حساسیت به پروتئین گاوی و تشخیص اشتباه دکتر
سلام دوستان من تقریبا ده روز پیش رفتم دکتر چون بچم بالا میاورد دکتر گف بچت رفلاکس شدید داره و امپرازول اس با رتفلور ک بهش میدادم دیدم بالا اوردنش بهتر نشده امروز بردمش پیش دکتر سیاری ک خیلی حرفه ای و با تجربه س و قدیمیه
گف چون دست و پاش سرده و سرش داغه و خس خس داره سینه شو ....این رفلاکس نداره و حساسیت ب پروتئین گاوی داره و دارو نداد گف داروهای قبلیشم قطع کن و گف چون شیرت خوبه شیر خشکم لازم نیس
فقط پدی لاکت داد و ی اسپری واسه دماغش
حالا میخام بدونم چیا میتونم بخورم دکتر گف کنجد و لبنیات و گوشت گاو نخور
الانم واسه کولیکش حبوبات و هندونه و خیار و سبزیجاتو تخم مرغ و... نمیخورم
چ غذاهایی واقعا تنوع غذاییم خیلی کم شده میترسم ضعیف شم
مسافرت در ۳۸ هفته
سلام پزشک عزیز و دوستان
من ۱۱ اسفند ازمون دارم اصفهان(خودم بابلسرم یازده ساعت راهه)
الان۳۴هفتم میخام برم تا یازدهم باشم ازمونمو بدم و برگردم اون زمان من۳۸هفتمه خیلی خطرناکه این راهو بخام برگردم؟؟؟ممکنه توراه بزام؟با قرص و شیاف نمیشه نگهش داشت؟شکم دومم و زایمانمو زده یک فروردین برحسب۴۰هفته البته..
تفسیر آزمایش کودک دوساله
سلام دکتر عزیزم این آزمایش پسرمه ممنون میشم تفسیرش کنید بعد دکتر جان پسرم خیلی کم میخوابه دلیلش چیه
تبخال دهانی و HPV بهم ارتباط دارند؟
خانم دکتر تقریبا از پارسال ک سر یه موضوعی بهم استرس شدید وارد شد و تبخال زدم (لب ام)بعدش دو سه بار دیگ هم زدم مثلن بعد( کار دندانپزشکی که فکم کوچیکه دکتر مجبور هی دهانمو فشار بده تا باز بشه )بعد کارش تبخال زدم
اینا علائمی هست ک آیا من HPV داشته باشم یا بصورت نهفته باشه
لازم آزمایش بدم .چطوریه
حساسیت نوزاد جوش و ترک
سلام خانم دکتر و دوستان اومایهای عزیز پسر من از اوایل تولد صورتش جوش میزد الان بازوها و پاهاش خیلی ریخته بیرون دکتر بردم گفت شاید گرمی زیاد میخوری کمتر بخور که من کلا گرمی نخوردم و همچنان جوشها هستن
علائم هایپرشدن بعدازچندروز ممکنه ظاهربشن؟
سلام دکترجان،صبحتون بخیر
من دیروز تخمک کشی شدم،استرس هایپرشدن دارم،میخواستم بگم علائمش ممکنه ازکی شروع بشه حتی؟
الان حالم خوبم فقط یکم شکمم و عضلات دورگردنم درد داره
کلا چیکارکنم ک خدایی نکرده هایپرنشم؟
قطع شیر شب چطوری
سلام پزشک محترم و دوستان عزیز
یه راهکار خوب میخام برای اینکه پسرم که هشت ماهشه شب ها مدام بیدارم نکنه برای شیر
پسرم با اینکه شام مفصل خوب میدم ولی بازم هر دو سه ساعت بیدارم میکنه و شیر میخاد
فقط هم شیر خودم میخوره
تفسیر سونوی آنومالی سه ماهه دوم
سلام دکتر و دوستان
ممنون میشم ببینید سونوم مشکلی داره با نه
کرم واژینال در بارداری
سلام خانم دکتر مهربون و مامانای عزیز دکتر بهم کرم واژینال داده اینو چند روز باید استفاده کنم حتما باید دراز بکشم یا ایستاده هم میتونم استفاده کنم اینو استفاده میکنم میتونم ازمایش ادرار بدم یا تو جوابش مشکلی پیش میاد
سردرد و سرگیجه خیلی شدید
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر
من تقریبا بعد از ۲ماه و نیم حال بدی که کشیدم ۱هفته بود که خیلی بهتر بودم .. تا دیشب که نصف شب سرگیجه خیلی بدی تو خواب گرفتم و زمانی که پهلو به پهلو میشدم متوجه سرگیجه میشدم تو خواب .. خیلی شدیده .. هنوز هم دارم .. و معدم هم خالیه خالیه حتی آب هم نخوردم و فقط آب با یه مایع زرد رنگ بالا میارم
خیلی حالم بده خیلی .. یعنی چیزی شده که اینطوری شدم یهوو؟؟
تفسیر سونوگرافی هفته 38بارداری
سلام.وقتتون بخیر خانوم دکتر. ببخشید با توجه به درصدهایی که تو سونوی من هس یعنی جنین مشکل داره؟ میشه لطفاً راهنمایی کنید خیلی خیلی نگرانم
اسپری بینی دکوفن در ازمایش غربالگری
