Ooma

تفسیر ازمایش اولیه بارداری

سلام.
این ازمایش اولیه بارداریم .
میشه واسم تفسیرش کنید

6 پاسخ 348 بازدید


🛑🛑اورژانسی : تب شدید کودک یکساله

سلام خانم دکتر مهربون دخترم از دیروز تب داره سرما خورده قطره دادم فایده نداشت تبش تا ۳۸.۹ هم میره چکار کنم دارم از نگرانی میمیرم شیافم زدم بی فایدس کمکم کنین چکار کنم پاشویه و پیاز تو جورابم گذاشتم فایده نداره

2 پاسخ 454 بازدید


انتخاب بیمارستان بین تندیس و امید

خانما من امروز پیش دکترم بودم گفت تو این دو بیمارستان عمل انجام میده خواستم ببینم کسی تجربه زایمان تو این دو بیمارستان و داشته؟راضی بوده یا ن؟واقعا هیچ شناختی ندارم از بیمارستنش استرس گرفتم بابت بیمارستان.

3 پاسخ 360 بازدید


بالا آوردن قطره ویتامین AD

سلام من هر وقت قطره ویتامین ad به بچه ام میدم بالا میاره و حالش بد میشه خیلی وقتا سرفه میکنه اصلا انگار بهش نمیسازه امروز تو شیرخشک قاطی کردم بهش دادم بازم بالا آورد چاره چیه؟این قطره خیلی واجبه که بچه بخوره؟

41 پاسخ 571 بازدید


استفاده از شیاف در هفته نهم

سلام.بدلیل سردرد میشه از شیاف مسکن دیکلوفناک در هفته نهم بارداری استفاده کرد ؟

3 پاسخ 317 بازدید


وزن گیری جنین

سلام تو این هفته های آخر چی بخورم که به وزن گیری بچه ام کمک کنه؟

31 پاسخ 765 بازدید


کراتین مو و پروتئین تراپی در نه ماهگی

سلام به خانوم دکتر عزیزم و دوستای گل بنظرتون کراتین یا پروتئین تراپی تو هفته ی من ضرر داره؟؟؟؟؟

33 پاسخ 382 بازدید


قطره آد غلیظه میپره توو گلو پسرم 😔

سلام دکتر و خانوما ، قطره اد ادوکید گرفتم برای پسرم توو گلوش میپره حس میکنم دیگه داره خفه میشه دور از جونش، با اینکه قطره رو هم گوشه لپش ریختم هم زیر زبونش بازم در هر دو صورت میپره توو گلوش چیکار کنم 😔

55 پاسخ 2,268 بازدید


تفسیر سونوگرافی رحم و تخمدان

سلام
برای بررسی وضعیت ایودی رفته بودم دکتر

13 پاسخ 1,017 بازدید


جواب آزمایش قند خون و تیروئید من چطوره؟

سلام میشه آزمایش تیروئید و قند خون من را به تفسیر کنید؟هفته دهم بارداری هستم

6 پاسخ 367 بازدید


تاثیر اسید فولیک و ویتامین d وآسپرین در نتیجه آزمایش

سلام خانم دکتر عزیز.من آزمایشات قبل بارداری رو انجام نداده بودم والان که باردارم میخواستم انجام بدم.این داروهارو استفاده میکنم
فولیک اسید+ید
ویتامین d1000
قرص آ.اس.آ
قرص امپرازول
شربت آلومینیوم.منیزیم.دایمتیکون.
میخواستم بدونم مصرف این داروها تاثیری در جواب آزمایش ها نداره؟

11 پاسخ 836 بازدید


درد کاذب یا درد واقعی

سلام من چند وقت تایپیک زدم برای انقباض اینا بعد دکترم رفتم با توجه به تست ان اس تی که ازم. گرفت و گفته هام بهم چهارتا امپول پروژسترون دادن که هفته ای یه دونه باید بزنم تا الان دوتاشو زدم درد هام و این سفت شدن شکمم کمتر شدن مثال تقریبی از 100درصد 40درصد کم شده
ولی بازم هست
بازم یه نمونه درد دیگه اومده زیر دلم میگیره حالت پریودی روز دوم سوم که بیشتره دردش همزمان دل پیچه ام. میگیرم و حالت دفع بهم دست میده در حد سی ثانیه
اینا ربطی به درد زایمان داره یا نه؟ به دکترم بگم بهم امپول ریه بده یا نه نیازی نیست؟
یکشنبه سونو وزن جنین دارم بعدش وقت دکتر زنان
از طریق سونو میشه فهمید انقباض دارم یا دهانه رحمم باز شده یا فقط از طریق معاینه میشه فهمید فقط؟
شکمم همه میگن پایینه انگار وقت زایمانته بهشون میگم هشت ماهم تعجب میکنن میگن خداکنه زایمان نکنی زود ماماهم شکمم رو اندازه گرفت گفت 28الی 29میخوره
این سونو چه چیزای رو. نشون میده فقط وزن جنین؟

