Ooma

تفسیر جواب آزمایش سه روزگی

دکتر عزیز میشه برام تفسیر کنید فاویسم پسرم در چه حده ناراحتشم

10 پاسخ 675 بازدید


خوردن آموکسی سیلین۵۰۰دربارداری مجاز است؟

باسلام ..دوستان هرکی مطمئنه لطفا جواب بده تو گوگل سرچ کردم نوشته مجاز ..۳روزه سرماخوردم همش آبریزش بینی بود و یکم یوزش گلو شربت سیم پرگناکلد خوردم دیشب با درد دندون از خواب بیدارشدم همیشه وقتی سرمامیخورم و عفونت گلوم باعث دندون دردم میشه وگرنه دندونام سالمن ...۱قرص آموکسی سیسلن۵۰۰خوردم برای جنین مشکلی نداره؟صبح یکم تکون خورد الان فعلا تکون نمیخوره خطرناک نیست توروخدا مسخره نکنید نگرانم😢

19 پاسخ 333 بازدید


تورو خدا بیاین 😭😭بتا چرا اینجوریه

سلام‌دوستان من موعد قبلیم ۱۰ دی بودتیتر بتام مشکوک شد با عدد ۸.۳۳
۴۸ ساعت بعد تکرار کردم شد ۱۳.۸۷ دو روز بعدشم خونریزی افتادم روز ۵ حونریزی بتا دادم منفی شد ولی خونریزیم قطع نشد دوباره ۸ روز بعد بتا دادم شد ۲۰
چهار روز بعد تکرار گردم شد ۳۳
۷۲ ساعت بعدش شد ۳۸
ولی خونریزی داشتم همچنان دکتر بهم ال دی داد خونریزیم ۵ روز قطع شد
امروز بعد ۱۰ روز از آزمایش قبلی دوبار بتا دادم شد ۶۵.۳۳ سنوهم انجام دادم هیچیزی معلوم نمیکنه 😭😭😭 الان چیکار کنم؟؟؟؟ چرا اینجوریه؟؟؟یعنی مولاره؟؟؟ کسی سابقه مولار داره بگه چجوریه؟؟

209 پاسخ 3,155 بازدید


آیا باید در آخرین روز طولانی ترین دوره بی بی چک بزنم؟؟

سلام خانم دکتر و دوستان گلم😘
من نهایت دوره هام 34 روزه هست ولی ماه پیش 44 روزه شد . خواستم بدونم برای بی بی چک زدن و آزمایش دادن ، تا 44 روز صبر کنم ، اگر پریود نشدم ، آزمایش بدم ، یا بعد 34 روز ؟؟

امروز 31 دوره هستم و همچنان پاک پاک🙋

35 پاسخ 749 بازدید


معاینه تحریکی و درد شدید

سلام دکتر جان
من باهاتون صحبت کرده بودم قرار بود شنبه برم برای بستری گفتن دهانه رحم سه سانت باز شده ولی خیلی درد نداشتم همه چی نرمال بود منم برگشتم خونمون خیلی درد داشتم با استراحت ‌‌کمی بهتر شدم
اما الان لکه های خون دیدم و وقتی میشینم یا راه میرم درد دارم اما دراز میکشم درد ندارم
باید چی کار کنم

88 پاسخ 1,059 بازدید


ابله مرغان در بارداری

با سلام.من بعد از ۱ماه فهمیدم که پیش کسی بودم که اون تایم ابله داشته.و من الان فهمیدم.و سرچ کردم دیدم میگن اصلا خوب نیست.لطفا راهنماییم کنید.من خودم راهنمایی بودم گرفتم.الان خیلی نگران جنینم.چون نوشته بود تاثیر بدی میذاره

9 پاسخ 605 بازدید


سلام بچم تب داره خودو زیاد میخارونه چیکار کنم

دکتر هم بردم میگه گلوش هم التهاب داره بهش دارو سفیکسیم داده.. بروفن داده.. با کوریزان چیکار کنم رو قفسه سینش هم چندتا دونه ریخه بیرون کسی بوده بچش اینجوری بشه

3 پاسخ 313 بازدید


پا درد و بدن درد در هفته سی

سلام خانم دکتر و دوستان
من از دیشب از قسمت گودی کمرم به پایین و‌تمام پاهام به شدت درد میکنه اصلا نتونستم شب بخوابم
چکار کنم که حداقل یذره اروم‌بشه؟

12 پاسخ 306 بازدید


کم شدن حرکت تو هفته ۳۵

سلام خوب هستید؟۲ روزه حس میکنم حرکتش کم شده حرکت میکنه ها ولی خیلی کممم مثلا تو طول روز ۳ ضربه آروم دیگه مثل قبل محکم نه
طبیعی هست یا نه؟پنج شنبه وقت دکترمه تا اونروز صبر کنم یا فردا برم دکتر زود ببینه؟

