Ooma

مصرف گلاب درباداری هفته32

باسلام دکترجان خسته نباشید
من معمولا شربت آبلیمو روزی یادوروز یه بار یه پارچ درست میکنم داخلش هم تقریبا دوسه قاشق گلاب میریزم و بعضی وقتام شله زرد که درست میکنم گلاب میریزم داخلش آیا مشکلی داره دراین حد مصرف؟؟

7 پاسخ 427 بازدید


تفسیر ازمایش قند خون

با عرض سلام خانم دکتر و اومایی های عزیز این ازمایش قند خون خواهرمه ای وی اف انجام داده دکترش گفته که قند خونت خیلی بالاست باید یه دکتر دیگه بری برای قند خونت میشه شما هم یه نگاهی بکنید خیلی نگرانن از این بابت

10 پاسخ 338 بازدید


گلو درد و گرفتگی بینی در بارداری

سلام دکتر اوما و دوستان اومایی
من دوروزه بینی ام کیپ بود و همش عطسه میکردم از امروز گلودرد هم اضافه شده بهش و احساس میکنم گوشم هم درد میکنه
دیشب همش دماغم کیپ میشد تو نفس کشیدن اذیت بودم
چی میتونم مصرف کنم ؟ تا چهارشنبه که برم دکتر
بارداریم چند قلویی هست خیلی نگرانم

12 پاسخ 331 بازدید


مولتی ویتامین برای پسرم

سلام دکترجان و مادرای عزیز
پسرم ۲ سال ۸ماهش
تقریبا ی ۳ ماهی هست مولتی ویتامین تقویتی چیزی ندادم
وزنش ۱۴ کیلو و قد ۹۱
بنظرتون چه شربتی براش تهیه کنم بدم؟؟
چون میرم سفر و مهمونی میخوام ضعیف نشه مریض شه
قطره کلوی کیدز خوبه؟؟یا شربت کیندر یورویتال؟؟

10 پاسخ 291 بازدید


تب و دونه های روی بدن

سلام عزیزم
پسرم از پنج شنبه شب تا دیروز تب داشت تبش خیلی نبود زیر ۳۸ بودش
امروز از صب ک بیدار شده بدنش دونه زده ممکنه ک رزویلا باشه صورتش و شکمش و پشتش هست دونه ها
و اینکه دخترمم ممکنه ک بگیره قبلا تو همین سن ۷ ۸ ماه یه بار گرفته

15 پاسخ 785 بازدید


سونوگرافی هفته ۱۲ سلامت جنین

سلام امکانش هست بگید سونویی که قرار بدم فقط شکمی؟nt و nbو قلب و تونستم بخونم و سرچ کردم ولی یکیشو متوجه نشدم راهنماییم میکنید

17 پاسخ 308 بازدید


مصرف مکمل های بارداری ❌❌❌

سلام خانوم دکتر وقت بخیر،،من امروز چهارده هفته و چهار روز هستم رفتم دکتر برام مکمل نوشته که توی دوتاش ویتامین د داره و همزمان ویتامین د هم توی داروهام جدا نوشته الان مشکلی نداره ویتامین د هم جدا مصرف کنم واینکه چه تایمی باید این مکمل هارو مصرف کنم💙💙💙

14 پاسخ 551 بازدید


نخوردن غذای کمکی نوزاد هفت ماهه و نیمه

سلام .پسرم از خوردن هر غذایی بدش میاد حالت عق زدن داره کمکیشو اول حریره بادام دادم بزور خورد بیشترشو ریختم دور ،الان سرلاک گندم و موز گرفتم باز هم بزور دوقاسق میخوره .و هر سوپ یا غذای دیگع هم میدم بازم دهنشو سفت میکنه و سرشو میچرخونه که نخوره .مولتی بهداشت میدم با اهن سیدرال نمیدونم چیکارش کنم

13 پاسخ 394 بازدید


دقیقا هفته چند بارداری هستم

سلام دکتر. وقتتون بخیر.
من دوقلو باردار هستم و دکتر گفتند که هفته ۳۴ زایمان من انجام میشه سزارین.
اما هفته بارداری سونو و lmp من یک هفته با هم فرق داره.
طبق LMP هفته ۲۹ هستم و طبق سونو هفته ۲۸ هستم. میخواستم بدونم برای زایمان کدوم هفته رو در نظر می گیرند. من الان در هفته ۲۸ هستم یا ۲۹ ؟
تاریخ اولین روز بعد از آخرین پریودی من ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ هست.

71 پاسخ 759 بازدید


دفعات ادرار نوزاد ۶ ماه و ده روزه

سلام روزتون بخیر
دختر من ۶ ماه و ده روزشه دفعات ادرارش کم شده نسبت به قبلش غذا هم خیلی کم میخوره فرنی و حریره بادام و پوره سیب زمینی و میوه براش پوره میکنم اما به زور میخوره میشه راهنمایی کنین خیلی نگرانم

13 پاسخ 535 بازدید


اسهال شدید نوزاد خیلی ابکی

سلام دکتر جان دخترم جمعه شب تب کرد تا شنبه صبح خوب شد بعدش اسهال گرفت روزی سه چهار بار بیرون میره ولی خیلی خیلی آبکی یه قطره رامنوفلور بهش میدم باشربت کوتریموکسازول ولی بهتر نشده

11 پاسخ 530 بازدید


زردی نوزاد ۴۲ روزه

سلام خانم دکتر ودوستان.ببخشید نوزاد من ۴۲ روز داره که به درخواست پزشک آزمایش زردی ازش گرفتن چون صورتش هنوز زرد هسته امروز جوابش اومد ۷/۵بود.دکترش تا یکشنبه نیسته میخواستم بدونم برای این سن این عدد زیاده؟گروه خونیشم باهام فرق میکنه.

