Ooma

داروی اعصاب چی میتونم مصرف کنم؟

سلام وقت بخیر خانم دکتر
من مدتیه که بخاطر فشارهای روانی طولانی و سختی که دارم تحمل میکنم خیلی خیلی عصبی شدم
از طرفی دست تنهام و هیچ کمکی ندارم که حتی یک ساعت دیارو بهش بسپرم
یه وقتا که برا انجام بخشی از کارم دفتر میرم هم با خودم میبرمش تا این حد دست تنهام
تا الان خیلی تحمل کردم و تلاش کردم خودمو با کار و پیجم سرگرم کنم تا سراغ قرص اعصاب نرم
اما تازگی همه چی حالمو بدتر می‌کنه
از کارم و همکارام بدم میاد، کار جدید که بهم ارجاع میشه عصبی میشم داد و بیداد میکنم، دیار غذا نمیخوره عصبی میشم انقد بهم میریزم مشت تو دیوار میکوبم
حس میکنم رسماً دارم دیوونه میشم
شرایط رفتن پیش روانشناس هم در حال حاضر ندارم چون اینجا روانشناس خوب نداره مشکل هزینه شم در حال حاضر دارم چون بخشی از هزینه های دیار رو خودم دارم میدم
چی میتونم مصرف کنم که ازین شرایط دربیام و حداقل آستانه تحملم رو بالاتر ببره و خواب آور هم نباشه که از کارم نیافتم؟ ممنون از شما

6 پاسخ 594 بازدید


آمپول فمولایف و پرلوتون

سلام دکتر عزیز من از ۱۲ هفته هفته ای یکبار پرلوتون ۵۰۰ میزنم الان ۲۸ هفتم و دیگه پرلوتون گیرم نمیاد دکترم گفت فمولایف بزنم . میخام بدونم مشکلی پیش نمیاد و اینکه فمولایف تاثیرم داره ؟ پرلوتون ۵۰۰ که میزدم فمولایفم باید دوز ۵۰۰ بخرم ؟

1 پاسخ 354 بازدید


میشه راجب دعای حرز امام جواد اطلاعات بدین

سلام وقتتون بخیر
خانوما دعای حرز امام جواد گرفتم میشه بگین نمازش چطوریه و چیکار باید کرد ؟ من اطلاعی ندارم‌ممنون میشم راهنمایی کنید

17 پاسخ 442 بازدید


سلام زود تند سریع بهم بکین پسرم بینیش گرفته

۶ ماهشه قطره فنیل افرین بگیرم؟؟؟

17 پاسخ 532 بازدید


آزمایشهای لازم قبل از شروع سیکل انتقال جنین 🥹🙏

من این ماه میخوام برم شهر دیگه ای واسه انتقال جنینام
هرررررر چی تماس میگیرم مرکز ناباروری کسی جواب نمیده اصلا
تیم پزشکی کارای تخمک کشیمو انجام دادن هربار یه دکتر سونو میکرد
الان نمیدونم قبل از پریودیم چه آزمایشایی لازمه بدم
میدونم روز یکم تا سوم باید برم مرکز ناباروری
یوقت این همه راه برم بگه آزمایشات ندادی و این سیکل از دست بدم

میکرو اینجکشن انجام دادم خودم تا حالا مشکل هورمونی یا تنبلی ندارم بخاطر مورفولوژی ۱ همسرم میکرو انجام دادن


چه آزمایشایی بلید بدم؟؟؟؟
ممنونم 🙏

35 پاسخ 495 بازدید


چن روز مونده ب پریود نباید رابطه داشت؟

سلام وقت بخیر
برای باردارشدن،تا چن روز مونده ب پریودی باید رابطه داشته باشم؟

ینی چن روز مونده ب پریودی دیگ رابطه نداشته باشم؟
ممنون میشم راهنماییم کنید

21 پاسخ 673 بازدید


بچه ها تا چه سنی فرصت دارن کامل جملات رو بگن و حرف بزنن؟؟؟

دختر من الان دیگه ۲سال و ۶ ماهشه ولی هنوز جملات خیلی کوتاه میگه همش میگم چرا حرف نمیاد اخه کلمه زیاد میگه هرچی بگم کلمه تکرار میکنه ولی جمله مثل خودمون نمیتونه بگه یکم دارم نگران میشم مامانا تجربه هاتون رو بگید لطفا

38 پاسخ 851 بازدید


قرص دروسبلا ضد بارداری و آی یو آی

سلام دوستان
من رفتم آی یو آی کنم قبلش سونوم کردن گفتن کیست هموراژیک داری برو خوب شو بیا
الان دکترم بهشم قرص ضد بارداری دروسبلا یه بسته هم ال دی داده گفته بخور کیستت رفت بیا
میخواستم بپرسم که این قرص اثر ضد بارداریش چند وقت روی من تاثیر میزاره ینی ۱ ماه اینو بخورم خوب بشم میتونم ماه بعد آی یو آی کنم یا اثر ضد بارداریش چند وقت می مونه تو‌بدنم؟

3 پاسخ 717 بازدید


سوختگی درجه دو دست نوزاد

درود اوما جانم سر انگشت دست اریا دست زد به غذای داغ سوخت. تاول زد ترکید و الان گوشت دستش بیرونه.موقع ۴ دست و پا رفتن و غذا خوردن اذیته. فقط کرم کالندولا دارم تو خونه لازم چسب بزنم روش یا بزارم هوا بخوره؟

