سلام حدود چهل روز پیش بردم قدوزن
وزنش یه کم اضاف شده ولی قدش رشد نکرده خیلی نگرانم
فقط شیرخشک میخوره
مولتی ویتامین پدیابست دادم بهش
شیرخشک بیومیل پلاس
وزن الانش پنج کیلو100گرم هست
قدش 59
پرسش (1402/02/28):
قدو وزن نوزاد پنج ماهه
989
109
1402/02/28
سوال کننده
0
1402/02/28
سوال کننده
خواب راحتی خدارشکر داره
0
1402/02/28
سوال کننده
نمیدونم مشکلش چیه قد و وزنش کمه
0
1402/02/28
سوال کننده

0
1402/02/28
سوال کننده

0
1402/02/28
Hana Hana
وزن و قد تولدش چقد بوده؟
0
1402/02/28
سوال کننده
قد50
وزن2700
وزن2700
0
1402/02/28
سوال کننده
الانم میخام کمکی براش شروع کنم
0
1402/02/28
سوال کننده
قطره ها بهداشت میخام بدم مامانم میگه ما ب بچهامون قطرها بهداشت میدادیم خیلی بهتر بود از این خارجیا
1
1402/02/28
Hana Hana
قد اگه یک ماه رشد نداشته باشه جای نگرانی نداره
یکی از مادرا اینجا گفته قد ماه به ماه اندازه نگیرید
یکی از مادرا اینجا گفته قد ماه به ماه اندازه نگیرید
0
1402/02/28
Hana Hana
خداروشکر نسبت به تولدش رشدش خوبه
0
1402/02/28
Hana Hana
پسر منم ۲۷۰۰ بود تولد
0
1402/02/28
Hana Hana
دکتر بش گفته
0
1402/02/28
Hana Hana
پسرم نه ماهگی ۹۳۰۰ الان ۹۸۰۰
پنج ماه ۵۰۰ گرم اضافه کرده بیشتر بخاطر دندوناش
انرژیتو بذار برا موقع دندون 😊
پنج ماه ۵۰۰ گرم اضافه کرده بیشتر بخاطر دندوناش
انرژیتو بذار برا موقع دندون 😊
0
1402/02/28
سوال کننده
یعنی رشدش خوبه
0
1402/02/28
سوال کننده
اخه منو عمه م تو یه روز زایدیم پسر اون الان هشت و خوردی هست وزن تولد 2400بود از وزن تولد دخترم کمتربود ماشاءالله الان پسر اونو ببینی و دختر منو زمین تا اسمان فرق دارن
0
1402/02/28
سوال کننده
من بیشتر نگران قدش هستم
0
1402/02/28
سوال کننده
قد خودم164هست شوهرم181هست متوسط هستیم
0
1402/02/28
❤️panah❤Rasta❤ 😍
ی چیز بکم اولا بچه ها باهم مقایسه نکن بعدشم کلا پسرا خوش غذاترن ،من دخترم ۶ ماه از بچه برادر شوهرم که پسزه کوچیکتره ولی ماشالا اون از اول خیلی خوب غذا و شیر میخورد مثلا من یادمه اون ۷،۸ ماهکی راحت ۱۱ کیلو بود ولی دختر من فکر کنم ۹ کیلو بود شایدم کمی کمتر، کلا دخترا ریز نقش ترن و ظریف تر کلا اندام دخترا اینطور، من خودم دخترم غذاشو به انداره بخوره اصلا برام مهم نیست تپل شه الانم وزن قد وزن دخترم نرماله ،برای همین نباید مقایسه کنی، قد هم هرماه اضافه نمیشه اصولا ،هرچند ماه اکه دیدی خوب رشد نداشت نگران باش،از طرفی شما و شوهرت قدتون کوتاه نیست احیانا؟؟
0
1402/02/28
❤️panah❤Rasta❤ 😍
پس نگران نباش ی دفعه رشد میکنه هردوتون قدتون عالیه،من خودم ۱۶۰ شوهرم ۱۹۰،دخترم هم تقریبا خوبه قدش،الیته مثلا پیش اومده دوماه قد نکشه ،ی ماه چند سانت رشد کنه
0
1402/02/28
سوال کننده
قد شوهرم181هست خودم164متوسط هستیم
