Ooma

تلوزیون دیدن کودک یک سال و نیم

سلام
پسرم طول روز که استراحت میکنه و بازی میکنه و ...
اما شب ها برای اینکه زود نخوابه براش برنامه کودک میزار نگاه میکنه سرگرم میشه میگن عوارض داره چی کار کنم با تلوزیون خوب سرگرم میشه آخه

24 پاسخ 633 بازدید


ترشح دختر چهارماهه+عکس ترشح

سلام
من گاهی روی واژن دخترم ترشح میبینم
خیلی هم بهداشتش رو رعایت میکنم از لحاظ شست شو و تعویض پوشک
ببینید این ترشح طبیعیه؟

9 پاسخ 632 بازدید


رنگ کردن مو در شیردهی

سلام . روز بخیر. فرزند من 6 ماه و 23 روز هستش. میخواستم بدونم رنگ کردن مو مشکلی نداره؟ رنگ ساده می‌خوام انجام بدم. بدون دکلره کردن. فرزندم شیر خودم رو میخوره.

8 پاسخ 367 بازدید


یخچالی بودن قطره مولتی ویتامین پدیا بست

با سلام خدمت دکتر عزیز و اوومایی ها
من قطره مولتی ویتامین پدیا بست ب پسرم میدم روی جعبه چیزی درباره اینکه داخل یخچال باشه ننوشته فقط زده در دمای۲۵ درجه نگهداری بشه ایا لازمه داخل یخچال نگهداری کنم جچون ویتامین ا د یادمه یخچالی بود

11 پاسخ 1,879 بازدید


زردی نوزاد ۱۴ روزه

سلام خدمت دکتر عزیز
چهار روزگی دخترم را برای آزمایش خون زردی بردم جوابش ۹/۹ بود، گفتن مشکلی نداره کم کم صورت و بدنش شروع به زرد شدن کرد و زیاد شد.
روز هفتم با دستگاه زردیش را چک کردن که ۱۷ شده بود و دوشب توی دستگاه گذاشتمش و به ۸ رسید. مجددا دوشب بعد برای تست مراجعه کردم که باز ۱۳ و نیم شده بود. مجدد دوشب دیگه توی دستگاه گذاشتمش تا دیشب که زردیش ۹ و نیم شده بود و گفت دیگه دستگاه نمیخاد.
زردی توی نوزاد ۱۴ روزه با این عدد طبیعیه؟ چه اقداماتی باید انجام بدم که بالا نره

12 پاسخ 404 بازدید


اسهال شدید و سرما خوردگی

وقت بخیر دکتر جان و خانوما من سرما خودوم ولی از دیشب اسهال شدید گرفتم دلم صدا میده ،دیشب رفتم دکتر فقط دو تا امپول داد و ی سرم ولی همچنان من اسهال دارم چی کار کنم

8 پاسخ 192 بازدید


رحم رترو فلکس ینی چی؟؟

سلام خانم دکتر من پارسال عکس رنگی دادم به همه دکترا نشون دادم همشون گفتن مشکلی نیست فقط یکم التهاب داری الان این ماه رفتم دکتر طب سنتی وقتی عکس رنگی و دید گفت رحمت انحرافی داره چی کار کنم؟چطوری درمان میشه ینی باردار نمیشم؟

21 پاسخ 1,115 بازدید


مقدار مصرف مولتی ویتامین و قطره اهن

سلام خانم دکتر عزیز وقتتون بخیر❤

دخترم یکسالو نیمه مولتی ویتامین ایمیونس روزی چقدر بدم

و همچنین سیدرال رو یه قطره چکون یا دوتا بدم اینم بگم که چند ماه پیش ازمایش داد کم خونی داشت

