Ooma

چرا پسرم میزنه تو سر خودش و موهاشو میکشه❓❓❓

سلام وقت بخیر
پسرم چند وقته دو دستی میزنه تو سر خودش 😐
هرچقد نازش میکنم حواسشو پرت میکنم باهاش بازی میکنم ولی تا یه کاری میکنه میگم نکن اینکار اوخه بده اگه چیزی تو دستش باشه میزنه تو سر خودش اگه چیزی نباشه دودستی میزنه و موهاشو میکشه
مثلا در کابینت باز میکنه میشینم کنارش میگم مامان نکن بو میشی اوخ میشی بیا بغلم بریم بازی نگام میکنه اگه در کابینتو بستم تو سر خودش میزنه حتی اگه با کمک دست خودش هم ببندم یا کلا در کابینت بسته بشه بازم میزنه تو سر خودش موهای خودشو میکشه
دوماهه اینجوری شده نگرانم نکنه مشکلی باشه یا به خودش آسیب بزنه
مدام اینجوری نیست
شاید روزی یبار یا دو روزی یبار این اتفاق میفته
چه راه حلی پیشنهاد میدین

38 پاسخ 840 بازدید


درمان سریع سرفه فهای خشک

سلام دکتر اوما ودوستان
همسرم دوهفته سرفه خشک میکن چکارکنم خوب بشم..تا صبح سرفه میکنه..اویشن دادم.دیفن هیدرامین خوب نشد...خیلی عذاب میکش
لطفا راهنمای کنید

25 پاسخ 462 بازدید


تیکه های سیاه در مدفوع نوزاد ۳ ماهه

سلام دکتر جان پسر من یه روز رفته تو ۴ماه امروز برم بشورمش تو پی پیش تیکه های سیاه بود خیلی نگرانم کرده میشه بگید دلیلش چیه؟ممنون

13 پاسخ 1,860 بازدید


جواب آزمایش خواهرمو میشه بگید دل تو دلم نیس❌❌

سلام خانم دکتر خانوما آبجیم مدتیه معدش خیلی درد می‌کنه آزمایش داده جوابش امروز اومد میتونین برام بگین مشکلش چیه ممنون میشم

26 پاسخ 808 بازدید


درمان عفونت چشمی درنوزادان

سلام دکترجان دخترم صبح ک ازخواب پاشد چشماش چسبیده بودبهم آیاعفونته؟درمانش چیه

11 پاسخ 301 بازدید


تست ان اس تی چجوریه

سلام چندباری درد داشتم زیر دلم با کمردرد اومده و رفته با فاصله چندروز
اخریشم امروز ظهر بود کمی هم کمر درد دارم
شکمم سفت میشه با همراش نفسم سنگین میشه
تکونای بچم خوبه
امشب میرم دکتر احتمالا تست ان اس تی بگیره
بعد این تسته کلا نشون میده من تا حالا انقباض داشتم یا نه فقط میتونه بفهمه تو این بیست دقه ای که تسته انجام میشه انقباض دارم یا نه؟
اگرتو اون بیست دقه انقباض نداشتم چی

14 پاسخ 604 بازدید


سایز فولیکول روز نهم سیکل برای انجامivf

سلام دکتر جان،سلام دوستان
یه سوالی دارم،هرکی تجربه داره بیاد راهنمایی کنه
من توی سیکلivfهستم،امروز روز نهم رفتم سونوگرافی،
گفتن ک تخمدان راست۵تافولی۱۲ داره،۵تا ۶تا۸
تخمدان چپ یه دونه۱۲ داره،۵تا ۸تا۱۰
گفتن امپولاتو ادامه بده باز۳شنبه بیاسونو
بنظرتون رشد میکنه اینا؟امیدی هست؟
تواین روزازسیکل،این سایز طبیعیه؟

49 پاسخ 1,740 بازدید


شربت آزیترو خارجی شرکت هندی

سلام وقت بخیر خانم دکتر عزیز و بقیه دوستان پسرم دیروز بردم دکتر کمی سرفه میزد و یکم ابریزش داشت دکتر شربت آزبترو مایسین دادن براش ۶ساله و نیم هست ولی آزیترو خارجی دارو خونه بهم داد برا شرکت هندی هست یادم هست تعداد دارو انتی بیوتیک که محصول هند بودن دستور جمع اوری داده بودن از دارو خونه ها نگرانم نکنه اینم از اون ها باشه عکسش میفرستم

8 پاسخ 10,182 بازدید


عکس مدفوع نوزاد دوماهه

سلام خانم دکتر عزیز،میخاستم بدونم این مدل مدفوع پسرم طبیعیه؟؟؟یکم ابکیه،زرده یکم مایل به سبزه که تو عکس بیشتر زردیش نشون میده،
اینکه یکم ابکیه طبیعیه؟؟؟یا اسحاله؟؟؟
شیر خودمو میدم

7 پاسخ 401 بازدید


سرماخوردگی و سرفه شدید خانوم باردار

سلام خانوم دکتر برای سرفه زیاد خانوم باردار چی خوبه دکتر رفتن سفکسیم دادن و استامینوفن و دیفن هیدرامین ساده ،خیلی سرفه میکنه و اذیته چیکار باید بکنه

