سلام خانم دکتر عزیز و خانومای گل
امروز ۲۹ دوره ام هستش این ماه دکترم گفتند از ۱۵ دوره تا ۲۵ دوره شبی دوتا دوفاستون بخورم از ۲۲ تا ۲۵ دوره یه خونریزی خیلی کم داشتم ولی دوفاستون رو قطع نکردم و تا ۲۵ دوره ادامه دادم بعدش کامل خونریزیم قطع شد حالا از دیروز لک بینی دارم البته دیروز و امروز زیاد پیاده روی داشتم ممکنه از پیادهروی باشه یا مشکلی هست؟
خیلی استرس دارم میشه بگید چیکار کنم؟ فردا هم جمعه ست هم اینکه شرایطش رو ندارم تا چند روز دیگه دکتر برم
پرسش (1402/07/20):
بی بی چک زدم مثبت شد آیا واقعیه یا کاذب ؟؟؟
1439
81
1402/07/20
سوال کننده
1
1402/07/20
سوال کننده

0
1402/07/20
اکرم مامان یسنا
سلام از پریودت گذشته یا نه
0
1402/07/20
سوال کننده
سلام عزیزم بله دوره هام ۲۸ روزه اس
8
1402/07/20
Azi 💖 ...
بله مثبته مبارکت باشه
1
1402/07/20
نسرین 🌹
مبارک عزیزم
1
1402/07/20
پرستو مهاجر
بله کاملاً مثبته مبارکه🥰
0
1402/07/20
پرستو مهاجر
شنبه صبح برو دکتر انشالله ک چیزی نیست
0
1402/07/20
سوال کننده
مرسی عشقای من
1
1402/07/20
هانیه ✨
مباااااااارکه
0
1402/07/20
سوال کننده
جایی هستم تا چند روز نمیتونم برم دکتر این لکه ها نگرانم کردن خیلی
0
1402/07/20
mahtab ...
چقدر قشنگ مثبت شده مبارکه عزیزم
0
1402/07/20
گلپر ****
مبارکه عزیزم. فعلا استراحت کن اصلا پیاده روی یا کار سنگین انجام نده.
0
1402/07/20
ramzani 🐣🤰
ظاهرش ب کاذب نمیخوره
مبارکت باشه
مبارکت باشه
0
1402/07/20
فاطی r
مبارکه عزیزدل😍
0
1402/07/20
فاطی r
چیزی نیست عزیزم استرس وارد نکن لایه گزینیه مشکلی نداره ولی پیش دکتر برو بهت دارو بده
0
1402/07/20
سوال کننده
احساس میکنم لک هام دارن بیشتر میشن نمیدونم چیکار کنم😭
0
1402/07/20
mahtab ...
ببین عزیزم وقتی لانه گزینی تموم بشه و جای نطفه مشخص میشه هورمون بارداری تو خون ترشح میشه پس نمیشه بگیم لک لانه گزینیه چون شما الان بارداری و تست شما مثبته
اما بخاطر لک بینی باید حتما پزشکتون تصمیم بگیره چیکار کنین سرخود شیاف مصرف نکنی تا جایی که برات مقدوره استراحت کن تا شنبه که بری پیش دکتر خودت
اما بخاطر لک بینی باید حتما پزشکتون تصمیم بگیره چیکار کنین سرخود شیاف مصرف نکنی تا جایی که برات مقدوره استراحت کن تا شنبه که بری پیش دکتر خودت
0
1402/07/20
سوال کننده
چشم گلم ممنون 😥
0
1402/07/20
محب الحسین(ع) 💚
مثبته کاملا مبارکه😍ان شاءالله زود قطع بشه لکه بینی خیالت راحت بشه
0
1402/07/20
سوال کننده
ممنون گلم خیلی خیلی نگرانم هر بار دسشویی میرم خون میبینم حالم بد میشه
1
1402/07/20
kok_mi
مثبته عزیزم زودتر آزمایش بده و برو پیش دکترت دارو بده بابت خونریزیت
0
1402/07/20
kok_mi
مبارک باشه 🤩💞
0
1402/07/20
سوال کننده
چشم عزیزم ممنون
0
1402/07/20
😻Zahra😻 🌹🌹
مبارکه گلم براماهم دعاکن
0
1402/07/20
hana ۱۳۸۰
مثبته جانم
واس لکه بینیت هم شیاف بزار
البته اول مطمئن شو از محل ساک
واس لکه بینیت هم شیاف بزار
البته اول مطمئن شو از محل ساک
0
1402/07/20
hana ۱۳۸۰
تا اون نوقع ک بری سونو و دکتر
استراحت مطلق باش
رابطه نداشته باش
پاهاتت بده بالا
حتی آشپزی هم نکن
پله بالا پایین نری
استراحت مطلق باش
رابطه نداشته باش
پاهاتت بده بالا
حتی آشپزی هم نکن
پله بالا پایین نری
0
1402/07/20
دينا سادات 💚
سلام دوستم
مبترک باشه
علائم هم داشتی؟
مبترک باشه
علائم هم داشتی؟
0
1402/07/20
سوال کننده
مرسی گلم انشاءالله خدا دل همه اقدامیا رو شاد کنه و همچنین شما🌹
