Ooma

نفخ نوزاد ۷ ماهه

سلام پسرم ۶ ماه و ۲۱روزشه شبا خیلی نفخ داره و دلپیچه و هر ساعت یا هر ساعتی دوبار و سه بار پا میشه صبح ک بخواد دفع باد داشته باشه خیلی زور میزنه یه بار پدی لاکت خورد بعد یه دونه رتفلور خیلی خوب براش چکن روده هاش ب شدت صدا میداد
الان میخواستم بدونم میشه دوباره پرو بیوتیک بدم؟

6 پاسخ 301 بازدید


بعداز خوب بودن نتیجه ازمایش گلوکز بازم امکان گرفتن دیابت اواخر بارداری هست؟

من چندوقتی هست میلم به شیرینی خیلی زیاد شده گاهی اوقاتم که سرم گیج میره و چشام سیاهی میره فقط شیرینی حالمو خوب میکنه میترسم نکنه دیابت بگیرم و متوجه نشم خطرناک بشه.

4 پاسخ 337 بازدید


عفونت ادراری نوزاد ۲ ماهه

با سلام خدمت خانم دکتر محترم اوما و دوستان عزیز
پسر من هفته پیش به خاطر عفونت ادراری بیمارستان بستری بود چون باقله ای هست نمیتونست دارو بگیره بستریش کردن بعد که مرخص شد تا دو روز خوب بود از روز سوم که واکسن دو ماهگی زدم بهش بی قرار شد من فکر کردم به خاطر واکسن هست اما بعد سه روز الان هنوز بی قراره امشب که چک کردم سر آلت تناسلیش این مدلی شده آیا عفونت داره هنوز؟؟میشه راهنمایی کنید ممنون میشم

11 پاسخ 438 بازدید


دادن قرص اشتباهی به نوزاد ۴ ماهه

درود اوما جانم من به جای قرص ویتامین دی به پسرم قرص تروئیدم و دادم الان چه کار کنم؟

27 پاسخ 550 بازدید


این ژل شستشو برای واژنه؟

سلام
یکم خارش داشتم دکتر گفته ژل شستشوی ضد قارچ بگیر حالا شوهرمو فرستادم این و دادن ولی رو جلدش چیزی ننوشته

37 پاسخ 829 بازدید


سلام ۱۰ هفته ام خیلی تنهام بیاید گپ بزنیم

ی گروه زدم برای باردارا و اقدامیا توی روبیکا بیاین گپ بزنیم و از تجربیات هم استفاده کنیم
https://rubika.ir/joing/DGIJDFJC0IOAYPFKWBVVAVCJCHZUROBY

13 پاسخ 684 بازدید


کم شدن آب دور جنین

سلام خسته نباشید سونو انجام دادم آب دور جنین به حداقل طبیعی رسیده (۸ شده) دکنرم نیست که برم پیشش آیا خطر ناکه؟چه کاری میتونم انجام بدم؟ لازمه برم زایشگاه؟ چندروزه احساس میکنم بی اختیاری ادرار گرفتم در حد چند قطره می‌تونه به کم شدن آب دور جنین ربط داشته باشه؟

11 پاسخ 495 بازدید


متخصص اطفال در شیراز

سلام مامانای شیرازی میشه یه متخصص اطفال خوب و خوش برخورد که نوبت دهیش هم راحت باشه معرفی کنید بهم

26 پاسخ 1,056 بازدید


خانمی ک اسم پماد میخواستی برا خونریزی و بواسیر

خانمی ک من بهت گفتم عکس میفرستم تاپیک و پیدا نمیکنم

6 پاسخ 559 بازدید


حساسیت به پروتئین گاوی و زخم مقعد نوزاد

سلام دوستان و دکتر جان من دخترم حساسیت به پروتئین گاوی داره و داره شیر خشک نئوکیت میخوره،الان دو هفته است که مقعد و دور مقعدش قرمز شده هر چی میزنم خوب نمیشه کسی همچین تجربه ای داشته ؟چیکار کرده؟

