سلام دکتر عزیز و دوستای گرامی
دیروز آزمایش تیتر بتا دادم
امروز جواب گرفتم عدد ۲۹۳۴
عدد خوبه؟نیازه تکرار شه؟؟
درد پریودی خفیف دارم اشکالی نداره؟؟
امروز روز ۳۴ سیکلمه.۴ روز از پریودم گزشته
پرسش (1402/07/20):
عدد آزمایش تیتر بتا
820
47
1402/07/20
سوال کننده
0
1402/07/20
مهسا م
عالی
0
1402/07/20
مهسا م
دیگه وسواس نداشته باش
0
1402/07/20
مهسا م
۸هفته بروسونو
3
1402/07/20
سوال کننده
😍😍دعا کنین برام همه چی به خیری بگذره
0
1402/07/20
سوال کننده
انشالله شمام بسلامتی بغل بگیری
1
1402/07/20
مهسا م
ممنون عزیزم همچنین شما
0
1402/07/20
samane 🥰🥰
سلام خوبه . مبارک باشه
0
1402/07/20
لی لی (مامان سلین) .
مبارکه مبارکه💃💃💃💃
ایشالا ۸ هفته تمام برو سونو و صدای قلبش رو گوش کن و کیف کن😘
ایشالا ۸ هفته تمام برو سونو و صدای قلبش رو گوش کن و کیف کن😘
0
1402/07/20
😻Zahra😻 🌹🌹
مبارکه بسلامتی براماهم دعاکن
0
1402/07/20
سوال کننده
ممنونم
1
1402/07/20
سوال کننده
انشالله قسمت همه چشم انتظارا
0
1402/07/20
محب الحسین(ع) 💚
مبارکه ان شاءالله عزیزم😍😍
1
1402/07/20
محب الحسین(ع) 💚
ان شاءالله🥺
1
1402/07/20
mahtab ...
مبارکت باشه عزیزمانشالله این دوران رو به سلامتی سپری کنی
طبق پریود هشت هفته برو سونو قلب و استرس همنداشته باش عزیزدلم
طبق پریود هشت هفته برو سونو قلب و استرس همنداشته باش عزیزدلم
0
1402/07/20
فاطمه 💕
مبارک باشه 😍😍😍❤️ بسلامتی بگذرونی بارداری راحتی داشته باشی
0
1402/07/20
سوال کننده
ممنونم عزیزای من😍♥️
0
1402/07/20
nayereh d
مبارکهههههه
0
1402/07/20
nayereh d
برا منم دعا کن
0
1402/07/20
مرضیه 😍علی اصغر نگهدارت 😍
مبارکباشه عزیزم...الهی قدمش خیر و پر برکت باشه واستون😘😘
0
1402/07/20
سوال کننده
ممنونم
انشالله بزودی قسمت همه چشم انتظارا بشه
انشالله بزودی قسمت همه چشم انتظارا بشه
0
1402/07/20
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون عزیزم
یک عدد بتا به تنهایی صرفاً به ما نشان میدهد که شما باردار هستید با توجه به عدد گزارش شده بهتر است شنبه سونوگرافی جهت تایید بارداری داخل رحمی انجام دهید البته که توقع دیدن جنین و. قلب او را نداریم ❤️
یک عدد بتا به تنهایی صرفاً به ما نشان میدهد که شما باردار هستید با توجه به عدد گزارش شده بهتر است شنبه سونوگرافی جهت تایید بارداری داخل رحمی انجام دهید البته که توقع دیدن جنین و. قلب او را نداریم ❤️
0
1402/07/21
سوال کننده
ممنون دکتر جان
درد پریودی طبیعیه؟؟
خیلی نفخ دارم اونم درد شکممو بدتر میکنه نمیدونم چی ب چیه
درد پریودی طبیعیه؟؟
خیلی نفخ دارم اونم درد شکممو بدتر میکنه نمیدونم چی ب چیه
0
1402/07/21
پزشک اوما
عزیزم دردتان با گذشت زمان شدت پیدا کرده ؟ با استراحت و تغییر وضعیت بهبود پیدا می کند؟
0
1402/07/21
سوال کننده
نه تو ۲۳ سیکل تا ۲۷ درد شدید داشتم.الان خیلی خفیفه گاهی میگیره
مخصوصا ک نفخ داشته باشم زیاد میشه
