Ooma

عفونت دارم داغون شدم😪😪😪😥😥

چند روزی کشاله رانم له شده بود حالت عرق سوز
بعد خارشم گرفتم یه بیست روزی هست میگیره ول میکنه
بعد یکمی پماد کلوتریمازول موضعی زدم دیروز دیدم یه طرف کشاله رانم پر از دون. دونای کوچیکه یه طرف دیگه انگار پوستش رفته یکمی
الان.دو طرف کشاله هام شده پر دونه های ریز
خارشش تت دست نزنم. خوبه ولی. دست بزنم انگاری له شده
بعد خارش هنوز دارم. خارشم داخل نیست بیرون لبه اس
دارم میمیرم
قند و. کم کردم بچم. حساسیت به پروتین گاوی داره و لبنیاتم اصلا. نمی‌خورم
کم‌کاری تیروییدم دارم قرص لوکسین 100میخورم هر روز صبح یکی نصفی
لباس زیرم نمیپوشم اصلا ترشحیم نمیبینم

15 پاسخ 595 بازدید


خارش شدید و قرمزی چشم نوزاد

سلام وقتتون بخیر 🙏🏻🙏🏻🌹
دخترم دیروز در حد خیلی خیلی کم گوشه چشمش قرمز بود، صبح که بیدار شد به شدت داره چشماشو میخارونه و ول نمیکنه، جوری که پشت چشماش ملتهب و قرمز شدن و چشماشم قرمز شدن و کلافه شده دست و صورتشو شستم فایده نداشت. الان دوباره خوابید

چرا اینطوری شده و چیکارش کنم؟

33 پاسخ 735 بازدید


عرق سرد هنگام خواب کودک

سلام خانم دکتر عزیزم و دوستان
پسرم موقع خواب عرق سرد میکنه علتش چیه؟

25 پاسخ 834 بازدید


علت درد خفیف و تیر کشیدن واژن؟

سلام وقت بخیر ببخشید من سه روزی هست ک بعضی وقتا درد واژن دارم دلیلش چی میتونه باشه؟ طبیعیه تو این هفته ها؟

12 پاسخ 686 بازدید


برای جلوگیری از پریود شدن چیکار کنم؟

سلام خانم دکتر عزیزم و مامانای گل. من قرار بواه ۳ روز پیش پربود شم ولی تا الان نشدم . ۲تا بیبی چک هم استفاده کردم هردوش منفیه . حالا میخوام پریودم ۱۰_۱۵ روز عقب بیوفته باید چکار کنم؟ ۹ه آمپول یا قرصی باید استفاده کنم که پریود نشم؟

8 پاسخ 690 بازدید


ممنون میشم به ازمایش دختر ۹ماهم نگاه کنید

سلام خدمت خانم دکتر و همه دوستان خیلی نگرانم ممنون میشم نگاه کنید تا فردا عصر صبر ندارم🥺

29 پاسخ 733 بازدید


درست کردن حریره بادام

سلام،دخترم چند روزه دارم بهش فرنی میدم حالا می‌خوام بهش حریره بادام بدم میشه بگید چطور درست کنم ؟ شیر پاستوریزه هم که مثل اینکه زیر ۱ سال ممنوعه ،پس چطور درست کنم؟؟

52 پاسخ 888 بازدید


مصرف قرص مولتی ویتامین بعد سزارین

سلام من ۲۰روزه سزارین کردم همش افت فشار دارم خون ربزیم کم شده لکه بینیه گاهی و گاها خون میاد دکترم فقط بهم اهن داده میتونم مولتی ویتامین بخورم