11 پاسخ 461 بازدید


کیپی بینی و تک سرفه

سلام خانوم دکتر و دوستان دخترم بینیش کیپه یکمم خرخر داره ،تک سرفه هم داره متاسفانه دکترش نیست تا شنبه دارو چی بدم بهش

8 پاسخ 260 بازدید


مقدار شیر مصرفی نوزاد ۱۸ روزه

سلام خانوما من پسرم ۱۸ روزشه و چون خودم از اول شیر نداشتم شیر خشک میخوره هر دو ساعت ۶۰ تا‌.بعضی وقتا سیر میشه بعضی وقتی سیر نمیشه بازم میخواد و انقد جیغ میزنه مجبور میشیم ۳۰ تا دوباره بدیم بنطرتون زیاد نیس؟شما چقدر میدین؟

20 پاسخ 423 بازدید


شیردهی و نوزاد و رفلاکس بچه

سلام
دخترم 55روزشه. شیرخشک میخوره، اپتامیل ساده بهش میدادم از بدو تولد تا یک ماه، بعدش تو مدفوعش خـون پیدا شد. بردمش پیش دکتر گفتن حساسیت به پروتئین گاویه، شیرشو عوض کردم اپتامیل پپتی بهش میدم، ولی هر دو روز ی بار تقریبا، کل شیرو بالا میاره
ق

10 پاسخ 418 بازدید


چه چیزی بزنم جای بخیم خوب بشه

سلام خانم دکتر و مامانا من چهار ماهه سزارین شدم جای بخیه هام اینجوری مونده چه چیزی بزنم از بین برع جاش بعد بعضی موقع ها بدجوری جاش میخاره در ضمن شیر خودمو میدم فقط

19 پاسخ 1,348 بازدید


مصرف قرص روکین بعد از زایمان

برای جلوگیری از بارداری چند روز بعد از زایمان سزارین میتونیم مصرف قرص روکین یا کنتراسمین رو شروع کنیم ؟؟؟؟؟؟

19 پاسخ 452 بازدید


حالت تهوع در بارداری

با سلام خدمت اومایی هاای عزیز
من در هفته ۱۲ بارداری هستم (۱۱ هفته و ۱ روز )
ولی تا به این لحظه اصلا حالت تهوع نداشتم
ولی اطرافم که خانومهای باردار هستن رو میبینم،این حالت رو دارن.
واقعا نمیدونم که طبیعیه این حالتم یا مشکلی وجود داره ؟
و اینکه در بچه دختر این حالت فرق داره با پسر ؟ از نظر شدت
ممنونم که جواب میدین

56 پاسخ 443 بازدید


دل پیچه اسهال دفع زیاد

سلام من پسرم حالت تهوع داشت فرداش اسهال شدید گرفت دکتر بهش قطره پردکید داد اشتهام نداشت ۲ روز اسهال بود روز سوم تقریبا اشتهاش برگشت ۱ بار در روز دفع داشت روز ۴ مجدد اسهال و دلپیچش شروع شده خیلی وزن کم کرده فردا مجدد مراجعه میکنم فقط خوایتم بدونم مشکلی هست که مجدد شدوع شده دلپیجش??

8 پاسخ 425 بازدید


قطع شیردهی بچه ی یکساله

سلام . جدیدا متوجه بارداریم شدم دخترم یه سال و سه ماه میشه تقریبا .. شیر خودمو میخوره فقط... میل چندانی به غذا نداره.. وابستگی زیادی به سینه داره و حتی وقتی غذا میخوره و سیر هست بازم میاد و گریه میکنه برای سینه... چیکار کنم🥺 بدنم ضعیفه هم بارداری قبل هم شیردهی تو این مدت خیلی لاغر شدم الانم که فهمیدم باردارم خواهش میکنم بهم توصیه ای اگه دارین برای قطع شیر بگین یا حداقل به جاش شیر خشک بخوره. اصلا شیر خشک نمیخوره نمیدونم باید چیکار کنم.. در طول روز سرگرم بازیه و کمتر سراغ سینه میاد ولی شبا تا صبح بهم وصله... موندم شیر شب رو چجور قطع کنم..خوابش هم افتضاحه ساعت دو شب تا دوازده ظهر خوابه اما خوابش عمیق نیست مدام در حال تکون خوردن و ناله کردنه اگه بهش شیر ندم گریه میکنه و بیدار میشه نه من نه همسرم اصلا خواب درست نداریم... بنظرتون داروی خواب براش بگیریم؟ خوابش عمیق بشه

51 پاسخ 6,140 بازدید