خانما لطفا بیاید نظرتونودرباره این سونو بدید!!!
سلام خانمای گل من این ماه هم سینال آف ولترزول مصرف کردم الان ۱۲پریودیمه سونودادم ببینید ونظرتونوبگید بهم آمپول هاش سی جی نداد گفت خودش یکیش آزاد میشه بنظرتون امیدی هست؟ماه قبلی دوتا۱۴داشتم وپریودشدم
کم خونی در بارداری
سلام دکتر جان وقتتان بخیر لطفا آزمایش های من و همسرم رو تفسیر کنید چیز نگران کننده ای وجود داره یا نه ؟ادوتا عکس اولی آزمایش خودم و سومی و چهارمی مال شوهرم هستش.
در ضمن آیا در صورت وجود مشکل باید پدرو مادر همسرم هم آزمایش خون بدهند یا خیر؟
نگرانی برای وزن و آب دور جنین در هفته 28
سلام خانم دکتر عزیز
من دیروز رفتم سونوی 28هفته در سونو سن جنین یکهفته بزرگتر ارزیابی شد و وزنش 1448گرم بود همین طور حجم آب دور جنین 20سانت اندازه گیری شد
بعد از سونو به دکترم مراجعه کردم برام آزمایش کلوگز دو مرحله ای و کشت ادرار نوشت با وجود اینکه تو 24هفته انجام داده بودم و مشکلی نداشتم
من فردا میرم که آزمایش ها رو انجام بدم
اما ضعف شدید و سرگیجه در زمان دراز کشیدن دارم فشارم هم 12رو 8بود دیروز
سوالم اینکه با توجه به شرایط من تا آمدن جواب آزمایش چه کار باید انجام بدم و آیا برای جنین خطری داره شرایط فعلی من؟
در ضمن در روز ۸ لیوان بزرگ آب میخوردم بجز شیر و چایی و نوشیدنی های دیگه که دکترم گفت کمنر بخورم آیا تاثیر داره؟
زمان تزریق آمپول رگام
سلام حانم دکتر عزیز من ۲۶ هفته و ۴ روز هستم و گروه خونیم منفی و شوهرم مثبته.تست کومبسم هم منفی بود.به نظر شما بهترین زمان زدن آمپول رگام کی هست؟ده روز دیگه بزنم خوبه؟
برای بالا رفتن سرویکسم چکار کنم خیلی استرس دارم
سلام برای بالا رفتن سرویکسم چکار کنم خیلی استرس دارم لطفا راهنماییم کنید😭
سونوگرافی داپلر بارداری
سلام خانم دکتر عزیز،وقت بخیر
لطف میکنید سونوگرافی منو بررسی کنید🌹
برای لاغری شکمم پس از سزارین چه کنم؟
سلام وقت بخیر چهارماهه سزارین کردم بازم شکمم جمع نشده و حالت برجستگیشوداره عایاکمربنده خاصی هس ک بگیرم ؟
دست بردن داخل دهان
سلام خانوم دکتر و خانومای گل پسرم حدودا دوهفته ای میشه دستشو میبره تو دهنش و نق میزنه انگاری چیزی تو گلولشه چرااینکارو میکنه ینی چیزی تو گلوش گیر کرده یا بخاطر دندونشه
سرماخوردگی وگلو درد دربارداری
سلام خانم دکتر ودوستان اومایی من از دیروز خیلی گلوم درد میکنه ،سردردم هستم چه دارویی برای گلوم میتونم مصرف کنم چون واقعا اذیتم ممنون از پاسخوگیتون❤
بزرگ بودن دور سر جنین
سلام خانم دکتر عزیز ومامانای گل
من آخرین سونوم در 28 هفته بوده که همه چی نرمال زده شده و اندام ها هم به یکسان رشد داشتن نهایت با اختلاف چندروزه بعد از اون سونو نداشتم تا 35 هفته که سونو انجام دادم گفتن جنین یه مقدار تپلی وسرش بزرگه
دکترم گفت مجدد 10 روز بعد تکرار کن البته سونوگرافی دیگه
دیروز انجام دادم گفتن وزنش 3 کیلوعه وهمه چی نرماله
ولی سر جنین حدود 2 سه هفته اختلاف داره
میخواستم بدونم واقعا سر بچم گنده اس 😭😭
یعنی خیلی با تنش فرق داره؟
ما خانواده خودم درشت اندامیم
خواهرشوهرامم درشتن
میتونه ارثی باشه؟؟
آخه تاکیدش رو سر بچه اس خیلی نگرانم
هفته های آخر کوفتم شد به خدا 😭😭
عکس سونو هامو میفرستم خواهشا هرکی تجربه داره بگه
راهکار برای راحت شدن در اومدن همزمان ۶تا دندون !
