تفسیر ازمایش اولیه بارداری
سلام.
این ازمایش اولیه بارداریم .
میشه واسم تفسیرش کنید
🛑🛑اورژانسی : تب شدید کودک یکساله
سلام خانم دکتر مهربون دخترم از دیروز تب داره سرما خورده قطره دادم فایده نداشت تبش تا ۳۸.۹ هم میره چکار کنم دارم از نگرانی میمیرم شیافم زدم بی فایدس کمکم کنین چکار کنم پاشویه و پیاز تو جورابم گذاشتم فایده نداره
انتخاب بیمارستان بین تندیس و امید
خانما من امروز پیش دکترم بودم گفت تو این دو بیمارستان عمل انجام میده خواستم ببینم کسی تجربه زایمان تو این دو بیمارستان و داشته؟راضی بوده یا ن؟واقعا هیچ شناختی ندارم از بیمارستنش استرس گرفتم بابت بیمارستان.
بالا آوردن قطره ویتامین AD
سلام من هر وقت قطره ویتامین ad به بچه ام میدم بالا میاره و حالش بد میشه خیلی وقتا سرفه میکنه اصلا انگار بهش نمیسازه امروز تو شیرخشک قاطی کردم بهش دادم بازم بالا آورد چاره چیه؟این قطره خیلی واجبه که بچه بخوره؟
استفاده از شیاف در هفته نهم
سلام.بدلیل سردرد میشه از شیاف مسکن دیکلوفناک در هفته نهم بارداری استفاده کرد ؟
وزن گیری جنین
سلام تو این هفته های آخر چی بخورم که به وزن گیری بچه ام کمک کنه؟
کراتین مو و پروتئین تراپی در نه ماهگی
سلام به خانوم دکتر عزیزم و دوستای گل بنظرتون کراتین یا پروتئین تراپی تو هفته ی من ضرر داره؟؟؟؟؟
قطره آد غلیظه میپره توو گلو پسرم 😔
سلام دکتر و خانوما ، قطره اد ادوکید گرفتم برای پسرم توو گلوش میپره حس میکنم دیگه داره خفه میشه دور از جونش، با اینکه قطره رو هم گوشه لپش ریختم هم زیر زبونش بازم در هر دو صورت میپره توو گلوش چیکار کنم 😔
تفسیر سونوگرافی رحم و تخمدان
سلام
برای بررسی وضعیت ایودی رفته بودم دکتر
جواب آزمایش قند خون و تیروئید من چطوره؟
سلام میشه آزمایش تیروئید و قند خون من را به تفسیر کنید؟هفته دهم بارداری هستم
تاثیر اسید فولیک و ویتامین d وآسپرین در نتیجه آزمایش
سلام خانم دکتر عزیز.من آزمایشات قبل بارداری رو انجام نداده بودم والان که باردارم میخواستم انجام بدم.این داروهارو استفاده میکنم
فولیک اسید+ید
ویتامین d1000
قرص آ.اس.آ
قرص امپرازول
شربت آلومینیوم.منیزیم.دایمتیکون.
