Ooma

اسهال بعد واکسن. لطفا زود جواب بدین 😓😓

سلام عزیزان و خانم دکتر‌ دخترم امروز واکسن شش ماهگی زده ۶ بار اینا دفع داشته ۳_۴ بارش آبکی بود ‌ پدی لاکت هم دادم‌اب هم دادم ‌ چیکار کنم

12 پاسخ 341 بازدید


سنوگرافی آب دور جنین

باسلام دکترجان خسته نباشید
هفته34 هستم
بهترین زمان انجام سونو آب دور جنین چندهفته هست
واینکه تو مطب هم انجام میدن

9 پاسخ 394 بازدید


حساسیت و شیر ha

سلام دکتر عزیز و اوماییی های گل .
من پسرم حساسیت ب پروتین گاوی داره شیر اپتامیل پپتی ۲ میدادم
اما الان هر جی میگردم نیس میتونم اپتامیل ha بدم مشکلی نداره؟

6 پاسخ 194 بازدید


درد یک طرفه گوش و گلو

سلام دکتر جان من هفته ۵ بارداری هستم از دیشب یهو گوشم درد گرفت و آب دهنمو ک قورت میدم هم گوشم هم یک طرف گلوم تیر میشه و دردناکه
چ دارویی میتونم بخورم؟ آب نمک قرقره میدم

26 پاسخ 350 بازدید


جواب ازمایش کودک ۲ ساله

سلام
دکتر جان لطفا این ازمایش رو تفسیر کنید
برای یک موردش خیلی نگرانم خواهش میکنم دلگرمم کنید

20 پاسخ 327 بازدید


بالا آووردن و اسهال نوزاد 3 ماهه

سلام خدمت دکتر محترم اوما
پسرم سه ماهو ده روزشه،آلرژی به پروتئین گاوی داره و فقط نئوکیت بهش میدم،و دو هفته است که شیر خودمو قطع کردم،ده روز پیش مسافرت رفته بودیم حالش خوب بود،الآن 3 روزه هر چی میخوره مثل آب بالا میاره،حتی بعد از گذشت دو ساعت از شیر خوردنش،اسهال هم داره،تب نداره ولی
مشکلش چیه به نظرتون،از رفلاکسه یا نه
چون شیر اصلا حالت پنیری نداره

13 پاسخ 307 بازدید


تفسیر آزمایش قندخون بارداری

سلام خانم دکتر
ممنون میشم آزمایش قند منو چک کنین. نرمال هست؟؟

12 پاسخ 244 بازدید


خارش لبه های بیرونی واژن

سلام وقتتون بخیر خانم دکتر ببخشید من از دیروزه تو لبه های بیرونی واژنم احساس خارش دارم بیشترم یه سمتم هست چه دارویی مصرف کنم؟؟؟ ترشوح بو دار و رنگی ام ندارم

24 پاسخ 669 بازدید


تفسیر جواب ازمایش من

سلام میشه بیرحمت جواب ازمایش رو بگین

5 پاسخ 357 بازدید


زیاد خابیدن نوزاد؟...

سلام خانم دکتر دخترم 15روزشه تقریبا همش خوابه درشبانه روز فقط دوساعت یک بار بیدار میشه شیر میخوره دوباره میخوابه طبیعی هست یعنی؟؟حس میکنم زیادی میخابه، زردیش هم رو ۷بود

40 پاسخ 514 بازدید


تزریق آمپول د۳ ۳۰۰۰۰۰ برای کودک دو ساله

سلام خانم دکتر
ویتامین د دخترم ۵۰ بود ک البته ناشتا نبود و چند دقیقه قبل آزمایش یکم بیسکوییت خورده بود
الان دکتر بهش قطره داده و دو تا امپول ک دو ماه بزنم
امپول خطرناک نیس براش؟

