سلام خانم دکتر عزیز. من ۵ ۶ ماهه روی سینه ام جوش قرمز زده خوب نمیشه دکتر زنانم رفتم دوماه پیش معاینه کرد گفت جوشه دیگه یه جوشه چرا ترسیدی. امروز رفتم دکتر عمومی گفت برات سونو مینویسم انجام بده خیالت راحت بشه. حالا عکس نسخه رو میفرستم ببینم سونو کامل هست؟ چون واقعا نگرانم. میخوام یه سونو کامل باشه که خیالم راحت بشه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



430
1402/08/21



