سلام
من زیاد کار کنم یا وایستم کلا کمر دردم
بخاطر بیحسی زدن
منم همینطورم . امیدوارم زودتر خوب بشه چون آزاردهنده هست
یعنی شما الان هفت ماه از سزارینت گذشته اما همچنان درد داری؟
من خودم هنوز زیاد سرپا وایسم یا زیاد کار کنم درد میگیره
مامانمم بعد ۵ سال هنوز دردش میگیره ی وقتایی
دکتر جان یک مسکن که تو شیردهی هم بشه خورد معرفی کنید
اگ تو سزارین بی هوشی کنیم بازم کمردرد هست؟
سلام من سزارین اول کمردرد نشدم اصلا دومی خیلی ناجور میشم الان ۸ماهه هست پسرم
دیدم بعضیا هم با بیهوشی کمردرد دارن
سلام به روی ماهتون مامان جان
خود پروسه بارداری و زایمان میتواند باعث کمردرد شود اگرچه بی حسی نیز دخیل است، پیوسته کار نکنید در فواصل منظم استراحت داشته باشید اگر بهتر نشد به ارتوپد مراجعه کنید 🌱
ممنون. برای وقتایی درد زیاده چه میسکنی خوبه که تو شیردهی ضرر نداشته باشه
من ۱ سال کامل کمر درد خییییلی بدی داشتم. الان دو سه هفته ست خیلی خیلی بهتر شدم
خواهش میکنم جانم ،،استامینوفن ساده مصرف کنید