9 پاسخ 369 بازدید


خونریزی زیاد بعد از تزریق آمپول لوپرورلین

سلام وقت بخیر دکتر عزیز .مادرم این آمپول رو روز شنبه با تجویز پزشک تزریق کردن به خاطر اینکه میخواستن برن کربلا برای به تعویق انداختن پریود استفاده کردن .دکتر خودشون گفته بودن خونریزی کم یا اصلا خونریزی نداره بعد این آمپول ولی از صبح خونریزی زیاد دارن و دسترسی به دکتر خودشون ندارن .امروز میخواستن حرکت کنن .میخواستم بپرسم دلیل این خونریزی زیاد چی میتونه باشه و میتونن امروز حرکت کنن به سمت کربلا یا به تعویق بندازن

7 پاسخ 880 بازدید


لطفا جواب آزمایشم رو تفسیر کنید

سلام عزیزان میشه آزمایشمو تفسیر کنین
آزمایش خون، قند و گلوکز، تیروئید، ویتامین دی و ادرار هست

2 پاسخ 340 بازدید


بهم ریختن نظم پریود

سلام خانم دکتر
وقتتون بخیر
بنده دو ماه پیش برای اولین بار قرص اورژانسی مصرف کردم
از وقتی دخترم ۶ ماهه شد پریود هام شروع شد
۱۹ هر ماه پریود میشدم
بعد از خوردن قرص اورژانس
بار اول ۱۴ ماه پریود شدم
بار دوم ۱۰ ماه
و الآن ۵ ماه هست و من پریود شدم

نظم پریودم به کل ریخته به هم
و خونریزی و دل درد زیادی هم دارم
ممکنه به چه دلیلی باشه؟
نیازه سونو بدم؟

و یک سوال دیگه
به نظر شما استفاده از کاپ قاعدگی بی ضرره؟

4 پاسخ 212 بازدید


عقب افتادن پریودی این ماه

سلام خانم دکتر خسته نباشید. لطفا راهنمایی کنید.
من پسر ۱۱ ماهه دارم و ۳ ماهه شیر خودمو نمیخوره و شیردهی رو قطع کردم از شیر خشک استفاده میکنم. سه ماهه احساس میکنم به خاطر قطع شیردهی و البته استرس زیاد پریودی م نسبت به قبل که ۲۷ روزه بود بخم خورده و تایمش بیشتر شده.
حالا سوالم این هست ماه قبل قرص دزوسپتیو مصرف کردم و ۵ مرداد پریود شدم. یک هفته ست منتظرم پریود بشم و نشدم تا امروز که منتظر بودم حتما بشم و نشدم
خیییلی نگرانم چه باید بکنم
لطفا راهنمایی کنید بسیار نگرانم

1 پاسخ 246 بازدید


سلام ببخشید من الان رفتم دستشویی کوچک دیدم خیلی نارنجی پررنگ و خونی بود

خانم دکتر به نظرتون چرا اینطوری بود من هفته پیش پریود بود نگران شدم

21 پاسخ 562 بازدید


سلام پزشک محترم...مدفوع بد بو نوزاد چیزی شبیه تخم مرغ گندیده

سلام خانم دکتر مدفوع نوزاد من چند روزیه ک بوی شبیه تخم مرغ گندیده میده البته تو دفع هم مشکل داره و همراه با زور زیاد ،
شیر خودمو بیشتر میخوره گاهی اوقات شیرخشک روزی ۶۰ تا .شیر خشکش اوایل آپتامیل بود ک دیدم خیلی دفعش سخت شده بود تغییر دادم شیرخشک گیگوز دو روز بهش میدم .
روی صورتشم دونه های قرمز زده .
البته من چند روزی هست ک کیک یزدی و شیرینی کشمشی زیاد خوردم خودم حدس میزنم بخاطر همین باشه

14 پاسخ 479 بازدید


تفسیر ازمایش پاپ اسمیر

سلام پزشک عزیز جواب پاپ من رو تفسیر میکنید ممنون میشم
من هنوز سوزش واژن دارم چرا نوع عفونت ننوشته