11 پاسخ 496 بازدید


خونریزی و لکه بینی طولانی مدت بعد از سقط

سلام خانم دکتر، وقت شما بخیر
من۲۰ روز پیش سقط داشتم با سایتوتک که منجر به خونریزی شدید و در نهایت کورتاژ اورژانسی شد، بعد از عمل برای ۱۰ روز متیل ارگونوین تجویز شد، حالا ۹ روز از تمام شدن قرص می گذره و من همچنان ترشحات خونی و لکه بینی قهوه ای دارم، ممنون میشم بفرمایین که این همه مدت خونریزی ولکه بینی طبیعیه یا ممکنه بقایا داشته باشم؟ 
ممنون🙏🙏🙏

6 پاسخ 427 بازدید


تفسیر ازمایش اچ پی وی

خانوم دکتر جوابمو بدید لطفا تیپ پرخطرم یا کم خطر؟

8 پاسخ 570 بازدید


سرماخوردگی در هفته ۲۸ و درد سیاتیک

سلام پزشک عزیز🌷
من از دیروز سرما خوردم
گلودرد و گوش درد شدید داشتم که کمی بهتر شده با خوردن سوپ و میوه های ویتامین سی دار

الان سر درد و سوزش چشم
و سوزش ته حلق و سقف دهن دارم وکمی گلو درد
و ابریزش بینی

چه اقداماتی باید انجام بدم؟ چون اصلا نمیتونم بخوابم کلافم


و این که رگ سیاتیکم به شدت درد میکنه

18 پاسخ 306 بازدید


مدفوع دختر چرا اینجوری همراه عکس

سلام خانم دکتر ومامانای عزیز مدفوع دخترم چرا اینجوری فقط هم شیر خودمو میخوره سفیدا چیه توش

18 پاسخ 689 بازدید


آزمایش تیروئید در شیردهی

سلام خسته نباشید خانم دکتر
بنده پنج ماهه در حال شیردهی هستم که به دلیل پریودی مکرر آزمایش تیروئید انجام دادم لطف میکنید آزمایش منو تفسیر کنید

8 پاسخ 266 بازدید


مصرف لووتیروکسین برای کم کاری تیروئید

سلام خانوم دکتر من قبل بارداری تیرویید داشتم و تا موقع زایمان روزی لووتیروکسین ۵۰ می‌خوردم جمعه ها ۱۰۰ بعد زایمان خودم قطع کردم
الان آزمایش دادم باز کم کار هست
همون روند قبل مجدد ادامه بدم ؟

7 پاسخ 314 بازدید


پسرم ۵ ماهشه سرما خورده.چی میتونم بهش بدم ؟

سلام دکترجان و دوستان گلم
پسرم بینیش از انتها کیپه و سرفه های خلطی داره
میتونم بهش دمنوش پونه یا آویشن رقیق با نبات بدم؟
غذاشو شروع کردم.بهتره چیابهش بدم؟
دکتر رفتم انقد شلوغ بود و همه مریض ترسیدم برگشم شب آخر وقت برم

5 پاسخ 260 بازدید


چسبندگی جفت درزایمان سزارین

سلام خسته نباشید.
زن داداشم امروز صبح سزارین زایمان کرد ولی بعد از 2 ساعت که تو ریکاوری بود دکترش اومد و گفت چسبندگی جفت داشته و هرکاری کردیم خونریزی بند نیومده و دوباره رضایت بدین تا عملش کنیم و رحمشو دربیاریم.
الآن عمل کرده و تو ریکاوریه...
خواستم بدونم عوارض خارج کردن رحم تو سن 33 به جز یائسه شدن و باردار نشدن چیه؟

92 پاسخ 1,862 بازدید


ترشح زرد و قهوه ای در بارداری

سلام خانم دکتر هفته پیش من ترشح قهوه ای داشتم رفتم زایشگاه بهم آمپول بتا و شیاف پروژسترون و آمپول پروژسترون دادن و سونو کردن گفتن همه چیز خوبه و بچه مشکلی نداره فقط من الان از دیروز یه کم لکه بینی صورتی دیدم ولی از همون روز که رفتم بیمارستان اصلا داروها تاثیری روی ترشح زرد و قهوه ایم نداشت من توی این ماه سه بار هم سونو دادم گفتن بچه خوبه عکس ترشحاتمم براتون میزارم

21 پاسخ 820 بازدید