0
1402/07/20
سوال کننده
روستا هستم مهمونم واسه همین گفتم تا چند روز شرایط دکتر رفتن هم ندارم همسرم کار واسش پیش اومد پیشم نیست اوضاع خیلی پیچیده ست منم نمیتونم به میزبان چیزی بگم باهاشون خیلی راحت نیستم
0
1402/07/20
سوال کننده
سلام گلم علائم دقیقا مثل پریود سینه هام درد داشتن و متورم شدن دل درد که میگفتم هر لحظه پریود میشم کمر درد هم داشتم
0
1402/07/20
دينا سادات 💚
ان شاءالله که سالم بقلش میکنی و کلی ذوقشو میکنی🩵😍
0
1402/07/20
سوال کننده
فدات عزیزم انشاءالله به زودی جواب مثبت تست خودت هم ببینم بیشتر ذوق کنم
0
1402/07/20
ارزو مامان اردلان و نیکان
مثبته صد در صد😍😍😍
0
1402/07/20
سوال کننده
🌹🌹🌹🌹
0
1402/07/20
سوال کننده

خانوما این تستم بود بهش اعتماد کنم؟ اصلا باورم نمیشه ۲ ساله اقدامم به همه چی مشکوکم 😂
0
1402/07/20
hana ۱۳۸۰
اره اعتماد کن جانم کامل مثبته دیگ
1
1402/07/20
hana ۱۳۸۰
قرص هاتو مصرف کنی ها قطع نکن
0
1402/07/20
hana ۱۳۸۰
دوفاستون خوبه لکه بینی رو کم میکنه
0
1402/07/20
سوال کننده
دوفاستون که تا ۲۵ دوره باید مصرف میکردم
0
1402/07/20
سوال کننده
اون تموم شد
0
1402/07/20
سوال کننده
حالاروزی سه تا متفورمین صبح ها واسه تیروئید کم کارم لووتیروکسین میخورم روزی یه دونه ویتامین c قرص جوشان قرص دیگه ای ندارم
0
1402/07/20
سوال کننده
تا دیروز مکمل فرتیل اید و اینوفولیک و اووبوست داشتم همشون تموم شدن
0
1402/07/20
سوال کننده
چند روزم هست سرما خوردم حالمم خوب نیست😢
0
1402/07/20
سحر فراهانی
سلام مبارک باشه عزیز
ان شاا.. بارداری خوبی داشته باشی
بجز قرص تیروئید بقیه داروها رو قطع کن تا بری پیش دکترت
ان شاا.. بارداری خوبی داشته باشی
بجز قرص تیروئید بقیه داروها رو قطع کن تا بری پیش دکترت
0
1402/07/20
سوال کننده
سلام ممنون گلم
0
1402/07/20
مبینا .
عزیزم تست زدی همون موقع دوتا خط شد؟
0
1402/07/20
مبینا .
مبارک باشه
0
1402/07/20
سوال کننده
بله گلم همون لحظه شد
0
1402/07/20
سوال کننده
ممنون عزیزم
0
1402/07/20
مبینا .
ببخشید سوال میکنم یعنی اول خط tپر رنگ شد پشت سرش خطc?
0
1402/07/20
گلی ...
استراحت مطلق باش تا میری دکتر انشاءالله که خیره
0
1402/07/20
مبینا .
یا همزمان پر رنگ شد
0
1402/07/20
مبینا .
منکه میشینم نگاه میکنم به تستم میگه حالا مثبت میشه
1
1402/07/20
سوال کننده
همزمان شد عزیزم
1
1402/07/20
سوال کننده
انشاءالله خیلی زود جواب مثبت رو میگیری عزیزم
0
1402/07/20
آفتابگردون ❣
الهی ک برات خیر باشه
برا همه دعا کن
برا همه دعا کن
0
1402/07/20
سوال کننده
ممنون عزیزدلم
0
1402/07/20
😻Zahra😻 🌹🌹
انشاالله فردا چهار روزه عقب انداختم
1
1402/07/21
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون عزیزم
جان دل با توجه به نتیجه بیبی چک حتماً شنبه آزمایش بتا انجام دهید تا به قطع شرایط مشخص گردد فعلاً با توجه به لکه بینی استراحت داشته باشید و شنبه تیتر بتای اورژانسی انجام دهید
جان دل با توجه به نتیجه بیبی چک حتماً شنبه آزمایش بتا انجام دهید تا به قطع شرایط مشخص گردد فعلاً با توجه به لکه بینی استراحت داشته باشید و شنبه تیتر بتای اورژانسی انجام دهید
1
1402/07/21
سوال کننده
سلام خانم دکتر عزیزم چشم ممنون
0
1402/07/21
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا جانم و خواهش میکنم 🌱🌱
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