18 پاسخ 671 بازدید


ویروس جدید و تب ادامه دار

سلام پزشک اما خسته نباشید
دکتر جان دخترم ۲۲ماهشه و هفته پیش به ویروس جدید مبتلا شد و دوروز اسهال و استفراغ و تب شدید داشت که با مراجعه به متخصص خوب شد ولی الان دوروزه مجددا تب داره فقط تب و بی قراری داره هر ۴ساعت یکبار بهش استامینوفن میدم بعداز یک تا دوساعت اثر میکنه،پاشویه هم نمیتونم بکنم چون لرز میکنه،ازماییش خونش هم هیچ مشکلی نداشت دیروز گرفتم
چیکار کنم خانم دکتر ایا با این اوصاف باید صبر کنم که دوره اش تموم شه؟

15 پاسخ 301 بازدید


تفسیر سونو وزن بارداری

سلام
خوبه همه چیز؟؟؟
تاریخ سزارینم تقریبن کی میش؟
دیابت دارم وزنش زیاد نی؟؟
تا موقه زایمان چند میشه ینی؟
دیگه سونو نیازه بعده این؟
دور سرش خیلی بزرگه؟

18 پاسخ 526 بازدید


سرما خوردگی در بارداری

سلام خانم دکتر از صبح بلند شدم عطسه میکردم یخورده هم گلو درد
از الان ابریزش بینی گرفتم صدامم گرفته گلومم درد میکنه
چی میتونم بخورم؟😷🤒

13 پاسخ 292 بازدید


ترشح درهفته هفدهم بارداری

سلام خانم دکتر و دوستان عزیز
خواستم بپرسم ترشح داشتن در هفته هفدهم طبیعیه؟
من مخصوصا زمانی که راه میرم ترشحم بیشتر میشه و لباس زیرم یه کم خیس میشه
البته آبکی نیست یه هم حالت کشسانی داره بدون رنگ و بو

23 پاسخ 1,167 بازدید


دندان درد در شیردهی

سلام دکتر عزیز میتونم در زمان شیردهی برم دندونم رو درست کنم

7 پاسخ 454 بازدید


تکرار بتا نیاز است؟

سلام خسته نباشین خانم دکتر ، دیروز بتام بعد از ۵ روز تاخیر ۷۶۰ بود نیاز هست بعد از ۴۸ ساعت دوباره تکرار کنم ؟ هفته ی آینده نوبت دکتر گرفتم که ساک بارداری با سونو دیده شه

1 پاسخ 483 بازدید


خانم دکتر درد شکم و مثانه بعداز بدنیااومدن

سلام خانم دکترعزیز من امروز 36روز از زایمانم میگذره ولی هنوز هم شکم درد دارم هم کمر کلا مثانه ورحمم درد میکنه نمیتونم راحت بشینم پاشم درد دارم و البته سوزش ادراری هم دارم
رفتم دکتر ازمایش و سونو نوشت منتها تعطیلات هست نتونستم ج هارو نشون بدم بیزحمت نگاه کنید و بگید چه دارویی جکاری نیازه بخرم

10 پاسخ 396 بازدید


ترسیدن کودک از صدا

سلام
دختر من چندوقت پیشا تو ماشین خواب بود بعد ما از کنار یه وانت رد شدیم ک ادد اون لحطه وانتیه تو بلندگوش داد زد ک میوه داریم وفلان...بعد ماهور از خواب پرید از اون روز وقت خواب از همه صدایی میترسه.دخترای من کنار من نمیخوابیدن اصلا الان شب میاد میچسبه بهم ماهکم میبینه ماهور اینجوری میکنه اونم پا میشه میاد کنارمون
وقتی میخوابن میبرم میذارمشون سر جاشون.
باید چیکار کنم ک ترسش بریزه??اصلا چجوری جداشون کنم . هرصدایی میاد ک میترسه میبرم نشونش میدم ک صدای چی بود چندبارم بردمش کنار وانتیا گفتم اینا بود ک ترسیدی ازش.امشب حتا از صدای لالایی خوندن منم میترسید سفت اومد بغلم کرد

146 پاسخ 1,279 بازدید


زدن آمپول فمولایف۵۰۰به جای۲۵۰

سلام به اومایی عزیز و دکتر مهربون اوما
عزیزان من هر هفته آمپول فمولایف۲۵۰میزنم
برای این هفته ۲۵۰پیدا نکردم و اجبارا ۵۰۰گرفتم
حالا فردا باید تزریق کنم
میشه نصفش رو بزنم؟همون کارایی رو داره؟
یا کامل بزنم و هفته بعدمجدد یه۲۵۰؟

10 پاسخ 290 بازدید


شیر خشک آپتامیل پپتی برای نوزادان حساسیت به پروتئین گاوی

سلام دکتر عزیز وقتتون بخیر
دختر من به پروتئین گاوی حساسیت داره و آپتامیل پپتی میخوره
جایی خوندم که نباید به مدت طولانی به بچه شیر رژیمی بدیم
میخواستم علتش رو بدونم چون من باید از چند روز دیگه پپتی ۲ رو شروع کنم
و از طرفی مطمئنم هنوز حساسیت رو داره
و اینکه این حساسیت تا چه زمانی ادامه داره ؟

14 پاسخ 383 بازدید


اینا علائم بارداری هستن؟

سلام وقت بخیر
۹روز مونده ب تاریخ پریودم
حالت تهو دارم،معدم سنگین میشه،اشتهامم زیاده،گاهیم یهو سردم میشه
زیر شکمم ی حالتیه😢
ممکنه حامله باشم؟اگ باشم الان بیلی چک نشون نمیده؟

39 پاسخ 914 بازدید