6 پاسخ 316 بازدید


دبیری علوم تجربی کسی منابع رو میدونه از کجا باید تهیه کرد؟

اونایی که برای استخدام شرکت کردن کسی میدونه منابع دبیری علوم تجربی و از کجا میشه تهیه کرد ؟

1 پاسخ 558 بازدید


شیر آپتامیل برای نوزاد

سلام پسرم ۶ روزشه و فقط شیرخشک آپتامیل میخوره من از استرس اصلا نمیتونم شیر خودمو بهش بدم از ترس اینکه چیزی بخورم و نفخ کنه یا دل درد بگیره دیوونه میشم برا همین فقط بهش شیر آپتامیل میدم فقط سوالم اینه که کسی بوده به بچه ش از اولش فقط شیر خشک بده مشکلی پیش نمیاد براش؟
توروخدا کمکم کنین من از استرس آخرش دیوونه میشم انگار افسردگی گرفتم تا این حد😑😑

30 پاسخ 360 بازدید


برای نخوابیدن نوزاد کسی راه حلی داره کمکم کنه دارم دییونونه میشم

سلام من پسرم دقیقع۸روزی میشه که ساعت خوابش بهم خورده قبلا نهایت ۱۱میخوابید تا صب الان ولی ن هر تیمی بخوابونمش یک تا دوساعت می‌خوابه بعدش بیدار میشه تا۳یا۴صبح اصلا نمی‌خوابه زیر چشاش قرمز میشه خمیازه می‌کشه ولی تا میزارمش رو پا یا توی تابش شروع می‌کنه جیغ زدن اونقدر جیغ میزنه تا کبود میشه.کسی راه حلی داره؟استا مینوفن میدم دوتا دندون بالا رو داره درمیاذه کلیپ میکسور میدم شربت خواب آور هم میدم ولی بیفایدس نمی‌خوابه اصلا

48 پاسخ 944 بازدید


ترشحات بارداری در هفته پنجم یا ششم

سلام خسته نباشید
من سن بارداریم(پنچ هفته و شش روزه)میخواستم بدونم آیا ترشحات نامنظم(یعنی در طول شبانه روز همیشه این ترشح رو ندارم،مثلا در ساعات پایانی شب بیشتر میشه) کرم رنگ عادی است؟خیلی ذهنم رو درگیر کرده

7 پاسخ 619 بازدید


قطره آهن لیپوزوفر نوزاد

سلام خانوم دکتر و دوستان اوما
دختر من به پروتئین گاوی حساسیت داره و من خودم خیلی سرسخت تا بتونم رعایت میکنم .امشب بهش قطره آهن لیپوزوفر دادم بچم خیلی اذیت شد میخواستم ببینم شیر داره که بچم واکنش نشون داد و چه قطره ای جایگزین کنم سیدرال کوچه هم دارم ولی بهش تا حالا ندادم ممنون میشم راهنماییم گنین

27 پاسخ 807 بازدید


پاکسازی وفیشیال صورت در بارداری

سلام خسته نباشید خانم دکتر ودوستای گلم،بنظرتون فیشیال در دوران بارداری ضرر داره؟

7 پاسخ 618 بازدید


عوارض شربت موتیلیوم برای نوزاد

سلام خانم دکتر عزیز و دوستان اوما. شربت موتیلیوم عوارض نداره ؟ کسی تا حالا شربت موتیلیوم داده ب نوزاد ۴ ماهه برا رفلاکس؟ من نکسیوم میدم ولی دخترم همچنان گرفتگی بینی و خس خس خس سینه داره ترش هم میکنه انگار اسید معده میاد بالا جیغ میزنه و گریه میکنه.

12 پاسخ 2,817 بازدید


خوردن قرص جوشان ویتامین سی در شیردهی

سلام خانم دکتر خوردن قرص جوشان ویتامین سی در شیردهی موردی نداره؟

10 پاسخ 264 بازدید


سلام خانم دکترو دوستای عزیز پودر لاغری میتونم تو شیردهی استفاده کنم

پودر لاغری و چربیسوزی جلبک و بلوبری توی شیردهی تاثیر نمیذاره رو شیرم
اشکال داره استفاده کنم
چندماهه استپ وزن گرفتم

25 پاسخ 371 بازدید


بی بی چک هاله دار ۱۴ روز بعد از تزریق hcg

سلام دوستان من این ماه ۱۴ سیکلم یه دونه hcg تزریق کردم یعنی ۲۶ دی الآن امروز ۴ روز مونده به پریودم و ۱۳ یا ۱۴ روز (دقیق نمیدونم از کی باید حساب کنم )از تزریق آمپولم گذشته ظهر یه بی بی زدم درجا هاله انداخت و بعد پر رنگ تر شد بی بی چکم مارکش ویتاساین بود حالا موندم میشه بهش اعتماد کرد یا نه

47 پاسخ 6,159 بازدید