3 پاسخ 676 بازدید


قرص مکمل در شیردهی

سلام خانم دکتر عزیز میخواستم بدونم آیا میتونم قرص کلسیم اوستئو رو در دوران شیردهی استفاده کنم؟ و همینطور مکمل پریناتال و ویتامین د3

9 پاسخ 408 بازدید


لکه بینی هفته ۲۷و۵روز +عکس

سلام دکتر اوما و دوستان
من ۲۷هفته ۵روزم دوشب قبل لکه قهوه ای خیلییی تیره دیدم اومدم بیمارستان نوار قلب وسونو گرفتن گفتن خوبه چون درد و انقباضم ندارم
دگه بستریم کردن امپول ریه زدن قندم رفت بالا تحت نظرم و دوروز ۳ ۴تا سرم سولفات دادن
لکه بینیم فقط همون یکبار بود از روز بعد شاید یکی دوبار اونم کم و خیلیییی کمرنگ دیدم
همش نگرانم زایمان کنم
چطور خودم حداقل ب هفته ۳۵ برسونم؟ از کی ساکش جمع کنم؟ از از الان بدنیا بیا زنده میمونه 😓؟
امپول ریه تا چند هفته تاثیر داره روی بچه؟
سرکلاژم هستم شیاف یک شب درمیان و امچول هفتگی هم میزنم از ۲۰هفته

47 پاسخ 745 بازدید


شروع غذای کمکی نوزاد ۴ ماهه

سلام خانم دکتر و دوستان عزیز. میتونم به دخترم فرنی ارد برنج بدم؟ ۴ ماهشه.کیا از ۴ ماهگی غذای کمکی شروع کردن؟ من دخترم رفلاکس داره بهش،نکسیوم میدم. در کل ب غذای سفره خ نگاه میکنه و عکس العمل نشون میده. با چیا باید شروع کرد؟ حساسیت هم داره.

21 پاسخ 379 بازدید


تفسیر سونوی آنومالی اسکن

با سلام و احترام؛
خانم دکتر میشه لطف کنید سونوی منو برام تفسیر کنید؟در ضمن چند تا سوال هم خدمتتون داشتم
۱.جفت فوندال خلفی مارژینال یعنی چی ؟ وآیا خطرناکه؟و اگه فونداله چرا مارژیناله؟
۲.سن بارداریم کدوم از سنهاییه که توی سونو نوشته؟طبق nt الان هفده هفته و هفت روزم.
۳.با توجه به اینکه شاغلم بخاطر جفت پایینم چه توصیه ای دارین؟
ممنون از وقتی که میذارید.

11 پاسخ 451 بازدید


درمورد تخمک گذاری هست

سلام من دیروز روز دوازدهم سیکلت بود که دیشب رفتم سونو دادم دکتر گفت که دوتا فولیکول دارم یکی سمت راست یکی سمت چپ که سمت راستی ۱۵ بود اندازش و سمت چپی ۱۰ بود اندازش دکتر گفت که بزرگ تر میشن اندازشون، به نظر شما چجوریه کی آزاد میشن؟امکان داره اون که بزرگتره زود تر آزاد بشه؟

15 پاسخ 468 بازدید


درد مقعد بعد از سزارین

سلام خانم دکتر عزیز
من ۲۴ روزه سزارین شدم،
از دیروز بعد از دفع، درد مقعد شدید گرفتم، از بیرون نه بیرون زدگی دارم نه قرمزه، دردم از داخله
یبوست هم نداشتم ولی دردم موقع دفع شروع شد، الان بشدت دارم مخصوصا موقع بلند شدن و نشستن

الان چیکار کنم دردم کمتر بشه؟

35 پاسخ 552 بازدید


درمان سرفه های پی در پی

سلام خانما خوبین چند روز پیش سرماخوردگی خیلی بده گرفتم الان خوبم فقط سرفه های پشت هم دارم امونم رو بریده اصلا نمیتونم بخوابم شما راهی دارید برای از بین بردنش ممنون

4 پاسخ 267 بازدید


تفسیر جواب آزمایش سه روزگی

دکتر عزیز میشه برام تفسیر کنید فاویسم پسرم در چه حده ناراحتشم

10 پاسخ 675 بازدید