سلام خانم دکتر دخترم سه شب تب کرد از فرداش همینجور خلط پشت گلو داره و سرفه میکنه هیچیم نمیخوره ی ذره شیر همونم وسط سرفه میاره بالا
دیروز بردم دکتر گفت ب آنتی بیوتیک نیاز نداره فقط شربت پلارژین داد با سرماخوردگی
من چیکار کنم داروشم بالا میاره سوزنی چیزی هست ببرم دکتر بگم بنویسه بزنه براش آخه شربتها رو بالا میاره شبم تا صبح ناله میکنه گلوش اینا خیلی درده
پرسش (1402/08/07):
خلط پشت گلو و استفراغ دخترم 🚫🚫🚫
575
28
1402/08/07
سوال کننده
0
1402/08/07
❤️سلین❤️ .
دختر منم دقیقا همینطوره .بردم دکتر گفت آنتی بیوتیک نیاز نداره و پلارژین داد..سه شب دقیق تب کرد ک فقط شب استامینوفن دادم..الان آبریزش بینی داره و خلط حلق..
باید دورش بگزره دیگه...بهش چیزای کرم بده شلغم ..چغندر و سوپ...لعاب تخم به دمنوش اینا
باید دورش بگزره دیگه...بهش چیزای کرم بده شلغم ..چغندر و سوپ...لعاب تخم به دمنوش اینا
0
1402/08/07
❤️سلین❤️ .
ویروسه .بچه من ک چشاش گود شده الان شش روزه درگیره
0
1402/08/07
Zahra7667 ...
نمیدونم چرا بعضی ذکترا ب آنتی بیوتیک اعنقاد ندارن،پسر منم دقیقا همین بود،انقد امتی بیوتیک ندادن ک زد ب ریه ش ،باز بردم دکتر گفت ریه درگیره،باید بستری بشه،بردم بیمارستان ،تازه اونجا فهمسدن باید آنتی بیوتیک میدادن،ی اعتقاد الکی دارن ک انتی بیوتیک نیاز نیس و بی فایده س ،و فقط باعث میشن بچه هرروز ضعیف تر بشه
0
1402/08/07
Zahra7667 ...
بچه ی شما چطوره؟
0
1402/08/07
Zahra7667 ...
پسر منم از شدت خلط گلو گریه میکرد،بدن درد داشت طوری ک همش بمن میگف منو بمال دست پاهامو،هیییچی لب نمیزذ ولی باز بالا میاورد ،واقعا بدجور بود،تا بردیم بیمارستلن انتی بیوتیک خورد رو ب بهبود رفت
0
1402/08/07
❤️سلین❤️ .
دختر من خداروشکر بدن درد نداره...آبریزش داره هنوز
ببینم تا فردا بهتر نشه میبرم دکتر
ببینم تا فردا بهتر نشه میبرم دکتر
0
1402/08/07
❤️سلین❤️ .
از همین میترسم
ازش همش میپرسم گلوت خراب نیس میتونی قورت بدی میگه آره
اشتهاشم خوبه خداروشکر
ازش همش میپرسم گلوت خراب نیس میتونی قورت بدی میگه آره
اشتهاشم خوبه خداروشکر
0
1402/08/07
❤️سلین❤️ .
صاحب تاپیک اگه بچت بالا میاره و ناله میکنه صد در صد نیاز ب آنتی بیوتیک داره
0
1402/08/07
Zahra7667 ...
ببر ی دکتر دیگه
0
1402/08/07
سوال کننده
دقیقا همینطوره
دخترم از خودم گرفت خودم تب و بدن درد نداشتم فقط گلوم دوسه روز درد گرفت بعدش افتادم رو سرفه خلطی و آبریزش
خودم تو خونه سفکسیم ۴۰۰ خوردم روزی یکی
دوسه تا خوردم کامل خشک شد چرک گلوم
دخترم از خودم گرفت خودم تب و بدن درد نداشتم فقط گلوم دوسه روز درد گرفت بعدش افتادم رو سرفه خلطی و آبریزش
خودم تو خونه سفکسیم ۴۰۰ خوردم روزی یکی
دوسه تا خوردم کامل خشک شد چرک گلوم
0
1402/08/07
سوال کننده
الان بهشم گفتم دخترم اینجوریه میگه نمیخواد گلوش عفونت نداره😶
0
1402/08/07
سوال کننده
گفتم ک حتی از خودم گرفته من آنتی بیوتیک خوردم ک خوب شدم ولی نداد بیشعور
0
1402/08/07
❤️سلین❤️ .
من امشب دوباره میبرم دکتر گلوش چک کنه
0
1402/08/07
سوال کننده
من اگه دیدم تا فردا بدتر شد میبرمش باز دکتر دیگه
0
1402/08/07
سوال کننده
هیچی نمیخوره بد دارو هم هس حتی داروهاشم بزور میدم اکثراهم میارتش بالا
0
1402/08/07
سوال کننده
دختر منم زبر چشمش گود شده سیاه شده
0
1402/08/07
بهار راد
من دخترم که مریض میشد بالا میاورد آمپول ضد تهوع میزد دکتر دیگه حالت تهوعش قطع میشد .
0
1402/08/07
Zahra7667 ...
من سه تا دکتر بردمش,والا هیچکدوم امپول ندادن،گفتن واسش زیادع
0
1402/08/07
سوال کننده
اصلا تهوع نداره میدونی چجوریه خلط پشت گلوش میاد سرفه میکنه بالا میاره
0
1402/08/07
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
اگر خلط رنگی است قطعا آنتی بیوتیک لازم است حتما مجددا به متخصص اطفال دیگری مراجعه کنید خصوصا اینکه تا این حد ناله و بی قراری دارد جانم، اگر خلط شفاف است، شربت دروزیل عسل را امتحان کنید❤️
اگر خلط رنگی است قطعا آنتی بیوتیک لازم است حتما مجددا به متخصص اطفال دیگری مراجعه کنید خصوصا اینکه تا این حد ناله و بی قراری دارد جانم، اگر خلط شفاف است، شربت دروزیل عسل را امتحان کنید❤️
0
1402/08/07
❤️سلین❤️ .
من بردمش دکتر...چون ترشحات بینیش سبزه و برا خلط پشت حلق آنتی بیوتیک آزیترومایسین نوشت
0
1402/08/07
❤️سلین❤️ .
دیدم خلطاش بیشتر شده
آنتی بیوتیک باید بخوره
توهم ببر بچت حتما
آنتی بیوتیک باید بخوره
توهم ببر بچت حتما
0
1402/08/08
سوال کننده
آخه خلطش با استفراغه خانم دکتر من متوجه نمیشم چ رنگیه
0
1402/08/08
سوال کننده
اره تا فردا اگه دیدم بدتر شده میبرمش
ایشالا دختر گلت زود خوب بشه دخترمنم همینطور
ایشالا دختر گلت زود خوب بشه دخترمنم همینطور
0
1402/08/08
پزشک اوما
عزیزدلم بنابراین اگر اصلا بهتر نشده حتما فردا مراجعه کنید
1
1402/08/08
سوال کننده
چشم ممنونم
0
1402/08/08
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا جانم و خواهش میکنم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




