهفته ابریزش بینی و خس خس سینه داره.الان با تجویز دکتر الرژی سیتریزین و اسپری مومتازون و پودر مونته لوکاست استفاده میکنه. برای واکسن یکسالگیش چون فرمودین تخم مرغ رو از مقدار کم تست کن ببین هنوز حساسه یانه.دادم دیدم رو سینش و دور مقعدش جوش ریز زد.ابریزش بینی گرفت.سوالم اینه که این الرژی از تخم مرغه چون خودم میخورم.یا چیز دیگه؟؟
میزان امنیوتیک و وزن جنین
سلام خانم دکتر .بیزحمت سونوگرافی منو نگاه کنید .میزان امونیاک و وزن جنین رو یه نگاه بندازید.خیالم راحت شه
با سلام وقتتون بخیر باشه.قرص دوفاستون رو میشه از ۲۱ سیکل شروع کرد.
دکتر من برام از هجده سیکل گفته بود دوفامد مصرف کنم سرم شلوغ شد یادم رفت میشه ازامروز استفاده کنم یا بمونه سیکل بعدی؟؟؟
سوراخ کردن گوش نوزاد۶ماهه
سلام خوبین نزدیک ۱ماهه گوش دخترموسوراخ کردم یکیش انگارعفونت داره یه جوریه چیکارکنم؟تتراسایکلین هم میزنم بهش
تفسیر ازمایش ذخیره تخمدان
این ازمایش برای خواهرمه کسی بلده لطفا جواب بده
تفسیر آزمایش تحمل گلوکز
سلام ممنون میشم برام تفسیر کنید.
بچه رفلاکسی و بدغذا
سلام خدمت اومایی های عزیز، من پسر هفت ماه و نیمه دارم و متاسفانه رفلاکس داره و برای غذا خوردن هم دهنشو باز نمیکنه تا بتونم بهش حتی فرنی بدم و معدش سفت بشه، قرص نکسیوم که دکتر داده بود رو هم هرجوری میدم بالا میاره و معدش خیلی حساس شده، ویتامیناشم هربار میدم یا عق میزنه یا بالا میاره، خیلی سخته ، نمیدونم باید باهاش چیکار کنم عاجز موندم، جز شیر خشک ای آر هیچی نمیخوره،ممنون میشم اگر کسی تجربه مشابه داره یا تونسته به بچه ش غذا بده بهم بگه، من واقعا دارم دیوونه میشم از دیدن این وضعیتش، خیلی دلم براش میسوزه
خوردن پیاز زیاد در غذا بعد انتقال
سلام دکتر جان و دوستان
من روز شنبه عصر انتقال جنین داشتم الان ۳ روزه میگذره
دیگ از امروز کارامو خودم انجام دادم و اشپزی کردم
امروز مرغ ک درست کردم کلی پیاز ریختم ک کلا با آب پیازا پخت تقریبا یعنی حدود ۴ یا ۵تا پیاز تقریبا کوچیک ریختم تو غذا و کلیم ادویه
ضرر داره پیاز زیادی؟یکم نگرانم ک نکنه خوب نباشه اخه پیاز طبعش گرمه نه؟
ادویه چطور ؟
دکترم به من گفت فقط میگو و ماهی دریا و جیگر نخور بقیه غذاها همه اوکیه
اما میبینم خیلیا میگن گرمیجات و ادویه خوب نیست نگرانش شدم ذهنم درگیر شده
چند روز بعد از تعویض شیرخشک علائم حساسیت به پروتئین گاوی برطرف میشه؟
سلام وقت بخیر
پسر من طبق تشخیص پزشک حساسیت به پروتئین گاوی داره(فقط دونه های قرمز رو تنش).از روز ۴شنبه عصر شیرش رو از اپتامیل ۱ تغییر دادیم به اپتامیل HA.فقط هم شیر خشک میخوره.
طبق علائمی که داشت دکتر ش تشخیص داد که رفلاکس خفیف هم داره واسش. امپرازول تجویز کرد.واسه کولیک هم قطره اینفاکول میخوره روزی ۳ بار.
الان دیدم رو شکمش یکم دونه های قرمز اومده باز.رو آرنج هاش هم هنوز دونه ها هست.از ۴ شنبه تا الان فقط یکبار دفع داشته .اونم رنگ سبز تیره.بدون خون و خلط.
۱_میخواستم بدونم چندروز طول میکشه این علائم و دونه های رو بدنش از بین بره؟!تا کی صبر کنم؟و در چه صورت نیاز هست باز شیرش عوض شه ؟بیش از چند روز طول بکشه نیاز هست مجدد ببرم دکتر؟دکترش گفت اگر خون و خلط تو مدفوعش بود خبرم کن،همین..
۲_و اینکه امپرازول ممکنه باعث یبوست بشه؟!
خانومای گل راهنمایی کنید
سلام به همگی .من ۲هفته پیش سونو آنومالی انجام دادم همه چیز اوکی بود خداروشکر.چه ازمایشها و سونوهای دیگه ای لازمه که باید در طول بارداری انجام بشه؟؟
شیر خشک ببلاک یا گیگوز
سلام ببخشید ۱ سوال داشتم!
شیر خشک گیگوز بهتره یا ببلاک؟
بچم با گیگوز و شیره خودم دلپیچه داره، امروز دکتره داروخونه گفت ببلاک ساده بده
حالا دارم میدم
کدوم بهتره؟
روش نوشته اهن داره! مگه اهن برا این سن نیازه؟ ۱ ماهشه




