سلام پزشک اوما وقتتون بخیر
من ۲۶ سالمه و برای اولین بار میخوام برای بارداری اقدام کنم . در سونوگرافیم نوشته که در داخل کاویته آندومتر پولیپ ۱۷ میلی متری دارم ، آیا به نظر شما باید اول پولیپ و عمل کنم و بعد باردار بشم ؟ آیا وجود این پولیپ از بارداری جلوگیری میکنه و یا موجب سقط جنین میشه؟؟
سایز فولیکول هم روز ۱۲ پریودیم ۱۷ بود آیا مناسبه؟
پرسش (1402/08/20):
اقدام به بارداری با وجود پولیپ
464
19
1402/08/20
سوال کننده
0
1402/08/20
mahtab .a
من هم پولیپ داشتم و ۹ماه اقدام به بارداری کردم اما نشد دکترم گفت این ماه بعد پریودی بیا تا برش داریم جراحیش یه جراحی ساده بدون نقاهت اما من همون ماه باردار شدم و نتونستم برم
الانم کلی مشکلات خون ریزی و لکه بینی تا الان داشتم که نمیدونم ربطش به اون هست یا نه فردا سونو ان تی دارم ببینم هماتومم تایید میشه چون تا الان بعد هر خونریزی که بیمارستان رفتم گفتن ما هماتوم نمیبینیم و دلیل خون ریزی مشخص نیست البته خود پزشکم تاکیید رو هماتوم دارن
الانم کلی مشکلات خون ریزی و لکه بینی تا الان داشتم که نمیدونم ربطش به اون هست یا نه فردا سونو ان تی دارم ببینم هماتومم تایید میشه چون تا الان بعد هر خونریزی که بیمارستان رفتم گفتن ما هماتوم نمیبینیم و دلیل خون ریزی مشخص نیست البته خود پزشکم تاکیید رو هماتوم دارن
0
1402/08/20
mahtab .a
به نظر من برش دار تا با خیال راحت باردار شی نه مثل من که هر روزم با استرس
0
1402/08/20
مامان زهرا 🥰
سلام عزیزم برداری بهتره. چون پولیپ یه زائده ست، که از لانه گزینی جنین روی دیوار رحم جلوگیری میکنه
0
1402/08/20
سوال کننده
ممنونم
خودمم نظرم این هست که بردارم بعد اقدام کنم ولی با یه ماما و دکتر مشورت کردم گفتن احتیاجی نیست چون کوچیکه و مانع بارداری نمیشه و احتمال سقط کمه ولی بازم خیلی استرس و شک دارم
خودمم نظرم این هست که بردارم بعد اقدام کنم ولی با یه ماما و دکتر مشورت کردم گفتن احتیاجی نیست چون کوچیکه و مانع بارداری نمیشه و احتمال سقط کمه ولی بازم خیلی استرس و شک دارم
0
1402/08/20
MINA💕💕 🩷🩷
سلام حتما جراحی کن بردار من قراره جنین انتقال بدم دکتر گفت برداریم بعد انتقال بده برامن تازه خیلی کوچیکتر از یه سانت هم کوچیکتره
0
1402/08/20
سوال کننده
سلام ممنون.
نمیدونید چند وقت بعد عمل میشه اقدام کرد؟
نمیدونید چند وقت بعد عمل میشه اقدام کرد؟
0
1402/08/20
MINA💕💕 🩷🩷
یه ماه بعد
0
1402/08/20
MINA💕💕 🩷🩷
خیلی عملش سبکه
0
1402/08/20
سوال کننده
بله خوندم در موردش عمل سبکیه
0
1402/08/20
پزشک اوما
سلام عزیزجان مهربانم
وقتتون بخیر ❤️
طول سیکل ها چند روزه هست ؟
مجموعا اگر پولیپ را بردارید بهتر است
وقتتون بخیر ❤️
طول سیکل ها چند روزه هست ؟
مجموعا اگر پولیپ را بردارید بهتر است
0
1402/08/20
سوال کننده
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر
۲۴ تا ۲۸ روزه
۲۴ تا ۲۸ روزه
0
1402/08/20
سوال کننده
خانم دکتر علائمی هم ندارم پریودیم ۱۰ روزه بود که با خوردن قرص ویتاگنوس ۷ روزه شده دردم هم خیلی کمتر شده
بین دوره ها هم لکه بینی نداشتم تا الان
بین دوره ها هم لکه بینی نداشتم تا الان
0
1402/08/20
سوال کننده

اینم عکس سونویی که انجام دادم
0
1402/08/21
پزشک اوما
بنابراین ابعاد فولیکول مناسب است نگران نباشید، میتوانید 6 ماه اقدام داشته باشید اگر باردار نشوید آنگاه پولیپ برداشته شود البته حتماً همسرتان هم آزمایش بدهند تا مطمئن شویم که علت ناباروری اگر خدای نکرده رخ دهد از سمت ایشان نیست
0
1402/08/21
سوال کننده
ممنون خانم دکتر عزیز
فقط به نظر شما اگر باردار بشم این پولیپ موجب سقط نمیشه؟
فقط به نظر شما اگر باردار بشم این پولیپ موجب سقط نمیشه؟
0
1402/08/21
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من ، باتوجه به ابعاد بعید است ولی قابل پیش بینی قطعی هم نیست
1
1402/08/21
سوال کننده
متشکرم ❤️🌷
0
1402/08/21
پزشک اوما
خواهش میکنم عزیزجان ❤️🌱❤️
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