سلام
پسرم همزمان داره شیش تا دندون ، دوتا پایین چهارتا بالا در میاره
بهونه گرفتنش و دائم آویزونم بودنش ب کنار
چیکار كنم درد نکشه بچم ؟😓خیلی بی قراره و هیچی نمیخوره
از دیروز هر دوازده ساعت یه قطره چکون پاراکید دادم ک بلکه بتونه بخوابه🤕
نمیدونم کارم درست بوده یا نه؟!
مامانا اگ تجربه ای دارید میگید
ممنونم پیشاپیش
ازمایش چکاب یکسالگی
سلام وقت بخیر دکتر جان ازمایش نیلا و نیکان بهداشت گفت باید ۱۲ ماهگی انجام بشه
دوستان متفورمین بهتره با لتروزل(لتروفم)
سلام من تنبلی تخمدان دارم قبلاً نبودم جدیدا دارم انگار متفورمین بهتر جواب میده یا متفورمین؟کدوم بهتر جواب میده و سریعتر
سوال از خانم دکتر عزیز و دوستان- داروی سرماخوردگی نوزاد ۲ ماهه
سلام خانم دکتر عزیز یک سوال داشتم ..
پسرم دوماهشه ، دو روزه خلط زیادی داره و سرفه میکنه ..
امروز بردم دکتر براش شربت آموکسی سیلین ۱۲۵ نوشت گفت هر ۱۲ ساعت ۲ سی سی بخوره..
میخواستم بپرسم این آموکسی سیلین با توجه به اینکه آنتی بیوتیکه واقعا برای خلط گلو فایده داره؟و مکانیسمش به چه صورتی هست؟
و چه کارهایی انجام بدم که زودتر پسرم خوب شه؟☹️☹️ یکشنبه نوبت واکسن داشت که بااین شرایط باید عقب بندازم ..
دوستان کسی تجربه مشابه داشته؟
سلام خانوما بدادم برسین؟
امشب اومدم خونه بابا اینام خونه نیستن هنوز یه لحظه رفتم دسشویی و برگشتم دیدم دخترم صفحه تلویزیونشونو خودکاری کرده لکه جوهرشو با چی پاک کنم به دادم برسین توروخدا از استرس دارم میمیرم؟
پرده خوشگل چی مده
سلام دوستان عزیزم میشه راهنماییم کنید...فرشم طوسی روشنه
..چ مدل پرده ای بزنم واسه حالم ...طول ۳ و عرضش ۲ و نیمه...چ رنگی ...الان چ جور پرده ای مده .ک شستن و دراوردنشم راحت باشه
سن آموزش رفتن ب دستشویی
سلام مامانای عزیز 🌼🌠شما از چه سنی ب بچه هاتون دستشویی رفتن رو آموزش دادین بچم الان یکسال نه ماهشه میخام یادش بدم ولی نمیدونم چجوری و چکار کنم و آیا زوده یادش بدم یا نه؟؟ لطفا راهنماییم کنید مرسی
درمان خارش واژن در بارداری
سلام دکتر عزیز و دوستان
من از دیروز خارش شدید واژن گرفتم و یکمم سوزش ادرار داشتم که از دیروز آب زیاد میخورم و امروز سوزش ادرارم بهتر شده ولی همچنان واژنم خیلی خارش داره با اینکه با ژل شستشو میشورم و خودمم بعد دسشویی خشک میکنم ولی بهتر نشدم
درمان خونگی هست انجام بدم یا باید دارو مصرف کنم؟
تفسیر و بررسی سونوگرافی آنومالی
سلام ممنون میشم سونوگرافی رو برام به زبون ساده ترجمه کنین 🙏🏻😅
و آیا مشکلیه یا همه چی امن و امان هست؟؟!
🤗دخترا ۲ تا سوال دارم راجب شیر🤗؟
اول اینکه چرا اصلااااا شیر خشک پدیا شور گیر نمیاد ؟ از کجا تهیه کنم؟؟؟
دوم اینکه رو قوطی شیر خشک resource junior( ریسورس جونیور) واسه یک سال به بالا ، نوشته تا ۴ ساعت در دمای محیط میمونه حتی در یخچال تا ۱۲ ساعت میمونه.
الان سوالم اینه واقعا تا ۴ ساعت مشکلی نداره بمونه بیرون؟
و اینکه مگه شیر خشکم تو یخچال میزارن؟؟ 🤔