ازمایش یکسالگیش رو ببینید ایا کم خونیش قابل توجه بوده؟

10 پاسخ 260 بازدید


ایجاد لکه های سفید روی بدن

سلام روز بخیر
پسر من تازه وارد ۴ماه شده تقریبا دو ماه پیش متوجه شدم ی لکه سفید روی شکمشه نمیدونم از بدو تولد بوده یا نه.
حالا دیشب متوجه شدم یکی هم روی رون پای چپش پیدا شده
میخام بدونم خطرناکه؟؟؟؟😔😔
دلیل این لکه ها چیه؟
و اینکه باید ببرمش پیش متخصص کودکان یا پوست؟؟؟؟
و آیا از بین میره؟
عکس لکه روی شکم و پاش رو میفرستم
ممنون

33 پاسخ 971 بازدید


میشه جواب عکس رنگی وسونوی خالموببینیدچیع

سلام خانما
برا خالمه ک تو اقدام دوماهه دکتر فرستاده عکس وسونو
میشه ببینید چیه

10 پاسخ 425 بازدید


گرفتگی بینی نوزاد

سلام خانم دکتر وقت بخیر حدود یکماه پیش دخترکم سرماخورد که خفیف بود در حد کیپ شدن بینی و گاهی سرفه از اون موقع بینیش خیلی گرفته و خس خس می‌کنه دکترش قطره ی رینوسالتین داد که خیلی تاثیر نداشت و گفت گلوش یکم عفونت داره شربت چرک خشک کن تجویز کرد گفت الان استفاده نکن در صورتی که از بینی یا گلو خلط اومد بگیر بهش بده ولی خلطی نیومد منم نگرفتم
امروز از صبح بینیش خیلی گرفته نمیتونه درست شیر بخوره و خس خس می‌کنه بنظرتون شربتای عفونتی رو بگیرم بهش بدم ؟؟
دیروزم واکسن ۴ ماهگی شو زدم

6 پاسخ 303 بازدید


خوردن قرص اورژانسی و پریود نشدن

سلام خانم دکتر خسته نباشید من دقیقا دو هفته پیش قرص اورژانسی خوردم چند سال بود نخورده بودم آخه من اوایل برج ۵سقط کردم
باید دیگه ۱۹تقریبا پریود میشدم ..آخرین پریودیم ۶/۲۲بوده‌ دورهام قبل از سقط ۲۸روزه‌ بود و اولین پریودیم هم ۶/۲۲بود ..و من تقریبا یکماه بیشتره قرص گلای هانس‌ میخوردم دکتر تیروئیدم تجویز کرده ..دل درد و کمر درد خیلی دارم وعلاءم پزیودی ولی نشدم چندروزه لکه بینی دارم رنگش‌ روشنه ..دیروز بی بی چک زدم منفی بود ..میخواستم ببینم تاثیر قرص اورژانسی هست؟چیکار کنم خونریزی داشته باشم ..داروهای گیاهی هم خوردم

14 پاسخ 362 بازدید


درد شکم و روده

سلام اومای عزیز.
من دیروز سر کار حس کردم یه کم سردم شد و پهلوم یخ کرد.
بعد از دیشب زیر دلم درد میکنه و حس میکنم ببخشید دستشویی مدفوع دارم و هیچی نیست.
چیکار باید بکنم

15 پاسخ 478 بازدید


علت اینکه مدتیه دخترم میزنه توسرخودش

سلام دکتر وخانما،چنروزیه دخترم با دستاش میزنه توسرخودش بنطرشماطبیعیه؟

30 پاسخ 593 بازدید


سنوی فولیکول روز ۱۱ سیکل

سلام . با تجویز دارو ( لتروزل شبی یکی از ۳تا ۷ سیکل . استرادیول از ۸ تا ۱۲ سیکل) رفتم سونو فولیکول که . گفت تخمدان راست فولیکول حداکثر ۱۲ . تخمدان چب حدااکثر ۹ داده ضخامت ۷. (ماه قبل بدون دارو تحریک فولیکول حدااکثر ۹ و ضخامت ۵/۵ یود)
حالا با توجه به این میشه گفت اثر مثبت داشته یا نه ؟؟ امیدی هست اقدام کنم این ماه؟؟ و اینکه ممنون میشم راهنماییم کنید چه روزایی اقدام کنم ( سیکلم میانگین ۲۹ روزه هست) از کاربران عزیز هم کسی تجربه ای داره ممنون میشم بهم بگه