9 پاسخ 203 بازدید


جایگزین کردن شیرخشک مناسب به جای شیر خشک هیپ

سلام ووقت بخیر خدمت پزشک عزیز ودوستان مهربان اوما
دخترم۳ماهشه از ماه اول چون شیرم کافی نبود شیر نان به عنوان کمکی بهش می دادیم که یبوست شدید ودل درد وبی قراریش زیاد بود به توصیه ی متخصص شیر هیپ را از ماه دوم بهش دادم مشکلاتش برطرف شد .
الان مشکلم اینه که شیرش تموم شده داروخانه های اطرافمون هر پیدا نکردیم از داروخانه آنلاین سفارش دادم هنوز به دستمون نرسیده .دخترم سیر نمیشه وخیلی گریه می کنه وبی قراره
چند تا شیر خشک شوهرم از داروخانه گرفته آورده ولی نمی دونم کدوم بهش بدم ؟؟
ببلاک ۱،آپتامیل۱ وسوپرامیل گرفته
خانم دکتر عزیز ودوستان مهربونم میشه راهنمایی کنید تا شیر به دستم برسه کدوم شیر خشک را به دخترم بدم .
🙏🌹💞💓

33 پاسخ 380 بازدید


آخرین مهلت سرکلاژ

سلام خانم دکتر
من ۱۸ هفته و ۲ روز وقت آنومالی دارم اگر خدای ناکرده طول سرویکسم از حد معمول کمتر باشه و نیاز به سرکلاژ داشته باشم تا چند هفته فرصت دارم اقدام کنم؟؟؟
بارداری قبلیم ۳۴ هفته ۳ سانت دهانه رحمم باز شده بود وقتی وارد ۳۷ هفته شدم کیسه آبم باز شد و زایمان کردم.
هفت ماه پیش هم به دلیل سقط فراموش شده القای سقط کردن و بعد کورتاژ شدم.
آیا جای نگرانی هست؟؟؟

32 پاسخ 537 بازدید


ننشستن نوزادم و فقط تمایل به ایستادن داره

پزشک اوما و دوستان اومایی سلام امیدوارم خوب باشید و سلامت. پسرم هیچ تمایلی به نشستن نداره . وقتی میخوام بنشونمش داد میزنه فقط دوست داره بِ ایسته. نا گفته نمونه که سر و گردن خوب نگه می داره وقتی هم به پشت خوابیده میتونه بچرخه و رو به شکم بشه ولی برعکسش رو نمیتونه انجام بده . از طرفی وقتی میخوام دستش رو بگیرم حالت دست زدن بهش یاد بدم با تمام زور دستش و می کشه عقب . یه مقدار دلواپس هستم اگه امکانش هست راهنمایی بفرمائید چه کار و چه تمریناتی رو انجام بدم . ممنونم

20 پاسخ 394 بازدید


استفاده از آمپول متو کاربامول در بارداری

سلام خانم دکتر عزیز من پنجشنبه ظهر واکسن کزاز زدم از شبش بدن درد داشتم تاروز جمعه پشتم و قفسه سینه ام درد گرفت واین درد به دستم پخش می‌شد دیشب از درد شدید رفتم اورژانس نوار قلب گرفتن گفتن قلبت خوبه مشکلی نداره فقط به آمپول متوکاربامول زیر نظر پزشکم دادن ولی من زدم تو اینترنت نوشته بود که نباید تو بارداری مصرف بشه نزدم الان به نظر شما من میتونم استفاده کنم یا نه؟

33 پاسخ 222 بازدید


جواب آزمایش و یائسگی

سلام خانم دکتر و دوستان. این ازمایش خواهرمه.چندماهیه ک پریود نشده رفت دکتر امپول زد براش بازم پریود نشد دکترش این ازمایشو براش نوشته و فقط از روی همین گفته یائسه شدی. باردار هم نیست
بنظرتون میشه ب همین فاکتور بسنده کرد؟ راهی هست باز پریود بشه؟

15 پاسخ 643 بازدید