نفخ نوزاد ۷ ماهه
سلام پسرم ۶ ماه و ۲۱روزشه شبا خیلی نفخ داره و دلپیچه و هر ساعت یا هر ساعتی دوبار و سه بار پا میشه صبح ک بخواد دفع باد داشته باشه خیلی زور میزنه یه بار پدی لاکت خورد بعد یه دونه رتفلور خیلی خوب براش چکن روده هاش ب شدت صدا میداد
الان میخواستم بدونم میشه دوباره پرو بیوتیک بدم؟
بعداز خوب بودن نتیجه ازمایش گلوکز بازم امکان گرفتن دیابت اواخر بارداری هست؟
من چندوقتی هست میلم به شیرینی خیلی زیاد شده گاهی اوقاتم که سرم گیج میره و چشام سیاهی میره فقط شیرینی حالمو خوب میکنه میترسم نکنه دیابت بگیرم و متوجه نشم خطرناک بشه.
عفونت ادراری نوزاد ۲ ماهه
با سلام خدمت خانم دکتر محترم اوما و دوستان عزیز
پسر من هفته پیش به خاطر عفونت ادراری بیمارستان بستری بود چون باقله ای هست نمیتونست دارو بگیره بستریش کردن بعد که مرخص شد تا دو روز خوب بود از روز سوم که واکسن دو ماهگی زدم بهش بی قرار شد من فکر کردم به خاطر واکسن هست اما بعد سه روز الان هنوز بی قراره امشب که چک کردم سر آلت تناسلیش این مدلی شده آیا عفونت داره هنوز؟؟میشه راهنمایی کنید ممنون میشم
دادن قرص اشتباهی به نوزاد ۴ ماهه
درود اوما جانم من به جای قرص ویتامین دی به پسرم قرص تروئیدم و دادم الان چه کار کنم؟
این ژل شستشو برای واژنه؟
سلام
یکم خارش داشتم دکتر گفته ژل شستشوی ضد قارچ بگیر حالا شوهرمو فرستادم این و دادن ولی رو جلدش چیزی ننوشته
سلام ۱۰ هفته ام خیلی تنهام بیاید گپ بزنیم
ی گروه زدم برای باردارا و اقدامیا توی روبیکا بیاین گپ بزنیم و از تجربیات هم استفاده کنیم
https://rubika.ir/joing/DGIJDFJC0IOAYPFKWBVVAVCJCHZUROBY
کم شدن آب دور جنین
سلام خسته نباشید سونو انجام دادم آب دور جنین به حداقل طبیعی رسیده (۸ شده) دکنرم نیست که برم پیشش آیا خطر ناکه؟چه کاری میتونم انجام بدم؟ لازمه برم زایشگاه؟ چندروزه احساس میکنم بی اختیاری ادرار گرفتم در حد چند قطره میتونه به کم شدن آب دور جنین ربط داشته باشه؟
متخصص اطفال در شیراز
سلام مامانای شیرازی میشه یه متخصص اطفال خوب و خوش برخورد که نوبت دهیش هم راحت باشه معرفی کنید بهم
خانمی ک اسم پماد میخواستی برا خونریزی و بواسیر
خانمی ک من بهت گفتم عکس میفرستم تاپیک و پیدا نمیکنم
حساسیت به پروتئین گاوی و زخم مقعد نوزاد
سلام دوستان و دکتر جان من دخترم حساسیت به پروتئین گاوی داره و داره شیر خشک نئوکیت میخوره،الان دو هفته است که مقعد و دور مقعدش قرمز شده هر چی میزنم خوب نمیشه کسی همچین تجربه ای داشته ؟چیکار کرده؟
میزان شیر خشک کودک یکساله
سلام دکتر عزیز دخترم یکساله شده و شیر خشک می خوره میزان شیر خشک رو در این سن ۶۴۰ تا ۸۰۰ زده و همین مقدار هم می خوره ولی من شنیدم بالای یکسال یک وعده شیر وعده بعدی حذف میشه و غذا جای اون رو می گیره که با این اوصاف میزان شیر خشکش ۴۰۰ سی سی در روز میشه امکان داره راهنمایی بفرمایید؟
تغییر مولتی ویتامین برای دوران بارداری
سلام خانم دکتر و دوستان
من ماه پیش مولتی ویتامین رنگ صورتی پررنگ رو میخوردم که روشم نوشته برای دوران بارداری
اما این دفعه که رفتم بخرم بجای قبلی این رنگ بنفش رو داد خود متصدی داروخونه گفت مشکلی نداره میتونید بخورید
حالا احساس میکنم این یکی دوزش بیشتره میترسم بخورم یوقت خطرناک نباشه
قبلی رو روزی یدونه میخوردم
عکسشون رو میزارم.