17 پاسخ 425 بازدید


ایجاد لکه های سفید

سلام دکتر محترم اوما
پسر من ۴ماه و نیمه است. وقتی ۵۲ روزش بود متوجه شدم روی شکمش ی لکه کوچیک سفیده، نمیدونم از بدو تولد بوده یا نه.
بعد از ۳ماهگی ک ختنه اش کردم یهو تعداد لکه ها زیاد شد و روی ران پای چپ و دور آلت تناسلی مخصوصا سمت راستش لکه ایجادشده . پیش دکتر پوست بردم چند تا کرم داد استفاده کردم تغیری ایجاد نشد.
پوشک هم مولفیکس استفاده میکردم،یک دوره اونو تغیر دادم و مای بی‌بی استفاده کردم بازم تغیری ایجاد نشد
امروز ک پیش پزشک بردم منو ب فوق تخصص مغز و اعصاب کودکان ارجاع دادن.
میخام بدونم این لکهدهای پوستی چه ارتباطی با مغز و اعصاب داره و این بیماری ک توی نامه ارجاع نوشته دقیقا چیه؟؟؟؟؟؟
عکس نامه ارجاع و عکس بدن پسرم رو میفرستم
ممنون از پاسخگوییتون

63 پاسخ 1,422 بازدید


لک بینی بعد عکس رنگی

سلام خانوم دکتر خسته نباشی خانوم دکتر این سوال یکی از دوستامه
خانوم دکتر این دوستمون ۲۲ شهرویور عکس رنگی انداختن و بعد این ک ۱۵ مهر موعدشونن بود ک پریود نشون و از ۲۱ مهره دچار لک بینی شدن و پریود کامل نمیشن بی بی چک زدن منفی بوده ولی حالت تهو احساس سنگینی و معده درد میکنن دلیلش چی میتونه باشه ؟

5 پاسخ 375 بازدید


قرص فنوباربیتال برای زردی نوزاد

سلام خانوم دکتر خسته نباشید
تو یه تاپیک دیگه راجب زردی نوزادم سوال کرده بودم که چیکار کنم بیاد پایین
زردی بچم14بود دستگاه گرفتم گذاشتم زیر دستگاه دکترم قرص فنوباربیتال دادن صبح وشب یک چهارم بدم ب بچم ولی گوگل سرچ کردم میگن قرص خوبی نیس چیکار کنم بدم به بچم یا نه

11 پاسخ 400 بازدید


مصرف گریپ میسچر برای نوزاد۸ماهه

سلام دکتر جان من پسرم از وقتی ب دنیا اومد رفلاکس و کولیک داشت که تا۶ماهگیش دارو دادم ،بعد قطع کردم ب دستور پزشک ، ولی گریپ میسچر روزی ی قاشق مربا خوری میدادم چون نفخ داشت ،دو روزه ک گریپ میسچر ندادم خیلی بی‌قراری میکرد و خواب راحت نداشت بعد دوساعت پیش بهش دادم آروم شد و خوابید ...
الان من میترسم از دوماهگیش دارم گریپ میسچر میدم ،میشه راهنمایی کنید لطفا..
ممنون از پاسخگویتون

21 پاسخ 358 بازدید


قرص اوابوست و پودر اینوفولیک

سلام من دوماه اقدامم برای بارداری دوم ایا میتونم قرص اوابوست و پودر اینو فولیک سرخود مصرف کنم برای تقویت تخمدان؟در ضمن من پارسال یه سقط داشتم ک قلبش تشکیل نشده بود و تو بارداری اولم دیابت بارداری داشتم

19 پاسخ 908 بازدید