0
1402/02/28
❤️panah❤Rasta❤ 😍
آره دیدم نگران نباش درست میشه
0
1402/02/28
سوال کننده
وای خدا خیرت بده من نگران رشد نکردن قدش بودم اخه فکر میکردم مثل وزن بالا رشد کنه
0
1402/02/28
❤️panah❤Rasta❤ 😍
نه عزیزم اینطور نیست
0
1402/02/28
سوال کننده
میگن شیرخشک اپتامیلpdfبدم روش نوشته واسه نوزادان نارس
0
1402/02/28
سوال کننده
من شیرخشک بیومیل پلاس میدم روش نوشته پیشگیری از چاقی
0
1402/02/28
❤️panah❤Rasta❤ 😍
نوزاد نارس که ی محدوده وزن رسید دیگه اینو نمیدن
0
1402/02/28
❤️panah❤Rasta❤ 😍
من جاریم فکر کنم بیومیل میده ولی نمیدونم بیومیل پلاسه یا نه،ولی ماشالا وزن دهی عالی داره بچه دوستمم میخوره خیلی وزنش خوبه
0
1402/02/28
Hana Hana
سودی جون البته الان برای من برعکس پسر من با دختر دوستم ۴ هفته تفاوت دارن ماشالله دختر اون الان ۱۲ پسر من ۹۸۰۰
البته وزن تولدش ۳۸۰۰ پسر من ۲۷۰۰ کلا ب ژنتیکه منم تپل نیستم
بقول شما مقایسه نباید کرد
گرچه میدونم الان برای دندوناشه
البته وزن تولدش ۳۸۰۰ پسر من ۲۷۰۰ کلا ب ژنتیکه منم تپل نیستم
بقول شما مقایسه نباید کرد
گرچه میدونم الان برای دندوناشه
0
1402/02/28
حیدر کوچلو 😊😊
ببخش میتونم اینجا سوال بپرسم ازتون
0
1402/02/28
سوال کننده
منم بیومیل خالی بدم بهتره
0
1402/02/28
حیدر کوچلو 😊😊
پسرم از صبح تا حالا خیلی دفع داشته اولین باره یعنی اسهاله
0
1402/02/28
حیدر کوچلو 😊😊
چکار کنم چی بهش بدم
0
1402/02/28
Hana Hana
من اپتامیل میدم روزی یک وعده
0
1402/02/28
سوال کننده
وزن دهی چطوره
0
1402/02/28
سوال کننده
سلام گلم دخترم اسهال بود بهش شاسه دادم تو یه روز خوب شد
0
1402/02/28
حیدر کوچلو 😊😊
شاسه که واسه رفلاکس میدن
0
1402/02/28
Hana Hana
من از ۵ ماهگی شروع کردم ولی راستش فرقی نکرده
در صورتی دوستمم همینو میده روزی یه وعده
در صورتی دوستمم همینو میده روزی یه وعده
0
1402/02/28
حیدر کوچلو 😊😊
قطره چیزی نیست واسش بیارم اینجوری علاک میشه همش دفع داره
0
1402/02/28
Hana Hana
بنظرم ببر دکتر شاید خدایی نکرده عفونتی چیزی باشه
0
1402/02/28
حیدر کوچلو 😊😊
وااای یعنی ممکنه از عفونت باشه😟
0
1402/02/28
سوال کننده
دکتر بهش داد گلم نمیدونم مال رفلاکسه یا نه من دادم همون روز خوب شد
0
1402/02/28
حیدر کوچلو 😊😊
باید برم واسش بگیرم
0
1402/02/28
❤️panah❤Rasta❤ 😍
🤣🤣🤣😁😁شانس ماست ولی در کل پسرا خوش غذاترن تا دخترا ولی بازم خیلی به خود بچه و ژنتیک ربط داره،خوب وزن تولد خیلی ملاکه ،دختر من و پسر جاریم هر دوسه کیلو بدنیا اومدن،۳۸۰۰ باید ۱ سالکی ۱۱۴۰۰ بشه و الان ۱۴ ماهه ۱۲ کیلو نرماله براش،برای پسر شما ماشالا نمودار وزن گیری بهتره یکسالگی بابد ۸۱۰۰ میشد آلانم ۸۵۰۰ باشه عالیه بر طبق تولد ماشالا ۹۸۰۰ که خیلی خوبه
0
1402/02/28
سوال کننده