28 پاسخ 1,192 بازدید


میزان شیر خشک کودک یکساله

سلام دکتر عزیز دخترم یکساله شده و شیر خشک می خوره میزان شیر خشک رو در این سن ۶۴۰ تا ۸۰۰ زده و همین مقدار هم می خوره ولی من شنیدم بالای یکسال یک وعده شیر وعده بعدی حذف میشه و غذا جای اون رو می گیره که با این اوصاف میزان شیر خشکش ۴۰۰ سی سی در روز میشه امکان داره راهنمایی بفرمایید؟

15 پاسخ 5,654 بازدید


تغییر مولتی ویتامین برای دوران بارداری

سلام خانم دکتر و دوستان
من ماه پیش مولتی ویتامین رنگ صورتی پررنگ رو میخوردم که روشم نوشته برای دوران بارداری
اما این دفعه که رفتم بخرم بجای قبلی این رنگ بنفش رو داد خود متصدی داروخونه گفت مشکلی نداره میتونید بخورید
حالا احساس میکنم این یکی دوزش بیشتره میترسم بخورم یوقت خطرناک نباشه
قبلی رو روزی یدونه میخوردم
عکسشون رو میزارم.
ممنون میشم راهنمایی کنید

28 پاسخ 382 بازدید


درمان تیرکشیدن شکم وسوزن واژن ؟

سلام من ۱۲ هفته هستم

19 پاسخ 415 بازدید


خارش واژن و افسردگی بعد زایمان

سلام ب دکتر اومای عزیز و مامانای عزیز
چندتا سوال داشتم از اومای عزیز
چند روزیه واژنم خارش گرفته نوزاد شیر میدم چ دارویی میتونم استفاده کنم ؟
خواب نوزاد ۵ ماه چقد در طول شبانه روز هستش؟
افسردگی بعد از زایمان چقد زمان میبره ک دوره ش تموم بشه؟
اگ مژه تو چشم نوزاد بره چطوری میشه بیرون اورد مژه رو؟
نوزاد پسر رو در طول شبانه روز چندساعت باید بدون پوشک گذاشت؟
ممنونم اگ جواب سوالامو بدین 🌹

6 پاسخ 401 بازدید


پودر گین آپ یا قرصش

سلام خانوما خوبین برا چاقی پودر گین آپ بهتره یا قرصش کسی استفاده کرده تاثیر دارع یا نه؟؟

27 پاسخ 459 بازدید


سلام خانم دکتر عزیز و مامانای گل یه چندتا سوال دارم .

اول ..پسرم ۱۲ بهمن ۲ سالش شد و آیا نیاز قطره اد و اهن بهش بدم .
دوم..سه روز پیش سرما خورد بعد بردمش دکتر گفت گوشش التهاب داره ..دارو داد آموسی کلاو ..و ستریزن و پروفن داد ..نوشته بود هر ۵ سی سی آموسی کلاو ..با قاشق مرباخوری بهش میدم چنندتا قاشق بدم

20 پاسخ 330 بازدید


سلام خانم دکتر عزیز دخترم یهو تب کرد

ساعتای ۳ بود بیدار شد تا بغلش کردم داغ داغ بود تبسنج گذاشتم ۳۸.۴ بود استا دادم و پاشویه کردم اومد پایین تا ۳۷.۱
الان دوباره یهو داغ شد تبسنج گذاشتم ۳۸.۳ بود هم زیربغل هم کشاله ران ولی دست و پاش یخ یخه
سرش داغ ک لپاش گل انداختن
چرا اینطور شده؟
از دندونه یا خدای نکرده عفونت؟ هیچ علامت سرماخوردگی نداره

35 پاسخ 448 بازدید


تفسیر ازمایش غربالگری اول

سلام میشه لطفا جواب ازمایش منو یکی تفسیر کنه استرس دارم هرچی هم سرچ کردم چیزی پیدا نکردم

12 پاسخ 289 بازدید


مامانادخترم تب داره هیچ مشکل دیگه ای هم نداره دندون نیشش داره در میاد

یعنی امکان داره تب به خاطر دندون باشه یا نه هیچ علاعم دیگه ای نداره

15 پاسخ 339 بازدید


رژیم حساسیت به پروتئین گاوی🥴🤕

سلام دوستان..
دختر من حساسیت داره شیر خودمو میخوره تا کی باید رژیم رو رعایت کنم؟
اینکه میگن کم کم شروع کن ک بدنش در مقابل حساسیت مقاوم بشه چقدر درسته؟

44 پاسخ 453 بازدید