سلام عیدتون مبارک دخترم خیلی کم وزن گرفته دیروز پا گذاشت تو چهارماهگی
وزن تولدش 2700
قد50
15روزگی وزنش رسید به 3300
37روزگی شد4
یک هفته پیش بردمش بهداشت گفت کمبود وزن داره قدشم رشد نکرده
وزنش4200بود
قدش54 بهم گفت قطرهA+Dبهش نده مولتی بده
مادرشوهرم از دنیا رفت اومدیم روستا دیگه عید شد و تعطیلی
چه مولتی بگیرم یا چه شیرخشکی بهش بدم
البته فقط شیرخشکیه
نان یک اوپتی پور بالا میاورد گیگوز دادم خوب بود بالا نمیاورد وزن نگرفت
بیومیلar دادم یبوست شدید شد
پرسش (1402/01/05):
کم وزن بودن دخترم
700
32
1402/01/05
سوال کننده
0
1402/01/05
Parisa. h
دکتر به پسر من به خاطر کمبود وزن مولتی زیتو کید داد اشتهاآور بود
البته ی دوره باید بدی بعدش من پدیا بست گرفتم خوب بود شیرخشکشم آپتامیله
البته ی دوره باید بدی بعدش من پدیا بست گرفتم خوب بود شیرخشکشم آپتامیله
0
1402/01/05
Parisa. h
ولی بهترین کار بردن پیش پزشکه
0
1402/01/05
nafas gare
سلام گلم
اگه رفلاکس نداره و مشکلی نداره بیومیل پلاس خیلی خوب وزن میده اونو امتحان کن
اگه رفلاکس نداره و مشکلی نداره بیومیل پلاس خیلی خوب وزن میده اونو امتحان کن
0
1402/01/05
مهشید میلانی
قطره مولتی ویتامین ویواکیدز هر روز ،روزی 1 سی سی
اگه نبود قطره مولتی ویتامین پدیا بست
اگه نبود قطره مولتی ویتامین پدیا بست
0
1402/01/05
سوال کننده
چند دوره دادی بهش وزن خوب میگرفت من افسردگی گرفتم دخترم تو یک ماهه مونده
0
1402/01/05
سوال کننده
رفلاکس داره یبوست میگیره همش دلدرده
0
1402/01/05
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
عید و سال نو شما هم مبارک 💖
چرا آپتامیل ar دادید؟ مگر دلبندتان رفلاکس دارد؟ اگر رفلاکس دارد چه درمانی انجام میشود؟ عکس نمودار رشدی او را ارسال کنید تا ببینم
عید و سال نو شما هم مبارک 💖
چرا آپتامیل ar دادید؟ مگر دلبندتان رفلاکس دارد؟ اگر رفلاکس دارد چه درمانی انجام میشود؟ عکس نمودار رشدی او را ارسال کنید تا ببینم
0
1402/01/06
سوال کننده
فقط شربت اهورا نی نی هرهشت ساعت هفت قطره بهش دادم
0
1402/01/06
سوال کننده
شیرخشک بیومیلarدادم
0
1402/01/06
سوال کننده
نان یک اوپتی پور دادم یک بسته ولی بالا نیاورده جیش و پی پی اش خوب بوده ا
0
1402/01/06
سوال کننده
امروز بردم خونه بهداشت چهارصد گرم بیشتر کرده بود قدش59بود گفتن یک کیلو کم داره هنوز
0
1402/01/06
سوال کننده
الان خدارشکر رفلاکس ندارد چون بالا نمیاره ولی خیلی کم شیر میخوره
0
1402/01/06
پزشک اوما
عزیزم الان با کدام شیرخشک سازگاری دارد چون یک جا گفتید با نان بالا آورده الان گفتید نیاورده
0
1402/01/06
سوال کننده
تازه ب دنیا اومده بود خیلی بالا میاورد یک هفته پیش دادم بهش شکرخدا بالا نمیاورد ولی شهرما گیر نمیاد نان یک بنظرتون چه شیرخشکی جایگزین کنم و چه مولتی ویتامین
قطره آ+د
ادامه بدم یا قطع کنم
قطره آ+د
ادامه بدم یا قطع کنم
0
1402/01/07
پزشک اوما
عزیزم آد و مولتی ویتامین نباید همزمان داده شوند فقط یکی از آن ها را باید بدهید که باتوجه به شرایط دلبندتان قطعا انتخاب مولتی ویتامین هست قطع هم نکنید جانم باید تا دو سالگی مکمل ها منظم داده شوند. برای مولتی ویتامین میتوانید پدیابست را امتحان کنید. گزینه خوبی است.
اما در مورد شیرخشک من بک سوال دیگر هم دارم چرا شیرخشک ar دادید؟ تا به حال تشخیص رفلاکس برای دلبندتان مطرح شده؟
اما در مورد شیرخشک من بک سوال دیگر هم دارم چرا شیرخشک ar دادید؟ تا به حال تشخیص رفلاکس برای دلبندتان مطرح شده؟
0
1402/01/07
سوال کننده
بله مطرح شده ولی الان خدارشکر بهتره
0
1402/01/07
سوال کننده
قطره آ د را قطع کنم دیگه بهش ندم همون مولتی کافیه
0
1402/01/07
پزشک اوما
عزیزم یعنی تا الان هم مولتی ویتامین هم آد میدادید؟
0
1402/01/07
سوال کننده
ن فقط دو روز بهش دادم
0
1402/01/07
پزشک اوما
بعد این فقط مولتی ویتامین مجزا بدهید ، بابت شیرخشک هم بنظر اگر انواع دارای پسوند ar بدهید بهتر است
0
1402/01/07
سوال کننده
باشه ممنون بنظرتون کدوم وزن گیری خوبی داره دخترم وزن نمیگیره
0
1402/01/07
پزشک اوما
عزیزم عکس نمودار رشدی دلبندتان را ارسال کنید تا ببینم
0
1402/01/07
سوال کننده

0
1402/01/07
سوال کننده

0
1402/01/07
سوال کننده
بفرماید خانم دکتر
0
1402/01/08
پزشک اوما
عزیزم دلبندتان بابت رفلاکس دارو نمیگیرد؟
0
1402/01/08
سوال کننده
فقط شربت اهورا نی نی هرهشت ساعت هفت قطره
0
1402/01/08
پزشک اوما
عزیزم توصیه میکنم به متخصص گوارش اطفال مراجعه کنید وقتی شک به رفلاکس وجود دارد و. روند وزن گیری خوب نیست باید درمان رفلاکس آغاز گردد، مولتی ویتامین هم پدیابست بدهید
1
1402/01/09
سوال کننده
باشه چشم
0
1402/01/09
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا جانم و خواهش میکنم 💜💜
0
1402/01/09
پزشک اوما
stk: |~|11|~|108_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




