Ooma

نامنظم شدن و دیر امدن پریود

سلام خسته نباشید
من در دی پارسال یه سقط داشتم در حدودا ۵ ۶ هفتگی که حدودا بعد از اون یک ماه پریود نشدم بعدشم تا ماه پیش پریودی هام مرتب و دقیق بود و لی این ماه ۱۰ روز رد شده و پریود نشدم اقدامم نداشتم در ضمن من کم کاری تیرویید داشتم که قبلا روزی نصف پنجاه به جز پنج شنبه جمعه ها میخوردم که الان حدودا ۱۵ روزه هر روز نصف پنجاه میخورم علت این دیر اومدن و پریود نشدن رو میخواستم بدونم متشکرم

5 پاسخ 378 بازدید


دونه ریز روی باسن کودک

سلام خسته نباشید ببخشید یه دروزی هست روی باسن دخترم دون هایی ریز قرمز زده کرم کالاندولا استفاده کردم تاثیری ندارد چی بزنم براش

12 پاسخ 399 بازدید


لکه صورتی بعد از رابطه

سلام من این ماه امپول برای تخمک گذاری و ازاد سازی تخمک زدم الان ۶ روز از امپول اچ سی چی میگذره.
حالا سوالم اینه ک دقیقا روز بعد از امپول و امشب بعد از رابطه روی دستمال ترشحات صورتی رنگ ازم خارج شد دلیلش چی میتونه باشه ؟؟
هیچ علائمی از بارداری ندارم ممکنه باردار باشم؟

16 پاسخ 537 بازدید


درد کشاله ران و واژن

سلام دکتر عزیز و خانمای گل
من الان نزدیک به دو هفتست استخون واژنم و کشاله های رونم به شدت درد میکنن اصلا ۳-۴روزه ب شدت درد دارم که حتی بلند شدن و نشستن و راه رفتن هم برام سخت شده نمیدونم چیکار کنم ممکنه سرویکسم اومده باشه پایین یا بچه اومده باشه پایین
پاهامم زدم بالا عصری ولی اصلا فایده نداره

12 پاسخ 897 بازدید


سونوگرافی آنومالی اسکن را بررسی کنید,چه اقدامی باید انجام بدم

سلام خانم دکتر عزیز,من ۱۸ هفته و ۵ هستم,آزمایشات غربالگری اول رو انجام دادم,مشکلی نداشتند و ریسک ها پایین بود, ان تی هم خوب بود
ولی دور روز پیش که رفتم برای سونوی آنومالی اسکن,یکسری یافته غیر طبیعی پیدا شد,الان باید چیکار کنم?جای نگرانی هست?ممنون میشم راهنمایی کنید
آیا نیاز هست تست آمنیوسنتز یا سلفری انجام بدم?

12 پاسخ 533 بازدید


مدن زمان شیر دهی نوزاد

سلام خانم دکتر. و دوستان. دخترم ۲روزشه
هر چند ساعت یک بار باید شیر بدم.؟ شب که خابه میترسم قندش بیفته بیدار نشه.؟ روزا شیر خودم دادم همش. شب نیم درجه شیر خشک دادم بیشتر بخابه، الان سه ساعت شده بیدارش کنم؟
خانم دکتر شبا شیرخشک بدم نیم درجه؟ دلم میخاد هم شیر خودم بخوره هم شیر خشک چون یچه یک سال و نیم دارم سختمه همش شیر خودم بدم

16 پاسخ 678 بازدید


آیا مصرف شیاف پرژوسترون در هفته ی 21 اشکال دارد

سلام . من تا هفته ی 20 شیاف اسفاده کردم . الان دکتر میگه دیگه نیاز نیست بگذاری چون خونریزی نداری . ولی کمر درد دارم اگه استفاده کنم شبی یکی اشکال داره؟؟

14 پاسخ 280 بازدید


آزمایش اسپرم همسرم رو لطفا ببینید

سلام دکتر عزیزم خسته نباشین
من سال ۱۴۰۰ با قرص لتروزل باردار شدم و ۵ هفته بودم سقط شد
وسال ۱۴۰۱ هم سه بار امپول hmg زدم و با دارو باردار شدم و ۶ هفته سقط شد بدون هیچ گونه ویتامینی که قبل بارداری بخورم .
همسرم دو بار ازمایش داده بود و گفتن سالمه
از فروردین دکترم رو عوض کردم و دکتر به خودم و همسرم ویتامین داده یه سری ازمایش نوشت ک کمی تنبلی تخمدان و کم خونی شدید دارم ک قرص اهن نوشت .این سری ازمایش اسپرم هم برای همسرم نوشت میخواستم اگر میشه ببینین ازمایششو..
و اینکه من هر چی میگم ب دکتر برام ازمایش خود ایمنی بنویسه نمینویسه و برای انعقاد خونم بهم اسپرین داده میگه نیاز ب ازمایش نیست
میشه بگین من خودم چ ازماییشی بدم برای خود ایمنی بدن ؟
نمیخوام برای دفعه سومم سقط کنم از سقط خسته شدم🥲

18 پاسخ 442 بازدید


دکترجان و دوستان قرص ال دی برای زیارت اربعین

من انشالله اگ قسمت بشه ۳شنبه راهیم طبق اوماحساب کنم ۲روز دیگ پریودیم هستش الان کمرم وگهگاه زیر دلم دردمیکنه و سمت چت تخمدان هام میخوام شروع کنم ال دی بخورم اما میترسم باردار باشم
چیکارکنم بنظرتون؟؟
چندروز پیش ک دکتررفتم گفتن برای دفعه بعد بری شدم روز ۳و۵و۷امپول بزنم بنظرتون بعدقرص پری شدم امپول بزنم تاثیر داره از تاثیرات امپول کم نمیشه بخاطرقرص؟؟