11 پاسخ 373 بازدید


کراتین و میکرودر بارداری

سلام دکتر جان آیاتواین ماه من میتونم موهامو کراتین کنم یا ابروهامو میکرو کنم؟؟؟؟؟

62 پاسخ 477 بازدید


شیر خشک مناسب ۲سال

سلام‌خسته نباشین پزشک اومایی عزیز
من پسرم ۲سال و ۶ ماهشه متاسفانه وزنش از ۱۲ بالا نمیاد غذا و میوه جات هم خوب میخوره ولی مایعاتش کم شده و زیاد میدوه اینور اونور
شیر خشک گین آپ‌میدادم بهش تاثیر نذاش زیاد شیر خشک پدیاشور معرفی کرده بود دکتر پیدا نکردم اصن چه شیر خشکی بدم بهش مث پدیاشور باشه؟؟

7 پاسخ 337 بازدید


استفاده از قطره بینی فنیل آفرین

سلام دکتر جان من چند شبه سرماخوردم و دوشبه ک بینیم خیلی گرفته و نمیتونم بخوابم اومدم از قطره فنیل آفرین استفاده کردم
ضرری که نداره این قطره در دوران بارداری؟

12 پاسخ 383 بازدید


تیتر بتا در اوایل بارداری

تغییر عدد بتا بعد از ۳ روز

30 پاسخ 780 بازدید


مصرف شربت سرماخوردگی کوریزان برای نوزاد ۴ ماه

سلام پزشک اوما وقتتون بخیر ، دخترم ۴ ماهشه میتونم بهش شربت سرماخوردگی کوریزان بدم ؟اگر نه چه شربت جایگزینی داره؟

11 پاسخ 467 بازدید


رحم دوشاخ در بارداری

سلام ممنون میشم جواب بدین🙏

کیا رحمشون دوشاخه و الان باردارن؟؟ چ کارایی باید انجام داد
خطرناکه ؟؟

18 پاسخ 963 بازدید


سلام خانم دکتر پسرم موقع شیردهی مدام گاز میگیره و چنگ میزنه مردم دیگه

کلافه شدم چیکار کنم این کارو نکنه میگم گاز نه کار بدیه ی لحظه مکث می‌کنه دوباره آخ خدا سر سینم زخمه😭😩ممکنه از هیجانات باشه که بخواد خودشو تخلیه کنه؟؟

26 پاسخ 1,214 بازدید


سرماخوردگی در هفته هجده بارداری

پزشک عزیز سلام وقت بخیر،هفته هجده بارداری هستم دیروز سرما خوردم یه کوچولو سردرد دارم و گلوم حس سرماخوردگی داره تب ندارم زیاد اما به نظرم انگار یه کم گرمم اما ممکنه تب نباشه و استخونام گاهی یه تیر خفیف میکشن.چه داروهایی و به چه میزان مجازم مصرف کنم؟؟

12 پاسخ 374 بازدید


سوختگی پای کودک و خوب نشدنش

سلام دکتر اوماعزیز
پسرم سه چهارروزی هست ک نزدیک مقعدش دونه های زبر و سرسفید زده بود ک طبق قبلا ک شده بود یبار اینجوری و گفته ی شما هیدروکورتیزون و کلوتریمازول یک درصد براش تا ۲ روز استفاده کردم خوب شد اون زبری و جوش ها. ولی الان قرمز میشه ب محض اینکه دفع داره و همون موقع عوضش میکنم اما قرمزه ب شدت سودوکرم .زینک اکساید. ان ان استفاده کردم فایده نداره میشه لطفا ی چی بگید بزنم براش زود خوب بشه 🌸😥

10 پاسخ 471 بازدید


به نظرتون این کبودی لب نوزاد طبیعی هست؟؟

سلام خدمت پزشک اوما
علت کبودی لب نوزاد

23 پاسخ 7,731 بازدید


نگهداری شیر جوشیده در

سلام به دوستان مهربان و دکتر گرامی میخاستم بپرسم شیر گاو رو که جوشیده شده رو چند روز میشه تو فریز نگهداشت من خانوادم جدیدا چندتا گاو خریدن گاهی میرم خونشون بهم شیر میدن ۱۰کیلو به بالا کمیشو ماست درست میکنم بقیش میجوشونم خنک که شد میکنم تو ظرفای کوچیک پلاستیکی فریز میکنم بعد شبا در میارم میذارم یخچال استفاده می‌کنیم ک یکم خودم معده درد و سردرد میشم نمیدونم از اونه یا کلا شیرش سنگینه برام برا پسرم ک میدم میخوره نگرانم نکنه مشکلی براش پیش بیاد پیشاپیش ممنون از پاسخگوئیتون اگه تجربه ای دارین بگین ک دور هم تجربه کسب کنیم*

34 پاسخ 5,007 بازدید