نامنظم شدن و دیر امدن پریود
سلام خسته نباشید
من در دی پارسال یه سقط داشتم در حدودا ۵ ۶ هفتگی که حدودا بعد از اون یک ماه پریود نشدم بعدشم تا ماه پیش پریودی هام مرتب و دقیق بود و لی این ماه ۱۰ روز رد شده و پریود نشدم اقدامم نداشتم در ضمن من کم کاری تیرویید داشتم که قبلا روزی نصف پنجاه به جز پنج شنبه جمعه ها میخوردم که الان حدودا ۱۵ روزه هر روز نصف پنجاه میخورم علت این دیر اومدن و پریود نشدن رو میخواستم بدونم متشکرم
دونه ریز روی باسن کودک
سلام خسته نباشید ببخشید یه دروزی هست روی باسن دخترم دون هایی ریز قرمز زده کرم کالاندولا استفاده کردم تاثیری ندارد چی بزنم براش
لکه صورتی بعد از رابطه
سلام من این ماه امپول برای تخمک گذاری و ازاد سازی تخمک زدم الان ۶ روز از امپول اچ سی چی میگذره.
حالا سوالم اینه ک دقیقا روز بعد از امپول و امشب بعد از رابطه روی دستمال ترشحات صورتی رنگ ازم خارج شد دلیلش چی میتونه باشه ؟؟
هیچ علائمی از بارداری ندارم ممکنه باردار باشم؟
درد کشاله ران و واژن
سلام دکتر عزیز و خانمای گل
من الان نزدیک به دو هفتست استخون واژنم و کشاله های رونم به شدت درد میکنن اصلا ۳-۴روزه ب شدت درد دارم که حتی بلند شدن و نشستن و راه رفتن هم برام سخت شده نمیدونم چیکار کنم ممکنه سرویکسم اومده باشه پایین یا بچه اومده باشه پایین
پاهامم زدم بالا عصری ولی اصلا فایده نداره
سونوگرافی آنومالی اسکن را بررسی کنید,چه اقدامی باید انجام بدم
سلام خانم دکتر عزیز,من ۱۸ هفته و ۵ هستم,آزمایشات غربالگری اول رو انجام دادم,مشکلی نداشتند و ریسک ها پایین بود, ان تی هم خوب بود
ولی دور روز پیش که رفتم برای سونوی آنومالی اسکن,یکسری یافته غیر طبیعی پیدا شد,الان باید چیکار کنم?جای نگرانی هست?ممنون میشم راهنمایی کنید
آیا نیاز هست تست آمنیوسنتز یا سلفری انجام بدم?
مدن زمان شیر دهی نوزاد
سلام خانم دکتر. و دوستان. دخترم ۲روزشه
هر چند ساعت یک بار باید شیر بدم.؟ شب که خابه میترسم قندش بیفته بیدار نشه.؟ روزا شیر خودم دادم همش. شب نیم درجه شیر خشک دادم بیشتر بخابه، الان سه ساعت شده بیدارش کنم؟
خانم دکتر شبا شیرخشک بدم نیم درجه؟ دلم میخاد هم شیر خودم بخوره هم شیر خشک چون یچه یک سال و نیم دارم سختمه همش شیر خودم بدم
آیا مصرف شیاف پرژوسترون در هفته ی 21 اشکال دارد
سلام . من تا هفته ی 20 شیاف اسفاده کردم . الان دکتر میگه دیگه نیاز نیست بگذاری چون خونریزی نداری . ولی کمر درد دارم اگه استفاده کنم شبی یکی اشکال داره؟؟
آزمایش اسپرم همسرم رو لطفا ببینید
سلام دکتر عزیزم خسته نباشین
من سال ۱۴۰۰ با قرص لتروزل باردار شدم و ۵ هفته بودم سقط شد
وسال ۱۴۰۱ هم سه بار امپول hmg زدم و با دارو باردار شدم و ۶ هفته سقط شد بدون هیچ گونه ویتامینی که قبل بارداری بخورم .
همسرم دو بار ازمایش داده بود و گفتن سالمه
از فروردین دکترم رو عوض کردم و دکتر به خودم و همسرم ویتامین داده یه سری ازمایش نوشت ک کمی تنبلی تخمدان و کم خونی شدید دارم ک قرص اهن نوشت .این سری ازمایش اسپرم هم برای همسرم نوشت میخواستم اگر میشه ببینین ازمایششو..