میخواستم بدونم مصرف این داروها تاثیری در جواب آزمایش ها نداره؟
درد کاذب یا درد واقعی
سلام من چند وقت تایپیک زدم برای انقباض اینا بعد دکترم رفتم با توجه به تست ان اس تی که ازم. گرفت و گفته هام بهم چهارتا امپول پروژسترون دادن که هفته ای یه دونه باید بزنم تا الان دوتاشو زدم درد هام و این سفت شدن شکمم کمتر شدن مثال تقریبی از 100درصد 40درصد کم شده
ولی بازم هست
بازم یه نمونه درد دیگه اومده زیر دلم میگیره حالت پریودی روز دوم سوم که بیشتره دردش همزمان دل پیچه ام. میگیرم و حالت دفع بهم دست میده در حد سی ثانیه
اینا ربطی به درد زایمان داره یا نه؟ به دکترم بگم بهم امپول ریه بده یا نه نیازی نیست؟
یکشنبه سونو وزن جنین دارم بعدش وقت دکتر زنان
از طریق سونو میشه فهمید انقباض دارم یا دهانه رحمم باز شده یا فقط از طریق معاینه میشه فهمید فقط؟
شکمم همه میگن پایینه انگار وقت زایمانته بهشون میگم هشت ماهم تعجب میکنن میگن خداکنه زایمان نکنی زود ماماهم شکمم رو اندازه گرفت گفت 28الی 29میخوره
این سونو چه چیزای رو. نشون میده فقط وزن جنین؟
قرص مکمل در شیردهی
سلام خانم دکتر عزیز میخواستم بدونم آیا میتونم قرص کلسیم اوستئو رو در دوران شیردهی استفاده کنم؟ و همینطور مکمل پریناتال و ویتامین د3
لکه بینی هفته ۲۷و۵روز +عکس
سلام دکتر اوما و دوستان
من ۲۷هفته ۵روزم دوشب قبل لکه قهوه ای خیلییی تیره دیدم اومدم بیمارستان نوار قلب وسونو گرفتن گفتن خوبه چون درد و انقباضم ندارم
دگه بستریم کردن امپول ریه زدن قندم رفت بالا تحت نظرم و دوروز ۳ ۴تا سرم سولفات دادن
لکه بینیم فقط همون یکبار بود از روز بعد شاید یکی دوبار اونم کم و خیلیییی کمرنگ دیدم
همش نگرانم زایمان کنم
چطور خودم حداقل ب هفته ۳۵ برسونم؟ از کی ساکش جمع کنم؟ از از الان بدنیا بیا زنده میمونه 😓؟
امپول ریه تا چند هفته تاثیر داره روی بچه؟
سرکلاژم هستم شیاف یک شب درمیان و امچول هفتگی هم میزنم از ۲۰هفته
شروع غذای کمکی نوزاد ۴ ماهه
سلام خانم دکتر و دوستان عزیز. میتونم به دخترم فرنی ارد برنج بدم؟ ۴ ماهشه.کیا از ۴ ماهگی غذای کمکی شروع کردن؟ من دخترم رفلاکس داره بهش،نکسیوم میدم. در کل ب غذای سفره خ نگاه میکنه و عکس العمل نشون میده. با چیا باید شروع کرد؟ حساسیت هم داره.
تفسیر سونوی آنومالی اسکن
با سلام و احترام؛
خانم دکتر میشه لطف کنید سونوی منو برام تفسیر کنید؟در ضمن چند تا سوال هم خدمتتون داشتم
۱.جفت فوندال خلفی مارژینال یعنی چی ؟ وآیا خطرناکه؟و اگه فونداله چرا مارژیناله؟
۲.سن بارداریم کدوم از سنهاییه که توی سونو نوشته؟طبق nt الان هفده هفته و هفت روزم.
۳.با توجه به اینکه شاغلم بخاطر جفت پایینم چه توصیه ای دارین؟
ممنون از وقتی که میذارید.
درمورد تخمک گذاری هست
سلام من دیروز روز دوازدهم سیکلت بود که دیشب رفتم سونو دادم دکتر گفت که دوتا فولیکول دارم یکی سمت راست یکی سمت چپ که سمت راستی ۱۵ بود اندازش و سمت چپی ۱۰ بود اندازش دکتر گفت که بزرگ تر میشن اندازشون، به نظر شما چجوریه کی آزاد میشن؟امکان داره اون که بزرگتره زود تر آزاد بشه؟
درد مقعد بعد از سزارین
سلام خانم دکتر عزیز
من ۲۴ روزه سزارین شدم،
از دیروز بعد از دفع، درد مقعد شدید گرفتم، از بیرون نه بیرون زدگی دارم نه قرمزه، دردم از داخله
یبوست هم نداشتم ولی دردم موقع دفع شروع شد، الان بشدت دارم مخصوصا موقع بلند شدن و نشستن
الان چیکار کنم دردم کمتر بشه؟
درمان سرفه های پی در پی
سلام خانما خوبین چند روز پیش سرماخوردگی خیلی بده گرفتم الان خوبم فقط سرفه های پشت هم دارم امونم رو بریده اصلا نمیتونم بخوابم شما راهی دارید برای از بین بردنش ممنون
تفسیر جواب آزمایش سه روزگی
دکتر عزیز میشه برام تفسیر کنید فاویسم پسرم در چه حده ناراحتشم