جوری نیست ک بخوام استراحت کنم خوب شه
گاهی خوابیدمم خفیف میگیره
مخصوصا ک نفخ داشته باشم زیاد میشه
جوری نیست ک بخوام استراحت کنم خوب شه
گاهی خوابیدمم خفیف میگیره
0
1402/07/21
سوال کننده
خودش میگیره خودش خوب میشه
0
1402/07/21
سوال کننده
چهارشنبه تیتر بتا دادم ۲۹۳۴ بود
لازمه فردا تکرار کنم؟؟
لازمه فردا تکرار کنم؟؟
0
1402/07/21
سوال کننده
گاهی سمت چپ یا راستم درد میگیره ولی سریع ول میکنه
0
1402/07/22
پزشک اوما
شنبه سونوگرافی جهت تعیین محل ساک بارداری انجام دهید فعلا هم استراحت بیشتری داشته باشید
0
1402/07/22
پزشک اوما
تا اطلاعات دقیق تری نسبت به شرایط شما داشته باشیم ❤️
0
1402/07/22
سوال کننده

0
1402/07/22
سوال کننده
سونو امروزم دکتر جان
امروز تیتر بتا هم تکرار کردم ۷۶۰۰ شد
روز شروع آخرین پریودم ۱۹ شهریور بود
برای سونو قلب کی برم بهتره؟؟۱۰ روز دیکه زود نیست؟؟
امروز تیتر بتا هم تکرار کردم ۷۶۰۰ شد
روز شروع آخرین پریودم ۱۹ شهریور بود
برای سونو قلب کی برم بهتره؟؟۱۰ روز دیکه زود نیست؟؟
0
1402/07/22
سوال کننده
سن بارداری زده ۵ هفته و ۴ روز
اشتباه نیست؟؟طبق اوما و دکتری ک پیشش میرفتم ۵ هفته هستم ۴ هفته و ۶ روز
اشتباه نیست؟؟طبق اوما و دکتری ک پیشش میرفتم ۵ هفته هستم ۴ هفته و ۶ روز
0
1402/07/22
پزشک اوما
بسیار هم عالی عزیزم 💓تا دوهفته اختلاف در سن بارداری اهمیتی ندارد و نتیجه سونوگرافی هم عالی است، سونوگرافی قلب را دو هغته دیگر انجام دهید. بابت دردتان افزایش که نداشته؟
0
1402/07/23
سوال کننده
بله ممنون دکتر عزیز♥️
ن دردم خوبه زیاد نشده.کمتر داره میشه انگار
ن دردم خوبه زیاد نشده.کمتر داره میشه انگار
0
1402/07/23
سوال کننده
پل جنینی چیه؟؟
حالا که کیسه زرده داره خیالم راحت باشه تا دو هفته دیگ قلب و جنین دیده میشه؟
حالا که کیسه زرده داره خیالم راحت باشه تا دو هفته دیگ قلب و جنین دیده میشه؟
0
1402/07/23
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من ❤️
پل جنینی همان جنین هست
دیده شدن کیسه زرده بسیار عالی است ولی خب قطعا نمیتوان تضمین صد در صد داشت
اگر درد روند افزایشی ندارد شیاف لازم نیست فقط استراحت رو به مطلق داشته باشید
نزدیکی و دخول چه واژینال چه مقعدی کاملا متوقف گردد و شخص شما به ارگاسم نرسید و تحریک و دستکاری نوک سینه ها انجام نشود تا ببینیم شرایط چطور پیش می آید
پل جنینی همان جنین هست
دیده شدن کیسه زرده بسیار عالی است ولی خب قطعا نمیتوان تضمین صد در صد داشت
اگر درد روند افزایشی ندارد شیاف لازم نیست فقط استراحت رو به مطلق داشته باشید
نزدیکی و دخول چه واژینال چه مقعدی کاملا متوقف گردد و شخص شما به ارگاسم نرسید و تحریک و دستکاری نوک سینه ها انجام نشود تا ببینیم شرایط چطور پیش می آید
1
1402/07/23
سوال کننده
ممنونم🌹
0
1402/07/24
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من 🪻
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