و اینکه من هر چی میگم ب دکتر برام ازمایش خود ایمنی بنویسه نمینویسه و برای انعقاد خونم بهم اسپرین داده میگه نیاز ب ازمایش نیست
میشه بگین من خودم چ ازماییشی بدم برای خود ایمنی بدن ؟
نمیخوام برای دفعه سومم سقط کنم از سقط خسته شدم🥲
دکترجان و دوستان قرص ال دی برای زیارت اربعین
من انشالله اگ قسمت بشه ۳شنبه راهیم طبق اوماحساب کنم ۲روز دیگ پریودیم هستش الان کمرم وگهگاه زیر دلم دردمیکنه و سمت چت تخمدان هام میخوام شروع کنم ال دی بخورم اما میترسم باردار باشم
چیکارکنم بنظرتون؟؟
چندروز پیش ک دکتررفتم گفتن برای دفعه بعد بری شدم روز ۳و۵و۷امپول بزنم بنظرتون بعدقرص پری شدم امپول بزنم تاثیر داره از تاثیرات امپول کم نمیشه بخاطرقرص؟؟
تفسیر سونو 30هفته
میشع این سونوگرافی رو تفسیر کنید ممنون
آیا استفاده از اسپری های بینی مثل رینوسالتین خطرناکه؟
سلام دکتر جان و دوستان اومایی. من برای گرفتگی بینی دخترم مدام استفاده میکنم تو روزی یکی دو بار . امروز خواهر شوهرم گفت دکتر بهش گفته که نباید استفاده کرد چون اب اسپری میره تو ریه بچه . نمیدونم این مطلب درسته یا نه ولی نگرانم کرد .دکتر جان میشه لطفا راهنمایی کنید ممنون میشم ،دوستات اومایی اگر اطلاعی دارید ممنون میشم شما هم نظر بدین ❤️
شیرخشک برای نوزاد دوماهه
سلام خانم دکتر وقت بخیر
دختر من دوماه و ۱۲ روزشه از اول شیر خودمو میخوره گاهی اوقات حس میکنم سیر نمیشه مثلاً زیر ۵ الی ۱۰ دقیقه از شیر خوردن دست میکشه که نصفشم اون زیر به بازی میگذره و مک نمیزنه و اگرم بخوابه شاید ۱۵ دقیقه بعدش با گریه بیدار میشه و تقاضای شیر داره بعضی وقتام زیر سینه غر میزنه کولیک داره و شبا بیقراره
خودم سینه هام پُر و سفت نیست حس میکنم شیرم کمه
ولی دکترش میگه وزنش خوبه شیرت خوب بوده ازشون پرسیدم میتونم شیرخشک بهش بدم گفتن نیاز نیست ولی اگه میخوای هم خودت هم بچه شبا راحت بخوابید میتونی کمکی بدی
دخترم ۳۶ هفته با وزن ۲۶۰۰ دنیا اومد آخرین بار ۲ ماهگی ۴۶۰۰ بود
خانم دکتر نظر شما چیه ؟؟
فرق شربت اریترومایسین و ازیترومایسین
سلام خانم دکتر
من بچه م دو هفته هست سرفه میکنه و حالش خوب نیست
دوبار دکتر بردم
دکتر اولی یک اریترومایسین داده روزی رو بار ۳ سیسی
دکتر دومی گفت آزیترومایسین میده ولی تو نسخه نبوده و من نمی دونستم من دارو شو هم نگرفتم بابام رفته گرفته الان نیست و دستورش هم طبعا تو نسخه نبود
میشه بگین فرقش چیه و اگه آزیترومایسین بدم ؟چقد بدم بهش
بتا با دو روز تاخیر
سلام وقت بخیر بعد ازدو روز تاخیر ۳۱ مرداد آزمایش خون دادم دیگ تکرارش نکردم خوبه جوابش ؟باید تکرارش کنم؟؟ ایا بارداری من طبیعی هست؟
قند خون در بارداری
سلام خانم دکتر عزیز ،بعد از شام قندخونم رو گرفتم ۲۰۵ بود،زیاده ؟؟
دارو برای آبریزش بینی
سلام وقت بخیر
خانم دکتر پسرم چند روز هست گرفتگی و ابریزش بینی داره کف دست و پا و سرش داغ میشه ولی تب نداره(سرفه و عطسه و خلط و...نداره).بهش پلارژین میدم.واسه ابریزش میتونم سیتریزین بدم؟
و اینکه باید مولتی و آهن رو قطع کنم تا خوب میشه یا نیاز نیست؟
نمیدونم این یعنی سرماخورده یا حساسیت هست!
لکه های قرمز رنگ
سلام خانم دکتر عزیز
بچه من ۸ ماهه هست
یک لک های قرمز رو پوستش به وجود میاد گاهی میره گاهی دوباره پیدا میشه
به نظرتون چیه
پشت گردنش هم هست یه دونه اون کوچیک میشه اما نمیره
ورم دور پوست دور آلت
سلام، حدودا ۱ ماه پیش پوست جای ختنه رو پسرم رو که چسبندگی داشت دکتر آزاد کرد، از اون موقع هر روز دوبار پماد جنتامایسین میزنم براش. از دیشب دیدم قرمز شده و یکم دون دون. شستم و دیگه هیچ پماد نزدم، صبح دیدم پوست دور آلت خیلی ورم کرده و قرمز شده. ولی دست که میزنم دردش نمیاد.
در ضمن چون سرماخورده الان ۳ روزه آنتیبیوتیک هم داره میخوره.
چیکار برای ورمش بکنم؟
تفسیر جواب آزمایش
سلام دکتر جان
سوال دوستمونه اگه امکانش هست براشون تفسیر کنید♥️
سلام دکتر عزیز،لطفا این جواب آزمایش ک مربوط ب خانم ۷۸ ساله هست رو تفسیر کنید،مشکل کم خونی داشتن
آزمایش هورمونی روز سوم پریودی
سلام شرایط انجام آزمایش روز سوم پریودی و میگید ممنون