0
1402/02/28
❤️panah❤Rasta❤ 😍
نمیدنم والا اول برو داروخونه روش بخون ببین اونم نوشته پیشگیری از چاقی یا نه خخخ
0
1402/02/28
سوال کننده

این بودن عزیز
0
1402/02/28
حیدر کوچلو 😊😊
مرسی عزیزم چقدر بهش دادی
0
1402/02/28
حیدر کوچلو 😊😊
بخدا یک هفته نشده بردم دکتر الان اسهال شد
0
1402/02/28
❤️panah❤Rasta❤ 😍
شیر خودت میخوره در کنارش شیرخشک میدی؟؟ من دخترم کلا شیرخشکیه
0
1402/02/28
سوال کننده
روش نوشته تو یه لیوان ریختم یکیو فکر کنم تو چهار لیوان
0
1402/02/28
سوال کننده
دختر منم شیرخشکیه
0
1402/02/28
حیدر کوچلو 😊😊
مرسی عزیزم
0
1402/02/28
حیدر کوچلو 😊😊
ببخش گلم اینقدر میپرسم از این ساشه بنفشه هم میزاری یا فقط ابیه
0
1402/02/28
❤️panah❤Rasta❤ 😍
تا ۶ماهکی هر دوشیر مبخورد بعد ۶ ماهگی هم شیرم کم بود هم کلا بد میگرفت فقط تو خواب میخورد دیگه خشک شد، دخترم حساسیت داره خیلی رژیم بودم شیرم کم شد خیلی
0
1402/02/28
سوال کننده
بنفشه تو یک لیوان من ریختم بزرگه چهار لیوان
0
1402/02/28
Hana Hana
اره 😊😊😊البته من قدم ۱۶۷
کمبود وزن تولد پسرم بخاطر میوم بود
۱۳ سانت میوم داشتم دیگه جا برای رشد نداشت😁
کمبود وزن تولد پسرم بخاطر میوم بود
۱۳ سانت میوم داشتم دیگه جا برای رشد نداشت😁
0
1402/02/28
سوال کننده

0
1402/02/28
سوال کننده
من بارداری خیلی سختی داشتم
0
1402/02/28
Hana Hana
من تا ماه ۴ و ۵ اکی بودم حتی سر کارم میرفتم بعدش درد میوم شروع شد و انقباض و بستری و نگم برات ...
0
1402/02/28
سوال کننده
پس شما هم بارداری سختی داشتین
0
1402/02/28
Hana Hana
خیلی اصلا فکرشم نمیکردم
بعدم بچم کولیک داشت و حساسیت گاوی
رژیم داشتم تا ۷ ماهگی
بعدم بچم کولیک داشت و حساسیت گاوی
رژیم داشتم تا ۷ ماهگی
0
1402/02/28
Hana Hana
کلا حساس نباش خودت اذیت میشی
وقتی دکتر بردی میگه نرماله دیگه جای نگرانی نیست
وقتی دکتر بردی میگه نرماله دیگه جای نگرانی نیست
0
1402/02/28
سوال کننده
دخترم یک ماهی میشه گریه ها سه چهار ساعت پشت سر هم تموم شده
0
1402/02/28
سوال کننده
کولیک داره رفلاکس پنهان داره
0
1402/02/28
Hana Hana
ننو داره؟
0
1402/02/28
Hana Hana
یا گهواره
0
1402/02/28
سوال کننده
گهواره داره
0
1402/02/28
سوال کننده
همش تو گهواره هست
0
1402/02/28
Hana Hana
من برا کولیک پسرم یه تاپیک زدم
کولیک و گریه های مداوم نوزاد
اونو بخون کمکت میکنه
کولیک و گریه های مداوم نوزاد
اونو بخون کمکت میکنه
0
1402/02/28
سوال کننده
چشم
0
1402/02/28
زهرا 💜
سلام وزن و قدش چرا کمه با این که شیر خشک میدی؟
0
1402/02/28
سوال کننده
نمیدونم والا واسه خودمم سوال شده
0
1402/02/28
زهرا 💜
الان دخترت باید بالای ۵ کیلو باشه . شاید شیر کم میدی
0
1402/02/28
خانوم میم
بیومیل فک نکنم شیرخشک خوبی باشه چون دکتردخترم داشت شیرخشک واسه اسهالش معرفی میکرد آخرین گزینه رو گذاشت بیومیل گفت اگر اون دوتا مارک رو پیدانکردی و مجبوری شدی بیومیل بده
0
1402/02/28
سوال کننده
کم میخوره من از خدامه زیاد شیربخوره
0
1402/02/28
سوال کننده
سه چهار ساعت 90سیسی میخوره اونم الان نوتا میخوره
1
1402/02/28
Parisa. h
یووی نگو پسرا خوش غذان ک پامیشدم یقمو جر میدم😂😂
بچه من سرویس کرده منو
بچه من سرویس کرده منو
0
1402/02/28
Parisa. h
سودی*
0
1402/02/28
سوال کننده
اره والاپسرعموم تو شش ماه نو کیلو بود شیر مادرش واقعا چربه وقتی غذا خور شد لاغر شد
0
1402/02/28
سوال کننده
دخترم داره میره تو شش ماه پنج کیلو هست
0
1402/02/28
Fateme .kh
قطره پدی لاکت بده واسه اسهاله
0
1402/02/28
Fateme .kh
مولتی ویتامین بهش بده
دختر من کم میخورد دکتر قطره فولیمکس بهش داد خیلی خوب شد اشتهاش ولی یه مدت کوتاه بهش بده
چون یبوست میاره
دختر من کم میخورد دکتر قطره فولیمکس بهش داد خیلی خوب شد اشتهاش ولی یه مدت کوتاه بهش بده
چون یبوست میاره
0
1402/02/28
سوال کننده
من پدیابست میدادم فرقی نکرد الان میخام قطرها بهداشت بدم از پریروز غذا کمکی شروع کردم قطره اهن هم بهش میدم
0
1402/02/28
Fateme .kh
بهداشت که قطره آنچنانی نمیده که
واسه اشتهاش خوب باشه
واسه اشتهاش خوب باشه
0
1402/02/28
سوال کننده
واسه اشتها نمیدم
0
1402/02/28
سوال کننده
فرقی با خارجی نداره
0
1402/02/28
مهتاب ک
واسه ۷ماه برو چک کن بعد...واسه پسر منم یهو رشد کرد
0
1402/02/28
مهتاب ک