21 پاسخ 1,435 بازدید


تفسیر سونو 30هفته

میشع این سونوگرافی رو تفسیر کنید ممنون

10 پاسخ 313 بازدید


آیا استفاده از اسپری های بینی مثل رینوسالتین خطرناکه؟

سلام دکتر جان و دوستان اومایی. من برای گرفتگی بینی دخترم مدام استفاده میکنم تو روزی یکی دو بار . امروز خواهر شوهرم گفت دکتر بهش گفته که نباید استفاده کرد چون اب اسپری میره تو ریه بچه . نمیدونم این مطلب درسته یا نه ولی نگرانم کرد .دکتر جان میشه لطفا راهنمایی کنید ممنون میشم ،دوستات اومایی اگر اطلاعی دارید ممنون میشم شما هم نظر بدین ❤️

11 پاسخ 318 بازدید


شیرخشک برای نوزاد دوماهه

سلام خانم دکتر وقت بخیر
دختر من دوماه و ۱۲ روزشه از اول شیر خودمو میخوره گاهی اوقات حس میکنم سیر نمیشه مثلاً زیر ۵ الی ۱۰ دقیقه از شیر خوردن دست می‌کشه که نصفشم اون زیر به بازی میگذره و مک نمیزنه و اگرم بخوابه شاید ۱۵ دقیقه بعدش با گریه بیدار میشه و تقاضای شیر داره بعضی وقتام زیر سینه غر میزنه کولیک داره و شبا بی‌قراره
خودم سینه هام پُر و سفت نیست حس میکنم شیرم کمه
ولی دکترش میگه وزنش خوبه شیرت خوب بوده ازشون پرسیدم میتونم شیرخشک بهش بدم گفتن نیاز نیست ولی اگه میخوای هم خودت هم بچه شبا راحت بخوابید میتونی کمکی بدی
دخترم ۳۶ هفته با وزن ۲۶۰۰ دنیا اومد آخرین بار ۲ ماهگی ۴۶۰۰ بود
خانم دکتر نظر شما چیه ؟؟

11 پاسخ 503 بازدید


فرق شربت اریترومایسین و ازیترومایسین

سلام خانم دکتر
من بچه م دو هفته هست سرفه میکنه و حالش خوب نیست
دوبار دکتر بردم
دکتر اولی یک اریترومایسین داده روزی رو بار ۳ سی‌سی
دکتر دومی گفت آزیترومایسین میده ولی تو نسخه نبوده و من نمی دونستم من دارو شو هم نگرفتم بابام رفته گرفته الان نیست و دستورش هم طبعا تو نسخه نبود
میشه بگین فرقش چیه و اگه آزیترومایسین بدم ؟چقد بدم بهش

4 پاسخ 1,229 بازدید


بتا با دو روز تاخیر

سلام وقت بخیر بعد ازدو روز تاخیر ۳۱ مرداد آزمایش خون دادم دیگ تکرارش نکردم خوبه جوابش ؟باید تکرارش کنم؟؟ ایا بارداری من طبیعی هست؟

23 پاسخ 571 بازدید


قند خون در بارداری

سلام خانم دکتر عزیز ،بعد از شام قندخونم رو گرفتم ۲۰۵ بود،زیاده ؟؟

24 پاسخ 793 بازدید


دارو برای آبریزش بینی

سلام وقت بخیر
خانم دکتر پسرم چند روز هست گرفتگی و ابریزش بینی داره کف دست و پا و سرش داغ میشه ولی تب نداره(سرفه و عطسه و خلط و...نداره).بهش پلارژین میدم.واسه ابریزش میتونم سیتریزین بدم؟
و اینکه باید مولتی و آهن رو قطع کنم تا خوب میشه یا نیاز نیست؟
نمیدونم این یعنی سرماخورده یا حساسیت هست!

7 پاسخ 336 بازدید


لکه های قرمز رنگ

سلام خانم دکتر عزیز
بچه من ۸ ماهه هست
یک لک های قرمز رو پوستش به وجود میاد گاهی میره گاهی دوباره پیدا میشه
به نظرتون چیه
پشت گردنش هم هست یه دونه اون کوچیک میشه اما نمیره

19 پاسخ 390 بازدید


ورم دور پوست دور آلت

سلام، حدودا ۱ ماه پیش پوست جای ختنه رو پسرم رو که چسبندگی داشت دکتر آزاد کرد، از اون موقع هر روز دوبار پماد جنتامایسین میزنم براش. از دیشب دیدم قرمز شده و یکم دون دون. شستم و دیگه هیچ پماد نزدم، صبح دیدم پوست دور آلت خیلی ورم کرده و قرمز شده. ولی دست که میزنم دردش نمیاد.
در ضمن چون سرماخورده الان ۳ روزه آنتی‌بیوتیک هم داره میخوره.
چیکار برای ورمش بکنم؟

23 پاسخ 638 بازدید


تفسیر جواب آزمایش

سلام دکتر جان
سوال دوستمونه اگه امکانش هست براشون تفسیر کنید♥️


سلام دکتر عزیز،لطفا این جواب آزمایش ک مربوط ب خانم ۷۸ ساله هست رو تفسیر کنید،مشکل کم خونی داشتن

7 پاسخ 595 بازدید


آزمایش هورمونی روز سوم پریودی

سلام شرایط انجام آزمایش روز سوم پریودی و میگید ممنون

6 پاسخ 286 بازدید