سلام من میخوام ازمایش غربالگری بدم اما حواسم نبود اسپری بینی زدم این تاثیری روی جواب ازمایش داره؟
قبلا ازمایش غربالگری دادم nt عددش ۲ بود الان دوباره مخوام بدم
خونریزی کم بعد از رابطه
سلام خانم دکتر عزیز و دوستان اوما ۵ هفته بودم رفتم دکتر زنان گفتن ساک بارداری تشکیل شده و همه چی خوبه و ۲۴ این ماه برم برای ضربان قلب دیشب بعد از رابطه رفتم دستشویی چیزی ندیدم امروز صبح رفتم یه ذره خون ازم اومد امروز ۶ هفته و ۲ روزمه چکار کنم ممنون
پماد کلوتریمازول ۲درصد و پماد کلوتریمازول ۱ درصد
سلام خانم دکتر و دوستان ...من هشت بهمن ب دکتر زنان مراجعه کردم ک گفتن یکم عفونت دارم و برام آزیترومایسین ۲۵۰ ک شب اول دوتا بقیه هر شب یدونه ،فلوکونازول۱۵۰ هم هر سه روز یدونه و پماد کلوتریمازول دادن
ک داروخونه دوتا پماد داد یکی دو درصد یکی یک درصد من نهم پریود شدم برا همین داروهارو از امروز شروع کردم مصرف کنم الان من کدوم پمادو استفاده کنم یک درصد یا دو درصد دکترم تو ی شهر دیگس و با تماس هم خیلی خیلی دیر میشه چون شلوغه،من نسخه پزشکو بررسی کردم نوشتن کلوتریمازول هر شب دیگ چیزی درمورد درصد نتونستم پیدا کنم من اول فکر میکردم دو درصد برا روزاس و یک درصد برا شبا ،خانم دکتر چیکار کنم من ممنون میشم از پاسخ گویی شما
سلام پسرم اصلا میل به شیرنداره
سلام پسره من الان پنج ماه و سه روزشه خیلی بی اشتها هست اصلا برای شیر گریه نمیکنه پنج ساعتی یه درجه اونم به زور میخوره شبا که خوابه اصلا نمیخوره اونقد کم اشتها شده که ادرارش خیلی کم شده حتی شربت نئوزینک هم میدم بهش هرروز داره بدتر از دیروز میشه از دکتر میخوام راهنماییم کنه البته پسرم رفلاکس هم داره ممنون میشم بگین چیکار کنم
گوش درد نوزاد ۶ ماهه😭
سلام روزتون بخیر دخترم ۳ روز از ۷ ماهش میگذره چند روزیه که خیلی بد میخوابه شبا با جیغ از خواب بیدار میشه دیشب متوجه شدم گوشاش درد میکنه اصلا نمیزاره به گوشاش دست بزنم خودش مدام با دست گوشاشو میکشه.دیشب بردمش درمانگاه فقط بهش استامینوفن و قطره بتامتازون داد از دیشب براش استفاده کردم ولی هییچ تغییری نکرده.چکار کنم که یه کم اروم شه طفلی دیشب ساعت ۲ بیدار شد کلی گریه کرد قلبم داره کنده میشه واسش.نمیدونم چکار کنم براش.اگه راهی برا تسکین دردش هست لطفا راهنماییم کنید
تفسیر جواب ازمایش پاتولوژی جنین
سلام وقت بخیر جنین ۹ هفته ای داشتم که قلبش تشکیل شده بود اماایست قلبی کرد. لطفا جواب ازمایش روتفسیر کنیدوبگین یعنی چی دقیق. ممنون ازلطفتون🌹
تغییر شیرخشک و ارتباطش با دفع+عکس مدفوع(هشدار)
سلام وقت بخیر.. شیر خشک دخترم رو از نان به آپتامیل تغییر دادم. مدفوعش شل شد خیلی. تعداد دفعش در طول روز هم زیاد شد هم حجمش زیاد شده قبل از آپتامیل یبار بود الان چهار پنج باره در طول روز... روزی حداکثر نود تا شصت سی سی شیر خشک میخوره در کنار شیر خودم.. رنگ مدفوعش هم سبز شده... عادیه این اتفاقات؟ اینم بگم عفونت ادراری داره و براش شربت سفکسیم تجویز شده. ولی قبل استفاده از دارو هم اینجوری بود. نظرتون چیه. ایا ادامه بدم این شیرخشک رو یا خیر. وزن دخترم کمه. دکتر هم نئوزینک تجویز کرده ،عفونتم داره. میترسم با این همه دفع لاغرتر هم بشه.
قبلا پست گذاشتم راجب تغذیه و اینکه شیر خشک نان رو به زور میخوره واسه همین توصیه شد که آپتامیل یا گیگوز بدم
تب نوزاد نه ماهه
ببخشید درجه تب تا چه حد بالا بره، باید قطره استامینوفن به بچه بدم.؟ و چقدر؟ ممنون
تو ۲۸ هفته سونو لازمه برم یا ن؟
سلام وقتتون بخیر من ۲۸ هفته ۴ روزه امه خداروشکر هم تکونای بچه همه هم اینکه مشکلی از لحاظ لکه بینی و اینا ندارم ۲۶ هفته یه یه سونو انجام دادم که حس میکردم تکوناش ضعیفه که خداروشکر همه چی خوب بود وزنشم ۹۲۰ گرم بود خواستم بدونم الان لازمه برم دکتر یا بزارم ۳۲ هفتگی ؟؟؟؟