0
1402/02/28
سوال کننده
عزیزم قربونت برم کجا برم چک کنم وزن بچتون بالا هم رفت
0
1402/02/29
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
پاسخ سوالتان را در تاپیک دیگرتان نداده بودم؟ چون بنظرم سوال آشنا بود
پاسخ سوالتان را در تاپیک دیگرتان نداده بودم؟ چون بنظرم سوال آشنا بود
0
1402/02/29
سوال کننده
سلام خیر خانم دکتر گفتین جداگانه بپرسید
0
1402/02/29
پزشک اوما
ممنونم جانم ❤️
الان دلبندتان طی 24 ساعت چند سی سی شیر میخورد ؟ عنوان تاپیک قبلی را هم بگویید
الان دلبندتان طی 24 ساعت چند سی سی شیر میخورد ؟ عنوان تاپیک قبلی را هم بگویید
0
1402/02/29
سوال کننده

0
1402/02/29
سوال کننده
تاپیک قبلی خانم دکتر
0
1402/02/29
سوال کننده
تا700میخوره هر دفعه 90تا میخوره بیشتر از نودتا نمیخوره
0
1402/02/29
سوال کننده
چه مکملی بدم بهش
قطره اهن و قطره مولتی ویتامین
همین قطرها بهداشت بدم بهش
قطره اهن و قطره مولتی ویتامین
همین قطرها بهداشت بدم بهش
0
1402/02/29
سوال کننده
پیش چه متخصصی ببرم واسه قد و وزن ما تو روستا هستیم دکترها خوبی ندارن ماشین هم نداریم تا شهر بریم
0
1402/02/29
مهتاب ک
آره گلم همش درست شد یه دو ماهی ثابت بود یهو رشد کرد...برو بهداشت محل
0
1402/02/29
سوال کننده
پری روز رفتم عزیز چه مکملی دادی ب بچه گلم ماشاءالله ب پسر عزیزت بلا بدور ازش
0
1402/02/29
پزشک اوما
عزیزم مشکل رشدی که در همان تاپیک صحبت شد درست یادم بود دلبندتان رفلاکس دارد باید یک نوبت را درهر حال حضورا به متخصص گوارش اطفال مراجعه کنید ، بابت فرنی پرسیده بودید باید یک هفته فعلا فرنی بدهید و ماده غذایی جدیدی شروع نکنید تا پاسخ بدن دلبندتان دیده شود
0
1402/02/29
سوال کننده
حساسیت ب فرنی نشون بده علایمش چیه از کجا بدونم حساسیت نشون داده یا نه
0
1402/02/29
پزشک اوما
هر علامت غیرمعمول مانند جوش زدن، قرمزی بدن، خس خس سینه، آبریزش میتواند نشانگر حساسیت باشد، بی قراری و هر علامتی که معمول نباشد
0
1402/02/29
مهتاب ک
والا همون بهداشت به من گفت آهن بده آد و مولتی یه روز در میون بده
0
1402/02/29
مهتاب ک
من پسرم به فرنی لب نزد...سیب و موز دادم اول
0
1402/02/30
سوال کننده
یه روز قطره آ د
دادی
یه روز قطره مولتی
اهن هم دادی
اسم قطرها میشه بگی بی زحمت
خیلی نگران قدش هستم
من فعلا فرنی دادم خلط پشت حلق داره سینه ش یه کم صدا میده دوشنبه میبرم دکتر گوارش
دادی
یه روز قطره مولتی
اهن هم دادی
اسم قطرها میشه بگی بی زحمت
خیلی نگران قدش هستم
من فعلا فرنی دادم خلط پشت حلق داره سینه ش یه کم صدا میده دوشنبه میبرم دکتر گوارش
0
1402/03/03
مهتاب ک
فردا ایشالله برات میفرستم انقدر درگیر بودم یادم رفت شرمنده
0
1402/03/10
سوال کننده
سلام دشمنت شرمنده مامان گل
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