ممنون میشم راهنمایی کنید
درمان تیرکشیدن شکم وسوزن واژن ؟
سلام من ۱۲ هفته هستم
خارش واژن و افسردگی بعد زایمان
سلام ب دکتر اومای عزیز و مامانای عزیز
چندتا سوال داشتم از اومای عزیز
چند روزیه واژنم خارش گرفته نوزاد شیر میدم چ دارویی میتونم استفاده کنم ؟
خواب نوزاد ۵ ماه چقد در طول شبانه روز هستش؟
افسردگی بعد از زایمان چقد زمان میبره ک دوره ش تموم بشه؟
اگ مژه تو چشم نوزاد بره چطوری میشه بیرون اورد مژه رو؟
نوزاد پسر رو در طول شبانه روز چندساعت باید بدون پوشک گذاشت؟
ممنونم اگ جواب سوالامو بدین 🌹
پودر گین آپ یا قرصش
سلام خانوما خوبین برا چاقی پودر گین آپ بهتره یا قرصش کسی استفاده کرده تاثیر دارع یا نه؟؟
سلام خانم دکتر عزیز و مامانای گل یه چندتا سوال دارم .
اول ..پسرم ۱۲ بهمن ۲ سالش شد و آیا نیاز قطره اد و اهن بهش بدم .
دوم..سه روز پیش سرما خورد بعد بردمش دکتر گفت گوشش التهاب داره ..دارو داد آموسی کلاو ..و ستریزن و پروفن داد ..نوشته بود هر ۵ سی سی آموسی کلاو ..با قاشق مرباخوری بهش میدم چنندتا قاشق بدم
سلام خانم دکتر عزیز دخترم یهو تب کرد
ساعتای ۳ بود بیدار شد تا بغلش کردم داغ داغ بود تبسنج گذاشتم ۳۸.۴ بود استا دادم و پاشویه کردم اومد پایین تا ۳۷.۱
الان دوباره یهو داغ شد تبسنج گذاشتم ۳۸.۳ بود هم زیربغل هم کشاله ران ولی دست و پاش یخ یخه
سرش داغ ک لپاش گل انداختن
چرا اینطور شده؟
از دندونه یا خدای نکرده عفونت؟ هیچ علامت سرماخوردگی نداره
تفسیر ازمایش غربالگری اول
سلام میشه لطفا جواب ازمایش منو یکی تفسیر کنه استرس دارم هرچی هم سرچ کردم چیزی پیدا نکردم
مامانادخترم تب داره هیچ مشکل دیگه ای هم نداره دندون نیشش داره در میاد
یعنی امکان داره تب به خاطر دندون باشه یا نه هیچ علاعم دیگه ای نداره
رژیم حساسیت به پروتئین گاوی🥴🤕
سلام دوستان..
دختر من حساسیت داره شیر خودمو میخوره تا کی باید رژیم رو رعایت کنم؟
اینکه میگن کم کم شروع کن ک بدنش در مقابل حساسیت مقاوم بشه چقدر درسته؟




