اسهال بعد واکسن. لطفا زود جواب بدین 😓😓
سلام عزیزان و خانم دکتر دخترم امروز واکسن شش ماهگی زده ۶ بار اینا دفع داشته ۳_۴ بارش آبکی بود پدی لاکت هم دادماب هم دادم چیکار کنم
سنوگرافی آب دور جنین
باسلام دکترجان خسته نباشید
هفته34 هستم
بهترین زمان انجام سونو آب دور جنین چندهفته هست
واینکه تو مطب هم انجام میدن
حساسیت و شیر ha
سلام دکتر عزیز و اوماییی های گل .
من پسرم حساسیت ب پروتین گاوی داره شیر اپتامیل پپتی ۲ میدادم
اما الان هر جی میگردم نیس میتونم اپتامیل ha بدم مشکلی نداره؟
درد یک طرفه گوش و گلو
سلام دکتر جان من هفته ۵ بارداری هستم از دیشب یهو گوشم درد گرفت و آب دهنمو ک قورت میدم هم گوشم هم یک طرف گلوم تیر میشه و دردناکه
چ دارویی میتونم بخورم؟ آب نمک قرقره میدم
جواب ازمایش کودک ۲ ساله
سلام
دکتر جان لطفا این ازمایش رو تفسیر کنید
برای یک موردش خیلی نگرانم خواهش میکنم دلگرمم کنید
بالا آووردن و اسهال نوزاد 3 ماهه
سلام خدمت دکتر محترم اوما
پسرم سه ماهو ده روزشه،آلرژی به پروتئین گاوی داره و فقط نئوکیت بهش میدم،و دو هفته است که شیر خودمو قطع کردم،ده روز پیش مسافرت رفته بودیم حالش خوب بود،الآن 3 روزه هر چی میخوره مثل آب بالا میاره،حتی بعد از گذشت دو ساعت از شیر خوردنش،اسهال هم داره،تب نداره ولی
مشکلش چیه به نظرتون،از رفلاکسه یا نه
چون شیر اصلا حالت پنیری نداره
تفسیر آزمایش قندخون بارداری
سلام خانم دکتر
ممنون میشم آزمایش قند منو چک کنین. نرمال هست؟؟
خارش لبه های بیرونی واژن
سلام وقتتون بخیر خانم دکتر ببخشید من از دیروزه تو لبه های بیرونی واژنم احساس خارش دارم بیشترم یه سمتم هست چه دارویی مصرف کنم؟؟؟ ترشوح بو دار و رنگی ام ندارم
تفسیر جواب ازمایش من
سلام میشه بیرحمت جواب ازمایش رو بگین
زیاد خابیدن نوزاد؟...
سلام خانم دکتر دخترم 15روزشه تقریبا همش خوابه درشبانه روز فقط دوساعت یک بار بیدار میشه شیر میخوره دوباره میخوابه طبیعی هست یعنی؟؟حس میکنم زیادی میخابه، زردیش هم رو ۷بود
تزریق آمپول د۳ ۳۰۰۰۰۰ برای کودک دو ساله
سلام خانم دکتر
ویتامین د دخترم ۵۰ بود ک البته ناشتا نبود و چند دقیقه قبل آزمایش یکم بیسکوییت خورده بود
الان دکتر بهش قطره داده و دو تا امپول ک دو ماه بزنم
امپول خطرناک نیس براش؟
خونریزی و لکه بینی طولانی مدت بعد از سقط
سلام خانم دکتر، وقت شما بخیر
من۲۰ روز پیش سقط داشتم با سایتوتک که منجر به خونریزی شدید و در نهایت کورتاژ اورژانسی شد، بعد از عمل برای ۱۰ روز متیل ارگونوین تجویز شد، حالا ۹ روز از تمام شدن قرص می گذره و من همچنان ترشحات خونی و لکه بینی قهوه ای دارم، ممنون میشم بفرمایین که این همه مدت خونریزی ولکه بینی طبیعیه یا ممکنه بقایا داشته باشم؟
ممنون🙏🙏🙏
تفسیر ازمایش اچ پی وی
خانوم دکتر جوابمو بدید لطفا تیپ پرخطرم یا کم خطر؟
سرماخوردگی در هفته ۲۸ و درد سیاتیک
سلام پزشک عزیز🌷
من از دیروز سرما خوردم
گلودرد و گوش درد شدید داشتم که کمی بهتر شده با خوردن سوپ و میوه های ویتامین سی دار
الان سر درد و سوزش چشم
و سوزش ته حلق و سقف دهن دارم وکمی گلو درد
و ابریزش بینی
چه اقداماتی باید انجام بدم؟ چون اصلا نمیتونم بخوابم کلافم
و این که رگ سیاتیکم به شدت درد میکنه
مدفوع دختر چرا اینجوری همراه عکس
سلام خانم دکتر ومامانای عزیز مدفوع دخترم چرا اینجوری فقط هم شیر خودمو میخوره سفیدا چیه توش
آزمایش تیروئید در شیردهی
سلام خسته نباشید خانم دکتر
بنده پنج ماهه در حال شیردهی هستم که به دلیل پریودی مکرر آزمایش تیروئید انجام دادم لطف میکنید آزمایش منو تفسیر کنید
مصرف لووتیروکسین برای کم کاری تیروئید
سلام خانوم دکتر من قبل بارداری تیرویید داشتم و تا موقع زایمان روزی لووتیروکسین ۵۰ میخوردم جمعه ها ۱۰۰ بعد زایمان خودم قطع کردم
الان آزمایش دادم باز کم کار هست
همون روند قبل مجدد ادامه بدم ؟
پسرم ۵ ماهشه سرما خورده.چی میتونم بهش بدم ؟
سلام دکترجان و دوستان گلم
پسرم بینیش از انتها کیپه و سرفه های خلطی داره
میتونم بهش دمنوش پونه یا آویشن رقیق با نبات بدم؟
غذاشو شروع کردم.بهتره چیابهش بدم؟
دکتر رفتم انقد شلوغ بود و همه مریض ترسیدم برگشم شب آخر وقت برم
چسبندگی جفت درزایمان سزارین
سلام خسته نباشید.
زن داداشم امروز صبح سزارین زایمان کرد ولی بعد از 2 ساعت که تو ریکاوری بود دکترش اومد و گفت چسبندگی جفت داشته و هرکاری کردیم خونریزی بند نیومده و دوباره رضایت بدین تا عملش کنیم و رحمشو دربیاریم.
الآن عمل کرده و تو ریکاوریه...
خواستم بدونم عوارض خارج کردن رحم تو سن 33 به جز یائسه شدن و باردار نشدن چیه؟
ترشح زرد و قهوه ای در بارداری
سلام خانم دکتر هفته پیش من ترشح قهوه ای داشتم رفتم زایشگاه بهم آمپول بتا و شیاف پروژسترون و آمپول پروژسترون دادن و سونو کردن گفتن همه چیز خوبه و بچه مشکلی نداره فقط من الان از دیروز یه کم لکه بینی صورتی دیدم ولی از همون روز که رفتم بیمارستان اصلا داروها تاثیری روی ترشح زرد و قهوه ایم نداشت من توی این ماه سه بار هم سونو دادم گفتن بچه خوبه عکس ترشحاتمم براتون میزارم




